ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
02 листопада 2016 року Справа № 813/3803/16
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Грень Н.М. одержав позовну заяву ОСОБА_1 до Трускавецького відділення Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, про визнання протиправними дій та скасування податкових повідомлень-рішень, -
в с т а н о в и в :
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Трускавецького відділення Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, з вимогами:
- визнати протиправними дії та скасувати податкові повідомлення-рішення Трускавецького відділення Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області від 30.06.2016 року про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за наступними номерами: №11745-13, №11746-13 на суму 1476,22 грн., №11747-13, №11748-13 на суму 34777,55 грн, №11749-13 на суму 15323,66 грн., № 11750-13 на суму 1602,89 грн., № 11751-13 на суму 50413,02 грн, №11752-13 на суму 46293,17 грн., №11753-13, №11755-13, №1756-13, №11757-13 на суму 242,38 грн., №11758-13 на суму 321,55 грн., №11759-13 на суму 1844,05 грн., №11760-13 на суму 21933,74 грн., №11761-13 на суму 7208,12 грн.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Перевіривши позовну заяву та додані до неї матеріали суддя встановив, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається, зокрема, документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про судовий збір", судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.
Платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом (ст. 2 Закону).
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється, зокрема, за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Відповідно до вимог п. 5 ч. 1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві зазначаються, зокрема, у разі необхідності - клопотання про звільнення або відстрочення від сплати судового збору.
Згідно з підп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 відсотки розміру мінімальної заробітної плати.
Згідно з підп. 1, 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, який подано фізичною особою або фізичною особою-підприємцем, ставка судового збору становить 1 відсоток ціни позову але не менше 00,4 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 5 розмірів мінімальної заробітної плати.
Вищим адміністративним судом України у листі № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року акцентовано увагу судів на тому, що окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. З покликанням на практику Європейського суду з прав людини ВАС України роз'яснив, що адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Відтак, з врахуванням вищевикладеного позовна вимога про скасування податкових повідомлень-рішень є вимогою майнового характеру.
Крім того, згідно з ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір", за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" розмір мінімальної заробітної плати станом на 1 січня 2016 року становить 1378,00 грн.
Як встановлено із позовної заяви така містить одну вимогу немайнового характеру, а саме визнання протиправними дій та вимогу майнового характеру - скасування податкових повідомлень-рішень.
Крім того, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач, згідно з ч. 2 ст. 106 надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Зі змісту позовної заяви з'ясовано, що позивач просить скасувати податкові повідомлення-рішення зокрема № 11745-13, №11747-13, №11754-13, №11755-13, №11756-13, однак, таких до позовної заяви не долучено, причин з яких їх неможливо надати не зазначено.
Відповідно до ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначає недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлює строк, достатній для усунення недоліків.
За таких обставин, оскільки в матеріалах справи відсутні докази сплати судового збору, та копії оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху, а позивачу надати строк для усунення недоліків, у відповідності до ч. 1 ст. 108 КАС України.
Керуючись ст.ст. 2, 106, 107, 108, 158 - 160, 165 КАС України, суддя -
у х в а л и в :
1. Позовну заяву ОСОБА_1 до Трускавецького відділення Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, про визнання протиправними дій та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без руху до 23 листопада 2016 року року включно , для усунення недоліків вказаних у мотивувальній частині даної ухвали суду.
2. Роз'яснити позивачеві, що в разі не усунення недоліків, заява вважатиметься неподаною та буде повернута.
3. Копію ухвали направити позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена, згідно ст. 186 КАС України, протягом 5 днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч. 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили, згідно ст. 254 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Грень Н.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2016 |
Оприлюднено | 07.11.2016 |
Номер документу | 62427662 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Рибачук Андрій Іванович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Рибачук Андрій Іванович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Рибачук Андрій Іванович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні