ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 грудня 2016 року справа № 823/1565/16
м. Черкаси
11 год. 46 хв.
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Каліновської А.В.,
при секретарі - Баклаженко Н.В.,
за участю:
представника позивача - Засіч Г.В.,
представників відповідача - Галкіна О.К., Єзви Є.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом управління Держпраці у Черкаській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Кран» про зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в Черкаський окружний адміністративний суд з вищезазначеним позовом, в якому з врахуванням ухвали суду від 12.12.2016 про закриття провадження в справі в частині позовної вимоги просить зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю «Кран» (вул. Леніна, 190, м. Канів Черкаської області, 19000, код ЄДРПОУ 14201699) допустити управління Держпраці у Черкаській області до проведення планової перевірки стану охорони праці, промислової безпеки, дотримання законодавства про працю та умови праці.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що на адресу відповідача було направлено повідомлення про проведення планової перевірки від 28.09.2016 №9/2135, однак 03 жовтня 2016 року на вищевказане повідомлення надійшов лист від ТОВ «Кран», згідно якого відповідач повідомив позивача про свій намір не допустити посадових осіб управління Держпраці у Черкаській області, у зв'язку із порушенням порядку здійснення державного нагляду (контролю), оскільки у 2016 році діє обмеження (мораторій) на проведення перевірок контролюючими органами. Посадові особи позивача 18.10.2016 з метою проведення планової перевірки ТОВ «Кран» прибули до місця здійснення господарської діяльності відповідача, проте останнім не було забезпечено доступ посадових осіб позивача до планової перевірки у зв'язку з тим, що керівник ТОВ «Кран» перебуває у відпустці. За фактом не допуску складено акт від 18.10.2016 №08-1. Позивач вважає вказаний не допуск посадових осіб управління до проведення перевірки неправомірним, оскільки обмеження (мораторій) на проведення перевірок у 2016 році на управління Держпраці у Черкаській області не розповсюджується, крім того, перевірка ТОВ «Кран» повинна здійснюватись не лише у присутності директора товариства, а також може здійснюватись у присутності уповноважених осіб суб'єкта господарювання. Щодо опублікування на офіційному веб-сайті плану перевірок управління Держпраці у Черкаській області на IV квартал 2016 року за 8, а не за 10 днів до початку планового періоду, то представник позивача зазначив, що відповідно до листа управління Держпраці у Черкаській області від 15.12.2016 №9/3026 вказаний план перевірок був розміщений на офіційному веб-сайті позивача 19.09.2016, однак у зв'язку із незадовільною роботою сканера під час його сканування, при його перегляді на веб-сайті виникли незручності (чорні риски, затемнення країв аркушів, невірно відскановано сторінки) у зв'язку з чим 22.09.2016 повторно відскановано вказаний план перевірок та розміщено на веб-сайті позивача. На думку представника позивача твердження відповідача про те, що управління Держпраці у Черкаській області не має повноважень на здійснення державний нагляд з охорони праці є помилковим, оскільки в силу вимог чинного законодавства України - позивач наділений повноваженнями проводити перевірки з питань, що належать до його компетенції (додержання суб'єктами господарювання законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування), вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю) та звертатись до суду для здійснення своїх повноважень, а на відповідача законом покладено обов'язок допускати посадових осіб органу контролю до перевірки, а тому позовні вимоги про зобов'язання допустити до перевірки підлягають розгляду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав в повному обсязі з підстав, зазначених вище.
Представники відповідача в судовому засіданні позов не визнали, проти його задоволення заперечили та зазначили, що уповноважені особи ТОВ «Кран» правомірно не допустили посадових осіб управління Держпраці у Черкаській області до проведення планової перевірки, у зв'язку із порушенням порядку здійснення державного нагляду (контролю), оскільки у 2016 році діє обмеження (мораторій) на проведення перевірок контролюючими органами, за відсутності порядку проведення перевірки та повноважень управління Держпраці у Черкаській області здійснювати державний нагляд з охорони праці. Також на думку представників відповідача, позивачем неправомірно включено до плану перевірок управління Держпраці у Черкаській області на 4 квартал 2016 року, оскільки в періоди: з 08.02.2016 по 10.02.2016 позивачем перевірялись питання оплати праці, з 01.04.2016 по 04.04.2016 перевірялось питання укладення трудових відносин з працівником, з 03.06.2016 по 03.06.2016 перевірялось питання оплати праці, проведення повного розрахунку при припиненні трудових договорів. Крім того, план перевірок управління Держпраці у Черкаській області на 4 квартал 2016 року опубліковано на офіційному веб-сайті позивача за 8, а не за 10 днів до початку планового періоду. Також представники відповідача наголосили, що у вступній частині наказу від 30.09.2016 №270-П «Про проведення планових перевірок» зазначено, що його прийнято відповідно до плану перевірок суб'єктів господарювання (виробничих об'єктів) управління Держпраці у Черкаській області на ІІІ квартал 2016 року, в той час як саму перевірку призначено на IV квартал 2016 року.
Заслухавши пояснення представників осіб, які беруть участь у справі та покази свідків, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає до повного задоволення, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96, Положення про управління Держпраці у Черкаській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 04.02.2015 №8, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 №929-р та від 30.09.2015 №1021-р, плану проведення перевірок суб'єктів господарювання (виробничих об'єктів) управління Держпраці у Черкаській області на IV квартал 2016 року, затвердженого наказом управління Держпраці у Черкаській області від 15.09.2016 №54-АГ - першим заступником начальника управління Держпраці у Черкаській області винесено наказ від 30.09.2016 №270-П «Про проведення планових перевірок».
Згідно п. 13 вказаного наказу від 30.09.2016 №270-П «Про проведення планових перевірок», вказано завідувачу сектору експертної роботи, ринкового нагляду та надання адміністративних послуг ОСОБА_4, головному державному інспектору сектору нагляду в машинобудуванні та енергетиці ОСОБА_5, головному державному інспектору відділу нагляду в будівництві, котнагляді на транспорті на зв'язку ОСОБА_6, головному державному інспектору відділу нагляду на виробництві і на об'єктах підвищеної небезпеки ОСОБА_7, головному державному інспектору відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів ОСОБА_8 у період з 18.10.2016 по 31.10.2016 здійснити планову перевірку стану охорони праці, промислової безпеки, дотримання законодавства про працю та умов праці ТОВ «Кран».
Управлінням Держпраці у Черкаській області 28.09.2016 винесено повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкта господарювання №9/2135, яке направлено на адресу ТОВ «Кран».
03 жовтня 2016 року на повідомлення управління Держпраці у Черкаській області від 28.09.2016 №9/2135 надійшов лист від ТОВ «Кран», згідно якого відповідач повідомив позивача про свій намір не допустити посадових осіб управління Держпраці у Черкаській області, у зв'язку із порушенням порядку здійснення державного нагляду (контролю), оскільки у 2016 році діє обмеження (мораторій) на проведення перевірок контролюючими органами.
Посадові особи управління Держпраці у Черкаській області 18.10.2016 з метою проведення планової перевірки ТОВ «Кран» прибули до місця здійснення господарської діяльності відповідача, проте уповноваженими особами ТОВ «Кран» не було забезпечено доступ посадових осіб позивача до планової перевірки у зв'язку з тим, що керівник ТОВ «Кран» перебуває у відпустці. За фактом не допуску посадовими особами управління Держпраці у Черкаській області складено акт від 18.10.2016 №08-1.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 5 квітня 2007 року №877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі - Закон України №877-V).
Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №100 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 № 929-р, функції і повноваження Державної інспекції України з питань праці передані правонаступникам Державній службі України з питань праці та її територіальним органам.
Держпраця України у межах повноважень, передбачених законом, на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.
Відповідно до пункту 7 вказаного Положення, Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.
Управління Держпраці у Черкаській області є територіальним органом Державної служби України з питань праці та діє на підставі Положення про правління Держпраці у Черкаській області, затвердженого наказом Державної служби України від 04.02.2015 № 8.
Відповідно до підпункту 11 пункту 4 Положення, Державна служба України з питань праці здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів у частині: реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів; подання звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів; виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів.
Згідно абз. 10 п. 4 Положення про Управління Держпраці у Черкаській області, затвердженого наказом Державної служби України від 4.02.2015 № 8, управління Держпраці у Черкаській області здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів у частині: реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів; подання звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів; виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів.
Відповідно до внесених до ст. 259 Кодексу законів про працю України змін, Державна служба України з питань праці має реалізовувати державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. До набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України про затвердження порядку проведення перевірок за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, діє Порядок проведення перевірок посадовими особами Державної інспекції України з питань праці та її територіальних органів, затверджений наказом Мінсоцполітики від 02.07.2012 № 390, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.07.2012 за № 1291/21603 (далі по тексту - Порядок № 390). Порядком № 390 затверджено форму акту перевірки додержання суб'єктами господарювання законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування та форму припису.
Згідно пункту 2 Порядку № 390 право проведення перевірок мають посадові особи Держпраці України та її територіальних органів, які відповідно до своїх посадових обов'язків мають повноваження державного інспектора з питань праці (далі - інспектор). Інспектор має право на проведення перевірки за наявності у нього службового посвідчення та направлення на перевірку. Інспектор може проводити планові та позапланові перевірки.
Таким чином, посилання відповідача на те, що в управління Держпраці у Черкаській області відсутні повноваження здійснювати державний нагляд з охорони праці та порядок проведення перевірок - не приймається судом до уваги, з огляду на вищевикладене.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Протягом одного року проведення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб'єкта господарювання не допускається.
Судом встановлено, що позивачем дотримано порядок здійснення планового заходу щодо ТОВ «Кран», оскільки попередня перевірка додержання відповідачем законодавства про працю, загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснено з 17.12.2015 по 23.12.2015, про що складено акт перевірки №23-03-09/13.
Твердження представників позивача про те, що позивачем неправомірно включено ТОВ «Кран» до плану перевірок управління Держпраці у Черкаській області на IV квартал 2016 року, оскільки в періоди з 08.02.2016 по 10.02.2016, з 01.04.2016 по 04.04.2016 та з 03.06.2016 по 03.06.2016 позивачем вже перевірялись питання оплати праці, укладення трудових відносин з працівником, з перевірялось питання оплати праці - є необґрунтованим, оскільки вказані перевірки були позапланові за наслідками поданих до управління Держпраці у Черкаській області звернень (скарг), що не заперечується сторонами по справі, крім того, у матеріалах справи відсутні докази оскарження наказу управління Держпраці у Черкаській області від 15.09.2016 №54-АГ «Про затвердження плану проведення перевірок суб'єктів господарювання (виробничих об'єктів) управління Держпраці у Черкаській області на IV квартал 2016 року».
Щодо опублікування на офіційному веб-сайті плану перевірок управління Держпраці у Черкаській області на IV квартал 2016 року - за 8, а не за 10 днів до початку планового періоду, то слід зазначити, що відповідно до листа управління Держпраці у Черкаській області від 15.12.2016 №9/3026 вказаний план перевірок був розміщений на офіційному веб-сайті позивача вчасно - 19.09.2016, однак у зв'язку із незадовільною роботою сканера під час його сканування, при перегляді на веб-сайті вказаного плату перевірок виникли незручності його відображення (чорні риски, затемнення країв аркушів, невірно відскановано сторінки), у зв'язку з чим 22.09.2016 повторно відскановано вказаний план перевірок та розміщено на веб-сайті позивача. Разом з цим, суд звертає увагу, що опубліковання на офіційному веб-сайті позивача плану перевірок на IV квартал 2016 року за 8, а не за 10 днів до початку планового періоду - не є законодавчою підставою для не допуску управління Держпраці у Черкаській області до проведення планової перевірки стану охорони праці, промислової безпеки, дотримання законодавства про працю та умови праці.
Крім того, щодо посилання представників відповідача на те, що у вступній частині наказу від 30.09.2016 №270-П «Про проведення планових перевірок» зазначено, що його прийнято відповідно до плану перевірок суб'єктів господарювання (виробничих об'єктів) управління Держпраці у Черкаській області на ІІІ квартал 2016 року, в той час як саму перевірку призначено на IV квартал 2016 року, то відповідно до пояснень представника позивача - вказана обставина є технічною помилкою (опискою).
Закон України від 28.12.2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі - Закон № 71-VIII), на який посилається відповідач, як на підставу в не допуску посадових осіб позивача до планової перевірки, направлений на врегулювання відносин, що виникають у сфері справляння податків і зборів.
Пунктом 3 Прикінцевих положень вищезазначеного Закону встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Зазначене обмеження не поширюється: з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари, на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість; з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску, його територіальні органи. Органами доходів і зборів є Державна фіскальна служба України та її територіальні органи.
Застосовуючи словосполучення «контролюючі органи» у пункті 3 Прикінцевих положень Закону №71-VIII, законодавець не уточнює на які саме контролюючі органи розповсюджуються встановлені обмеження та не містить положень про те, що поняття «контролюючі органи», що вживаються у тексті цього Закону, необхідно розуміти у визначенні п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України, з огляду на вказане, суд вважає, що наведене поняття слід застосовувати у розумінні п. 1 Указу Президента України «Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності» від 23.07.1998 № 817/98, відповідно до якого контролюючі органи - органи виконавчої влади, уповноважені від імені держави здійснювати перевірку фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності.
Проте, Державну службу України з питань праці та її територіальні органи не можна розглядати у розумінні поняття «контролюючі органи», визначеного п. 1 Указу № 817/98, оскільки проведення перевірок фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності не входить до їх повноважень.
Крім того, суд зазначає, що нормами Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №877-V від 05.04.2007, а визначено, що дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають, зокрема, під час здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення (ч. 2 ст. 2 Закону №877-V).
Так, слід звернути увагу, що цю частину було доповнено словами «державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення» відповідно до Закону України від 28.12.2014 №77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», який набрав чинності з 01.01.2015 року.
Аналізуючи вказані норми права в їх сукупності, слідує висновок, що Державна служба України з питань праці та її територіальні органи не є контролюючими органами в розумінні п. 1 Указу Президента України «Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності» від 23.07.1998 №817/98, а на проведення перевірок додержання законодавства про працю, що проводяться з метою здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, не поширюється дія Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №877-V від 05.04.2007.
З огляду на викладене, дія положень пункту 3 Прикінцевих положень Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» не поширюється на Державну службу України з питань праці та її територіальні органи при здійсненні перевірок додержання суб'єктами господарювання законодавства про працю.
В 2015 році діяв мораторій на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців контролюючими органами, в тому числі Державною службою України з питань праці та її територіальними органами у відповідності до Закону України від 28.12.2014 №76-УІІІ «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України».
Пунктом 8 Прикінцевих положень цього Закону визначено, що перевірки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців контролюючими ) органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України) здійснюються протягом січня - червня 2015 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб'єкта господарювання і;одо його перевірки. Обмеження щодо перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців контролюючими органами, зокрема й Держпраці, тривало протягом січня - червня 2015 року; дія вищевказаного мораторію закінчилась 30.06.2015 року, а тому на час призначення проведення управлінням Держпраці у Черкаській області планової перевірки ТОВ «КРАН» будь-яких обмежень не існувало.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 18 лютого 2016 року у справі №К/800/52116/15, ухвалі Вищого адміністративного суду України від 20 квітня 2016 року у справі №К/800/8791/16.
Щодо посилання представників ТОВ «Кран» на відсутність керівника під час перевірки, суд зазначає, що даний факт згідно чинного законодавства України не є підставою для не допуску посадових осіб Держпраці до планової перевірки, крім того, про проведення планової перевірки ТОВ «Кран» було належним чином повідомлено заздалегідь (повідомлення від 28.09.2016 №9/2135).
Допитані в судовому засіданні свідки - завідувач сектору експертної роботи, ринкового нагляду та надання адміністративних послуг ОСОБА_4 та головний державний інспектор відділу нагляду в будівництві, котнагляді на транспорті на зв'язку ОСОБА_6 пояснили, що вони 18.10.2016 пред'явили бухгалтеру ТОВ «Кран» направлення на проведення перевірки, однак за відсутності директора товариства, який по телефону через головного бухгалтера ТОВ «Кран» не допустив їх до перевірки. Про вказаний факт щодо не допуску до перевірки складено акт від 18.10.2016 №08-1, який бухгалтер товариства відмовився підписувати.
Відповідно до положень п. 10.3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України «Про судове рішення в адміністративній справі» від 20.05.2013 №7, резолютивна частина рішення не повинна містити приписів, що прогнозують можливі порушення з боку відповідача та зобов'язання його до вчинення чи утримання від вчинення дій на майбутнє, у зв'язку з чим, суд дійшов висновку про зобов'язання товариства з обмеженою відповідальністю «Кран» (19000, Черкаська область, вул. Леніна, 190, код ЄДРПОУ 14201699) допустити управління Держпраці у Черкаській області до проведення планової перевірки стану охорони праці, промислової безпеки, дотримання законодавства про працю та умови праці впродовж 10 (десяти) робочих днів, з дня набрання рішенням у даній справі законної сили.
Частиною 1 ст. 11 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст. 72 цього Кодексу.
За таких обставин суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 14, 86, 94, 159-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю «Кран» (19000, Черкаська область, вул. Леніна, 190, код ЄДРПОУ 14201699) допустити управління Держпраці у Черкаській області до проведення планової перевірки стану охорони праці, промислової безпеки, дотримання законодавства про працю та умови праці впродовж 10 (десяти) робочих днів, з дня набрання рішенням у даній справі законної сили.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня проголошення постанови. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя А.В. Каліновська
Повний текст постанови виготовлено 19.12.2016.
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.12.2016 |
Оприлюднено | 22.12.2016 |
Номер документу | 63482324 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
А.В. Каліновська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні