Постанова
від 07.07.2016 по справі 826/1778/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/1778/16 Головуючий у 1-й інстанції: Аблов Є.В.

Суддя-доповідач: Грибан І.О.

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 липня 2016 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючий-суддя Грибан І.О.

судді Беспалов О.О., Парінов А.Б.

за участі :

секретар с/з Артюхіна М.А.

пр-к апелянта Базарна І.О.

пр-к відповідача Кинали Д.С.

розглянув в судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 квітня 2016 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування запису і рішення, зобов'язання вчинити дії,

УСТАНОВИВ :

Позивач звернувся в суд з адміністративним позовом до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, в якому просив:

- визнати протиправними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві щодо внесення 09.09.2015 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №10671430007021915 про відсутність юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» (код ЄДРПОУ 39754847) за місцезнаходженням;

- скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису від 09.09.2015 №10671430007021915, вчинений державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві відносно товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» (код ЄДРПОУ 39754847);

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» від 10.09.2015;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо внесення до Реєстру платників податку на додану вартість відповідних змін щодо скасування анулювання реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» від 10.09.2015 та запису про реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» як платника податку на додану вартість.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 квітня 2016 року в задоволенні позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції позивач подав апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив оскаржуване рішення скасувати повністю та ухвалити нове про задоволення позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає до задоволення з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, 20.04.2015 ТОВ «Мередіан-15» зареєстровано як юридичну особу з місцезнаходженням за адресою: м. Київ, провул. Червоногвардійський, буд. 8, кім. 201, та з 01.06.2015 - як платника податку на додану вартість.

09.09.2015 державним реєстратором Відділу державної реєстрації в ЄДР вчинено запис № 10671430007021915 про відсутність юридичної особи ТОВ «Мередіан-15» за її місцезнаходженням.

10.09.2015 ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві оформлено рішення № 273/26-53-11-01-32 про анулювання реєстрації ТОВ «Мередіан-15» як платника податку на додану вартість, відповідно до пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України з підстав отримання електронних відомостей з ЄДР щодо відсутності юридичної особи за місцезнаходженням.

Вважаючи дії щодо внесення такого запису та рішення протиправними, позивач звернувся з даним позовом в суд.

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позовних вимог, виходив з того, що відсутні належні правові підстави для визнання протиправними дій державного реєстратора.

Надаючи правову оцінку встановленим в справі обставинам та фактам, колегія суддів звертає увагу на наступне.

Порядок та підстави внесення державним реєстратором змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР, визначено приписами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (тут та далі у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Згідно ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» відомості про юридичну особу включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно ч. 12 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Разом з тим, дії посадових осіб органу доходів і зборів щодо порядку та підстав надіслання такого повідомлення регламентуються Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280 (в редакції чинній в момент виникнення спірних правовідносин)

Згідно з п. п. 12.1, 12.4 та 12.5 Порядку з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи контролюючих органів, до функцій яких належить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців контролюючими органами після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів.

Щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.

Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». Повідомлення за формою №18-ОПП надсилається державному реєстратору поштовим відправленням або в електронному вигляді у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та Центрального контролюючого органу.

Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про надсилання такого повідомлення вносяться дані до Єдиного банку даних юридичних осіб та запис до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 19-ОПП.

Відповідно до ч.14 ст.19 Закону у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

З системного аналізу зазначених правових норм вбачається, що законодавець визначає дві моделі вчинення дій для державного реєстратора при виникненні різних обставин.

Так, у першому випадку адресат повідомлення отримує таке повідомлення та не вчиняє жодних дій для його виконання протягом місяця з дня отримання.

А у іншому випадку - адресат не отримує засобами поштового зв'язку такого повідомлення і, фактично, на нього не може бути розповсюджена дія норми щодо місячного строку виконання повідомлення з моменту його отримання у зв'язку з відсутністю факту отримання.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що обидві норми є взаємовиключними.

Вказане дає підстави вважати, що результат у вигляді внесення відповідного запису до ЄДР пов'язаний не з фактом повернення поштового відправлення, з фактом непідтвердження юридичною особою чи фізичною особою - підприємцем відомостей у строк, визначений законодавством.

Так законодавство зобов'язує державного реєстратора вносити оспорюваний запис лише після повернення поштового відправлення до реєстраційної служби.

Таким чином, у державного реєстратора існують повноваження щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за місцем знаходження, однак за умови дотримання місячного терміну відведеного законодавчою нормою для юридичної особи на підтвердження або не підтвердження інформації про себе.

За таких обставин, внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, у зв'язку з поверненням державному реєстратору поштового відправлення можливе у випадку неподання юридичною особою реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу протягом місяця з дати надходження їй першого повідомлення.

Як вбачається з матеріалів справи, за результатами перевірки місцезнаходження ТОВ «Меридіан - 15» ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві складено довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 17.07.2015 № 2008 відповідно до якої місцезнаходження платника податків не встановлено та сформовано

повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою 18-ОПП №2642/26-53-11-01-22 від 17.07.2015 і направлено державному реєстратору.

В свою чергу, державним реєстратором, після надходження від ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомлення від 17.07.2015 про відсутність товариства за його місцезнаходженням на адресу позивача: 02660, м. Київ, провул. Червоногвардійський, буд. 8, кім. 201, - надіслано повідомлення від 28.07.2015 б/н щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу в термін до 28.08.2015.

Вказане повідомлення повернуто поштовим відділенням державному реєстратору. Відповідно до довідки поштового відділення відправлення повернуто 09.09.2015, підстави повернення без вручення - «за закінченням терміну зберігання».

09.09.2015 державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві здійснено реєстраційний запис № 10671430007021915 щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.

Разом з тим, відповідно до наявних в матеріалах справи описів документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Підтвердження відомостей про юридичну особу» ( фактичні дати формування опису 23.07.2015, 31.07.2015) ТОВ «Меридіан - 15» надавалися державному реєстратору реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу (а.с. 127,128).

Крім того, державним реєстратором 23.07.2015, 31.07.2015, 10.08.2015, 13.08.2015 та 27.08.2015 внесено записи про підтвердження відомостей про юридичну особу.

При цьому, колегія суддів звертає увагу, що останній запис про підтвердження відомостей про юридичну особу здійснено в межах визначеного державним реєстратором місячного строку.

Відтак, місцезнаходження позивача було підтверджено до моменту повернення поштового відправлення від 28.07.2015.

Тобто, позивачем виконано вимогу законодавства щодо обов'язку підтверджувати відомості державному реєстратору у випадку звернення до останнього податкового органу з повідомленням форми 18-ОПП у місячний строк з дати надходження повідомлення державного реєстратора про що внесено відповідний запис.

У відповідності до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Отже, дії державного реєстратора щодо внесення 09.09.2015 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність позивача за місцезнаходженням є протиправними.

Враховуючи протиправність внесення державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києва від 09.09.2015 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 10671430007021915 про відсутність ТОВ Меридіан - 15» та порушення такими діями прав позивача, колегія суддів вважає, що зазначений реєстраційний запис вчинено протиправно.

Судом першої інстанції встановлено та з матеріалів справи вбачається, що підставою для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість відповідач визначив підпункт «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України.

Відповідно до пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Приписи п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу визначають, що анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті «а» пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б»-«з» пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Порядок реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації / анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру врегульовано Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року №1130 (далі - Положення №1130).

Відповідно до п. 5.5 Положення №1130 Анулювання реєстрації за ініціативою відповідного контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти «б» - «з» пункту 5.1 цього розділу).

Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.

Рішення про анулювання реєстрації за ініціативою контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є, зокрема, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (підстава - підпункт «ж» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу).

Пунктом 5.6 Положення №1130 визначено, що за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов'язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.

Отже, підставою для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 ПК України є, зокрема, наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Враховуючи встановлену судом апеляційної інстанції відсутність правових підстав для внесення державним реєстратором запису № 10671430007021915 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, а відповідно і протиправність вказаного запису, колегія суддів вважає передчасним прийняття Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" від 10.09.2015 № 273/26-53-11-01-32.

Разом з тим, вимога позивача про зобов'язання Державну податкову інспекцію у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо внесення до Реєстру платників податку на додану вартість відповідних змін щодо скасування анулювання реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» від 10.09.2015 та запису про реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Мередіан-15» як платника податку на додану вартість не підлягає задоволенню, оскільки відповідно до п. 15 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014 року № 1130 у разі скасування рішення про анулювання реєстрації, якщо інше не визначено судовим рішенням, контролюючий орган вносить до Реєстру запис про реєстрацію платника ПДВ із урахуванням таких особливостей: якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації в особи відсутня наступна (повторна) реєстрація, дата реєстрації платником ПДВ не змінюється; якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації особа зареєстрована платником ПДВ повторно, дата реєстрації платником ПДВ відповідає даті попередньої реєстрації платником ПДВ; якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації особа зареєстрована як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість, дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, дата анулювання реєстрації відповідає даті, що передує дню переходу особи до застосування відповідної ставки єдиного податку, а причина анулювання - підпункту «в» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу. Анулювання реєстрації проводиться за заявою про анулювання реєстрації платника ПДВ або за рішенням контролюючого органу; якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації в особи є анульованою наступна (повторна) реєстрація, дата реєстрації платником ПДВ відповідає даті попередньої реєстрації платником ПДВ, а дата та причина анулювання реєстрації - даті та причині анулювання повторної реєстрації.

Таким чином, у разі скасування рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" від 10.09.2015 № 273/26-53-11-01-32 поновлення реєстрації платника податку на додану відбувається у спосіб, визначений вказаною нормою права.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що доводи апеляційної скарги спростовують висновки суду першої інстанції, викладені у оскаржуваній постанові, а останні не відповідають фактичним обставинам справи.

Відповідно до п. 3 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" задовольнити.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 квітня 2016 року - скасувати.

Ухвалити нову постанову, якою позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" задовольнити частково.

Визнати протиправними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві щодо внесення 09.09.2015 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №10671430007021915 про відсутність юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" (код ЄДРПОУ 39754847) за місцезнаходженням.

Скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві від 09.09.2015 №10671430007021915 про відсутність юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" (код ЄДРПОУ 39754847) за місцезнаходженням.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Мередіан-15" від 10.09.2015 № 273/26-53-11-01-32.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий-суддя І.О.Грибан

Суддя О.О.Беспалов

Суддя А.Б.Парінов

Повний текст виготовлено - 08.07.2016.

Головуючий суддя Грибан І.О.

Судді: Беспалов О.О.

Парінов А.Б.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2016
Оприлюднено13.07.2016
Номер документу58846489
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1778/16

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 05.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 19.01.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 22.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 06.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 16.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 02.08.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Постанова від 07.07.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Ухвала від 10.06.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні