cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
23 листопада 2016 року № 826/26813/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" до 1) Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві 2) Реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві про скасування запису та рішення, зобов'язання вчинити дії,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві про скасування запису № 10671440010015530 від 21.10.2015, визнання неправомірним та скасування рішення № 342/26-53-11-01-32 від 22.10.2015 та зобов'язання вчинити дії.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу від 21.10.2015 № 10671440010015530 та рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 342/26-53-11-01-32 від 22.10.2015 є протиправними, оскільки товариство не отримувало від податкового органу чи державного реєстратора запитів про необхідність підтвердити місцезнаходження, крім того, 02.09.2015 ТОВ "РАЙЗ-СТИЛЬ" підтвердило відомості про юридичну особу, що підтверджується записом №10671060009015530.
У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просила суд задовольнити позов у повному обсязі.
Представник відповідача-1 надав письмові заперечення, в яких просив відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі. Свої заперечення проти позову відповідач-1 обґрунтовує тим, що 21.10.2015 в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців було внесено запис № 10671440010015530 щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу, у зв'язку з чим було прийнято рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Представник відповідача-2 у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, своєї позиції щодо позовних вимог суду не повідомив.
Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні.
Під час судового розгляду справи, суд,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" (код 37118476) є юридичною особою (запис про державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи від 22.06.2010 № 10671020000015530) та з 23.06.2010 був взятий Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві на облік, як платник податків (підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 22.10.2015).
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" з 06.07.2010 було платником податку на додану вартість, що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість №100291542 від 06.07.2010.
Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві складено довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків № 1819/ДПІ/26-53-07-03 від 26.08.2015, вх. №1111/7 від 28.08.2015, відповідно до якої місцезнаходження платника податків товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" не встановлено та/або встановлено, що суб'єкт господарювання зареєстрований на осіб, які до діяльності юридичної особи або фізичної особи - підприємця жодного відношення не мають, вжито всіх заходів, передбачених пунктом 4.13 розділу IV Положення.
01.09.2015 Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві складено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП №2947/26-53-11-01-22, яке листом від 01.09.2015 №5749/9/26-53-11-01-09 було надіслано до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві.
Державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві (відділ є структурним підрозділом Реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві) Лопоха В.П. на адресу товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" було надіслано повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 14.09.2015 № б/н, яким повідомлено про необхідність протягом місяця, до 14.10.2015, підтвердити реєстраційні відомості про товариство товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ", 37118476. Зазначене повідомлення було отримано товариством товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" 18.09.2015 (рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення № 02094 1284447 1).
21.10.2015 державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві Лопоха В.П. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис № 10671440010015530 про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу щодо товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ".
22.10.2015 Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві у зв'язку з внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу від 21.10.2015 № 10671440010015530, оскільки платник не подав (не надіслав) державному реєстратору реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу, та відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України прийнято рішення № 342/26-53-11-01-32 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ".
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ", не погоджуючись з реєстраційним записом № 10671440010015530 від 21.10.2015 та рішенням № 342/26-53-11-01-32 від 22.10.2015, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню звернулося з даним позовом до суду.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Пунктами 12.1 та 12.2 розділу ХІІ Порядку обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280 (далі - Порядок №1588) встановлено, що з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи контролюючих органів, до функцій яких належить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців контролюючими органами після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів.
Підрозділи контролюючого органу: стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу. У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками контролюючих органів здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.
Згідно із пунктом 12.4 розділу ХІІ Порядку № 1588 щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.
Відповідно до пунктів 3.1 та 3.2 розділу ІІІ Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України № 336 від 17.05.2010, далі - Положення №336 (наказ скасовано згідно з наказом Державної фіскальної служби України від 14 березня 2016 року № 217, тобто був чинним на момент спірних правовідносин) встановлено, що щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурні підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками.
У разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції.
Пунктом 4.1 розділу ІV Положення №336 встановлено, що начальник підрозділу податкової міліції за отриманим запитом на встановлення місцезнаходження платника податків, який має стан "10" приймає таке рішення: про організацію підрозділом податкової міліції заходів для встановлення місцезнаходження платника податків; про повернення запиту та матеріалів перевірки ініціатору запиту у разі незазначення підстав для встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків.
Згідно із пунктами 4.2, 4.3, 4.5, 4.6, 4.7 та 4.8 розділу ІV Положення №336 підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою. У разі незнаходження за адресою платника податків необхідно: якщо платник податків зареєстрований за адресою жилого приміщення (квартири), опитати власника такого приміщення (квартири) (за згодою) щодо місцезнаходження за вказаною адресою платника податків, а також місцезнаходження посадових осіб платника податків, та оформити відповідно такі заходи (пояснення або рапорт); якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт). У разі встановлення, що засновники та посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків, підрозділ податкової міліції готує та передає керівнику органу ДПС службову записку та матеріали відповідно до вимог п. 2.3.1 Порядку взаємодії структурних підрозділів органів державної податкової служби під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом ДПА України від 22.02.2008 N 106 "Про організацію роботи юридичних підрозділів в органах державної податкової служби", із змінами.
За даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом).
За встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом).
У випадку реєстрації посадових осіб платника податків за межами області, оперативний працівник протягом п'яти робочих днів з часу отримання запиту готує та направляє до регіонального підрозділу податкової міліції запит про проведення опитування щодо створення та діяльності платника податків.
Проводяться інші заходи, які не суперечать чинному законодавству, з метою встановлення місцезнаходження платника податків.
Кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом).
Відповідно до пункту 12.5 розділу ХІІ Порядку №1588 якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону. Повідомлення за формою N 18-ОПП надсилається державному реєстратору поштовим відправленням або в електронному вигляді у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та Центрального контролюючого органу.
Таким чином, підрозділ податкового органу надсилає повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом другим частини чотирнадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", лише після здійснення передбачених Порядком № 1588 та Положенням № 336 заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 15.04.2014 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Червоний сердолік" до ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області, державного реєстратора Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців Харківської міської ради про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії.
Відповідачем-1 суду, крім довідки про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків № 1819/ДПІ/26-53-07-03 від 26.08.2015, вх. №1111/7 від 28.08.2015, інших доказів на підтвердження факту вчинення заходів для встановлення фактичного місцезнаходження позивача передбачених Порядком №1588 та Положенням № 336 суду надано не було, як і не було зазначено про факт вчинення відповідних заходів та причини неможливості надання відповідних доказів.
З огляду на викладене, суд встановив, що відповідачем-1 повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП від 01.09.2015 № 2947/26-53-11-01-22 державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом другим частини чотирнадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" було надіслано з порушенням вимог чинного законодавства.
Відповідно до частини дванадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Згідно із частиною чотирнадцятою статті 19 зазначеного Закону у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Таким чином, положеннями Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" встановлено обов'язок платника податків надати протягом місяця з дати надходження йому повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки подати державну реєстратору картку про підтвердження відомостей про юридичну особу та визначено наслідком невиконання зазначеного обов'язку внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Державним реєстратором на підтвердження отримання позивачем повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки було надано копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення № 02094 1284447 1, відповідно до якого 18.09.2015 уповноваженій особі ТОВ "РАЙЗ-СТИЛЬ" було вручено поштову кореспонденцію Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві.
Водночас, суд встановив, що податковим органом передчасно, з порушенням вимог чинного законодавства складено та надіслано форму 18-ОПП.
Враховуючи правову позицію, викладену в постанові Верховного Суду України від 15.04.2014 №21-4а14, підрозділ органу ДПС надсилає повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма №18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених ч.14 ст.19 Закону №755-IV, лише після здійснення передбачених Порядком та Положенням заходів для встановлення фактичного місцезнаходження.
Імперативними приписами статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Неправомірне складення форми 18-ОПП від 01.09.2015, та порушення порядку встановлення місцезнаходження платника податків має наслідком і відсутність належної правової підстави для державного реєстратора для направлення повідомлення про необхідність підтвердження відомостей.
Як вбачається із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 22.10.2015, ТОВ "РАЙЗ-СТИЛЬ" реально знаходилось за своєю адресою, що підтверджується записами про підтвердження відомостей про юридичну особу від 23.06.2015 № 10671060008015530 та від 02.09.2015 №10671060009015530.
З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для скасування запису від 21.10.2015 №10671440010015530 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу з моменту його внесення.
Пунктом 68.1 статті 68 Податкового кодексу України встановлено, що орган державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у день державної реєстрації такої особи, державної реєстрації припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, внесення будь-яких інших записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повинен передати відповідному контролюючому органу повідомлення та відомості з реєстраційної картки про вчинення реєстраційних дій, передбачених законом.
Пунктом 5.5 розділу V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014 року № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 року за №1456/26233 (далі - Положення №1130) встановлено, що анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти "б" - "з" пункту 5.1 цього розділу). Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав. Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами, у тому числі, є повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (підстава - підпункт "ж" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу).
Таким чином, реєстрація платника податку на додану вартість діє до її анулювання, яка відбувається, зокрема, за рішенням органу доходів і зборів у випадку отримання повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Всупереч вказаного порядку відповідачі діяли з порушенням законодавчо встановленої процедури перевірки відомостей щодо місцезнаходження позивача, та внесли інформацію, яка не відповідає дійсності до ЄДР, що безперечно є протиправним, а тому рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 342/26-53-11-01-32 від 22.10.2015 підлягає скасуванню, а свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість №100291542 від 06.07.2010 - поновленню.
Аналогічна позиція викладена в постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 17.03.2015 по справі №826/20034/14 та постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 24.06.2015 по справі №826/1620/15.
З урахуванням наведеного, керуючись вимогами статей 69-71, 94, 160-165, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов - задовольнити повністю .
2. Скасувати запис від 21.10.2015 №10671440010015530 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу з моменту його внесення.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість №342/26-53-11-01-32 від 22.10.2015.
4. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві поновити товариству з обмеженою відповідальністю "РАЙЗ-СТИЛЬ" (код ЄДРПОУ 37118476) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість з 22.010.2015.
Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя О.П. Огурцов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2016 |
Оприлюднено | 28.11.2016 |
Номер документу | 62910261 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Огурцов О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні