Рішення
від 21.09.2016 по справі 925/744/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" вересня 2016 р. Справа № 925/744/16

Господарський суд Черкаської області в складі:

головуючого - судді Єфіменка В.В.,

з секретарем судового засідання Макарченко Н.П.;

за участю представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1, адвокат, ОСОБА_2, за довіреністю;

від відповідача - ОСОБА_3 за довіреністю;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Черкаської області в м. Черкаси справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БСД - ОСОБА_4" м.Черкаси

до Дочірнього підприємства "Перемога Нова" с.Будище Черкаського району про стягнення коштів,

ВСТАНОВИВ:

Позивач заявив позов, в якому просить суд стягнути з відповідача на користь позивача 52859,46 грн. боргу та 14352,31 грн. втрат внаслідок інфляції, пені та 3% річних за невиконання грошових зобов'язань по розрахунках за будівельно-монтажні роботи, які виконувалися за договором генпідряду від 02.06.2014 № Б/4 в період із жовтня 2014 року по серпень 2015 року включно.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач посилається на те, що 29.10.2014 між сторонами було підписано акт виконаних робіт №26 на суму 27118,36 грн., з яких відповідач оплатив 26118,36 грн. Сума недоплати становить 1000 грн.

20.02.2015 між сторонами підписано акт виконаних робіт №22 на суму 124 67,00 грн., з яких відповідач оплатив 10667,00 грн. Сума недоплати 1800 грн.

14.04.2015 між сторонами підписано акт виконаних робіт №30 на суму 114430,75 грн., з яких відповідач оплатив 113449,15 грн. Сума недоплати 981,60 грн.

28.04.2015 між сторонами підписано акт виконаних робіт №33 на суму 14369,12 грн., з яких відповідач оплатив 13369,12 грн. Сума недоплати 1000 грн.

28.08.2015 між сторонами підписано акт виконаних робіт №41 на суму 10190,39 грн., який відповідач не оплатив.

5.01.2016 між сторонами було підписано акт №10, відповідно до якого сторони домовились про те, що відповідач повертає на рахунок позивача кошти в сумі 10975,50 грн., як безпідставно утримані. На підставі цього позивач склав акт виконаних робіт №3 12.01.2016, який відповідач не підписав і 29.02.2016 відповідачу було направлено претензію-вимогу про сплату в тому числі і вказаної суми 10975,50 грн., яку відповідач отримав 1.03.2016. Доказом направлення відповідачу даної вимоги є поштова квитанція з описом та лист відповідача №170 від 10.03.2016, яким він визнає факт отримання претензії-вимоги. В визначений ч. 3 ст. 530ЦК України 7-й денний строк до 7.03.2016 вказана сума відповідачем сплачена не була.

10.06.2016 відповідачу було направлено для підписання акт виконаних робіт №49 на суму 14844,16 грн., який безпідставно відповідачем не підписаний та не оплачений. Відповідно до п. 3.6 договору у випадку невмотивованого ухилення Замовника від прийняття робіт /підписання акту виконаних робіт/, тобто порушення вимог договору, вважається, що Генпідрядник належним чином виконав свої зобов'язання.

4.08.2015 між сторонами було підписано додаткову угоду договору б/н від 2.06.2014 , відповідно до якої відповідач повинен компенсувати позивачу різницю вартості паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ) між тендерною та фактичною ціною за 2015 рік в сумі 12067,81 грн. 29.02.2016 відповідачу було направлено претензію, в тому числі і про сплату компенсації різниці вартості ПММ. Доказом направлення відповідачу даної вимоги є поштова квитанція з описом та лист відповідача №170 від 10.03.2016, яким він визнає факт отримання претензії-вимоги. У визначений ч.3 ст.530 ЦК України 7-й денний строк /до 7.03.2016 /вказана сума відповідачем сплачена не була.

На думку позивача, загальна сума заборгованості відповідача перед позивачем за виконані робити та ПММ складає 52859,46 грн.

23.08.2016 позивач подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій вказав, що в позовній заяві про стягнення коштів в прохальній її частині та в розмірі ціни позову допущена арифметична помилка. Позивач просив вважати ціною позову 67 211,77 грн. та в прохальній частині замість слів В«а всього 69233,12 грн.В» читати В«а всього 67211,77 грн.В» .

По справі оголошувалась перерва з 11 год. 30 хв. 20 вересня 2016 року по 09 год. 00 хв. 21 вересня 2016 року.

Представники позивача в судовому засіданні 21.09.2016 уточнені позовні вимоги підтримали повністю з мотивів, викладених у позовній заяві, просили їх задовольнити.

Відповідач у відзиві на позов та його представник в судовому засіданні заперечували проти задоволення позовних вимог з наступних підстав.

За підсумками тендеру 2014 року був укладений Договір генпідряду б/н від 02.06.2014 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) «БСД-Гермес» та Дочірнім підприємством (далі - ДП) «Перемога Нова». Термін виконання робіт в Договорі - з 02.06.2014 р. по 30.11.2014 p., тобто становить 7 місяців. Відповідач вважає, що своєчасно роботи були не виконані. Прострочення робіт становило 6 місяців - в два рази більше терміну, передбаченого Договором і тендером.

ОСОБА_5 Генпідрядника № 48 від 16.03.2015 р., в якому було прохання продовжити терміни виконання договірних відносин, укладено Додаткову угоду з кінцевим терміном виконання робіт до 30 травня 2015 року. Але і ці терміни були зірвані. В травні 2015 року знову прострочення виконання договірних стосунків, згідно погодженого і затвердженого сторонами календарного графіка, становило один місяць, роботи були не виконані і їх закінчення в термін, визначений договором та технологічними вимогами підприємства стало неможливим.

У зв'язку з критичністю строків виконання робіт з реконструкції виробничої дільниці (бригади) з вирощування птиці № 2 було прийнято рішення про розірвання Договору підряду з ТОВ «БСД-Гермес» з 19 травня 2015 року і залученням іншого досвідченого підрядника, здатного оперативно виконувати будівельні роботи, що має матеріальну базу і кваліфікованих працівників.

ОСОБА_5 п.п. 6.11 Договору № б/н від 02.06.2014 укладеного між ДП «Перемога Нова» та ТОВ «БСД-Гермес» за порушення норм і правил працівниками генпідрядника (перебування на об'єкті в стані алкогольного сп'яніння, паління, відсутність перепустки, крадіжки та інших порушень), які підтверджуються матеріалами службових розслідувань, було утримано:

1. З ОСОБА_6 № 26 від 29.10.2014р. - 1000,00 грн. згідно Претензії від 15.11.2014р.

2. З ОСОБА_6 № 22 від 20.02.2015р. - 1800,00 грн. згідно Претензії від 21.01.2015р.

3. З ОСОБА_6 № 30 від 14.04.2015р. - 981,60 грн. згідно Претензії від 04.03.2015р.

4. З ОСОБА_6 № 33 від 29.04.2015р. - 1000,00 грн. згідно Претензії від 22.04.2015р.

ОСОБА_5 п.п. 6.11 Договору «сума акту виконаних робіт зменшується на суму штрафу».

Акт № 41 від 28.08.2015р. підписаний, але для його оплати ТОВ «БСД-Гермес» не надало рахунок, відмовилось підписувати ОСОБА_6 звірки та не повернуло використані матеріали. ДП «Перемога Нова» оплатить цей ОСОБА_6 № 41 від 28.08.2015р. лише при повному взаєморозрахунку між Сторонами, після повернення матеріалів.

Дійсно, 05.01.2016р. між Сторонами було підписано ОСОБА_6 № 10 про списання бетону та повернення коштів в сумі 10 975,50 грн. в т.ч. ПДВ. Але цим ОСОБА_6 не передбачено порядку та строків для списання бетону та повернення коштів. Акт № 3 від 12.01.2016р. не передбачений ОСОБА_6 № 10, не передбачає порядку та строків оплати, та не надавався Відповідачу. Позивач вважає, що таке списання бетону та повернення коштів можливо лише при повному взаєморозрахунку між Сторонами, від яких відмовляється Позивач.

Акт № 49 від 05.01.2016р. знаходиться на стадії розгляду, але він невірно розрахований та підлягає корегуванню. На пропозицію про надання ОСОБА_6 з вірним розрахунком ТОВ «БСД-Гермес» не відповідало

ОСОБА_5 п. 100 Постанови KM України № 668 від 01.08.2005р. «у разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті». Відповідач вважає, що Дочірнє підприємство «Перемога Нова» повинна оплачувати тільки виконанні роботи за узгодженою ціною та об'ємом робіт, які підписані та узгоджені договором та додатками до нього

Прострочення строків робіт ТОВ «БСД-Гермес» на великий термін призвело до подорожчання ПММ. 04.08.2015р. між Сторонами було підписано Додаткову угоду № 7 до Договору № б/н від 02.06.2014 про компенсацію різниці вартості ПММ між тендерною ціною та фактичною за 2015 рік в сумі 12 067,81 грн. в т.ч. ПДВ, яку не було обумовлено ні Договором, ані тендером. Але цією угодою не передбачено порядку та строків для цієї компенсації. Відповідач вважає, що така добровільна компенсація з нашої сторони, можлива лише при повному взаєморозумінні та взаєморозрахунку між Сторонами, від яких відмовляється Позивач.

Всі вищевказані документи позивача, знаходяться на стадії розгляду та можливо їх оплатити після оплати позивачем заборгованості перед ДП «Перемога Нова» за отримані ТОВ «БСД-Гермес» матеріали в сумі 34 003,15 грн., що підтверджуються Бухгалтерською довідкою ДП ОСОБА_7» станом на 01.07.2016.

Відповідач вважає, що час оплати коштів, на які вказує Позивач, ще не настав, внаслідок чого оплата інфляційних та 3% річних та пені є безпідставною та необгрунтованою. Відповідач повинен оплачувати тільки виконані роботи за узгодженою ціною та об'ємом робіт, які підписані та узгоджені договором та додатками до нього, з повним взаєморозрахунком між Сторонами.

Суд, вислухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та подані сторонами докази, приходить до наступного.

За приписами ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Предметом спору є розрахунки за виконані роботи по договору будівельного підряду та відповідальність замовника за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань.

ОСОБА_5 ст.11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є:

1) договори та інші правочини.

У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Ст.526 ЦК України встановлено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відносини будівельного підряду між суб'єктами господарювання регулюються нормами ОСОБА_4 61 ЦК України, і, зокрема параграфом Будівельний підряд та нормами ОСОБА_4 33 Господарського кодексу України (далі - ГК) України, а також положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова №668).

Статтями 317, 318 ГК України визначено, зокрема, що загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Господарські відносини у сфері матеріально-технічного забезпечення капітального будівництва регулюються відповідними договорами підряду, якщо інше не передбачено законодавством або договором сторін. За згодою сторін будівельні поставки можуть здійснюватися на основі договорів поставки.

За договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.

Договір підряду відповідно до цієї статті укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів.

Забезпечення будівництва матеріалами, технологічним, енергетичним, електротехнічним та іншим устаткуванням покладається на підрядника, якщо інше не передбачено законодавством або договором.

Зміст договору підряду на капітальне будівництво, що укладається на підставі державного замовлення, має відповідати цьому замовленню.

Договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.

Ст.837 Цивільного кодексу України містить наступні положення:

За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

Ч.1 ст. 875 ЦК України передбачено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.

За правилами ч.4 ст. 879 ЦК України оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об'єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін.

Факт прийняття відповідачем робіт підтверджується підписаними сторонами вищевказаними актами виконаних робіт за формою КБ-2в та довідками КБ-3.

Ч.4 ст. 882 ЦК України визначено, що передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.

З матеріалів справи вбачається, що 02.06.2014 сторони уклали договір генпідряду №б/н (далі - договір), за умовами якого Замовник доручив, а Генпідрядник прийняв на себе зобов'язання виконати будівельно-монтажні роботи з «Реконструкції виробничої дільниці (бригади) з вирощування птиці №2, що знаходиться за межами населеного пункту адресою: вул. Сокоренка,4 с. Лозівок, Черкаського р-ну Черкаської області (а.с.11-17).

Відповідно до п.1.1, п.1.2, п.1.3 договору Генпідрядник (відповідач) зобов'язався виконати на свій ризик власними або залученими силами і засобами будівельно-монтажні роботи з реконструкції об'єкту відповідно до умов Договору, завдання Замовника і проектної документації, включаючи можливі роботи, безпосередньо в ньому не згадані, але необхідні для будівництва і подальшої його експлуатації, а Замовник зобов'язався своєчасно прийняти закінчений будівництвом об'єкт або етап робіт та оплатити виконані роботи.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання генпідряднику визначені проектною документацією.

Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектної документації у порядку, зазначеному у п.53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. №668 (далі - Загальні умови; Постанова №668).

П.2.1-п.2.4 договору сторони передбачили, що загальна вартість виконання робіт за цим Договором визначена Договірними цінами, які зведені у формах Зведення витрат (Додаток № 1-6 до Договору) відповідно до протоколів тендерів та тендерних пропозицій і становить 2 937 406,13 грн. (Два мільйони дев'ятсот тридцять сім тисяч чотириста шість гривень 13 коп.) в т.ч. ПДВ20%.

Вартість робіт з улаштування пташників; оздоблювальних робіт; вертикального планування узгоджена Сторонами в Зведенні витрат №1 (Додаток 1 до Договору) та складає - 1 280 000,00 грн. (Один мільйон двісті вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ (20%).

Вартість робіт з загальнобудівельних робіт узгоджена Сторонами в Зведенні витрат №2 (Додаток 2 до договору) та складає - 207 100,00 гри. (Двісті сім тисяч сто гривень 00 коп.) в т.ч.ПДВ (20%).

Вартість з монтажних робіт в середині пташників узгоджена Сторонами в Зведенні витрат №3 (Додаток 3 до Договору) та складає - 445 000,00 грн. (Чотириста сорок п'ять тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ (20%).

Вартість робіт з улаштування зовнішніх мереж водопроводу та каналізації узгоджена Сторонами в Зведенні витрат №4 (Додаток 4 до Договору) та складає - 140 81633 грн. (Сто сорок тисяч вісімсот шістнадцять гривень 33 коп.) в т.ч. ПДВ (20%).

Вартість робіт з електромонтажних робіт; автоматизації; блискавкозахисту та заземлення узгоджена Сторонами в Зведенні витрат №5 (Додаток 5 до Договору) та складає - 474 489,80 грн. (Чотириста сімдесят чотири тисячі чотириста вісімдесят дев'ять тисяч 80 коп.) в т.ч. ПДВ (20%).

Вартість робіт з улаштування автодоріг та майданчиків узгоджена Сторонами в Зведенні витрат (Додаток 6 до Договору) та складає - 390 000,00 грн. (Триста дев'яносто тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ (20%).

Остаточна загальна вартість робіт за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в.

Договірна вартість робіт відповідає рівню звичайних цін, відповідно до положень чинного законодавства.

Вартість робіт по договору підряду може бути змінена лише за згодою сторін, шляхом укладення додаткових угод до договору, у разі:

Необхідності виконання додаткових робіт, які не були враховані при проведенні тендеру та укладанні цього Договору.

Виконання робіт за погодженням Сторін з матеріалів Генпідрядника.

П.3.1, п.3.2 договору визначено, що Генпідрядник приступає до виконання робіт з моменту отримання від Замовника всіх вихідних даних, фронту робіт, згідно акта приймання - передачі в порядку, передбаченому Договором,

Строки виконання робіт з 02.06.2014 по 30.11.2014.

Строки виконання робіт можуть бути змінені у разі:

- виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор);

- невиконання замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання вихідних даних та фронту робіт);

- внесення за ініціативою замовника змін в склад або черговість виконуваних робіт, в т.ч. проектну документацію;

- виконання генпідрядником додаткових робіт, які не були враховані в проекті та необхідність виконання яких виникла в процесі виконання робіт, за згодою замовника та при умові виконання вимог договору.

П.2.8-п.2.11 договору визначено, що :розрахунки за виконані будівельно-монтажні роботи проводяться Замовником поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт на підставі ОСОБА_6 виконаних робіт, поданих Генпідрядником по формі КБ-2в (з додатком підсумкової відомості ресурсів, де включено фактично використаний матеріал Замовника з нульовою ціною та використаний матеріал Генпідрядника з підтвердженням цін), а також Форми № М-29 (цільове використання матеріалів), довідок про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 та усіма підтверджуючими документами (накладні, сертифікати якості на матеріали та обладнання, акти огляду прихованих робіт, виконавчу документацію та ін.) передає для перевірки і підписання Замовнику в електронному вигляді (АВК-5) та в 3-х роздрукованих примірниках. У разі зауважень Замовником по виконаним об'ємам та/або якості робіт, проводиться відповідне коригування актів виконаних робіт (форми КБ-і КБ-3). В свою чергу, Генпідрядник зобов'язується усунути виявлені недоліки та/або зауваження за власний рахунок у погоджений з Замовником термін. Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання вищевказаних документів без зауважень.

Остаточний розрахунок за весь об'єм виконаних будівельно-монтажних робіт за Договором Сторони здійснюють на підставі підписаного Замовником без зауважень останнього ОСОБА_6 здачі-приймання виконаних робіт по Договору по формі № КБ-2В з додатком підсумкової відомості ресурсів (згідно п.2.7), а також Форми №М-29 (цільового використання матеріалів), довідки про вартість виконаних робіт по формі № КБ-3 на весь об'єм робіт (Об'єкт), за виключенням раніше здійснених розрахунків. Строк розрахунків протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Замовником вищезазначених документів без зауважень,

Замовник вправі відмовитись від прийняття робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об'єкту за призначенням та не можуть бути усунені Замовником, Генпідрядником або третьою особою. Виявлені недоліки сторони фіксують у відповідному акті.

Сторони при необхідності здійснюють звірку взаєморозрахунків з обов'язковим підписанням ОСОБА_6 звірки.

23.09.2014 сторони підписали Додаткову угоду №1 до договору, за умовами якої:

Сторони домовились внести зміни до п.2.1 розділу 2 Договору, виклавши його в наступній редакції:

«Загальна вартість виконання робіт за цим Договором визначена Договірними цінами, які зведені у формах Зведення витрат (Додаток № 1-7 до Договору) відповідно до протоколів тендерів та тендерних пропозицій і становить 2982110,93 грн. (два мільйони дев'ятсот вісімдесят дві тисячі сто десять гривень 93 коп.) в т.ч. ПДВ 20%.»

2. Сторони домовились внести зміни до Розділу 2 Договору, доповнивши його пунктом 2.1.7 наступним змістом:

«Вартість робіт з улаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації: камери ПГ-1, ПГ-2, ПГ-3 узгоджена сторонами в Договірній ціні (Додаток 1 до Додаткової угоди №1) та складає - 44 704,80 грн. (сорок чотири тисячі сімсот чотири гривні 80 коп.) в т.ч. ПДВ (20 %)».

3.Всі інші умови Договору № б/н від 02 червня 2014 року залишаються без змін (а.с.18).

23.09.2014 сторони підписали Додаткову угоду №2 до договору, за умовами якої:

Сторони домовились внести зміни до п.2.1 розділу 2 Договору, виклавши його в наступній редакції:

«Загальна вартість виконання робіт за цим Договором визначена Договірними цінами, які зведені у формах Зведення витрат (Додаток № 1-8 до Договору) відповідно до протоколів тендерів та тендерних пропозицій і становить 3 009 088,13 грн. (Три мільйони девять тисяч вісімдесят вісім гривень 13 коп.) в т.ч. ПДВ 20%.»

2. Сторони домовились внести зміни до Розділу 2 Договору, доповнивши його пунктом 2.1.8 наступним змістом:

«Вартість робіт з улаштування септиків 16.4 та 16.2 узгоджена сторонами в Договірній ціні (Додаток 1 до Додаткової угоди №2) та складає - 26 977,20 грн. (Двадцять шість тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 20 коп.) в т.ч. ПДВ (20 %)».

3.Всі інші умови Договору № б/н від 02 червня 2014 року залишаються без змін (а.с.19).

08.04.2015 сторони підписали Додаткову угоду №5 до договору, за умовами якої:

1. п. п. 2.1. « Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.Вартість Будівельно-монтажних за цим договором становить: 2 585 893,72 грн. (два мільйони п'ятсот вісімдесят п'ять тисяч сімсот дев'яносто три грн. 72 коп. з урахуванням ПДВ, (сума договору зменшилась на 423 194,41 грн. з урахуванням ПДВ».

2. п. п. 2.1.1. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

«Вартість робіт з улаштування пташників, оздоблювальних робіт, вертикального планування становить - 890 905,64 грн. з ПДВ».

Зменшення вартості договору за цим пунктом (виняток обсягів робіт):

- комп'ютерні за пташникам №1-6 - на 32 181,88 грн. з ПДВ;

- монтаж осей 1/21 по пташникам №4-6 - на 14 568,72 грн. з ПДВ;

- покрівля по пташникам №4-6 - на 13 839,31 грн. з ПДВ;

- підлоги по пташникам №4,5,6 - на 162 998,95 грн. з ПДВ;

- двері та ворота по пташникам №4,5,6 - на 5 936,50 грн. з ПДВ;

- оздоблювальні роботи по пташникам №4,5,6 - на 129 124,50 грн. з ПДВ;

- вимощення по пташникам №4,5,6 - на 20 203,50 грн. з ПДВ;

- фундаменти під малі бункера по пташникам №4,5,6 - на 10 241,00 грн. з ПДВ.

3. п. п. 2.1.5 . «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.5.Вартість робіт по електромонтажних робіт, автоматизації, блискавкозахисту та заземлення становить - 418 367,35 грн. з ПДВ;

Зменшення вартості договору за цим пунктом (виняток обсягів робіт): - блискавкозахист пасивний - на 56 122,45 грн. з ПДВ».

4. Розділ 2. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» доповнити п. п. 2.1.9 у наступній редакції:

2.1.1 «Вартість робіт з демонтажу труб азбоцементних та улаштуванню насосної станції становить - 22 022,40 грн. з ПДВ».

Вартість договору за цим пунктом (обсяг робіт):

- демонтаж труб азбоцементних -11 040,00 грн. з ПДВ;

- насосна станція -10 982,40 грн. з ПДВ.

5. п. п. 3.2 п. 3. «Строки виконання та порядок здачі робіт» змінити в частині строків виконання робіт та викласти в такій редакції:

3.2. Будівельні роботи в повному обсязі повинні бути виконані згідно затвердженого графіку і здані Замовнику не пізніше « 30» травня 2015 року». Решта п.п.3.2. залишається без змін.

6. На підставі п.п. 2.8. та п.п 3.6 Договору підпункт 8.1 п. 8 «Строк дії договору» доповнити наступним реченням «Строк дії договору подовжено до 30 червня 2015 року» (а.с.21).

22.04.2015 сторони підписали Додаткову угоду №6 до договору, за умовами якої:

1. п. п. 2.1. « Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

Вартість Будівельно-монтажних за цим договором становить: 1 884 095,40 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят чотири тисячі дев'яносто п'ять грн. 40коп. з урахуванням ПДВ), сума договору зменшилась на 701 798,32 грн. з урахуванням ПДВ».

2. п. п. 2.1.1. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.1. «Вартість робіт з улаштування пташників, оздоблювальних робіт, вертикального планування» становить - 982 134,91 грн. в т.ч. ПДВ (20%). Збільшення вартості договору за цим пунктом (додаткові обсяги робіт) на 91 229,27 грн. в т.ч. ПДВ (20%):

- додаткові роботи по осі 1 на пташниках №1,2,3 -19 554,80 грн. в т.ч. ПДВ (20%);

- додаткові роби по осі 21 на пташниках №1,2,3 - 37 663,43 грн. в т.ч. ПДВ (20%);

- додаткові роботи в осях А та В по пташникам №1,2,3 - 34 011,04 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

3. п. п. 2.1.7. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.7. «Вартість робіт з улаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації» становить - 51 101,09 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

Збільшення вартості договору за цим пунктом (додаткові обсяги робіт) на 6396,29 грн. в ПДВ (20%):

- зовнішні мережі водопостачання та каналізації. Додаткові роботи по засипці камер ПГ-1, ПГ-2, ПГ-3 - 6 396,29 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

4. Розділ 2.«Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» доповнити п.2.1.10. в наступній редакції:

2.1.10. «Вартість робіт з демонтажу септиків 16.1. та 16.2.» становить -14369,12 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

Вартість договору за цим пунктом (обсяг робіт):

- демонтаж септиків 16.1. та 16.2. - 14 369,12 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

5. п.п.2.1.3. «Вартість з монтажних робіт в середині пташників» №1-6 складає -445 000,00 грн. в т.ч. ПДВ (20%), виключити з даного договору у повному обсязі.

6. п.п.2.1.6. «Вартість робіт з улаштування автодоріг та майданчиків» змінити та викласти в наступній редакції:

п.п.2.1.6. «Вартість робіт з улаштування автодоріг та майданчиків» становить 21 207,00 грн. в т.ч. ПДВ (20%). Зменшення вартості договору за цим пунктом на 368 793,00 грн. в т.ч. ПДВ (20%). (виняток обсягів робіт):

- дорога (Тип І; Тип II) - 335 090,00 грн. в т.ч. ПДВ (20%);

- дорога (Тип ІІІ) - 33 703,00 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

7. п. п. 3.2 п. 3. «Строки виконання та порядок здачі робіт» залишається без змін (а.с.22).

04.08.2015 сторони підписали Додаткову угоду №7 до договору, за умовами якої:

1.п. п. 2.1. « Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

(Вартість будівельно-монтажних робіт за цим договором становить: 1964900,98 грн. (один мільйон дев'ятсот п'ятдесят дві тисячі вісімсот тридцять три грн. 17 коп. з врахуванням ПДВ), сума договору збільшилась на 80 805,58 грн. з урахуванням ПДВ».

2. п. п. 2.1.1. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.1. «Вартість робіт з улаштування пташників, оздоблювальних робіт, вертикального планування» становить - 1 036 93439 грн. в т.ч. ПДВ (20%). Збільшення вартості договору за цим пунктом (додаткові обсяги робіт) на 54 799,48 грн. в т.ч. ПДВ (20%):

- вагові по пташниках №1,2,3 -10 190,39 грн. в т.ч. ПДВ (20%);

- внутрішні перегородки (яйцесбори) по пташниках №1,2,3 - 44 609,09 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

3. п. п. 2.1.9. «Вартість і порядок розрахунків за виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції:

2.1.9. «Вартість робіт з демонтажу труб азбоцементних та улаштуванню насосної станції» становить - 35 960,69 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

36ільшення вартості договору за цим пунктом (додаткові обсяги робіт по насосній станції) т 13 938,29 грн. в т.ч. ПДВ (20%):

- насосна станція - 24 920,69 грн. в т.ч. ПДВ (20%).

4. Компенсація різниці вартості ПММ між тендерною ціною та фактичною за 2015 рік - 12 067,81 грн. в т.ч. ПДВ.

5. п. п. 3.2 п. 3. «Строки виконання та порядок здачі робіт» залишається без змін (а.с.23).

З пояснення представників сторін вбачається, що будівельно-монтажні роботи по договору виконувались поетапно. Після завершення окремих видів робіт генпідрядником (позивачем) було складено акти виконаних робіт з усіма необхідними додатками у трьох примірниках та передано для перевірки та підписання замовнику (відповідачу). У разі наявності зауважень з боку замовника стосовно складання актів виконаних робіт проводилось своєчасне коригування поданих документів та їх повторна подача замовнику для підписання (том. ІІ, а.с.287).

Перевіряючи обґрунтованість доводів позивача щодо стягнення недоплачених сум по актах виконаних робіт: від 29.10.2014 №26, від 20.02.2015 №22, від 14.04.2015 №30; від 28.04.2015 суд з'ясував наступне.

За приписами п.67 Постанови №668 підрядник повинен забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.

Умовами п.6.11 договору сторони визначили, що за кожне порушення працівниками Генпідрядника Правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника, санітарних норм та правил, правил охорони праці та пожежної безпеки та інших правил, що діють на підприємстві Замовника встановлюється штраф:

- за куріння на території будівельної дільниці - 100 грн. за кожен випадок;

- за знаходження на території будівельної дільниці у стані алкогольного сп'яніння - 500 грн. за кожен випадок;

- за крадіжку майна замовника (будівельний матеріал, обладнання, механізми та ін.) - штраф у 10-кратному розмірі від вартості викраденого майна.

Сума акту виконаних робіт зменшується на суму штрафу.

Факти порушень працівниками підрядника (позивача) правил і норм технічної безпеки, виробничої санітарії та гігієни праці підтверджується дослідженими в судовому засіданні:

1) по акту виконаних робіт від 29.10.2014 №26 - актом про відмову надати письмові пояснення водієм позивача ОСОБА_8 від 09.10.2014; письмовими поясненнями водія позивача ОСОБА_9;

2) по акту від 20.02.2015 №22 - письмовими поясненнями працівників позивача: ОСОБА_10 від 23.12.2014; покрівельника ОСОБА_6 від 05.01.2015; електрозварювальника ОСОБА_11 від 05.01.2015; робітника ОСОБА_12 від 21.01.2015; покрівельника ОСОБА_13 від 05.01.2015 і робітника ОСОБА_14 від 12.01.2015; покрівельника ОСОБА_15; робітника ОСОБА_10 від 05.01.2015;

3) по акту від 14.04.2015 №30 - поясненнями робітника ОСОБА_4 від 03.03.2015; службовою запискою начальника охорони об'єкта від 03.03.2015; поясненнями водія ОСОБА_16 від 24.02.2015; поясненнями робітника ОСОБА_17 від 06.03.2015; поясненнями робітника ОСОБА_18 від 10.03.2015;

4) по акту від 28.04.2015 №33 - двома актами про відмову давати письмові пояснення від 21.04.2015 працівниками позивача ОСОБА_19 і ОСОБА_20, засвідченими підписом директора позивача ОСОБА_2

Відповідно до п.4.2.12, п.6.8 договору генпідрядник зобов'язаний забезпечити належний санітарний стан будівельного майданчика, на якому проводяться роботи, та прилеглої до нього території. Протягом 3 календарних днів з моменту закінчення робіт чи розірвання (припинення) договору генпідрядник повинен звільнити будівельний майданчик від будівельних механізмів і техніки та прибрати територію від побутових та будівельних відходів (сміття).

Генпідрядник несе повну відповідальність за виконання нормативних актів з охорони праці, пожежної безпеки, промислової санітарії на переданій замовнику, для проведення робі, території, за безпечне проведення робіт, безпеку працівників та громадян, які знаходяться на будівельному майданчику.

Відтак, доводи відповідача про те, що по вищевказаних актах кошти несплачені внаслідок незабезпечення підрядником дотримання своїми працівниками вимог трудового законодавства є обґрунтованими.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача по актах виконаних робіт №26 за 2014 р. і №№22,30,33 за 2015 р. в розмірі 4 781,6 грн. необґрунтовані, не відповідають матеріалам справи і задоволенню не підлягають.

Перевіряючи обґрунтованість вимог позивача по акту від 28.08.2015 №41 в розмірі 10190,39 грн. та надані відповідачем заперечення, суд приходить до наступного.

Ч.4 ст.879 ЦК України визначено, що оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об'єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін.

П.п. 98-100 Постанови №668 передбачено, що Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду.

Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання.

Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи.

Порядок подання підрядником документів про обсяги і вартість виконаних робіт, проведення перевірки їх достовірності, підписання та оплати замовником визначається у договорі підряду.

У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, замовник має право за участю підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.

П.4.4.5 договору сторони передбачили, що протягом п'яти робочих днів з моменту отримання актів виконаних робіт по формі КБ-2в, а також довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 замовник має право, підписати їх або надати мотивовану відмову або зауваження.

За змістом п.2.9 договору сторони визначили порядок, за яким розрахунки за виконані роботи проводяться замовником протягом 15 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт без зауважень.

Досліджений в судовому засіданні акт від 28.08.2015 №41 зауважень відповідача, як замовника не містить (а.с.66-74).

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача по акту №41 грунтуються на договорі, підтверджені належними і допустимими доказами і підлягають до задоволення.

Перевіряючи доводи сторін щодо розрахунків за актом №10 від 05.01.2016 на суму 10975,5 грн., суд з'ясував наступне.

За умовами п.4.4.6 договору відповідач взяв на себе обов'язок забезпечити генпідрядника матеріалами на умовах, передбачених договором.

В жовтні 2014 р. позивач виконав будівельних робіт по улаштуванню підлоги пташників на суму 27118,36 грн., що підтверджується дослідженими в судовому засіданні:

- ОСОБА_18 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2014 р., які підписані відповідачем без зауважень (том 1, а.с.25-29).

Акт форми КБ-2в №26 за жовтень 2014 р. містить відомості про перевитрати бетону.

За приписами п.п.31, 42 Постанови №668 підрядник, зокрема, зобов'язаний відмовитися від прийняття матеріальних ресурсів, що надаються замовником, у разі виявлення їх невідповідності вимогам нормативних документів та проектній документації;

- своєчасно попередити замовника у разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів, забезпечення якими здійснює замовник, нормативним документам і проектній документації та відмовитися від їх прийняття;

- здійснювати експертну перевірку, випробовування робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які використовуються для виконання робіт, та повідомляти про це замовника у визначені договором підряду строки.

Якщо підрядник виявить обставини, що загрожують знищенням або пошкодженням об'єкта будівництва, ризик якого несе замовник, він зобов'язаний негайно припинити роботи і повідомити про такі обставини замовника. У такому разі підрядник може вимагати внесення відповідних змін у договір підряду стосовно строків виконання робіт, договірної ціни тощо.

Після отримання повідомлення замовник у визначені договором підряду строки повідомляє підрядника про прийняте ним рішення. На вимогу замовника підрядник надає розрахунки та обґрунтування, необхідні для перегляду умов договору підряду.

Підрядник зобов'язаний вжити заходів для запобігання знищенню або пошкодженню об'єкта будівництва. Замовник повинен компенсувати підряднику пов'язані з цим додаткові витрати, якщо не доведе, що такі витрати підрядника були необґрунтовані.

Факт вирішення зауважень та виправлення недоліків під час виконання договору підтверджується дослідженими в судовому засіданні Протоколом виїзної зустрічі представників сторін та проектної організації по питанню реконструкції об'єкта відповідача від 01.10.2014 та листом проектної організації від 01.12.2014 стосовно зміни товщини підлоги бригади з вирощування птиці №1,2.

Із дослідженого в судовому засіданні ОСОБА_18 №10 від 05.01.2016 вбачається, що:

При виконанні робіт по улаштуванню підлоги пташника №2 було поставлено неякісну бетонну суміш (відповідно до виписки №25 із журналу визначення міцності бетону за контрольними зразками будівельної лабораторії ПАТ «Черкасбуд-1»), що призвело до збільшення кількості витраченого бетону.

Після проведення експертизи зразків бетону ПАТ «Черкасбуд-1» було встановлено, що поставлений бетон має клас В-15, що не відповідає проекту. Для забезпечення необхідної міцності підлоги було використано на 13,5 куб.м. бетону більше.

Копію листа ВП «Спектр» ПАТ «МХП» №918 від 01.12.2014 та копію виписки №25 із журналу визначення міцності бетону за контрольними зразками будівельної лабораторії ПАТ «Черкасбуд-1» додано до акту.

Комісія встановила, що на підставі вищевикладеного, бетон в кількості 13,5 куб.м. не вважати перевитратою, даний бетон підлягає списанню, а кошти в сумі 10975,5 грн. з ПДВ підлягають поверненню на рахунок ТОВ «БСД-Гермес» внаслідок утримання даної суми з акту виконаних робіт №26 за жовтень 2014 р., в чому представники сторін і розписалися (том 1, а.с.80).

З огляду на вищевикладене, вимога позивача про стягнення 10975,5 грн. є обґрунтованою і підлягає до задоволення.

Суд бере до уваги, що ОСОБА_18 №10 не містить умов щодо стягнення пені, а тому в цій частині вимоги є безпідставними.

Перевіряючи вимоги позивача про стягнення 14844,16 грн. за роботи виконані у грудні 2015 року і оформлені актом форми КБ-2В №49, який відповідач не підписав, суд приходить до наступного.

За умовами п.3.6 договору після закінчення чергового етапу робіт генпідрядник подає замовнику ОСОБА_18 виконаних робіт по формі КБ-2в (з додатком підсумкової відомості ресурсів), а також довідку про вартість виконаних робіт по формі КБ-3. Акти, у разі прийняття виконаних робіт замовником, повинні бути підписані замовником не пізніше 15 робочих днів з моменту їх передачі за відсутності будь-яких зауважень. У випадку немотивованого ухилення замовника від прийняття робіт (підписання ОСОБА_18 виконаних робіт), тобто порушення вимог договору, вважається, що генпідрядник належним чином виконав свої зобов'язання (том1 а.с.13).

Із дослідженого в судовому засіданні відзиву на позов та листа відповідача від 26.12.2015 №1081 вбачається, що відповідач по суті визнає факт виконання позивачем робіт, вказаних в ОСОБА_18 №49 і просить в завершальний акт виконаних робіт (а не в ОСОБА_18 №49) включити роботи по вертикальному плануванню земляної маси об'ємом 421,70 куб.м. (том 1, а.с.124; 130).

Відтак, включення/не включення виконаних робіт до завершального акта не перешкоджає відповідачу здійснити оплату виконаних позивачем робіт, зафіксованих в ОСОБА_18 №49 на суму 14844,16 грн., а тому вимоги позивача є обґрунтованими і підлягають до задоволення.

В судовому засіданні з'ясовано, що 04.08.2015 сторони до Договору уклали також Додаткову угоду №7, за якою сторони внесли до Договору зміни, зокрема, такого змісту:

«…4.Компенсація різниці вартості ПММ між тендерною ціною та фактичною за 2015 рік - 12067,81 грн. в т.ч. ПДВ.

5.П.п.3.2 п.3 «Строки виконання та порядок здачі робіт» залишається без змін.

6.Ця угода є невід'ємною частиною договору» (том 1, а.с.23).

29.02.2016 відповідачу було направлено претензію-вимогу, в тому числі і про сплату компенсації різниці вартості ПММ. Доказом направлення відповідачу даної вимоги є поштова квитанція з описом та лист відповідача №170 від 10.03.2016, яким він визнає факт отримання претензії-вимоги. Доказів сплати у визначений ч.3 ст.530 ЦК України семиденний строк (до 07.03.2016) вказаної суми відповідачем до суду не надано.

Суд приходить до висновку, що вимога про стягнення 12067,81 грн. є обґрунтованою та підлягає до задоволення.

Розрахунки господарських санкцій базуються на умовах договору та чинному законодавстві (том 1, а.с.98-100).

Відтак, стягненню підлягають:

- по ОСОБА_18 №41 - 10190,39 грн. боргу +240 грн. 3% річних+923,30 грн. втрати внаслідок інфляції+3393,13 грн. пені;

- по ОСОБА_18 №10 - 10975,5 грн. боргу+106 грн. 3% річних+509,19 грн. втрат внаслідок інфляції;

- по ОСОБА_18 №49 - 14844,16 грн. боргу+203грн. 3% річних+765,80 грн. втрат внаслідок інфляції+2761,39 грн. пені;

- За паливно-мастильні матеріали - 12067 грн. боргу+117 грн. 3% річних+559,85 грн. втрат внаслідок інфляції.

Доводи відповідача про те, що позивач має компенсувати йому 34003,15 грн. за матеріали, суд оцінює критично і вважає, що відповідач вправі заявити відповідні позовні вимоги у загальному порядку із поданням належних і допустимих доказів, а тому ці доводи не можуть бути покладені в основу судового рішення по даному предмету спору.

З відповідача на користь позивача необхідно стягнути судові витрати відповідно до задоволених позовних вимог, а також витрати позивача на допомогу адвоката, які підтверджені договором про надання правової допомоги від 01.07.2016; платіжним дорученням №731 на 6000 грн. та ордером серії ЧК №45506 від 22.08.2016.

Керуючись ст.49, ст.ст.82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити частково.

Стягнути 48 077 грн. 05 коп. боргу, 666 грн. 3% річних, 5113 грн. 93 коп. втрат внаслідок інфляції, 6 154 грн. 52 коп. пені, 6000 грн. витрат за послуги адвоката та 1378 грн. витрат по сплаті судового збору із Дочірнього підприємства "Перемога Нова" (код ЄДРПОУ 30541899, вул. Лесі Українки,68, с.Будище, Черкаський район, Черкаська область, 19620) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БСД - ОСОБА_4" (код ЄДРПОУ 39126709, вул.Б.Вишневецького,37, офіс 515, м.Черкаси, 18000).

В іншій частині позову відмовити повністю.

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного господарського суду протягом 10 денного строку в порядку, визначеному ГПК України з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст складено 26.09.2016.

Суддя В.В.Єфіменко

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення21.09.2016
Оприлюднено03.10.2016
Номер документу61588800
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/744/16

Постанова від 30.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Ходаківська І.П.

Ухвала від 16.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Ходаківська І.П.

Постанова від 17.01.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 12.10.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Рішення від 21.09.2016

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 23.08.2016

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 21.07.2016

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 07.07.2016

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні