ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 липня 2016 року справа № 823/525/16
м. Черкаси
10 год. 00 хв.
Черкаський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого - судді Мишенка В.В.,
суддів: Бабич А.М. та Каліновської А.В.,
при секретарі - Гордієнко Ю.П.,
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю В«БК Бастіон-УкраїнаВ» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправними та скасування постанов і припису,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю В«БК Бастіон-УкраїнаВ» (далі - позивач), в якій позивач просить: визнати протиправною та скасувати постанову Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві від 21.04.2016 № 115/16/10126-81/2104/0216; визнати протиправною та скасувати постанову Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві від 21.04.2016 № 116/16/10126-81/2104/0216; визнати протиправним та скасувати припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 07.04.2016.
Позов вмотивовано тим що, під час перевірки ТОВ В«БК Бастіон-УкраїнаВ» головним інспектором будівельного нагляду Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві встановлено порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та прийнято постанову № 115/16/10126-81/2104/0216, № 116/16/10126-82/2104/0216 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, а також винесений припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт на об'єкті «Реконструкція об'єкта транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу під автозаправний комплекс по вул. Сортувальна, 24 у Дарницькому районі м. Києва». Дані порушення полягали в тому що, будівельні майданчики та виробничі дільниці не бути огороджені, біля в'їзду на будівельний майданчик відсутня схема руху автотранспорту по будівельному майданчику та побутове містечко і складовані будівельні матеріали розташовані у невідповідності до проекту організації будівництва.
Позивач не згідний з виявленими порушеннями оскільки:
по - перше в зв'язку з завершенням робіт по реконструкції об'єкта транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу під автозаправний комплекс по вул. Сортувальна, 24 у Дарницькому районі м. Києва, і на момент перевірки, захисна огорожа знаходилася на стадії перенесення на 2 м від масового проходу людей і виконувала функцію як загородження від проникнення сторонніх осіб на об'єкт, тому не потребувала навісу. На даний момент огорожа перенесена;
по - друге схема руху автотранспорту по будівельному майданчику при демонтажі захисного навісу була випадково пошкоджена та на даний момент знаходиться на відновленні;
по - третє побутове містечко на момент перевірки не знаходилося на території у зв'язку з завершенням будівельних робіт і переміщення їх на інший об'єкт.
Таким чином, ТОВ «БК Бастіон - Україна» вважає постанови про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівної діяльності та припис Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції у місті Києві протиправними і такими, що підлягають скасуванню. Представник позивача просив розгляд справи здійснювати без його участі.
Представник відповідача щодо задоволення позовних вимог заперечує з підстав викладених у письмових запереченнях. Зокрема наголошує, що підрядною організацією ТОВ «БК Бастіон - Україна» на об'єкті будівництва виконувались будівельно-монтажні роботи із влаштування внутрішніх мереж без відповідної ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури, чим порушено вимоги ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність». Окрім того, розгляд справи також просив здійснювати за його відсутності.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд встановив наступне.
TOB «БК Бастіон - Україна» 24.04.2015 зареєстроване як суб'єкт господарювання, ідентифікаційний код 39764808 за видом діяльності - основний «Будівництво житлових і нежитлових будівель» та має ліцензію до 26.05.2018 на створення об'єктів архітектури № 6400524 від 26.05.2015.
07.04.2016 посадовою особою департаменту, відповідно до статті 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку № 553, на підставі звернення Київської місцевої прокуратури № 2 у присутності відповідального виконавця робіт ОСОБА_1 проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил TOB «БК Бастіон-Україна», на об'єкті будівництва: «Реконструкція об'єкта транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу під автозаправний комплекс по вул. Сортувальна, 24 у Дарницькому районі м. Києва».
За результатами перевірки складено акт перевірки, в якому встановлено, що генеральною підрядною організацією TOB «БК Бастіон-Україна» на замовлення замовника будівництва TOB «Сітікомфортгруп» виконуються будівельні роботи із реконструкції об'єкта транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу під автозаправочний комплекс на вул. Сортувальна, 24 у Дарницькому районі м. Києва.
Будівельні роботи виконуються на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від 19.01.2016 № ІУ 115160191266 «Реконструкція об'єкта транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу під автозаправний комплекс по вул. Сортувальна, 24 у Дарницькому районі м. Києва» наданого Держархбудінспекцією замовнику будівництва TOB «Сітікомфортгруп».
Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки видані Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 23.11.2015 № 16263/0/12/27-15.
Проектна документація розроблена TOB «ХЕРСОНІНЖАВТОСЕРВІС» під керівництвом головного інженера проекту ОСОБА_2 (сертифікат АР № 001780) та затверджена замовником TOB «Сітікомфортгруп» наказом від 17.12.2015 № 17/12-п.
Результати експертизи проекту будівництва видані TOB «Українська будівельна експертиза» від 16.12.2015 № 3-122-15-ЕП/КО.
Авторський нагляд здійснює ОСОБА_2, наказ від 15.12.2015 №25. Технічний нагляд здійснює ОСОБА_3, сертифікат АТ№ 000151. Відповідальним виконавцем робіт є ОСОБА_1, наказ від 15.12.2015 № б/н.
Під час проведення перевірки на об'єкті будівництва за вказаною адресою встановлені наступні порушення будівельних норм, що зафіксовані в акті перевірки:
- будівельні майданчики та виробничі дільниці повинні бути огороджені згідно з ГОСТ 23407, а саме: огорожі, що прилягають до місць проходу людей за межами будівельного майданчика, повинні мати висоту не менше ніж 2,0 м і бути обладнані суцільним захисним козирком чим порушено п. 6.2.1 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення»;
- біля в'їзду на будівельний майданчик відсутня схема руху автотранспорту по будівельному майданчику, чим порушено п. 6.2.6 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення»;
- побутове містечко та складовані будівельні матеріали розташовані у невідповідності до проекту організації будівництва, чим порушено вимоги п. 3.2.1 та додатку Д ДБН А.3.1-5-96 «Організація будівельного виробництва».
Також, згідно акту перевірки інспектором зафіксовано порушення підрядною організацією п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» внаслідок виконання будівельно-монтажних робіт із влаштуванням внутрішніх мереж без відповідної ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури, чим порушено вимоги ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Окрім того, актом зафіксовано, що під час проведення перевірки замовник будівництва TOB «Сітікомфортгруп» проігнорувано вимогу посадових осіб департаменту та не надано документів необхідних для проведення перевірки в повному обсязі, чим порушено п. 14 Порядку.
За результатами перевірки посадовою особою департаменту крім іншого, видано обов'язковий для виконання припис від 07.04.2016, яким зобов'язано з 08.04.2016 зупинити виконання будівельних робіт та усунути допущені порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності в термін до 13.05.2016.
Розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, посадовою особою департаменту винесено:
-постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.04.2016 № 115/16/10/26-81/2104/02/16, якою визнано TOB «БК Бастіон-Україна», винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 124 020 грн.
-постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.04.2016 № 116/16/10/26-82/2104/02/16, якою визнано TOB «БК Бастіон-Україна», винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 8 ч. З ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 62010 (шістдесят дві тисячі десять) грн. 00 коп.
Не погоджуючися з прийнятими рішеннями позивач звернувся до суду.
При дослідженні матеріалів справи судом також встановлено, що TOB «БК Бастіон - Україна» на об'єкті будівництва роботи із влаштування внутрішніх мереж не виконувалися, так як TOB «БК Бастіон - України» на ці види робіт не має ліцензії, що підтверджується ліцензією TOB «БК Бастіон - Україна» від 05.06.2015 року, серія АЕ № 640524 та додатком до ліцензії АЕ № 640524, виданої Держархбудінспекцією України, наказ № 19-Л від 26.05.2015 року.
Роботи із влаштування внутрішніх мереж виконувалися TOB «Транс-буд-оіл» на підставі Договору № 20/02 на проведення робіт на умовах підряду від 22.02.2016, укладеного між TOB «БК Бастіон - Україна» та TOB «Тран-буд-оіл».
Відповідно до п.1.1 даного договору, підрядник зобов'язується виконати роботи по влаштуванню внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, згідно технічного завдання замовника та проектної документації на об'єкті, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Сортувальна, 24, а замовник зобов'язується сплатити та прийняти їх згідно акта виконаних робіт, за умови передплати.
TOB «Транс - буд - оіл» здійснює свою діяльність на підставі ліцензії від 15.04.2015 року, серія АЕ № 639854 та додатку до ліцензії АЕ № 280143, виданої Держархбудінспекцією України, наказ № 39 -Л від 08.11.2013 року, додатку до ліцензії AB № 290051, виданої 01.04.2014 року, наказ № 12-Л.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
ОСОБА_4, який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів є Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» від 17.02.2011 № 3038-VI (далі - ОСОБА_4 № 3038).
Згідно з ст. 41 Закону № 3038, державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт визначено Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2011 року № 553 ( далі - Порядок № 533).
У відповідності до п. 16, 17, 20 Порядку № 533 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком. У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт (далі - припис). Протокол протягом трьох днів після його складення та всі матеріали перевірки подаються керівникові відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю або його заступникові для винесення постанови про накладення штрафу, передбаченої законодавством України.
Крім того, п. 10 ч. 4 ст. 41 Закону № 3038 встановлено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням аудіо- та відеотехніки.
На виконання наданих прав, інспектором під час перевірки здійснено фотофіксацію місцезнаходження побутового містечка, що знаходиться за територією об'єкта будівництва і огорожі (а.с. 163-164 т. 2).
Відповідно до п. 7.2.2 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення», будівельні майданчики та виробничі дільниці повинні бути огороджені згідно з ГОСТ 23407, а саме: огородження, що прилягають до місць масового проходу людей, повинні мати висоту не менше 2 м і бути обладнані суцільним захисним козирком, який повинен витримувати дію снігового навантаження, а також навантаження від падіння дрібних предметів. Також, згідно даного пункту, огородження не повинні мати прорізів, крім воріт і хвірток, що контролюються протягом робочого часу і мають замикатися після його закінчення.
Згідно із п. 7.2.5 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» біля в'їзду на виробничу територію (майданчик) необхідно встановлювати схему внутрішньо-майданчикових доріг і проїздів із зазначенням їх розмірів, а також місць складування матеріалів і виробів, місць розвороту транспортних засобів, об'єктів пожежного водопостачання тощо.
Також, п. 3.2.1 та додатку Д ДБН А.3.1-5-96 «Організація будівельного виробництва» встановлено, що побутове містечко та складовані будівельні матеріали розташовані у невідповідності до проекту організації будівництва.
В акті перевірки не міститься зауважень виконавця робіт щодо перевірки, оскільки останній відмовився від підписання та отримання акта, припису, протоколів, а безпосередньо прийняті рішення направлені поштовим зв'язком, що зафіксовано в акті перевірки та отримані позивачем у відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення.
Пунктом 21 Порядку № 533 встановлено, що якщо суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід'ємною частиною такого акта. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припису, посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю робить у акті відповідний запис. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим листом з повідомленням.
Таким чином, з аналізу законодавства та матеріалів справи, що в свою чергу включають акт перевірки та матеріалів фіксації під час такої перевірки, судом встановлено, що зафіксовані інспектором порушення є такими, що відбулися - тобто огорожа, в'їзд на об'єкт будівництва та побутове містечко і складовані будівельні матеріали не відповідають встановленим нормам ДБН.
Відповідно до п. 8 ч. 3 ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» - cуб'єкти містобудування, які виконують будівельні роботи, несуть відповідальність у вигляді штрафу за виконання будівельних робіт з порушенням вимог будівельних норм, державних стандартів і правил або затверджених проектних рішень - у розмірі сорока п'яти мінімальних заробітних плат.
У відповідності до встановленого порушення позивачем ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» 21.04.2016 посадовою особою департаменту винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.04.2016 № 116/16/10/26-82/2104/02/16, якою визнано TOB «БК Бастіон-Україна», винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 8 ч. З ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 62010 (шістдесят дві тисячі десять) грн. 00 коп.
Суд наголошує, що дана постанова про застосування санкцій щодо позивача винесена правомірно з огляду на встановлені фактичні обставини порушення державних будівельних норм, які в свою чергу і не заперечуються позивачем.
Що стосується постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.04.2016 № 115/16/10/26-81/2104/02/16, якою визнано TOB «БК Бастіон-Україна», винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 124 020 грн. суд зазначає.
Дана постанова про накладення штрафу винесена посадовою особою ДАБК у зв'язку з тим, що підрядною організацією TOB «БК Бастіон - Україна» на об'єкті будівництва виконувались будівельно-монтажні роботи із влаштування внутрішніх мереж без відповідної ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури, чим вимоги ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Згідно п.п. 3, 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензіат - суб'єкт господарювання, який має ліцензію на провадження встановленого законом виду господарської діяльності; орган ліцензування - орган виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України, або уповноважений законом державний колегіальний орган.
Статтею 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» зазначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об'єктів IV і V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Відповідно із ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані доручати виконання окремих видів проектних і будівельних робіт особам, які мають відповідну ліцензію.
Пунктом 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» суб'єкти містобудування, які здійснюють господарську діяльність з будівництва об'єктів IV і V категорій складності за переліком видів робіт, які визначаються Кабінетом Міністрів України, що підлягає ліцензуванню, чи доручають виконання окремих видів робіт відповідальним виконавцям, які згідно із законодавством повинні мати кваліфікаційний сертифікат, несуть відповідальність у вигляді штрафу за здійснення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без отримання в установленому порядку ліцензії - у розмірі дев'яноста мінімальних заробітних плат.
Однак суд не погоджується з даним твердженням, оскільки роботи із влаштування внутрішніх мереж виконувалися TOB «Транс-буд-оіл» на підставі договору № 20/02 на проведення робіт на умовах підряду від 22.02.2016, укладеного між TOB «БК Бастіон - Україна» та TOB «Тран-буд-оіл». Відповідно до п.1.1 даного договору, підрядник зобов'язується виконати роботи по влаштуванню внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, згідно технічного завдання замовника та проектної документації на об'єкті, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Сортувальна, 24, а замовник зобов'язується сплатити та прийняти їх згідно акта виконаних робіт, за умови передплати.
Таким чином, оскільки порушення Закону не відбулося, дана постанова підлягає скасуванню.
Щодо позовної вимоги про визнання протиправним та скасування припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 07.04.2016 суд зазначає.
Приписом від 07.04.2016 з метою усунення ТОВ «БК Бастіон - Україна» виявлених порушень ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення», ДБН А.3.1-5-96 «Організація будівельного виробництва» та ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» зобов'язано позивача зупинити з 08.04.2016 виконання будівельних робіт. Приписом також передбачено в термін до 13.05.2016 усунути виявлені порушення.
У відповідності до ч. 12 ст. 41 Закону № 3038 у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об'єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право, зокрема видавати обов'язкові до виконання об'єктами нагляду приписи про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Підпунктом а, б пункту 3 ч. 4 ст. 41 Закону № 3038 встановлено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм , містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.
Аналогічні норми закріплені в підпункті 3 п. 11 Порядку № 553, яким встановлено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право видавати обов'язкові для виконання приписи щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.
Судом з'ясовано, що ТОВ «БК Бастіон - Україна» законні вимоги департаменту Державної архітектурно будівельної інспекції у м. Києві не зважаючи на наявність порушень ДБН не виконано, що вбачається з матеріалів справи, а тому останній не підлягає до скасування.
Проте, суд зауважує, що вимоги припису з приводу виконання ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» не підлягають виконанню, оскільки в судовому засіданні, доведено позивачем відсутності порушення правил ліцензійної діяльності.
Частиною 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Згідно із частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Тому суд дійшов висновку стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України на користь позивача судовий збір за подання позову в сумі 1860,3 грн.
Керуючись ст.ст.11,14,70,71,89,94,159 - 163 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправною та скасувати постанову Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві від 21.04.2016 № 115/16/10126-81/2104/0216.
В решті позовних вимог - відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України (код ЄДРПОУ 37471912) на користь товариства з обмеженою відповідальністю В«БК Бастіон-УкраїнаВ» (код ЄДРПОУ 39764808) судовий збір за подання цього позову в сумі 1860,00грн. (одна тисяча вісімсот шістдесят гривень 00 коп.).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд в порядку ст. 185-187 КАС України.
Головуючий суддя В.В. Мишенко
Судді А.М. Бабич
ОСОБА_5
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2016 |
Оприлюднено | 27.07.2016 |
Номер документу | 59135121 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.В. Мишенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні