Постанова
від 22.11.2016 по справі 916/376/15-г
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" листопада 2016 р.Справа № 916/376/15-г Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Філінюка І.Г.,

суддів : Лавриненко Л.В., Пироговського В.Т.

секретар судового засідання Мельник Ю.М.

за участю:

від ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області - ОСОБА_1, довіреність № 13-30/1 від 04.01.2016;

від ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області - ОСОБА_2, довіреність № 16-8/17-66 від 05.01.2016;

від ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» - ОСОБА_3, довіреність № 03-16/51 від 10.11.2015

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу

Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області

на ухвалу Господарського суду Одеської області від 06.10.2016

за скаргою Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» у порядку ст. 121-2 ГПК України на дії ГУДКСУ в Одеській області та УДКСУ у м. Одесі Одеській області по виконанню наказу суду від 27.04.2015

у справі № 916/376/15-г

за позовом Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт»

до відповідача Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області»

про стягнення 42631,85 грн., визнання кредитором та зобов'язання включити кредиторські вимоги до проміжного ліквідаційного балансу

ВСТАНОВИВ:

У грудні 2015 року Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» звернулось до господарського суду Одеської області зі скаргою в порядку статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України, в якій просило суд визнати незаконними дії Управління казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, що полягають у відмові виконання рішення господарського суду Одеської області по справі №916/376/15-г та у поверненні без виконання наказів господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г, зобов'язати суб'єктів оскарження - Головне управління Державної казначейської служби в Одеській області та Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області прийняти до виконання накази Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г та безспірно списати з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» заборгованість на загальну суму 45676,85грн.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 21.01.2016 у справі №916/376/15-г, яка залишена без змін постановою Одеського апеляційного господарського суду від 06.04.2016, відмовлено ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у задоволенні скарги на дії Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області, Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області по виконанню наказу суду від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г.

Постановою Вищого господарського суду України від 30.06.2016 постанову Одеського апеляційного господарського суду від 06.04.2016 та ухвалу Господарського суду Одеської області від 21.01.2016р. скасовано, скаргу ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у порядку ст.121-2 ГКП України на дії ГУДКСУ в Одеській області та УДКСУ у м. Одесі Одеській області по виконанню наказу суду від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г передано на новий розгляд до господарського суду Одеської області.

За результатом нового розгляду скарги ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у порядку ст.121-2 ГПК України, ухвалою Господарського суду Одеської області від 06.10.2016 скаргу ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у порядку ст.121-2 ГПК України на дії ГУДКСУ в Одеській області та УДКСУ у м. Одесі Одеській області по виконанню наказу суду від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г задоволено у повному обсязі.

Визнано незаконними дії Управління казначейської служби України у місті Одесі Одеської області, що полягають у відмові виконання рішення господарського суду Одеської області у справі №916/376/15-г та у поверненні без виконання наказів господарського суду Одеської області від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г.

Зобов'язано суб'єктів оскарження - Головне управління Державної казначейської служби в Одеській області та Управління Державної казначейської служби України у місті Одесі Одеської області прийняти до виконання накази господарського суду Одеської області від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г та безспірно списати з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» заборгованість у сумі 45676,85грн.

Не погоджуючись з вказаною ухвалою, Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області звернулось до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати ухвалу Господарського суду Одеської області від 06.10.2016 у справі № 916/376/15-г та відмовити у задоволенні скарги ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» в порядку ст. 121-2 ГПК України щодо визнання незаконними дій органів Казначейства.

Зокрема, особа яка подала апеляційну скаргу зазначає, що Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області не приймало на виконання накази Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі № 916/376/15-г та не повертало ці документи без виконання, так як ДУ «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» не є, та не було, клієнтом Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області (відсутній договір на розрахункове-касове обслуговування, не значиться в мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що отримували фінансування з Державного та місцевих бюджетів у 2015 році (так і у 2016) та відсутні рахунки, з яких можливо здійснити безспірне списання коштів).

У зв'язку з чим відсутні підстави, за яких би Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області виступало суб'єктом оскарження по справі № 916/376/15-г, та у відповідності до оскаржуваної ухвали, зобов'язано прийняти до виконання та безспірно списати з ДУ «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» заборгованість на загальну суму 45 676,85 грн.

Ухвалою Одеського апеляційного господарського суду (головуючий суддя - Філінюк І.Г., судді - Лавриненко Л.В., Пироговського В.Т.) від 26.10.2016 апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області прийнято до провадження та призначено до розгляду на 08.11.2016 о 12:45.

08.11.2016 до Одеського апеляційного господарського суду від ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» надійшли заперечення, відповідно до яких, останнє просило ухвалу Господарського суду Одеської області від 06.10.2016 у справі № 916/376/15-г залишити без змін, а апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області без задоволення.

Ухвалою Одеського апеляційного господарського суду від 08.11.2016 задоволено клопотання ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» про продовження строку розгляду апеляційної скарги. Розгляд апеляційної скарги відкладено на 22.11.2016 о 13:00.

У судове засідання 22.11.2016 з'явились представники ГУ Державної казначейської служби України в Одеській, ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області, ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт».

Заслухавши пояснення прокурора, розглянувши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку встановлених судом першої інстанції фактичних обставин справи і їх повноту, проаналізувавши застосування норм матеріального та процесуального права, колегія суддів встановила наступне.

Відповідно до положень ч. 1 та ч. 2 ст. 101 ГПК України у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу. Апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» звернулось до господарського суду Одеської області з позовною заявою до Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області», в якій просило суд стягнути з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» заборгованість у сумі 42631,85грн., зобов'язати комісію з припинення або ліквідатора Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» включити задоволені за цим позовом суми до проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу інспекції, з метою забезпечення позову заборонити комісії з припинення або ліквідатору Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» складання проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу, а учасникам інспекції заборонити затвердження проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу до набрання законної сили рішення у справі за даним позовом та включення суми 42631,85грн. до ліквідаційного балансу інспекції або до набрання законної сили рішення про відмову у задоволенні позову, а також відшкодувати позивачу за рахунок відповідача судові витрати.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 08.04.2015 у справі №916/376/15-г позов задоволено повністю, стягнуто з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» заборгованість у сумі 42631,85 грн., зобов'язано ліквідаційну комісію з припинення Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» включити до проміжного ліквідаційного балансу суму заборгованості перед ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» у розмірі 42631,85грн., а також відшкодовано позивачу за рахунок відповідача судові витрати.

27.04.2015 на виконання рішення Господарського суду Одеської області видані відповідні накази.

02.07.2015 за №03-07/33/210 ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» звернулось до Відділу примусового виконання рішень ВДВС Головного управління юстиції в Одеській області із заявою про відкриття виконавчого провадження.

За результатами розгляду заяви, постановами Головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Одеській області від 10.07.2015 ВП №48074956 та ВП №48075140 відмовлено у прийнятті до провадження наказів господарського суду Одеської області від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г з посиланням на те, що ч.2 ст.3 Закону України «Про виконавче провадження» рішення про стягнення коштів з державних органів, Державного та місцевого бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» листом від 21.08.2015 №03-07/33/241 вищевказані накази направило на виконання до Головного управління Державної казначейської служби в Одеській області, яке перенаправило їх за належністю до Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі Одеської області.

Листом від 04.09.2015 №13-35/181-2656 Управлінням Державної казначейської служби України в м. Одесі Одеської області виконавчі документи були повернуті стягувачу в зв'язку з тим, що Державна установа «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» не значиться в мережі установ та організацій, що отримують фінансування з державного та місцевого бюджетів в 2015 році та рахунки зазначеної установи в Управлінні казначейства закриті.

Позивач звертався до суду з клопотанням про заміну відповідача по справі його правонаступником, проте таке клопотання судом відхилено.

Заявою Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 05.11.2015 №03/07/33/319 накази направлені на виконання до органу казначейства.

Листом від 13.11.2015 №06-13/615-3567 Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі Одеської області оригінали наказів повернуті позивачу з посиланням на те, що виконавчий документ не підлягає виконанню органом казначейства.

Повернення без виконання наказів і стало підставою для звернення позивача до суду з відповідною скаргою в порядку статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України.

Задовольняючи скаргу ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» в порядку ст. 121-2 ГПК України на дії Головного управління Державної казначейської служби в Одеській області та Управління Державної казначейської служби України у місті Одесі Одеської області, господарський суд виходив з того, що станом на день розгляду скарги, Державна установа «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» не є припиненою, тобто фактично є діючою установою, а отже у Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області та Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області були відсутні підстави для повернення виконавчого документу.

Крім того, місцевий господарський суд зазначив, що ні Управлінням Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, ні Головним управлінням Державної казначейської служби України в Одеській області не вжито заходів щодо виконання рішення суду.

Проте, колегія апеляційної інстанції з такими висновками господарського суду Одеської області не може погодитися, відповідно до наступного.

Судова колегія зазначає, що відповідно до статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України скарги на дії чи бездіяльність органів Державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів можуть бути подані стягувачем, боржником або прокурором протягом десяти днів з дня вчинення оскаржуваної дії, або з дня, коли зазначеним особам стало про неї відомо, або з дня, коли дія мала бути вчинена.

Статтею 1 Закону України «Про виконавче провадження» визначено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Так, відповідно до ч.2 ст. 3 Закону України «Про виконавче провадження» рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 затверджено «Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників», який визначає механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення.

Відповідно до п.2 вищевказаного Порядку, безспірне списання - операції з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюються з метою виконання Казначейством та його територіальними органами (далі - органи Казначейства) рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників, органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документі.

Боржники - визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкриті в органах Казначейства.

Згідно п. 24 вищевказаного Порядку, стягувачі, на користь яких прийняті рішення про стягнення коштів з рахунків боржника, подають до органу Казначейства, в якому обслуговується боржник, документи, зазначені у пункті 6 цього Порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, до канцелярії Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області 09.11.2015 надійшла заява ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» з приводу виконання наказів Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г, щодо стягнення з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» суми заборгованості у розмірі 42 631 грн. та судового збору у розмірі 3045 грн., про що свідчить штамп вхідної кореспонденції з зазначення дати надходження і вхідного номеру відповідно до вимог п. 8 Порядку.

Наказом Міністерства фінансів України 22.12.2011 № 1691 затверджено Порядок формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів розроблений з метою формування переліку всіх розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, упорядкування мережі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядники нижчого рівня) та одержувачів бюджетних коштів (далі -мережа) та встановлення загальних процедур з формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.

Згідно з даними Єдиного державного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, установа ДУ «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» за кодом ЄДРПОУ 00485227 була зареєстрована в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеській області.

10.12.2015 Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області листом від 10.11.2015 № 16-10/1035-7780 (копія листа міститься у матеріалах справи) направило пакет документів, поданий ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» з приводу виконання вищевказаних виконавчих документів, за належністю до Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеській області для подальшого опрацювання та вирішення питання в рамках чинного законодавства України.

Тобто, у Державній Установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» відсутній договір на розрахункове-касове обслуговування з Головним управлінням Державної казначейської служби України в Одеській області, також не значиться в мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що отримували фінансування з Державного та місцевих бюджетів у 2015 році (так і у 2016) та відсутні рахунки, з яких можливо здійснити безспірне списання коштів та не є не є клієнтом Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області.

Таким чином, Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області не приймало на виконання накази Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі № 916/376/15-г та не повертало ці документи без виконання, а отже не може бути суб'єктом оскарження за скаргою ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», та не може прийняти до виконання накази господарського суду Одеської області від 27.04.2015 у справі №916/376/15-г та безспірно списати з Державної установи «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» на користь ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» заборгованість у сумі 45676,85грн., оскільки такі дії не відповідають приписам ч. 2 ст. 19 Конституції України, згідно якої органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стосовно скарги ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» відносно визнання незаконними дії Управління казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, що полягають у відмові виконання рішення господарського суду Одеської області по справі №916/376/15-г та у поверненні без виконання наказів господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г, судова колегія зазначає наступне.

Як вже зазначалось вище, листом від 04.09.2015 №13-35/181-2656 Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі Одеської області виконавчі документи ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» по виконанню наказів Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г були повернуті стягувачу в зв'язку з тим, що Державна установа «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області» не значиться в мережі установ та організацій, що отримують фінансування з державного та місцевого бюджетів в 2015 році та рахунки зазначеної установи в Управлінні казначейства закриті.

Згідно з підпунктом 1 пункту 9 зазначеного Порядку орган Казначейства повертає виконавчий документ стягувачеві у разі, коли виконавчий документ: не підлягає виконанню органом Казначейства; подано особою, що не має відповідних повноважень; пред'явлено до виконання з пропущенням установленого строку; видано або оформлено з порушенням установлених вимог; рішення про стягнення коштів не набрало законної сили, крім випадків, коли судове рішення про стягнення коштів допущено до негайного виконання в установленому законом порядку; суми коштів, зазначених у судовому рішенні про стягнення коштів, повернуті стягувачеві за поданням органу, що контролює справляння надходжень бюджету, або за рахунок таких коштів виконано грошові зобов'язання чи погашено податковий борг стягувача перед державним або місцевим бюджетом; відсутній залишок невідшкодованого податку на додану вартість, узгоджений із стягувачем; стягувач відмовився від виконання виконавчого документа або відкликав його без виконання; наявні інші передбачені законом випадки, отже цей перелік не є вичерпним.

Відповідно до п. 12 ст. 1 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.

Так, відповідно до п. 19 «Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників», безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету або у заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів .

Пунктами 26 - 34 вищевказаного Порядку передбачено здійснення безспірного списання коштів з рахунків боржника, а саме: рахунки установи повинні бути відкриті в органі казначейства; організація (боржник) повинна обслуговуватися в органі Казначейства.

За інформацією Головного управління Державної казначейської служби України у м. Одесі в Одеській області, Державна установа «Державна інспекція з карантину рослин по Одеській області не значиться в мережі установ та організацій, що отримують фінансування з державного та місцевих бюджетів та рахунки зазначеної установи в управлінні Управління казначейської служби України у м. Одесі Одеської області закриті , договір на розрахункове - касове обслуговування у 2015 році не укладався, отже проведення безспірного списання коштів є неможливим.

Враховуючи те, що установа відповідача не обслуговується в органах Казначейства, Головне управління Державної казначейської служби України у м. Одесі в Одеській області правомірно повернуло позивачеві наказ Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 по справі №916/376/15-г на підставі пункту 9 Порядку.

За таких обставин, Одеський апеляційний господарський суд доходить висновку про те, що заявлені Державним підприємством Ізмаїльський морський торговельний порт вимоги у скарзі не відповідають матеріалам справи та фактичним обставинам, а тому скарга в порядку статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України не підлягає задоволенню.

Враховуючи вищенаведене, оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, колегія суддів Одеського апеляційного господарського суду вважає апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню, ухвала Господарського суду Одеської області від 06.10.2016 у справі № 916/376/15-г підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст. 99,

101-106 Господарського процесуального кодексу України, Одеський апеляційний господарський суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області - задовольнити.

Ухвалу Господарського суду Одеської області від 06.10.2016 у справі № 916/376/15-г - скасувати.

В задоволені скарги Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» у порядку ст. 121-2 ГПК України на дії ГУДКСУ в Одеській області та УДКСУ у м. Одесі Одеській області по виконанню наказу Господарського суду Одеської області від 27.04.2015 у справі № 916/376/15-г - відмовити.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку.

Повний текст постанови підписано 25.11.2016.

Головуючий суддя І.Г. Філінюк

Суддя Л.В. Лавриненко

Суддя В.Т. Пироговський

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення22.11.2016
Оприлюднено01.12.2016
Номер документу63011960
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/376/15-г

Постанова від 09.09.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Банасько О.О.

Ухвала від 16.08.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Банасько О.О.

Постанова від 26.06.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 26.06.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 05.06.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 05.06.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 06.05.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Д.О.

Ухвала від 02.05.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Д.О.

Постанова від 21.11.2018

Господарське

Велика палата Верховного Суду

Рогач Лариса Іванівна

Ухвала від 29.10.2018

Господарське

Велика палата Верховного Суду

Рогач Лариса Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні