У Х В А Л А
30 травня 2016 року м. Київ
Суддя Верховного Суду України Кривенда О.В., розглянувши заяву державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі - ДПІ) про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 8 лютого 2016 року у справі за позовом приватного підприємства «Ніка-1» до державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС про скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и в:
25 квітня 2016 року до Верховного Суду України надійшла заява ДПІ про перегляд Верховним Судом України з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), ухвали Вищого адміністративного суду України від 8 лютого
2016 року у зазначеній справі.
Ухвалою Верховного Суду України від 27 квітня 2016 року ДПІ повідомлена про недоліки заяви та надано строк для їх усунення до
20 травня 2016 року.
В ухвалі йшлося про те, що: до заяви не додано документ про сплату судового збору у розмірі, передбаченому Законом України від 8 липня
2011 року № 3674-VІ «Про судовий збір»; додана до заяви копія оскаржуваного судового рішення не завірена відповідно до вимог Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 року № 174.
Станом на 30 травня 2016 року ДПІ не усунула недоліки поданої нею заяви: документ про сплату судового збору не надіслала. Водночас надіслала клопотання про відстрочення сплати судового збору, посилаючись на відсутність фінансування фіскального органу для забезпечення справляння судового збору.
Проте наведені у цьому клопотанні причини не можна вважати достатніми для його задоволення з огляду на таке.
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» (у редакції Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» (далі - Закон
№ 484-VIII), який набрав чинності з 1 вересня 2015 року) ставка судового збору за подання заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України встановлена у розмірі 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та скарги.
Згідно з пунктом 2 Прикінцевих положень Закону № 484-VIII Кабінет Міністрів України зобов'язано забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Отже, у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору слід відмовити.
Таким чином, оскільки заяву подано без додержання вимог статей 239 і 239-1 КАС та ДПІ не усунула її недоліки протягом установленого строку, то заява відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 239-2 цього Кодексу підлягає поверненню заявнику.
Керуючись статтями 239, 239-1, 239-2 Кодексу адміністративного судочинства України,
у х в а л и в:
У задоволенні клопотання державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору відмовити.
Заяву державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про перегляд Верховним Судом України судового рішення в адміністративній справі за позовом приватного підприємства «Ніка-1» до державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС про скасування податкового повідомлення-рішення повернути заявнику.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя
Верховного Суду України О.В. Кривенда
Суд | Верховний Суд України |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2016 |
Оприлюднено | 07.06.2016 |
Номер документу | 58106408 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Верховний Суд України
Кривенда О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні