Ухвала
від 07.07.2016 по справі 2а-1670/4892/12
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

   ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ У Х В А Л А 07 липня 2016 року          м. Київ                                        К/800/18333/16 Суддя Вищого адміністративного суду України Пилипчук Н.Г. розглянувши касаційну скаргу Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016 у справі №2а-1670/4892/12 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Дизель» до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області, за участю Прокуратури Полтавської області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -                                                             ВСТАНОВИВ: Касаційну скаргу на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016 (повний текст складено 21.06.2016) Кременчуцькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Полтавській області подано в межах строку, встановленого частиною другою статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно з частиною п'ятою статті 213 КАС України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору. До касаційної скарги не додано документу про сплату судового збору. Суб'єкт владних повноважень не входить до переліку суб'єктів, передбаченого в статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на час подання касаційної скарги), звільнених від сплати судового збору. До касаційної скарги відповідачем додано клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання касаційної скарги. Суддя-доповідач не вбачає підстав для задоволення вказаного клопотання з огляду на таке. Відповідно до ч. 1 ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою повністю або частково звільнити від сплати судового збору. Наведені положення Кодексу адміністративного судочинства України кореспондують положенням ч. 2 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI. Статтею 129 Конституції України однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом. Враховуючи наведене та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок Державного бюджету України, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів, якими можна було б забезпечити сплату судового збору, суддя-доповідач вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з Державного бюджету України та відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень, не є підставою для звільнення від такої сплати. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції Закону від 22.05.2015 № 484-VIII) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка становить 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на момент звернення до суду з позовом) судовий  збір  справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Станом на 01.01.2012 місячний розмір мінімальної заробітної плати становить 1073 гривень (ст. 13 Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік» від 22.12.2011 № 4282-VI).  У відповідності до абз. 2 п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на момент звернення до суду з позовом) ставка за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. У справі подано позовну заяву майнового характеру - загальна оспорювана сума за податковими повідомленнями-рішеннями від 04.07.2012 № 0000862301/905 та № 0000872301/906 становить 250962,21 грн.  При цьому максимальна ставка за подання позову становить 2146 грн. Отже, ставка судового збору, яку відповідач повинен сплатити при поданні касаційної скарги, складає: 2146 грн. х 120% = 2575,2 грн. Враховуючи викладене, касаційну скаргу необхідно залишити без руху, встановивши строк, протягом якого Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Полтавській області має усунути вказані недоліки та надати документ про сплату судового збору за подачу касаційної скарги у встановленому законом порядку та розмірі. Керуючись ст. ст. 108, 213, 214  Кодексу адміністративного судочинства України, -   УХВАЛИВ: Відмовити Кременчуцькій об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області у задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання касаційної скарги на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016. Касаційну скаргу Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області залишити без руху. Встановити Кременчуцькій об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області строк для усунення вказаних в ухвалі недоліків: до 08.08.2016. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                       Н.Г.Пилипчук

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення07.07.2016
Оприлюднено18.07.2016
Номер документу58981439
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/4892/12

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 07.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пилипчук Н.Г.

Ухвала від 14.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 01.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 21.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пилипчук Н.Г.

Ухвала від 13.11.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Водолажська Н.С.

Ухвала від 03.10.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Водолажська Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні