Ухвала
від 13.12.2016 по справі 4/16-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

від "13" грудня 2016 р. № 4/16-Б

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

від кредиторів: не з'явились

від боржника: ОСОБА_1 - ліквідатор

представник прокуратури Житомирської області: ОСОБА_2 - посв. №031537 від 23.01.2015

В провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ТОВ "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область ).

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, а процедура ліквідації по даній справі була введена судом після набрання чинності вищезазначеного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній після 19.01.2013.

05.07.2016 на адресу суду від ліквідатора боржника ОСОБА_1 надійшло клопотання, в якому вона просить суд затвердити остаточний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника.

Ухвалою суду від 05.07.2016 судом прийнято та призначено до розгляду остаточний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника.

12.12.2016 до Господарського суду Житомирської області від Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області надійшло клопотання про заміну сторони у справі, а саме - ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області на Бердичівську ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області, з доданими до нього документами.

13.12.2016 на адресу суду від ліквідатора боржника надійшли документи по справі на виконання вимог ухвали суду від 25.10.2016.

В засіданні суду розглядалося клопотання Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну сторони у справі, а саме - ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області на Бердичівську ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області.

Представник Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області у судове засідання не з'явився.

Присутні у судовому засіданні ліквідатор та прокурор не заперечували проти клопотання Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області про заміну сторони у справі.

Дослідивши надані Бердичівською ОДПІ ГУ ДФС в Житомирській області документи, заслухавши пояснення ліквідатора та прокурора, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до Постанови КМУ від 04.11.2015 №892 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби", прийнято рішення про реорганізацію ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39503448) шляхом приєднання до Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39568607).

Згідно передавального акту від 01.12.2016, ОСОБА_3 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39503448) передає своєму правонаступникові - Бердичівській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39568607) все майно, яке обліковується на балансі, всі майнові права, пов'язані з майном, що передається, а також майнові права, які хоча і не пов'язані з майном органу але належать ОСОБА_3 об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39503448) відповідно до законодавства та правочинів, права власності на всі інші права та обов'язки перед всіма боржниками та кредиторами ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39503448).

Положення "Про Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області" передбачає, що Бердичівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов'язків Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області та Чуднівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.

Стаття 25 ГПК України передбачає, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Ураховуючи вищевикладене, оцінивши в сукупності всі надані докази, суд приходить до висновку задовольнити клопотання Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області та замінити сторону у справі, а саме - ОСОБА_3 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Житомирській області на Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Житомирській області.

В засіданні суду розглядалося клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Ліквідатор ОСОБА_1 в засіданні суду підтримала подане до суду клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Присутній у судовому засіданні прокурор не заперечував проти затвердження звіту ліквідатора.

В судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників судового процесу, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 23.03.2010 було порушено провадження у справі ТОВ "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область), за правилами ст.ст. 7,11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржникам або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно (а.с. 1, т.1).

Ухвалою господарського суду від 15.09.2011 було введено процедуру санації боржника на дванадцять місяців - до 15.09.2012, призначено керуючим санацією арбітражного керуючого ОСОБА_4 (а.с.18-19, т.4).

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 28.12.2011 по справі №4/16-Б було затверджено укладену 24.11.2011 мирову угоду між кредиторами та боржником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область), провадження у справі № 4/16-Б припинено (а.с.92-93, т.4).

Ухвалою суду від 07.08.2012 заяву прокурора Попільнянського району Житомирської області в інтересах держави в особі Державного підприємства "Ресурспостач" про розірвання мирової угоди та поновлення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) було задоволено; розірвано мирову угоду укладену 24.11.2011 між кредиторами та боржником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс" та затверджену ухвалою господарського суду Житомирської області від 28.12.2011 по справі №4/16-Б; поновлено провадження у справі №4/16-Б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) на стадії процедури санації; поновлено повноваження керуючого санацією Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) ОСОБА_4; вирішено вважати погашеними вимоги кредитора ОСОБА_5 акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз" в сумі 1638,68 грн.; вирішено вважати погашеними вимоги кредитора Державного підприємства "Ресурспостач" в сумі 138775,00 грн.; відновлено кредиторські вимоги Державного підприємства "Ресурспостач" до боржника в розмірі 1899404,24 грн. (а.с. 147-148, т.4).

Згідно ч.1 ст.37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р., у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Згідно ч.1 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р., у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Постановою суду від 28.01.2013 визнано Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4 (а.с.91-95, т.5).

Оголошення про визнання боржника банкрутом було опубліковане в газеті "Голос України" №28(5528) від 12.02.2013 (а.с.215, т.5).

05.03.2013 до суду від Попільнянської МДПІ Житомирської області надійшла заява №760 від 04.03.2013 про визнання грошових вимог до боржника на суму 13452621,33 грн. (а.с. 96-97, т.5).

12.03.2013 до суду від УПФУ в Попільнянському районі Житомирської області надійшла заява №717/03 від 06.03.2013 про визнання грошових вимог до боржника на суму 6810,26 грн. (а.с. 131, т. 5).

Ухвалою суду від 11.06.2013 визнано грошові вимоги УПФУ в Попільнянському районі на суму 6810,26 грн., які включено до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - УПФУ в Попільнянському районі від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включено до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника; визнано грошові вимоги Попільнянської МДПІ на суму 6 912 654,33грн. основного боргу, які включено до четвертої черги реєстру вимог кредиторів боржника та на суму 6 539 967 грн. штрафних санкцій, які включено до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - Попільнянської МДПІ від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включено до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника (а.с. 217-219, т.5).

Згідно п.1 ст.41 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р. ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Відповідно до п.2 ст. 41 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р. на ліквідатора, з дня його призначення покладено такі повноваження, зокрема: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута (п. 3 ст. 41 Закону)

Протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України (п.6 ст. 41 Закону).

Як убачається з матеріалів справи, згідно акту приймання-передачі документів від 25.04.2013, ліквідатор ОСОБА_4 прийняв від бувшого директора ТОВ "Шанс" ОСОБА_6 певну документацію (а.с.193, т.5), а відповідно до акту здачі- приймання печатки від 14.02.2013, ліквідатор прийняв від бувшого директора ТОВ "Шанс" ОСОБА_6 печатку ТОВ "Шанс" (а.с.198, т.5).

Проте, у своєму проміжному звіті ліквідатор повідомив, що частина установчих документів знаходяться у засновника ТОВ "Шанс" ОСОБА_7 та не були передані ліквідатору (а.с. 174, т.5).

Ухвалами суду від 11.06.2013 та від 24.10.2013 судом було зобов'язано засновника ТОВ "Шанс" ОСОБА_7 передати ліквідатору ТОВ "Шанс" ОСОБА_4 бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута та попереджено про відповідальність за ухилення від виконання зазначених обов'язків. (а.с.217-219, т. 5, а.с. 15-17, т.7).

У зв'язку з невиконанням ОСОБА_7 вимог вищезазначених ухвал суду, 05.12.2013 судом було направлено повідомлення у Васильківську міжрайонну прокуратуру Київської області (а.с.47, т.7).

Листом №8141 вих13 від 18.12.2013 Васильківська міжрайонна прокуратура Київської області повідомила, що відомості щодо невиконання засновником ТОВ "Шанс" ОСОБА_7 вимог ухвал суду внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42013100140000174 за ознаками складу злочину, передбаченого ч.2 ст.282 КК України. Кримінальне провадження для проведення досудового розслідування направлено до СВ Васильківського МВ ГУ МВС України в Київській області (а.с. 57, т.7).

Васильківський МВ Головного управління в Київській області листом №2/254 від 17.02.2014 повідомив, що досудовим слідством встановлюється місцезнаходження гр. ОСОБА_7 та його причетність до вчинення злочину передбаченого ч.2 ст. 282 КК України (а.с. 126, т.7).

Згідно листа Васильківського МВ Головного управління в Київській області №2/542 від 05.04.2014 вбачається, що кримінальне провадження №42013100140000174 знаходиться у слідчого СВ Васильківського МВ ГУМВС України в Київській області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_8, по якому на даний час проводиться досудове розслідування (а.с.137, т.8).

Як убачається з матеріалів справи, ліквідатором було проведено інвентаризацію цінностей ТОВ "Шанс" та сформовано ліквідаційну масу, до складу якої увійшов цілісний майновий комплекс "Ковбасний цех" ТОВ "Шанс", що розташований за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Молодіжна, 2 а (а.с. 199, т. 5).

Відповідно до звіту про незалежну оцінку майна (будівлі та споруди майнового комплексу) ринкова вартість майна банкрута становить 126863,53 грн. (а.с.131-132, т.7); відповідно до звіту про незалежну оцінку майна (виробниче обладнання) ринкова вартість об'єкта оцінки становить 347051,25 грн. (а.с.133-134, т.7); відповідно до звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,8782 га, ринкова вартість об'єкта оцінки становить 94610 грн. (а.с.136-138, т.7).

Приватним підприємством "Торги.УА" був проведений аукціон з продажу майна боржника.

Відповідно до протоколу з проведення аукціону №1 від 29.01.2014 переможцем аукціону стало Товариство з обмеженою відповідальністю "Агенція нерухомості Терем" (а.с. 104-107, т.7).

21.02.2014 до суду від ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області надійшла заява №78 від 17.02.2014 про визнання результатів аукціону, проведеного 29.01.2014 недійсним (а.с.95-96, т. 7).

Ухвалою суду від 23.04.2014 задоволено заяву ОСОБА_3 ОДПІ №78 від 17.02.2014р. про визнання другого повторного аукціону з продажу цілісного майнового комплексу, що належить боржнику ТОВ "Шанс", недійсним; визнано недійсними результати другого повторного аукціону з продажу цілісного майнового комплексу, що належить боржнику ТОВ "Шанс", проведеного Приватним підприємством "Торги. УА", оформлені протоколом №1 про проведення другого повторного аукціону від 29.01.2014. (а.с. 131-136, т.8).

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 24.06.2014 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Агенція нерухомості Терем" залишено без задоволення, а ухвалу господарського суду Житомирської області від 23.04.2014 залишено без змін (а.с. 212-216, т.8).

Ухвалою Вищого господарського суду України від 29.07.2014 касаційну скаргу ТОВ "Агенція нерухомості Терем" на постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 24.06.2014 та ухвалу господарського суду Житомирської області від 23.04.2014 у справі №4/16-Б повернуто скаржнику (а.с. 20, т.9).

У зв'язку з виявленням проникнення на територію боржника та розкрадання майна банкрута, ліквідатор ОСОБА_4 звернувся із заявою до Попільнянського РВ УМВС, у якій просив встановити причетних до вище вказаної крадіжки осіб та притягнути їх до кримінальної відповідальності (а.с.73, т.9).

З метою проведення перевірки в порядку кримінально-процесуального законодавства щодо проникнення невідомими особами на територію та в приміщення, що належать ТОВ "Шанс", викрадення майна з обладнанням, яке призначено для м'ясної переробки, холодильних агрегатів, газового обладнання, опалювального обладнання, офісної техніки, частини огорожі з воротами та інших товарно-матеріальних та матеріально-технічних цінностей ТОВ "Шанс" судом було направлено повідомлення в порядку ст. 90 ГПК України до Прокуратури Попільнянського району Житомирської області (а.с.92, т. 9).

Листом №96-1173 вих.-14 від 20.10.2014 прокуратура Попільнянського району повідомила, що 12.09.2014 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості №12014060270000434 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 185 КК України по факту крадіжки майна з території ТОВ "Шанс", розташованого за адресою: смт. Попільня, вул. Молодіжна, 2а Житомирської області. На даний час по вказаному кримінальному провадженню проводиться досудове розслідування (а.с.107, т.9).

На неодноразові звернення суду щодо повідомлення результатів проведення досудового розслідування по вказаному кримінальному провадженню та прийняття відповідних рішень, судом не отримано результатів проведення досудового розслідування по кримінальному провадженню №12014060270000434 та прийняте рішення.

Як убачається із матеріалів справи, на засіданні комітету кредиторів боржника - 21.10.2016, присутніми кредиторами боржника було, зокрема, вирішено, що кримінальне провадження №12014060270000434, яке довготривалий час знаходиться на стадії досудового розслідування не може бути перешкодую щодо ліквідації банкрута ТОВ "Шанс" (а.с.32-33,т. 12).

Водночас господарський суд уважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Як зазначено у п.5 Постанови Пленуму ВСУ "Про судову практику у справах про банкрутство" № 15 від 18.12.2009 року провадження у справах про банкрутство регулюється ГПК у випадках, коли його норми безпосередньо визначають правила даного провадження (статті 2, 4-1, 12 та 15) або мають універсальний характер для будь-якої стадії судового процесу або процесуальної дії (статті, вміщені в розділах I, V,VI, VII, XII, XIII), з урахуванням встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" особливостей".

Системний аналіз положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.) дає підстави для висновку, що з моменту порушення стосовно боржника справи про банкрутство він перебуває в особливому правовому режимі, який змінює весь комплекс юридичних правовідносин боржника, і спеціальні норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" мають пріоритет у застосуванні при розгляді справ про банкрутство щодо інших законодавчих актів України.

Аналогічної правової позиції дотримується Верховний Суд України у постанові від 13 квітня 2016 року справа № 3-304гс16.

Отже, провадження у справі про банкрутство є пріоритетним над провадженням у кримінальній справі, так як юридичні факти, зокрема: доведення до банкрутства, фінансова неспроможність суб'єкта господарської діяльності, незаконна передача майна в інше володіння або його відчуження чи знищення, фіктивне банкрутство, встановлюються виключно господарським судом під час провадження у справі про банкрутство.

Саме по собі порушення кримінальної справи за фактом та проти службових осіб не є перешкодою для розгляду справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) по суті та не може впливати на її рух.

Ухвалою суду від 07.04.2015 звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_4 від виконання обов'язків ліквідатора ТОВ "Шанс" та призначено ліквідатором ТОВ "Шанс" арбітражного керуючого ОСОБА_1 (а.с. 103-106).

В результаті проведених дій у ліквідаційній процедурі ліквідатором ОСОБА_1 було виявлено майно боржника, яке включене до складу ліквідаційної маси, а саме:

- м'ясопереробний комплекс, загальною площею 554,3 м кв.;

- каналізаційна насосна станція загальною площею споруд 7,1 м кв.;

- прохідна, загальною площею 29,3 м. кв.;

- склад, загальною площею 39,4 м кв.;

- земельна ділянка, загальною площею 0,8782 га.

Відповідно до висновків суб'єкта оціночної діяльності про вартість об'єкта оцінки, вартість будівель та споруд майнового комплексу, що належать ТОВ "Шанс" становить 53922,35 грн. (а.с.169, т.10), а вартість земельної ділянки становить 53131 грн. (а.с. 166-167, т. 10).

Згідно протоколу про проведення аукціону №200920 від 03.08.2015 переможцем аукціону визначено гр. ОСОБА_9 (а.с. 42-43, т. 11).

Договір купівлі - продажу від 04.08.2015 свідчить про продаж майнового комплексу "Ковбасний цех", що розташований за адресою: смт. Попільня, вул. Молодіжна, 2а Житомирської області за ціною 108703,20 грн.(а.с.44- 46, т.11).

Всього на ліквідаційний рахунок в результаті проведеної ліквідаційної процедури поступило 133763,70 грн.

У протоколі засідання комітету кредиторів від 24.06.2016 було зазначено, що всі виявлені активи боржника були реалізовані в межах ліквідаційної процедури ТОВ "Шанс". Інше майно/майнові права у боржника є підстави вважати відсутніми. Всього було коштів в ліквідаційній процедурі ТОВ "Шанс" в сумі 133763,70 грн. Розмір непогашених вимог кредиторів становить 15384015,23 грн. Надходження, витрати та розподіл коштів згідно черговості вимог кредиторів ТОВ "Шанс" були погоджені рішеннями комітету кредиторів та склали в сумі 133763,70 грн. (а.с. 160-161, т. 11).

Також, слід зазначити, що згідно рішення Господарського суду Харківської області від 01.04.2015 стягнуто з Приватного підприємства "Команда служби безпеки" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" збитки в розмірі 111858,75 грн., 2237,18грн. судовий збір (а.с. 146-146, т. 10). На виконання рішення суду видано наказ від 26.11.2015 (а.с. 89, т.11).

На неодноразові звернення ліквідатора до Дзержинського районного відділу ВДВС м.Харкова, отримано лист - відповідь за №10810 від 14.06.2016 та копію постанови про закінчення виконавчого провадження від 14.06.2016, у яких повідомляється, що місцезнаходження майна боржника перебуває на території Голосіївського району м. Києва (а.с. 18-19, т.12).

Листом за №27017 від 19.07.2016 Голосіївський районний відділ ДВС ГТУЮ у м. Києві повідомив, що відділом вживаються всі необхідні дії для своєчасного та повного виконання рішення суду (а.с.22, т. 12).

Згідно листа Управління ДВС Головного територіального управління юстиції у м.Києві № 24616 від 27.10.2016 вбачається про відсутність у боржника - ПП "Команда служби безпеки" будь-яких активів, коштів.

Таким чином, у зв'язку з неможливістю стягнення з ПП "Команда служби безпеки" збитків згідно рішення суду, комітетом кредиторів 08.12.2016 було прийнято рішення списати заборгованість ( дебіторську), яка виникла на підставі наказів №922/483/15 від 26.11.2015, виданих господарським судом Харківської області про стягнення з Приватного підприємтсва "Команда служби безпеки" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" збитків в розмірі 111858,75 грн. та 2237,18 грн. судового збору як безнадійну.

Отже, суд вважає, що ліквідатором були вчинені усі необхідні заходи на виконання приписів ч.2 статті 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.).

Як убачається з матеріалів справи, в період здійснення своїх повноважень ліквідатором ОСОБА_1 здійснювались також заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.), і зокрема: були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді.

Згідно довідки №01/1699 від 22.12.2015 Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області, за Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс" сільськогосподарська техніка не зареєстрована (а.с. 207,т.11).

Відповідно до довідки Центру надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування Попільнянського та Ружинського районів підпорядкований УДАІ УМВС України в Житомирській області №2264 від 25.11.2014, зареєстрованих транспортних засобів за банкрутом, станом на 25.11.2014 не значаться (а.с.143, т.9).

Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 2568-05/2/3-15 від 30.11.2015 відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є юридична особа ТОВ "Шанс" (а.с.203, т.11).

Управління державної архітектури-будівельної інспекції у Житомирській області у листі №1006-3-12/4900/15 від 25.12.2015, повідомило, що звернень від ТОВ "Шанс" щодо отримання дозвільних документів на виконання підготовчих та будівельних робіт та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом до управління, станом на 25.12.2015 не надходило (а.с.206, т.11).

Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/01/30000/нк від 24.12.2015, у Державному реєстрі випусків цінних паперів комісії, станом на 30.09.2015 відсутня інформація щодо реєстрації випусків цінних паперів ТОВ "Шанс" (а.с.202,т.11).

Державна авіаційна служба України у листі від 30.12.2015, повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "Шанс", повітряні судна не зареєстровані (а.с. 204, т.11).

Державне космічне агентство України в листі №5542/10-МЗ.1/15 від 18.12.2015, повідомило, що у агентстві відсутні відомості щодо наявності у ТОВ "Шанс" космічної техніки та об'єктів космічної діяльності. (а.с. 205, т.11).

Згідно довідки Житомирської митниці ДФС, за наявними базами даних, митне оформлення, в будь-яких митних режимах, товарів та транспортних засобів ТОВ "Шанс", не проводилось (а.с.201, т.11).

Відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ "Шанс", в державних реєстрах відомості відсутні (а.с.210-211, т.11).

Довідкою Попільнянського відділення ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області від 27.06.2002 повідомлено про наявність відкритих розрахункових рахунків боржника у АТ "Сбербанк Росії" та у Казначействі України (а.с. 209, т.11).

Довідка Головного управління казначейської служби України у Житомирській області №15-08/8-11695 від 01.12.2015 свідчить про те, що розрахунковий рахунок ТОВ "Шанс" в органах Державної казначейської служби України у Житомирській області не відкривався (а.с.209, т.11).

Згідно довідки ПАТ "Сбербанк" №1 від 13.12.2016, розрахунковий рахунок ТОВ "Шанс" закрито 13.12.2016.

Згідно акту від 13.12.2016 печатку та штамп банкрута знищено.

Згідно акту передачі від 25.04.2013 документи, які підлягають довготривалому зберіганню ліквідатору не передавались.

Суд вважає, що ліквідатором виконані усі необхідні дії для виявлення документації і майнових активів боржника та покладені на нього Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки.

Скарги на дії ліквідатора банкрута, у зв'язку з поданим на затвердження суду звітом та ліквідаційним балансом до дня судового засідання не надходили.

Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює задоволення вимог кредиторів боржника.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.

На засіданні комітету кредиторів від 24.06.2016 комітетом кредиторів було прийнято рішення затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ "Шанс" (а.с. 160-161, т.11).

У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно з ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом, є підставою для припинення провадження у справі.

Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40, 41, 46, п. 6 ст.83, ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.), ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити клопотання Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області та замінити сторону у справі, а саме - ОСОБА_3 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Житомирській області на Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Житомирській області.

2. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_1 та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область).

3. Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Шанс", що було зареєстроване Попільнянською районною державною адміністрацією 26.06.2002; юридична адреса: 13502, Житомирська область, Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Молодіжна,2 А, ідентифікаційний код 31962718.

4. Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс" (смт. Попільня, Житомирська область) ОСОБА_1

5. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

6. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Провадження у справі припинити.

8. Ліквідатору ОСОБА_1:

- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення13.12.2016
Оприлюднено21.12.2016
Номер документу63479381
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/16-б

Ухвала від 13.12.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.10.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 11.08.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 19.07.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.07.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.01.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 29.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 17.08.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 04.10.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні