Постанова
від 12.10.2016 по справі 823/344/16
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 жовтня 2016 року справа № 823/344/16

м. Черкаси

14 год. 10 хв.

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Орленко В.І.,

за участю секретаря - Дудки Г.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, приватного підприємства В«Колос ЧигиринщиниВ» до Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області, ОСОБА_2 державної реєстрації ОСОБА_3 районної державної адміністрації Черкаської області, ОСОБА_2 державної реєстрації виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради Черкаської області, державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради Черкаської області ОСОБА_4, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів, товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство В«НібулонВ» , про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулися ОСОБА_1, приватне підприємство В«Колос ЧигиринщиниВ» , в якому просять: визнати протиправним та скасувати рішення Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області від 17 березня 2016 року №28779634 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень, а саме: права оренди земельної ділянки кадастровий номер 7125487000:01:002:0720 за приватним підприємством В«Колос ЧигиринщиниВ» (20920, Черкаська область, Чигиринський район, с. Топилівка, вул. Леніна, код ЄДРПОУ 32482851).

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно реєстраційної служби Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_4 від 17.03.2016 №28779634 позивачу неправомірно відмовлено у державній реєстрації права оренди на спірну земельну ділянку (за Додатковим договором від 06.08.2015) з тих підстав, що В«згідно рішення Миколаївського окружного адміністративного суду №2а-4126/11/1470 від 08.07.2011 кадастровий номер 7125487000:01:002:0720 входить до скасованих договорів орендиВ» .

Позивачі зазначають, що Договір оренди землі №78 віл 26.05.2011, укладений між позивачами, та Додатковий договір від 06.08.2015 до нього, є чинними, судами не приймались будь-які судові рішення про визнання їх недійсними, неукладеними чи щодо заборони їх реєстрації, скасування такої реєстрації.

Позивачі вважають, що для відмови у державній реєстрації речових прав на нерухоме майно були відсутні правові підстави, визначені законом.

Позивачі належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явилися, до суду надіслали клопотання про розгляд справи без їх участі за наявними матеріалами справи; позовні вимоги підтримують в повному обсязі.

Відповідач державний реєстратор відділу державної реєстрації виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради Черкаської області ОСОБА_4 належним чином повідомлена про дату, час та місце судового розгляду справи в судове засідання не з'явилася, до суду надіслала клопотання про розгляд справи без її участі та письмові пояснення. Відповідно до письмових пояснень, державним реєстратором була допущена технічна помилка у формуванні рішення про відмову, а саме: надана відмову у державній реєстрації права власності замість відмови у державній реєстрації іншого речового права - права оренди земельної ділянки. Відповідач також зазначає, що рішення про відмову у державній реєстрації права оренди є правомірним, так як будучи державним реєстратором виконувала вимогу державного виконавця про виконання виконавчого листа Миколаївського окружного адміністративного суду у справі №2а-4126/11/1470 від 08.07.2011.

Відповідач ОСОБА_3 районне управління юстиції Черкаської області належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явився, про причину неявки не повідомив.

Відповідач ОСОБА_2 державної реєстрації ОСОБА_3 районної державної адміністрації Черкаської області, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явився, до суду надіслав письмові заперечення, в яких просить суд здійснити розгляд справи без участі представника відповідача.

Відповідач ОСОБА_2 державної реєстрації виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради Черкаської області належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явився, про причину неявки не повідомив.

Третя особа належним чином повідомлена про дату, час та місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явилася, до суду надіслала письмові заперечення. Відповідно до письмових заперечень, державний реєстратор прав на нерухоме майно ОСОБА_4 діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений законом. Будучи обізнаний стосовно постанови Миколаївського окружного адміністративного суду у справі №2а-4126/11/1470 від 06.06.2011, зокрема, в частині зобов'язань з офіційного визнання і підтвердження факту набуття права оренди землі за ТОВ СП В«НібулонВ» щодо спірної земельної ділянки було прийнято законне рішення про відмову у державній реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 3,7924 га, кадастровий номер 7125487000:01:002:0720, що розташована в адмінмежах Топилівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області (державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯИ №619660, виданий ОСОБА_3 районною державною адміністрацією).

26 травня 2011 року між ОСОБА_1 (Орендодавець) та приватним підприємством В«Колос ЧигиринщиниВ» (Орендар) укладено договір оренди землі №78, згідно з яким Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку площею 3,7924 га, кадастровий номер 7125487000:01:002:0720, яка знаходиться в межах Топилівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області (за межами населеного пункту), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Договір зареєстрований у відділі Держкомзему у Чигиринському районі Черкаської області 04.08.2011.

06 серпня 2015 року Сторонами укладено Додатковий договір до договору оренди землі №78 від 26.05.2011, за яким змінено розмір орендної плати, та продовжено строк дії Договору на 10 років. Зокрема, сторонами погоджено, що строк, визначений в цьому пункті Додаткового договору починає свій перебіг з моменту набрання чинності цим Додатковим договором та спливає через 10 років від дня його початку, тобто - 06 серпня 2025 року (останній день строку).

02 березня 2016 року уповноваженою особою ОСОБА_1 - ОСОБА_5 подано до Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області заяву про державну реєстрацію права оренди на земельну ділянку з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720, що розташована в адмінмежах Топилівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області, згідно Додаткового договору від 06.08.2015.

Вказана заява зареєстрована у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 02.03.2016 за реєстраційним номером 15908980.

До заяви додано, зокрема, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯИ №619660, виданий ОСОБА_3 РДА.

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно реєстраційної служби Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_4 від 17.03.2016 №28779634 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмовлено у державній реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720, що розташована в адмінмежах Топилівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

Підставою відмови стало те, що В«згідно рішення Миколаївського окружного адміністративного суду №2а-4126/11/1470 від 08.07.2011 кадастровий номер 7125487000:01:002:0720 входить до скасованих договорів орендиВ» .

Згідно письмових пояснень державного реєстратора, рішенням від 17.03.2016 №28779634 було відмовлено саме у державній реєстрації права оренди (а не права приватної власності); такі неточності є наслідком допущення технічної описки.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Статтею 126 Земельного кодексу України передбачає, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України В«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» .

Закон України від 01.07.2004 № 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон № 1952) регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Відповідно до ст. 2 Закону № 1952 (в редакції Закону України від 26.11.2015 №834-VIII) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 4 Закону №1952 державній реєстрації прав підлягають, зокрема: право власності; речові права, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; іпотека; право довірчої власності; інші речові права відповідно до закону.

Частина 1 статті 29 Закону № 1952 визначає, що державна реєстрація похідного речового права на земельну ділянку, право власності на яку виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року, здійснюється одночасно з державною реєстрацією права власності на таку земельну ділянку (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав) на підставі заяви про державну реєстрацію прав.

Державна реєстрація права власності на земельну ділянку у разі подання заяви про державну реєстрацію прав набувачем похідного речового права на таку земельну ділянку може здійснюватися без подання заявником документа, на підставі якого виникло право власності, за умови наявності інформації про зареєстровану земельну ділянку в Державному земельному кадастрі та до моменту автоматизованого перенесення до Державного реєстру прав записів (відомостей) про речові права та обтяження на земельні ділянки з Державного реєстру земель (ч. 2 ст. 29 Закону № 1952 Закон № 1952).

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону № 1952 організаційну систему державної реєстрації прав становлять: 1) Міністерство юстиції України та його територіальні органи; 2) суб'єкти державної реєстрації прав: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації; акредитовані суб'єкти; 3) державні реєстратори прав на нерухоме майно (далі - державні реєстратори).

Зі змісту ч. 3 ст. 10 Закону №1952 вбачається, що державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; 3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником; 4) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; 6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав; 7) виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); 8) формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; 9) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі; 10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до ст. 18 Закон № 1952 державна реєстрація прав проводиться в такому порядку: 1) формування та реєстрація заяви в базі даних заяв; 2) прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав; 3) встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрацію прав, що надійшли на розгляд; 4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень; 5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації; 6) відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав; 7) формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником; 8) видача документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону №1952 перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону №1952 у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: 1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону; 2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Частина 2 статті 24 Закону №1952 визначає, що за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав.

Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття.

Згідно з ч. 5 ст. 24 Закону №1952 відмова в державній реєстрації прав з підстав, не передбачених частиною першою цієї статті, заборонена.

Вирішуючи спір, з огляду на аргументацію позивача, судом встановлено, що в провадженні Миколаївського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа № 2а-4126/11/1470 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "Нібулон" до відділу Держкомзему у Чигиринському районі Черкаської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії.

Постановою Миколаївського окружного адміністративного суду від 06.06.2011 у справі № 2а-4126/11/1470 позов задоволено в повному обсязі: визнано протиправною бездіяльність відділу Держкомзему в Чигиринському районі Черкаської області, що полягає в не скасуванні державної реєстрації договорів оренди землі, зокрема, договору №252 від 28.08.2006 щодо земельної ділянки з кадастровим №7125487000:01:002:0720; зобов'язано відділ Держкомзему в Чигиринському районі Черкаської області скасувати державну реєстрацію договорів оренди землі, в т.ч.: договору №252 від 28.08.2006 щодо земельної ділянки з кадастровим №7125487000:01:002:0720; визнано протиправною бездіяльність відділу Держкомзему в Чигиринському районі Черкаської області, що полягає в нездійсненні державної реєстрації договорів оренди землі, в т.ч.: від 22.03.2010 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720, який уклали ТОВ СП "Нібулон" і власник земельної ділянки - ОСОБА_1; зобов'язано відділ Держкомзему в Чигиринському районі Черкаської області здійснити державну реєстрацію договорів оренди землі: в т.ч. від 22.03.2010 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720, який уклали ТОВ СП "Нібулон" і власник земельної ділянки - ОСОБА_1

Відповідно до письмових пояснень відповідача, у лютому 2016 року до реєстраційної служби Чигиринського РУЮ надійшла вимога державного виконавця відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Чигиринського районного управління юстиції, згідно з якою з метою виконання виконавчого листа №2а-4126/11/1470 від 08.07.2011, який видав Миколаївський окружний адміністративний суд, зобов'язано керівника реєстраційної служби Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області у строк до чотирьох днів з моменту отримання вимоги виконати рішення: а саме: скасувати державну реєстрацію договорів оренди землі, що вказані в додатку №2 відповідно до виконавчого документа, копія якого додається. Відповідно до виконавчого листа, зобов'язано скасувати державну реєстрацію договорів оренди землі, зокрема, договору №252 від 28.08.2006 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720; зобов'язано здійснити державну реєстрацію договорів оренди землі, зокрема, договору від 22.03.2010 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 7125487000:01:002:0720, укладеного ТОВ СП В«НібулонВ» і власником земельної ділянки - ОСОБА_1.

На виконання вказаної вимоги державного виконавця, державним реєстратором прав на нерухоме майно Чигиринського районного управління юстиції було здійснено державну реєстрацію права оренди на спірну земельну ділянку за товариством з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство В«НібулонВ» .

Відповідно до Інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 06.07.2016, 17 березня 2016 року ОСОБА_3 районним управлінням юстиції зареєстровано речове право - право оренди на земельну ділянку, кадастровий №7125487000:01:002:0720, за товариством з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство В«НібулонВ» ; номер запису в державному реєстрі прав: 13852135.

Вирішуючи спір, суд враховує, що Кодексом адміністративного судочинства України (частина третя статті 2) передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Перевіряючи правомірність рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_4 від 17.03.2016 №28779634 про відмову у державній реєстрації речових прав, суд надає правову оцінку підставам відмови, які викладені в оскаржуваному рішенні.

При цьому, суд зазначає, що оскаржуване рішення не містить посилань на підстави відмови у здійсненні державної реєстрації, передбачені статтею 24 Закону №1952. Щодо змісту формулювання відмови: В«згідно рішення Миколаївського окружного адміністративного суду №2а-4126/11/1470 від 08.07.2011 кадастровий номер 7125487000:01:002:0720 входить до скасованих договорів орендиВ» , суд звернув увагу на незрозумілість та невідповідність такої відмови встановленим вище обставинам справи. Натомість під час судового розгляду справи, судом не встановлено, а державним реєстратором не доведено, факт скасування договору оренди землі від 26.05.2011, укладеного між позивачами.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позивачу фактично було відмовлено у задоволенні його заяви не з підстав, визначених частиною 1 статті 24 Закону №1952, а з інших підстав, не передбачених законодавством, що є неприпустимим, оскільки у відповідності до статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На підставі викладеного, керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Чигиринського районного управління юстиції Черкаської області від 17 березня 2016 року №28779634 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 551 (п'ятсот п'ятдесят одна) грн. 21 коп. за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_3 районної державної адміністрації Черкаської області.

Стягнути на користь приватного підприємства В«Колос ЧигиринщиниВ» судовий збір у розмірі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_3 районної державної адміністрації Черкаської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня проголошення постанови. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя В.І. Орленко

Повний текст постанови виготовлений 17.10.2016.

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2016
Оприлюднено26.10.2016
Номер документу62139142
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/344/16

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 09.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Постанова від 12.10.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 30.08.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 30.08.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 30.08.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 10.08.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 10.08.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 19.07.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 19.07.2016

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні