760/8195/16-к
1-кс/760/13337/16
солом`янський районний суд міста києва
УхВАЛА
і м е н е м У к р а ї н и
07 жовтня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Київській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки, -
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Київській області старший лейтенант податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням, погодженим прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про призначення позапланової перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084) виключно по проведеним фінансово-господарським операціях із ТОВ «БК «Акто Моноліт» (код ЄДР 39286712), ТОВ «Вестгранд-Буд» (код ЄДР 39195840) за весь період діяльності, щодо правильності нарахування та сплати до бюджету України податку на додану вартість, податку на прибуток підприємства, податку з доходів фізичних осіб та інших обов`язкових платежів. Проведення перевірки просить доручити співробітникам Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві, у строки встановлені Податковим кодексом України.
В обґрунтування своїх вимог посилається на наступне.
Так, слідчим управлінням фінансових розслідувань головного управління ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 28.07.2015 під №32015110130000019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27, ч.3 ст.212, ч. 2 ст. 205 КК України.
Слідчий стверджує, впродовж 2013 2015 років на території Київської області діє організована злочинна група осіб у складі п`яти осіб, які використовували реквізити та поточні рахунки фіктивних підприємств, чим самим сприяли діючим суб`єктам підприємницької діяльності в умисному ухиленні від сплати податків, шляхом документального оформлення господарських операцій, які свідчать про нібито купівлю продаж товарно матеріальних цінностей, послуг або укладання угод про надання поворотної фінансової допомоги.
Вказана група осіб, на думку слідчого, використовувала реквізити зазначених вище юридичних, в схемах незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валових витрат для підприємств платників податку, а кошти отримані від такої діяльності, у подальшому знімалися готівкою, з банківських рахунків ФСПД та поверталися замовникам, за мінусом відсотків, які утримуються за зняття готівки, тобто створили та прийняли активну участь у роботі так званого «Конвертаційного центру».
У ході проведення обшуків, за адресами здійснення незаконної діяльності учасниками організованої злочинної групи, та інших учасників виявлено та вилучено печатки ряду підприємств, що свідчить про фіктивність вказаних юридичних осіб, та використання їх реквізитів у схемах безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ.
У подальшому під час проведення слідчих (розшукових), негласних слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій встановлено, що зазначена вище група осіб, з метою пособництва в ухиленні від сплати податків у особливо великих розмірах використовувала суб`єкти господарювання, які мають явні ознаки «фіктивності», серед яких ТОВ «БК «Акто Моноліт» (код ЄДР 39286712), ТОВ «Вестгранд-Буд» (код ЄДР 39195840) , що відповідно підтверджується і витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань, доданого до клопотання.
Так, проведеним аналізом баз даних ДФС України - АІС «Податковий блок», встановлено, що ТОВ «БК «Акто Моноліт» (код ЄДР 39286712), ТОВ «Вестгранд-Буд» (код ЄДР 39195840) незаконно формували податковий кредит ряду підприємств, одним з яких являється ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084) . Сума незаконно сформованого податку на додану вартість є достатньою для кваліфікації злочину передбаченого ст. 212 КК України.
Разом з тим встановлено, що ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084) перебуває на податковому обліку в ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві.
З метою повного, всебічного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, детальної перевірки важливих для досудового розслідування обставин кримінального правопорушення і його повного розкриття, для документального встановлення всіх фактів, які мають значення для справи, у кримінальному провадженні виникла об`активна потреба у проведенні позапланової виїзної документальної перевірки (ревізії) окремих питань фінансово-господарської ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084).
Заслухавши пояснення слідчого в обґрунтування заявленого клопотання, вивчивши клопотання та дослідивши долучені до нього документи та матеріали кримінального провадження №32015110130000019, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст. ст.91,92 КПК Україниу кримінальному провадженні підлягають доказуванню подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням. Обов`язок доказування покладається на слідчого, прокурора.
Відповідно дост. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.
Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.
Згідно п.78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України підставою для проведення позапланової документальної перевірки є, зокрема, судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.
Згідно з п. 2.4 Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженогоНаказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року № 346/1025/685/53, позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу, - для ревізії у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ.
Зважаючи на викладене, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та наявність правових підстав для проведення позапланової виїзної документальної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084) по проведеним фінансово-господарським операціях із підприємствами, що мають ознаки фіктивності, щодо правильності нарахування та сплати до бюджету України податку на додану вартість, податку на прибуток підприємства, податку з доходів фізичних осіб та інших обов`язкових платежів..
Окремо слідчий суддя акцентує увагу на п.78.2 ст.78 ПК України, згідно якого Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.
Керуючисьст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та ст.78 Податкового кодексу України, ст. ст.309,369,372 КПК України, слідчий суддя -
У Х В А Л И В :
Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Київській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки, - задовольнити .
Призначити в кримінальному провадженні №32015110130000019 позапланову документальну перевірку (ревізію) з питань фінансово-господарської діяльності ТОВ «ІБК» (код ЄДР 32735084) виключно по проведеним фінансово-господарським операціях із ТОВ «БК «Акто Моноліт» (код ЄДР 39286712), ТОВ «Вестгранд-Буд» (код ЄДР 39195840) за весь період діяльності, на вирішення якої поставити наступне запитання: щодо правильності нарахування та сплати до бюджету України податку на додану вартість, податку на прибуток підприємства, податку з доходів фізичних осіб та інших обов`язкових платежів.
Проведення перевірки доручити Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві з 17.10.2016 строком 15 робочих днів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61907152 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні