Ухвала
від 16.08.2016 по справі 813/2788/16
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

16 серпня 2016 року № 813/2788/16

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кедик М.В., ознайомившись з адміністративним позовом департаменту економічної політики Львівської обласної державної адміністрації до Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання недійним та скасування рішення, -

встановив:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява департаменту економічної політики Львівської обласної державної адміністрації до Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання недійсним та скасування рішення від 16.05.2016 № 0008201302 про застосування до департаменту штрафу у розмірі 4231,69 грн та нарахування пені у розмірі 296,21 грн за несплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 21.01.2016 до 29.02.2016.

Відповідно до вимог ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви, серед іншого з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, визначеним статтею 106 цього Кодексу.

Перевіривши матеріали адміністративного позову, суддею встановлено, що позовну заяву подано без додержання вимог, передбачених ст. 106 КАС України.

Згідно з ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.

В порушення зазначеної норми позивачем, який не є суб'єктом владних повноважень у спірних правовідносинах по відношенню до відповідача, до позовної заяви не додані її копії та копії всіх документів, що приєднані до неї для відповідача. Натомість до позовної заяви додані докази направлення позовної заяви із додатками відповідачу, що не передбачено ст. 106 КАС України у випадках звернення до суб'єкта владних повноважень.

Таким чином, враховуючи те, що департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації в даних правовідносинах не є суб'єктом владних повноважень, тому, в силу приписів ч. 3 ст.106 КАС України, зобов'язаний додати до позовної заяви її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів.

Відповідно до частини 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Враховуючи викладене, позовну заяву слід залишити без руху, надавши строк для усунення вказаних недоліків.

Керуючись ст.ст.106, 108, 165, КАС України, суддя, -

ухвалив :

Позовну заяву департаменту економічної політики Львівської обласної державної адміністрації до Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання недійним та скасування рішення - залишити без руху.

Позивачу надати строк до 02 вересня 2016 року для усунення зазначених в мотивувальній частині ухвали недоліків.

Роз'яснити, що у випадку неусунення в установлений термін недоліків, позовна заява вважатиметься неподаною та буде повернута позивачу.

Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано.

Суддя Кедик М.В.

Дата ухвалення рішення16.08.2016
Оприлюднено22.08.2016
Номер документу59757049
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2788/16

Ухвала від 03.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пасічник С.С.

Ухвала від 14.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пасічник С.С.

Ухвала від 16.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Постанова від 31.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 05.09.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 16.08.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні