Ухвала
від 01.12.2016 по справі 821/694/16
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 грудня 2016 р. Справа № 821/694/16

Категорія: 6.3 Головуючий в 1 інстанції: Кузьменко Н.А.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

доповідача судді Стас Л.В.

суддів - Турецької І.О., Косцової І.П.,

за участю секретаря Колеснікова Горобець І.О., Худика С.А.,

за участю представника апелянта Піргас В.В.

за участю представника відповідача - Шилова М.І.

за участю представника третьої особи Крижановського М.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційною скаргою Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12 липня 2016 року по справі за позовом Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області до Головного управління Держгеокадастру в Херсонській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Херсонська обласна державна адміністрація про визнання протиправним та скасування наказу, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Малоолександрівська сільська рада Великоолександрівського району Херсонської області (далі позивач, Малоолександрівська СР) звернувся до суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру в Херсонській області, в якому просив визнати протиправним та скасувати наказ від 10.02.2016 року №21-415/18-16-СГ Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області Про надання гр. ОСОБА_1 дозволу (згоди) на розробку технічної документації на земельну ділянку площею 40,0002 га (кадастровий номер 6520982500:02:063:0006) із земель сільськогосподарського призначення державної власності, на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області для ведення фермерського господарства.

Обґрунтовуючи свою правову позицію позивач зазначив, що з метою невідкладного вирішення питання забезпечення земельними ділянками учасників АТО і сімей загиблих учасників АТО 19.03.2015 року на 39 сесії Малоолександрівської сільської ради за №573 прийнято рішення Про забезпечення земельними ділянками громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території України, призваних до Збройних Сил України у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, які проходили строкову військову службу та брали участь в антитерористичній операції. На виконання розпорядження КМ України Питання забезпечення учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції земельними ділянками №898-р від 19.08.2015 року, головою

ХОДА прийнято розпорядження №496 від 20.08.2015 року, яким головам РДА, міським головам міст обласного значення необхідно оприлюднити перелік земельних ділянок та відповідні графічні матеріали через місцеві ЗМІ, військові комісаріати та сільські ради. 10 лютого 2016 року відповідач видав наказ Про надання гр. ОСОБА_1 дозволу (згоди) на розробку технічної документації №21-415/18-16-СГ, але земельна ділянка площею 40,0002 га (кадастровий номер 6520982500:02:063:0006) із земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району, яка зазначена в спірному наказі, вже була визначена за рішенням сесії Сільської ради для забезпечення учасників АТО та членів їх сімей. В подальшому 05 квітня 2016 року прийнято рішення №73, яким внесли зміни та доповнення до рішення 39 сесії в частині уточнення, що спірна земельна ділянка є земельною ділянкою для забезпечення земельними ділянками громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території України, громадян, призваних до Збройних Сил України, у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, які проходили строкову військову службу та брали участь в антитерористичній операції. З наведеного позивач робить висновок про наявність підстав для постановлення судового рішення про визнання протиправним та скасування наказу від 10.02.2016 року №21-415/18-16-СГ.

Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 12 липня 2016 року позов Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області в задоволенні позову відмовлено.

В апеляційній скарзі, Малоолександрівська сільська рада Великоолександрівського району Херсонської області, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12 липня 2016 року скасувати, прийняти нову постанову про задоволення позову в повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З метою забезпечення учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції земельними ділянками КМ України виніс розпорядження Питання забезпечення учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції земельними ділянками №898-р від 19.08.2015 року.

Згідно з пунктом першим розпорядження Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру і обласним та Київській міській державним адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування необхідно визначити протягом місяця на території відповідної області та м. Києва земельні ділянки для відведення учасникам антитерористичної операції та сім`ям загиблих учасників антитерористичної операції.

Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру, обласним та Київській міській державним адміністраціям забезпечити:

- розгляд у першочерговому порядку звернень учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції щодо відведення їм земельних ділянок;

- розміщення на власних офіційних веб-сайтах інформації про місце розташування, цільове призначення та площу земельних ділянок, які можуть бути відведені учасникам антитерористичної операції та сім`ям загиблих учасників антитерористичної операції;

- надання в десятиденний строк після подання учасниками антитерористичної операції або членами сімей загиблих учасників антитерористичної операції заяв про надання їм земельних ділянок відповідної інформації Державній службі у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (п.2 розпорядження).

Таким чином, заходи з відведення земельних ділянок для потреб відповідної категорії громадян покладається на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру, обласні та Київську міську державні адміністрації.

Судом встановлено, що 25.07.2014 року за №519 прийнято розпорядження голови ХОДА Про упорядкування роботи із забезпечення земельними ділянками громадян, які переселяються з тимчасово окупованих територій України, громадян, призваних до Збройних Сил України у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, що проходили строкову військову службу та брали участь в антитерористичній операції .

Пунктом першим даного розпорядження визначено земельні масиви, розташовані в межах населених пунктів області, для забезпечення потреб відповідної категорії громадян для обслуговування житлових будинків, господарських будівель в споруд, згідно з переліком, наведеним у додатку 1, за яким на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області перебуває 30 вільних земельних ділянок, які можливо передати у власність в межах населених пунктів для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель загальною площею 7,50 га.

Пунктом другим даного розпорядження визначено земельні масиви, розташовані за межами населених пунктів області для забезпечення потреб відповідної категорії громадян для ведення особистого селянського господарства, згідно з переліком, викладеним у додатку 2, за яким на території Великоолександрівського району немає жодної земельної ділянки.

На виконання даного розпорядження Малоолександрівська сільська рада прийняла рішення 39-ї сесії шостого скликання Про забезпечення земельними ділянками громадян, які переселяються з тимчасово окупованих територій України, громадян, призваних до Збройних Сил України у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, що проходили строкову службу та брали участь в антитерористичній операції №573 від 19 березня 2015 року.

Даним рішенням вирішено визначити земельні масиви, розташовані за межами населеного пункту, для забезпечення потреб громадян, які переселяються з тимчасово окупованих територій України, громадян, призваних до Збройних Сил України у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, що проходили строкову службу та брали участь в антитерористичній операції, для ведення особистого селянського господарства.

В подальшому дорученням голови ХОДА №77-д від 10.03.2015 року головам районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення доручено за результатами роботи надати до Головного управління Держземагентства у Херсонській області сформовані переліки земельних ділянок, за формою що додається, разом з графічними матеріалами місця їх розташування, погодженими з міськими, сільськими, селищними радами та відділами (управліннями) Держземагентства у районах (містах) області, з терміном виконання до 23 березня 2015 року.

На виконання даного доручення 20 березня 2015 року голова Великоолександрівської РДА, начальник Відділу Держземагентства у Великоолександрівському районі та Малоолександрівський сільський голова Великоолександрівського району підготували інформацію про земельні ділянки, які можливо передати у власність військовослужбовцям-учасникам антитерористичної операції та членам родин, загиблих у ході проведення АТО військовослужбовців (із відповідними графічними матеріалами) на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району станом на 20 березня 2015 року, відповідно до якої всього пропонується 4 земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибні ділянки) рекомендованою площею 0,25 га. Земельні ділянки для ведення садівництва, для індивідуального дачного будівництва та для ведення особистого селянського господарства на території сільської ради відсутні.

Розпорядженням голови ХОДА Про забезпечення земельними ділянками військовослужбовців-учасників антитерористичної операції та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення №496 від 20.08.2015 року головам районних державних адміністрацій та міським головам міст обласного значення необхідно оприлюднити перелік земельних ділянок, зазначених в п.1 цього розпорядження, та відповідні графічні матеріали через місцеві засоби інформації, районні військові комісаріати, міські, селищні, сільські ради.

Відповідно до п.3 даного розпорядження визнано таким, що втратило силу розпорядження голови ХОДА Про упорядкування роботи із забезпечення земельними ділянками громадян, які переселяються з тимчасово окупованих територій України, громадян, призваних до Збройних Сил України у зв`язку з частковою мобілізацією, а також громадян, що проходили строкову військову службу та брали участь в антитерористичній операції №519 від 25.07.2014 року.

Сторони не надали оновлених даних, які вказують на наявність на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району земельних ділянок для ведення садівництва, для індивідуального дачного будівництва та для ведення особистого селянського господарства в період між 20 серпня 2015 року до 10 лютого 2016 року, а також доказів оприлюднення відповідної інформації.

20 січня 2016 року на адресу ГУ Держгеокадастру у Херсонській області звернувся ОСОБА_1 із заявою про передачу в оренду строком на 21 рік земельної ділянки площею 40,0002 га на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області для ведення фермерського господарства, кадастровий номер земельної ділянки 6520982500:02:063:0006 (заява отримана 28.01.2016 року №Ц-622/0/5-16-СГ).

За результатами розгляду даної заяви, ГУ Держгеокадастру у Херсонській області наказом Про надання гр. ОСОБА_1 дозволу (згоди) на розробку технічної документації №21-415/18-16-СГ від 10 лютого 2016 року надало дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 40,0002 га із земель державної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області з метою передачі в оренду для ведення фермерського господарства.

Судом також встановлено, що наказами ГУ Держгеокадастру у Херсонській області Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність без зміни цільового призначення затверджено проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок ОСОБА_2 (наказ №21-844/18-16-СГ від 17.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0101 площею 2,0000 га), ОСОБА_3 (наказ №21-843/18-16-СГ від 16.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0100 площею 2,0000 га), ОСОБА_4 (наказ №21-842/18-16-СГ від 16.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0102 площею 2,0000 га), ОСОБА_5 (наказ №21-841/18-16-СГ від 16.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0103 площею 2,0000 га), ОСОБА_6 (наказ №21-840/18-16-СГ від 16.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0104 площею 2,0000 га), ОСОБА_7 (наказ №21-820/18-16-СГ від 16.03.2016 року, земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 6520982500:02:0098 площею 2,0000 га).

Відповідно до зазначених наказів право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права та оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Наказом ГУ Держгеокадастру у Херсонській області Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою №21-2058/18-16-СГ від 20 травня 2016 року надано дозвіл ОСОБА_8 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої за межами населених пунктів Малоолександрівської сільської ради, орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Таким чином, станом на 20 травня 2016 року вирішено питання надання земельних ділянок розміром 2,0000 га із земель державної власності із цільовим призначанням для ведення особистого селянського господарства для семи осіб військовослужбовців учасників АТО, які проживають на території Малоолександрівської сільської ради.

В подальшому ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_2 та ОСОБА_5 подали 20 травня 2016 року до ГУ Держгеокадастру у Херсонській області заяви щодо відведення у власність (безоплатно) земельних ділянок орієнтовною площею 2 га, що розташовані на території Малоолександрівської сільської ради на земельній ділянці за кадастровим номером 8520982500:02:063:0006 (спірна земельна ділянка) для ведення особистого селянського господарства. Всі перелічені особи вказали в заяві, що право на безкоштовну приватизацію земельної ділянки за даним цільовим призначенням вони не використали.

На момент розгляду справи в суді наказом ГУ Держгеокадастру у Херсонській області Про резервування земельних ділянок на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області для забезпечення потреб військовослужбовців-учасників антитерористичної операції та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення №159/0/7-16 від 29.06.2016 року на підставі листа Відділу Держгеокадастру у Великоолександрівському районі Херсонської області від 23.06.2016 року №18-2107-99.7-241/2-16 та листа Малоолександрівської сільської ради від 01.06.2016 року №278, зарезервовано земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 33,46 га (угіддя-рілля) за межами населених пунктів на території Малоолександрівської сільської ради для забезпечення потреб військовослужбовців-учасників антитерористичної операції та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб (ч.1 ст.122 Земельного кодексу України).

Колегія суддів погоджується з думкою суду першої інстанції, що в даному випадку спір виник щодо земельної ділянки із земель державної власності, що унеможливлює винесення сільською радою будь-яких рішень відносно неї, оскільки розпорядження землями державної власності не відноситься до компетенції сільських рад.

Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб (ч.4 ст.122 Земельного кодексу України).

Таким чином, відповідач, як територіальний орган центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин наділений повноваженнями передавати земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для всіх потреб, тобто надання дозволу на розробку технічної документації із земель державної власності сільськогосподарського призначення, серед яких і тих, які знаходяться за межами населених пунктів на території Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області з метою передачі в оренду для ведення фермерського господарства є функцією відповідача.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу (ч.1 ст.123 Земельного кодексу України).

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею (ч.2 ст.123 Земельного кодексу України).

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (ч.3 ст.123 Земельного кодексу України).

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (ч.1 ст.124 Земельного кодексу України).

Доказів наявності такого рішення сторони суду не надали, рішення про передачу земельної ділянки в оренду третій особі відповідач не приймав.

Враховуючи викладене, суд зробив вірний висновок, що відповідач при винесенні спірного наказу діяв в порядок та спосіб передбачений спеціальним законодавством, а його дії не призвели до отримання спірної земельної ділянки в оренду, оскільки наказом лише надано дозвіл на розробку технічної документації.

Суд першої інстанції доречно послався на статтю 2 КАС України, відповідно до якої до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, які породжують, змінюють або припиняють права та обов`язки у сфері публічно-правових відносин, вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, якщо позивач вважає, що цими рішеннями, діями чи бездіяльністю його права чи свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав чи свобод.

Враховуючи покладені КАС України завдання адміністративного судочинства, що полягають, зокрема, у захисті порушених прав, свобод або інтересів особи, суд вірно зазначив, що реалізація покладених завдань можлива лише за умови, що права, свободи та інтереси позивача є порушеними на момент звернення до суду за їх захистом. Право на захист є самостійним суб`єктивним правом, яке з`являється у власника прав лише в момент їх порушення або оспорювання та реалізується в межах охоронюваних правовідносин, які при цьому виникли.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов правильного висновку, що спірний наказ не порушує права та інтереси позивача з огляду на те, що остання не має повноважень відповідно до вимог чинного Земельного кодексу України по розпорядженню землями державної власності сільськогосподарського призначення, про які йдеться в цьому наказі.

Як було зазначено вище, відповідно до наказів ГУ Держгеокадастру у Херсонській області від 16 та 17 березня 2016 року громадянам ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_2 та ОСОБА_5 була затверджена документація із землеустрою та надання земельної ділянки у власність без зміни цільового призначення, але для реєстрації права власності зазначені особи повинні були вчинити дії передбачені Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Втім особи не вчинили ці дії, натомість повторно звернулись 20 травня 2016 року з заявами до відповідача, в яких просили виділити земельні ділянки саме з земельної ділянки 6520982500:02:063:0006, яка зазначена в спірному наказі №21-415/18-16-СГ від 10 лютого 2016 року.

Отже, колегія суддів погоджується з думкою суду, що реалізація права зазначених осіб на отримання у власність земельних ділянок не знаходиться в причинному зв`язку з діями відповідача щодо видання наказу від 10.02.2016 року №21-415/18-16-СГ,

Відповідно до частин першої, другої статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на наведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач у даній справі довів правомірність наказу №21-415/18-16-СГ від 10 лютого 2016 року.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції повно та всебічно встановив обставини справи, надав їм належну правову оцінку, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 195, 196; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206; ч.5 ст. 254 КАС України, колегія суддів,

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області залишити без задоволення.

Постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12 липня 2016 року по справі за позовом Малоолександрівської сільської ради Великоолександрівського району Херсонської області до Головного управління Держгеокадастру в Херсонській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Херсонська обласна державна адміністрація про визнання протиправним та скасування наказу, - залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з моменту виготовлення її в повному обсязі.

Головуючий :

Судді:

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2016
Оприлюднено29.09.2022
Номер документу63179314
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/694/16

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 22.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 27.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 05.08.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 05.08.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Постанова від 12.07.2016

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кузьменко Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні