Ухвала
від 19.12.2016 по справі 826/14985/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м.Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення заяви без руху 19 грудня 2016 року                                        м. Київ                              № 826/14985/15 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Огурцова О.П., ознайомившись із заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в адміністративній справі за позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” доКиївської міської митниці ДФС про зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Київської міської митниці ДФС , в якій просить суд зобов'язати відповідача підготувати висновок про повернення товариству з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” (код ЄДРПОУ 37192591, р/р 26003501187600 в AT “УкрСиббанк” МФО 351005) з Державного бюджету України надмірно зарахованих до бюджету митних платежів відповідно до Додатку 1 до Порядку взаємодії митних органів з органами Державної казначейської служби. Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2015 адміністративний позов  задоволено повністю. Визнано протиправними дії Київської міської митниці ДФС щодо відмови в наданні висновку про наявність підстав для повернення надмірно сплачених платежів за результатами розгляду заяви товариства з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” від 08.05.2015 № 71. Зобов'язано Київську міську митницю ДФС скласти та надати висновок Головному управлінню Державної казначейської служби України в місті Києві про повернення товариству з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” надміру сплачених коштів всього в сумі 29 258,74 грн. (двадцять дев'ять тисяч двісті п'ятдесят вісім гривень 74 коп.), шляхом перерахування даних коштів на розрахунковий рахунок ТОВ “Адвент Інвест” (код за ЄДРПОУ 37192591) за реквізитами: р/р № 26003501187600 в АТ “Укрсиббанк”, МФО 351005. Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2015 апеляційну скаргу Київської міської митниці Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 21 вересня 2015 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Адвент Інвест» до Київської міської митниці Державної фіскальної служби України про зобов'язання вчинити дії – повернуто особі, яка її подавала. 08.12.2016 Київська міська митниця ДФС звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва із заявою про перегляд рішення суду за нововиявленими обставинами, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2015 в частині зобов'язання Київську міську митницю ДФС скласти та надати висновок Головному управлінню Державної казначейської служби України в місті Києві про повернення товариству з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” надміру сплачених коштів в сумі 29 258,74 грн., прийняти нову постанову про зобов'язання Київську міську митницю ДФС скласти та надати висновок Головному управлінню Державної казначейської служби України в місті Києві про повернення товариству з обмеженою відповідальністю “Адвент Інвест” надміру сплачених коштів в сумі 23 074,84 грн. Статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що особи, які брали участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право подати заяву про перегляд судового рішення суду будь-якої інстанції, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами. В статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, що надійшла до адміністративного суду, передається судді адміністративного суду, який визначається в порядку, встановленому частиною третьою статті 15-1 цього Кодексу. У розгляді заяви та перегляді судового рішення за нововиявленими обставинами не може брати участь суддя, який брав участь в ухваленні судового рішення, про перегляд якого ставиться питання. Не пізніше наступного дня після надходження заяви до адміністративного суду суддя перевіряє її відповідність вимогам статті 248 цього Кодексу і вирішує питання про відкриття провадження за нововиявленими обставинами. До заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 248 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Частиною четвертою статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до заяви додаються копії заяви відповідно до кількості осіб, які брали участь у справі, та документ про сплату судового збору. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 4 Закону України “Про судовий збір”, ставка судового збору за подання до адміністративного суду: заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України “Про судовий збір” (редакція від 12.02.2015, яка була чинна на момент подання позову до суду), судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України “Про судовий збір” ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру складає 0,06 розміру мінімальної заробітної плати. В статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" зазначено, що у 2015 році мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня установлено в розмірі 1218 гривень. Відтак, в даному випадку, за подання до суду даного адміністративного позову необхідно було сплатити судовий збір у розмірі 73,08 грн. (1218 х 0,06). Отже, враховуючи вищевикладене можна дійти висновку, що за подання до адміністративного суду даної заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами заявник зобов'язаний був сплатити судовий збір у розмірі 80,39 грн. (73,08 грн. (ставка, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви) х 110%). Заявником не надано суду доказу сплати судового збору, що свідчить про недотримання вимог частини четвертої статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Для виправлення недоліків заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявнику слід надати оригінал документу на підтвердження сплати судового збору в розмірі, встановленому Законом України “Про судовий збір”. Керуючись статтями 108, 246, 248, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-                                                                                    У Х В А Л И В: 1.Залишити заяву Київської міської митниці ДФС про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами без руху. 2.Встановити заявнику 5-денний строк з дня набрання ухвалою законної сили на усунення недоліків заяви.   3.Попередити заявника про те, що у разі, якщо недоліки не буде усунуто у встановлений судом строк, заяву буде повернуто відповідно до пункту першого частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України. 4.Копію ухвали надіслати заявнику. Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Суддя                                                                                                  О.П. Огурцов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.12.2016
Оприлюднено26.12.2016
Номер документу63547556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14985/15

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Постанова від 23.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 23.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 23.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 19.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні