Ухвала
від 30.09.2016 по справі 210/3850/16-к
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

іменем України

Справа № 210/3850/16-к

Провадження № 1-кс/210/1132/16

"30" вересня 2016 р.

Слідчий суддя Дзержинського районного суду м.Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , дослідивши клопотання прокурора відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області молодшого радника юстиції ОСОБА_2 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 42014040000000179 від 16.03.2014 року за ознаками ч.2 ст. 367 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області, молодший радник юстиції ОСОБА_2 звернувся до Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу з клопотанням про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 42014040000000179 від 16.03.2014 року за ознаками ч.2 ст. 367 КК України.

В обґрунтування заявленого клопотання посилався на те, що прокуратурою Дніпропетровської області проводиться досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, відомості про яке, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2014 року за №42014040000000179.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 26.12.2012, в робочий час, тобто з 08-00 год. до 17-00 год., перебуваючи в приміщенні відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області за адресою: м. Апостолове, Дніпропетровської області, вул. Леніна, 65, завідувач сектору державного земельного кадастру - голова комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 , будучи службовою особою органу виконавчої влади, державним службовцем, неналежним чином виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не перевіривши відповідність 49 проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства на території Кам`янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області вимогам діючого на той час законодавства у земельній сфері: ст.ст. 118, 186-1 Земельного кодексу України, ст.ст. 30, 50 Закону України «Про землеустрій», ч. 1 ст. 34 Закону України «Про Державний земельний кадастр» в редакції від 06.12.2012 (зі змінами та доповненнями) склав, завірив особистим підписом та 28.12.2012 надав до Апостолівської районної державної адміністрації лист № 3520/11-10 від 26.12.2012. У вказаному листі ОСОБА_3 зазначив, що, як завідувач сектору ДЗК Голова комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області вважає можливим затвердити проекти землеустрою та надання земельних ділянок у власність 49 громадянам для ведення особистого селянського господарства на території Кам`янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області та вважає доцільним видати відповідні розпорядження голови Апостолівської районної державної адміністрації про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність. Також у зазначеному листі завідувач сектору ДЗК Голова комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 вказав, що для прийняття вищевказаних розпоряджень надані всі необхідні матеріали. Відділом Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області підготовлені відповідні проекти розпоряджень голови Апостолівської районної державної адміністрації, які додаються.

В дійсності, згідно висновку № 809-15 судової земельно-технічної експертизи від 20.04.2015, розроблені приватним підприємством «Геохора» проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства 45 громадянам, не відповідають вимогам законодавства.

Так, в кожному з зазначених проектів землеустрою встановлені наступні порушення діючого станом на 26.12.2012 законодавства у земельній сфері, а саме, відсутні:

-копія клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

-довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

-матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування;

-акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;

-акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель, за їх наявності;

-перелік обмежень у використанні земельних ділянок;

-матеріали погодження проекту землеустрою, а саме погодження проекту землеустрою територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин відповідно до ч. 8 ст. 118, ч. 1 ст. 186-1 Земельного кодексу України;

-технічне завдання на виконання робіт не відповідає формі завдання, яке затверджено Постановою КМУ від 04.03.2004 № 266 «Про затвердження Типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки» (завдання є невід`ємною частиною договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки);

-технічний план не відповідає вимогам ст. 34 Закону України «Про Державний земельний кадастр», а саме відсутні координати поворотних точок земельної ділянки та кадастровий номер земельної ділянки;

-відсутня дата в заяві на розробку проекту землеустрою;

-відсутні дата та підпис складання технічного завдання на виконання робіт;

-не зазначений кадастровий номер земельної ділянки на титульному аркуші проекту землеустрою, кадастровому плані, кресленні перенесення меж земельної ділянки в натру;

-в пояснювальній записці та технічному завданні на виконання робіт відсутнє посилання на відповідне розпорядження голови Апостолівської районної державної адміністрації, який є підставою для розроблення проекту землеустрою.

На підставі листа № 3520/11-10 від 26.12.2012 за підписом завідувача сектору ДЗК Голови комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 , головою Апостолівської районної державної адміністрації було видано розпорядження № 1371-р-12 від 29.12.2012 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства на території Кам`янської сільської ради та Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області», проект якого підготовлено ОСОБА_3 .

Розпорядження голови Апостолівської районної державної адміністрації № 1371-р-12 від 29.12.2012 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства на території Кам`янської сільської ради та Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області» було погоджено підписом завідувача сектору ДЗК Голови комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 та печаткою відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області.

В подальшому, в серпні 2013 року, на підставі Розпорядження голови Апостолівської районної державної адміністрації № 1371-р-12 від 29.12.2012 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства на території Кам`янської сільської ради та Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області», яке було видано внаслідок службової недбалості завідувача сектору ДЗК Голови комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 , 33 громадянина зареєстрували право власності на земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав, загальною площею 66 га, загальною вартістю 2884200 грн.

Зазначені 33 громадянина отримали земельні ділянки загальною площею 66 га за рахунок земель державної власності площею 52,6294 га вартістю 2299901 грн., земель державної власності, які перебували на підставі Державного акту на право постійного користування землею № 230 від 12.10.1993 в постійному користуванні СФГ «Світоч» площею 8,7752 га вартістю 383480 грн. та на підставі Державного акту на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 в постійному користуванні СФГ «Кам`янське» площею 4,5954 га вартістю 200819 грн.

В результаті допущеної завідувачем сектору ДЗК Головою комісії з проведення реорганізації відділу Держкомзему в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_3 службової недбалості завдано матеріальну шкоду інтересам держави в розмірі 2884200 грн., що в більш ніж в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.

У зв`язку з вищенаведеними обставинами, прокурор просить винести ухвалу про накладення арешту на майно, яке є предметом кримінального правопорушення та доказом злочину, а саме на земельні ділянки, які належать наступним громадянам:

- ОСОБА_4 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0039, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_5 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0033, площею 2 га, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_6 земельна ділянка площею 2 га кадастровий номер № 1220383300:02:001:0008, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_7 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0042, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_8 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0024, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_9 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0025, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_10 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0026, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_11 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0027, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_12 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0038, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_13 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0036, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_14 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0029, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_15 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0030, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_16 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0031, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_17 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер

№ 1220383300:02:001:0032, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_18 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0018,вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_19 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер

№ 1220383300:02:001:0020, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_20 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0022,вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_21 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0013, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_22 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0016, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_23 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер

№ 1220383300:02:001:0019, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_24 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0037, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_25 на земельну ділянки площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0015, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_26 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0014, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_27 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0035, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_28 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0044, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_29 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0045, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_30 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0023, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_31 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0012, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_32 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0011, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_33 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0010, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_34 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0009,вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_35 земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер № 1220383300:02:001:0046, вартістю 87400 грн.;

- ОСОБА_36 земельна ділянка площею 2 га кадастровий номер № 1220383300:02:001:0051,вартістю 87400 грн.,

заборонивши відчуження даного майна, до прийняття відносно нього процесуального рішення органом досудового розслідування.

Слідчий суддя, дослідивши клопотання то додані до нього матеріали: витяг з ЄРДР, копію висновку № 809-15 судової земельно-технічної експертизи, лист Головного управління Держземагенства у Дніпропетровській області від 22 липня 2014р. за № 10-4-0.2-6189/2-14 з додатком на 3-х аркушах, приходить до висновку про повернення клопотання прокурору у зв`язку з наступних підстав.

Згідно з частиною другою статті 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна;

Відповідно до частини другої статті 132 КПК України клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається до місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

В силу частини другої статті 36 КПК України прокурор, здійснюючи нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, уповноважений, зокрема: починати досудове розслідування за наявності підстав, передбачених цим Кодексом; доручати органу досудового розслідування проведення досудового розслідування; доручати слідчому, органу досудового розслідування проведення у встановлений прокурором строк слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, інших процесуальних дій або давати вказівки щодо їх проведення чи брати участь у них, а в необхідних випадках - особисто проводити слідчі (розшукові) та процесуальні дії в порядку, визначеному цим Кодексом.

З матеріалів кримінального провадження, представлених прокурором вбачається, що прокуратурою Дніпропетровської області проводиться досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, відомості про яке, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2014 року за №42014040000000179.

При цьому, відсутні будь-які відомості про те, що досудове розслідування в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2014 року за №42014040000000179, здійснюють слідчі другого слідчого відділу прокуратури Дніпропетровської області, який розташований в межах територіальної юрисдикції Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу.

Виходячи з системного аналізу положень ст. 32, 36, 132 КПК України щодо територіальної підсудності, приходжу до висновку, що дане клопотання не підлягає розгляду в Дзержинському районному суді м. Кривого Рогу, оскільки прокуратура Дніпропетровської області знаходиться за адресою: м. Дніпро, пр.. Д. Яворицького, б. 38, 49044, що відноситься до юрисдикції слідчих суддів Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська.

Зі змісту частини третьої статті 172 КПК України вбачається, що слідчий суддя, суд, встановивши, що клопотання про арешт майна подано без додержання вимог статті 171 цього Кодексу, повертає його прокурору, про що постановляє ухвалу.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання про арешт майна не відповідає встановленим чинним законодавством вимогам щодо підсудності, тому мають бути застосовані вимоги ч.3 ст.172 КПК України.

З урахуванням викладеного, клопотання підлягає поверненню прокурору, що не позбавляє останнього звернутися до належного суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування.

Керуючись ст.ст.32, 34, 36, 132, 172 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області молодшого радника юстиції ОСОБА_2 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 42014040000000179 від 16.03.2014 року за ознаками ч.2 ст. 367 КК України, - повернути прокурору.

Повернення клопотання не позбавляє права повторного звернення до слідчого судді з аналогічним клопотанням з дотриманням правил підсудності.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення30.09.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу61752366
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —210/3850/16-к

Ухвала від 10.11.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 10.11.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 21.10.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 07.10.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 30.09.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 17.08.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 17.08.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 17.08.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 17.08.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні