Постанова
від 04.07.2016 по справі 819/1/16
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/1/16

04 липня 2016 р.м.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

головуючої судді Дерех Н.В. , судді Чепенюк О.В. , судді Шульгача М. П.

при секретарі судового засідання Хребетко І.І.

за участю:

представника позивача Левків П.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Едем-Ф" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування наказу голови Державної архітектурно-будівельної інспекції України №746 від 14 липня 2015 року "Про проведення позапланової перевірки",

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДЕМ -Ф» (надалі - позивач, ТОВ "Едем-Ф") звернулося до адміністративного суду з позовною заявою до Державної архітектурно - будівельної інспекції України (надалі - відповідач, ДАБІ України) про визнання протиправним та скасування наказу голови Державної архітектурно - будівельної інспекції України №746 від 14 липня 2015року "Про проведення позапланової перевірки", який винесений відповідно до п.4 ч.2 ст.40 та ч.7 ст. 110 Кримінального процесуального кодексу України (надалі - КПК України) та на підставі постанови старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області капітана податкової міліції Дядьо І.В. про призначення позапланової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32014210000000061 від 28.08.2014.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 14 липня 2015 року головою Державної архітектурно-будівельної інспекції України видано наказ №746 "Про проведення позапланової перевірки". Підставою для проведення даної позапланової перевірки є постанова старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області капітана податкової міліції Дядьо І.В. про призначення позапланової перевірки. Однак, на думку позивача, відповідно до чинного законодавства відсутня підстава, яка була використана відповідачем при обґрунтуванні даного наказу.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив позов задовольнити.

Представник відповідача Державної архітектурно-будівельної інспекції України в судове засідання повторно не прибув, про дату час і місце судового розгляду повідомлений належним чином. Причин неприбуття суду не повідомив.

Відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, вважає, що позовні вимоги не підлягають до задоволення, виходячи з наступних підстав.

14 липня 2015 року старшим слідчим з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області капітаном податкової міліції Дядьо Ігор Васильович, розглянуто матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32014210000000061 від 28.08.2014 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.2 ст.212 КК України та винесено постанову про проведення перевірки.

Відповідно до даної постанови у кримінальному провадженні № 32014210000000061 від 28.08.2014 року призначено перевірку правомірності будівництва тепличного комплексу, що знаходиться за адресою село Синьків Заліщицького району Тернопільської області, засновником якого є ТОВ "Едем-Ф" (код ЄДРПОУ 37888305). Проведення перевірки доручено працівникам управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області.

14 липня 2015 року головою Державної архітектурно-будівельної інспекції України видано наказ №746 "Про проведення позапланової перевірки".

У відповідності до зазначеного наказу доручено Управлінню державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області провести позапланову перевірку ТОВ "Едем-Ф" з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва тепличного комплексу, що знаходиться за адресою село Синьків Заліщицького району Тернопільської області.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (далі - Закон) державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю затверджено постановою Кабінету Міністрів України №553 від 23.05.2011 року (надалі Порядок №553). Порядок визначає процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

У відповідності до п. 2 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.

Відповідно до п.5 та п.7 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом. Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки зокрема є вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Як вбачається із матеріалів справи 14 липня 2015 року старшим слідчим з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області капітаном податкової міліції Дядьо Ігор Васильович винесено постанову про проведення перевірки, якою призначено перевірку правомірності будівництва тепличного комплексу, що знаходиться за адресою село Синьків Заліщицького району Тернопільської області, засновником якого є ТОВ "Едем-Ф". Проведення перевірки доручено працівникам Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області, що відповідає вимогам п.7 Порядку № 553.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Враховуючи вищезазначене, суд робить висновок, що заявлені позовні вимоги не підтверджуються матеріалами справи, а обставини зазначені в адміністративному позові не знайшли своє обґрунтування в ході судового розгляду справи.

Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст.72 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, суд приходить до переконання, що відповідачем правомірно прийнято оскаржуваний наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України №746 від 14.07.2015 р. "Про проведення позапланової перевірки" з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва тепличного комплексу, що знаходиться за адресою: село Синьків Заліщицького району Тернопільської області, а відтак позовні вимоги позивача не є обґрунтованими, не підтверджені належними доказами, не відповідають вимогам чинного законодавства, а тому не належать до задоволення.

Керуючись ст.ст. 94, 158-167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У позові Товариства з обмеженою відповідальністю "Едем-Ф" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування наказу голови Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 746 від 14 липня 2015 року "Про проведення позапланової перевірки" - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 05.07.2016 року.

Головуючий суддя Дерех Н.В.

Судді Чепенюк О.В.

Шульгач М.П.

копія вірна:

Суддя Дерех Н.В.

Дата ухвалення рішення04.07.2016
Оприлюднено11.07.2016
Номер документу58784676
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1/16

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 22.09.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Клюба Василь Васильович

Ухвала від 01.09.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Клюба Василь Васильович

Ухвала від 31.08.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Клюба Василь Васильович

Постанова від 04.07.2016

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Постанова від 04.07.2016

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Ухвала від 03.03.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні