ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
——————————————————————
У Х В А Л А
12 вересня 2016 р.м.ОдесаСправа № 815/2722/16
Категорія: 5 Головуючий в 1 інстанції: Вовченко О. А.
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Бітов А.І., розглянувши клопотання Одеської митниці Державної фіскальної служби про продовження строку усунення недоліків апеляційної скарги на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 29 червня 2016 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Імпорт-Агротрейд" до Одеської митниці Державної фіскальної служби, третя особа: Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області про зобов'язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 20 липня 2016 року апеляційна скарга Одеської митниці ДФС залишена без руху.
31 серпня 2016 року надійшло клопотання від Одеської митниці ДФС про відстрочення сплати судового збору до винесення рішення по суті справи.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, відстрочення, розстрочення або звільнення від сплати та повернення судового збору визначається Законом України "Про судовий збір".
Відповідно до ст. 8 вказаного Закону, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Підставою для відстрочення або розстрочення сплати судового збору є незадовільний майновий стан сторони. При цьому, відстрочення або розстрочення сплати судового збору є правом, а не обов'язком суду.
Необхідно зазначити, що наведена норма, що дає право зменшити, відстрочити або розстрочити сплату судового збору, враховуючи майновий стан, насамперед стосується сторін соціально вразливої верстви населення з метою вільного їх доступу до правосуддя.
Так, відповідно до п.2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Вивчивши доводи Одеської митниці Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору, враховуючи, що скаржник ніяким чином не підтверджує свій незадовільний майновий стан, суд не знаходить підстав для задоволення зазначеного клопотання.
У зв'язку з наведеним, клопотання Одеської митниці Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору задоволенню не підлягає.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 165, 187 КАС України, суддя,
У Х В А Л И В :
Відмовити у задоволенні клопотання Одеської митниці Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 29 червня 2016 року.
Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.
Суддя: Бітов А.І.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2016 |
Оприлюднено | 22.11.2016 |
Номер документу | 62785109 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Бітов А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні