ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
24 червня 2016 р. справа № П/811/164/16
Суддя Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду Туркіна Л.П., перевіривши на відповідність нормам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області
на постанову: Кіровоградського окружного адміністративного суду від 10 травня 2016 року у справі № П/811/164/16
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Ва Грейн Експресс"
до: Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області
про: визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ:
10 травня 2016 року постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Ва Грейн Експресс" - задоволено.
Олександрійська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області, не погодившись з вищезазначеною постановою суду, подала апеляційну скаргу.
Вважаю, що апеляційна скарга відповідача підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Частиною 6 ст.187 КАС України визначено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
З 01.09.2015р. набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22.05.2015р. №484-VIII, яким внесено зміни в Закон України "Про судовий збір" від 08.07.2011р. №3674-VI (далі - Закон України "Про судовий збір") та, крім іншого, змінено ставки судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду.
Підпунктом 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору складає 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Відповідачем подано клопотання щодо звільнення від сплати судового збору.
В обґрунтування клопотання щодо звільнення від сплати судового збору відповідач зазначає, що ДПІ є державною установою та її фінансування здійснюється з Державного бюджету України, в якому кошти на сплату судового збору не передбачені.
Крім того, відповідач посилається на рішення Верховного суду України, якими податковий орган звільнено від сплати судового збору.
Згідно статті 8 Закону України "Про судовий збір", враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Відповідно до ч.1 ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Отже, імперативних приписів норми названих статей не містять.
Розглянувши клопотання про звільнення від сплати судового збору, суд дійшов висновку про неможливість його задоволення з огляду на те, що обставини фінансування бюджетної установи не є підставою для звільнення від сплати судового збору, встановленого законом. Аналогічну правову позицію висловили Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 13.01.2015 року у справі № К/800/93/15, Верховний суд України в ухвалі від 01.03.2016 року у справі №810/1674/15.
Також необхідно звернути увагу на те, що правові засади справляння судового збору, платники, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом "Про судовий збір", який прийнято відповідним державним органом - Верховною Радою України.
Отже, саме держава, яка є відповідальною за діяльність її органів (суб'єктів владних повноважень), може законодавчо визначити випадки, коли названі особи звільняються від сплати судового збору.
Посилання відповідача на рішення Верховного суду України не приймаються судом, оскільки підстави та конкретні обставини, якими заявник обґрунтував звільнення податкового органу від сплати судового збору по вказаній справі, суду не відомі.
Виходячи з викладеного, вважаю, що апеляційна скарга заявника не відповідає вимогам ч.6 ст.187 КАС України, а саме до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору.
Відповідно до ч.3 ст.189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Згідно ч.1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин, вважаю необхідним апеляційну скаргу Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області залишити без руху та надати заявнику строк до 29 липня 2016 року для усунення недоліків апеляційної скарги.
Керуючись ст. ст. 108, 187, 189 КАС України, суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги - залишити без задоволення.
Апеляційну скаргу Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області - залишити без руху.
Зобов'язати Олександрійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області у строк до 29 липня 2016 року усунути недоліки апеляційної скарги, а саме:
- надати суду оригінал документа про сплату судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 3332,54 грн. . Реквізити для сплати судового збору:
Отримувач коштівУДКСУ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37989274 Банк отримувачаГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ Код банку отримувача (МФО) 805012 Рахунок отримувача 31217206781004 Код класифікації доходів бюджету 22030101 Призначення платежу *;101;
Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку ст. 212 КАС України.
Суддя Л.П. Туркіна
29 липня 2016 року
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2016 |
Оприлюднено | 04.07.2016 |
Номер документу | 58627545 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Туркіна Л.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні