Рішення
від 15.09.2016 по справі 909/550/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 вересня 2016 р. Справа № 909/550/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О.В., секретар судового засідання Мартиненко І. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76019,

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю "Гідроенергобуд", вул. Вовчинецька, 26, м. Івано-Франківськ, 76018,

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю "Гільдія", вул. Пасічна, 46, м. Івано-Франківськ, 76018,

за участю у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004,

про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська,

за участю:

від позивача: представник ОСОБА_1, довіреність від 05.01.2016;

від відповідача ОСОБА_2 "Гідроенергобуд": представник ОСОБА_3, довіреність №18/01 від 18.07.2016,

від третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: представник ОСОБА_4, довіреність №1588/01-20/14в, від 16.08.2016,

від відповідача: ОСОБА_2 "Гільдія" представники не з'явились,

ВСТАНОВИВ:

Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради звернулось з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Гільдія", товариства з обмеженою відповідальністю "Гідроенергобуд" про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.

Ухвалою суду про порушення провадження у справі від 05.07.2016 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради.

Заявлені позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачі є замовниками будівництва культурно-відпочинкового комплексу з надбудовою житлових приміщень на вул. Пасічній в м.Івано-Франківську і відповідно до ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» зобов'язані взяти участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту. Посилається на те, що відповідачі ввели вказаний об'єкт будівництва в експлуатацію, що підтверджується Декларацією про готовність об'єкта до експлуатації №ІФ 143152883 від 15.10.2015, проте в порушення вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створені та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста» не звернулись із заявою для укладання відповідного договору про пайову участь. Вважає, що строк визначений вказаними Законом та Положенням для укладення договору пайової участі у 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію, встановлений для добровільного виконання стороною вказаного обов'язку, і невиконання даної вимоги не звільняє замовника від обов'язку укласти договір та взяти пайову участь. Зазначає, що згідно з п.2.2.22 Положення про фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради №71 -ХІЛХ від 30.03.2010) до повноважень фінансового управління віднесено здійснення роботи, пов'язаної з укладанням договорів та проведенням розрахунків пайових внесків, на виконання яких позивач 14.06.2016 направив відповідачу лист №2-15/309 з пропозицією (офертою) укласти договір про пайову участь, надавши проект такого договору з додатком - розрахунком розміру пайової участі. Оскільки на дану пропозицію відповіді отримано не було, просить визнати укладеним договір пайової участі у запропонованій ним редакції, яка відповідає умовам типового договору, передбаченого Положенням «Про пайову участь замовників будівництва у створені та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста». Відмічає, що даний проект договору містить всі істотні умови, визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради заявлений позов підтримав. Вважає, що укладення даного договору є обов'язковим для сторін в силу положень ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» та відповідно до Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створені та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста». Зазначає, що органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати його здійснення. А тому при невиконанні замовником обов'язку звернутись до органу місцевого самоврядування для укладення даного договору органи місцевого самоврядування мають право вимагати його укладення в судовому порядку, в тому числі і після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Вказує на підписання проекту договору виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради і наявність спору з приводу його укладення тільки з відповідачами.

ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" заявлений позов не визнало, в заперечення вказало на те, що будівництво культурно-відпочинкового комплексу з надбудовою житлових приміщень на вул.Пасічній здійснювалось в два етапи (перший та другий пусковий комплекс) і товариством було укладено та виконано два договори про пайову участь - договір №185 від 22.11.2012 та №28 від 18.06.2014. Вважає, що в ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» визначено граничний термін для укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, а тому після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію такий договір не може бути укладено. Відмічає, що відповідно до ч. 8 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" розмір пайової участі визначається на підставі документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками, натомість позивач визначив розмір пайової участі на підставі даних декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Застосування нормативів для одиниці створення потужності вважає необґрунтованим. Посилається на те, що позивач обмежив його в принципах свободи договору, не дав права вибору у визначенні його істотних умов, зокрема, щодо строків сплати пайової участі. Заперечує наявність між сторонами переддоговірного спору, оскільки позивачем не доведено обставин ухилення відповідача від укладення договору або обставин, за яких сторони не врегулювали розбіжності щодо його умов.

На заперечення ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" позивач вказав, що договори про пайову участь №185 від 22.11.2012 та №28 від 18.06.2014 не стосуються предмету спору, оскільки укладались на підставі інших декларацій про готовність об'єкта до експлуатації, тобто щодо інших об'єктів будівництва, на підтвердження чого подав ряд доказів. Також відмітив, що відповідач не подавав документи, що підтверджують вартість будівництва об'єкта і не запропонував будь-яких інших умов договору. Вказав, що проект договору містить всі істотні умови, в тому числі і строк сплати пайового внеску.

Представник ОСОБА_2 "Гільдія" в судові засідання не з'явився, відзиву на позов не подав, проти позовних вимог не заперечив. Про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином ухвалами суду від 05.07.2016, від 19.07.2016, від 16.08.2016, від 30.08.2016, про що свідчать відповідні відмітки на даних процесуальних документах. Відповідно до п.2.6.15 Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом ДСА України 20.02.2013, на звороті у лівому нижньому куті оригіналу процесуального документа, який виготовляється судом та залишається у справі, проставляється відповідний штамп суду з відміткою про відправлення документа, що містить вихідний реєстраційний номер, загальну кількість відправлених примірників документа, дату відправлення, підпис працівника, який її здійснив, та може містити відмітку про отримання копії процесуального документа уповноваженим представником адресата. Дана відмітка, за умови, що її оформлено відповідно до наведених вимог названої Інструкції, є підтвердженням належного надсилання копій процесуального документа сторонам та іншим учасникам судового процесу.

Особи, які беруть участь у розгляді справи, вважаються повідомленими про час і місце її розгляду судом, якщо ухвалу надіслано за поштовою адресою, зазначеною в позовній заяві. Адреса даного відповідача, вказана в позовній заяві, підтверджується спеціальним витягом з ЄДРЮОФОП, сформованим за електронним запитом господарського суду від 05.07.2016.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши зібрані у справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 43 ГПК України, суд встановив наступне.

Згідно з декларацією про готовність об'єкта до експлуатації від 15.10.2015 за №ІФ143152882344 визнано закінченим та готовим до експлуатації об'єкт будівництва - культурно-відпочинковий комплекс з надбудовою житлових приміщень на вул. Пасічна,41 в м. Івано-Франківську. Декларація про початок виконання будівельних робіт на даний об'єкт за № ІФ 083152741598 була видана 01.10.2015. Замовники будівництва - ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" та ОСОБА_2 "Гільдія". Загальна площа житлових приміщень - 6719,7 кв.м, комерційних приміщень- 1344 кв.м, вбудовано-прибудованих приміщень - 903,3 кв.м.

Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради листом вих. №2-15/309 від 14.06.2016 звернулось до ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" та ОСОБА_2 "Гільдія" з пропозицією укласти по даному об'єкту договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська і направило два примірники проекту договору. Направлення даних листів ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" та ОСОБА_2 "Гільдія" підтверджується поштовими квитанціями №8812 та №8813 від 16.06.2016, відповідно. Відповідачі вказаний проект договору не підписали.

До спірних правовідносин підлягають застосуванню положення ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» , відповідно до яких замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті (ч.2). Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (ч.3). В ч.9 даної норми встановлено, що договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. При цьому в ч.8 визначено, що розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

Аналіз наведених положень закону свідчить про те, що укладення договору про пайову участь є обов'язковим в силу прямої вказівки закону і відповідно до ч.1 ст. 188 ГК України такий переддоговірний спір може бути предметом розгляду суду.

Посилання відповідача на те, що будівництво культурно-відпочинкового комплексу з надбудовою житлових приміщень на вул.Пасічній здійснювалось в два етапи і товариством було укладено та виконано два договори про пайову участь - договір №185 від 22.11.2012 та №28 від 18.06.2014, не стосуються предмету даного спору. Вказані договори укладені щодо інших об'єктів будівництва - договір №185 від 22.11.2012 щодо першої черги будівництва (площа об'єкта будівництва - 4613,40 кв.м житло, 1101 кв.м. - нежитло); договір №28 від 18.06.2014 - на П чергу, І пусковий комплекс (площа об'єкта будівництва - 4768,20 кв.м житло, 690,40 кв.м. - нежитло), декларація про готовність об'єкта будівництва до експлуатації №ІФ143140900602 від 31.03.2014. Доказів укладення договору про пайову участь щодо об'єкта будівництва, введеного в експлуатацію згідно декларації за №ІФ143152882344 від 15.10.2015, не подано.

Заперечення щодо можливості укладення договору про пайову участь до введення об'єкта будівництва в експлуатацію суперечать змісту наведеної норми Закону, оскільки ініціатива щодо укладення договору покладена на замовника будівництва, який до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію повинен звернутись до органу місцевого самоврядування і додати документи, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. Саме на підставі цих документів визначається розмір пайової участі. Якщо ж замовник будівництва у вказаний строк (до введення об'єкта будівництва в експлуатацію) не звернувся до органу місцевого самоврядування з заявою про укладення договору і не подав необхідних документів для визначення розміру пайової участі, то в цей момент право органу місцевого самоврядування вважається порушеним і він в межах строків позовної давності може звернутись за його захистом до суду відповідно до ст.20 ГК України, ст. 1 ГПК України.

Як зазначено в ч.1 ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» , порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Рішенням Івано-Франківської міської міської ради №231-38 від 18.10.2013 затверджено Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста» (надалі В«ПоложенняВ» ). Відповідно до п.2.13, п.п. 4.1,4.2, п.7.2 Положення договір про пайову участь є трьохстороннім і укладається між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та замовником будівництва. Повноваження фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради при укладенні договору пайової участі також закріплені в п.2.2.22 Положення про фінансове управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, затверджене рішенням Івано-Франківської міської ради №71-ХІ-ІХ від 30.03.2010.

Відповідно до п.9 ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльностіВ» однією із істотних умов договору є розмір пайової участі. В п.5 даної норми встановлено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Визначення та методика розрахунку розміру пайових внесків врегульовані в розділі 6 Положення. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та порядок її сплати визначається в залежності від категорії об'єктів містобудування та відповідно до типового договору укладеного з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури) та на основі вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування. Вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування не може бути нижчою за загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту: 7 відсотків вартості будівництва об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та споруд, 4 відсотки вартості будівництва об'єкта містобудування - для житлових будинків. Загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта, при її наявності повинна мати висновок Державної інвестиційної експертизи. (п.6.2. Положення).

В п.2.10. Положення визначено, що вартість будівництва - загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта містобудування, визначена згідно з державними будівельними нормами, без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій та повинна мати висновок Державної інвестиційної експертизи. У разі відсутності загальної кошторисної вартості об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, застосовується загальна вартість об'єкта, що визначається множенням показника опосередкованої вартості спорудження 1 кв.м житла (без урахування ПДВ), що діє на момент складання проекту договору на загальну площу, та доведена Мінрегіонбудом.

Оскільки відповідачами не було подано документів, що підтверджують кошторисну вартість об'єкта будівництва, то позивачем при розрахунку розміру пайової участі правомірно було застосовано норматив для одиниці створення потужності (функціональної одиниці виміру), затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, в розмірі 5 902, 5 грн (без ПДВ).

За наведених обставин заперечення ОСОБА_2 "Гідроенергобуд" щодо визначення розміру пайової участі є необгрунтованими.

Запропонований позивачем проект договору відповідає типовому договору, містить всі істотні умови, в тому числі в п. 3.3. визначено строк сплати пайового внеску. Відповідачі інших умов договору та їх обгрунтування не запропонували, а тому відсутнє порушення їх прав при укладенні договору.

Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню.

Згідно ст. 49 ГПК України судові витрати покладаються на відповідачів в рівних частинах.

Керуючись ст.ст. 8,124 Конституції України, ст.ст.43,49, ст. 82 - ст.85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю "Гільдія", товариства з обмеженою відповідальністю "Гідроенергобуд" про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.

Вважати укладеним з дня набрання рішенням законної сили договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, код ЄДРПОУ 04054346), фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28, код ЄДРПОУ 02314062) та замовниками - товариством з обмеженою відповідальністю «Гідроенергобуд» (м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 26, код ЄДРПОУ 364497730), товариством з обмеженою відповідальністю «Гільдія» (м. Івано-Франківськ, вул. Пасічна, 46, код ЄДРПОУ 32361300) на наступних умовах:

1. Предмет Договору

1.1. За цим договором замовники, що здійснюють будівництво культурно-відпочинкового комплексу з надбудовою житлових приміщень на вул. Пасічній в порядку та на умовах, визначених договором, беруть участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.

1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво, розташована за адресою вул. Пасічна, 39, договір оренди землі №172 від 17.06.2011, зареєстрований ДЗК за №261010004000349 від 14.02.2012.

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовники зобов'язуються сплатити в солідарному порядку пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені договором.

2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

3. Розмір і порядок сплати пайового внеску

3.1. Розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до договору.

3.2. Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру), затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, у сумі 5902,5 грн (без ПДВ).

3.3. Замовники сплачують в солідарному порядку пайову участь у сумі 2 515 049,35 грн в 7-денний термін з моменту реєстрації договору.

4. Строк дії Договору

4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3 договору, замовники сплачують до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120% річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.

5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. Тлумачення термінів договору здійснюється згідно положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної соціальної інфраструктури міста».

6.2. Зміни до договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього договору, у разі невиконання пункту 3.3, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє замовників.

6.3. Зміни до договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3 з урахуванням пункту 5.1 договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовників.

6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.

6.5. Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну сили.

Додаток до договору про пайову участь замовників будівництва

у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

Розрахунок розміру пайової участі (єдиний)

Об'єкт: культурно-відпочинковий комплекс з надбудовою житлових приміщень на вул. Пасічний, 41.

Показник опосередкованої вартості спорудження 1 кв. м об'єкту будівництва в Івано-Франківській обл. (без ПДВ) - 5 902,50 грн;

Площа об'єкта будівництва, кв.м (житло) - 6 719,70;

Площа об'єкта будівництва, кв.м (не житло) - 2 247,30;

Відсоток, передбачений п. 6.2.2 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 (житло), - 4;

Відсоток, передбачений п.6.2.1 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 (не житло), - 7;

Розмір пайової участі всього, грн - 2 515 049,3, з них:

розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру міста, грн - 1 760 534,54;

розмір пайової участі на інженерно-транспортну інфраструктуру міста, грн - 754514,80.

Одержувач платежу:

МБ м.Івано-Франківськ

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу:

на інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Гільдія" в користь фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради 689 грн (шістсот вісімдесят дев'ять гривень) сплаченого судового збору.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Гідроенергобуд" в користь фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради 689 грн (шістсот вісімдесят дев'ять гривень) сплаченого судового збору.

Накази видати стягувачеві після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 20.09.16

Суддя Малєєва О. В.

Дата ухвалення рішення15.09.2016
Оприлюднено23.09.2016
Номер документу61414669
СудочинствоГосподарське
Сутьпайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська,

Судовий реєстр по справі —909/550/16

Ухвала від 13.10.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Леся Львівна

Постанова від 26.09.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Грек Б.М.

Ухвала від 12.09.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Грек Б.М.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Грек Б.М.

Постанова від 29.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 16.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 08.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 18.10.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 10.10.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні