Постанова
від 26.12.2016 по справі 824/447/16-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2016 р. м. Чернівці Справа № 824/447/16-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дембіцького П.Д., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Чернівецької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернівецькій області до Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Ритм", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Чернівецькій області, про стягнення податкового боргу,-

В С Т А Н О В И В:

В поданому до суду адміністративному позові Чернівецька об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Чернівецькій області (позивач) просить стягнути з Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Ритм" (відповідач) частину несплаченого чистого прибутку за 2014 рік у розмірі 360032,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами документальної планової перевірки з питань дотримання ПАТ "Центральне конструкторське бюро "Ритм" вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2012 року по 31.12.2014 року, встановлено розбіжність в сплаті частини чистого прибутку, що знаходиться в Державному бюджеті між фактично сплаченою сумою та сумою, необхідною для сплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2015 р. №241, на суму 360032,00 грн (20%).

Станом на 22.06.2016 року сума розбіжності по сплаті частини чистого прибутку що зараховуються в Державний бюджет, визначеної на підставі акта №5/24-13-22-03/14261388 від 09.02.2016 року, ПАТ "Центральне конструкторське бюро "Ритм" не сплачено.

Відповідач не погоджуючись із позовними вимогами надав суду письмові заперечення в яких зазначив, що відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" від 21.09.2006 року N 185-V господарські товариства, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких знаходяться у статутних капіталах господарських товариств, частка держави в яких становить 100 відсотків, сплачують дивіденди безпосередньо до Державного бюджету України у строк не пізніше 1 липня року, що настає за звітним, у розмірі базових нормативів відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів, але не менше 30 відсотків, пропорційно розміру державної частки (акцій) у статутних капіталах господарських товариств, акціонером яких є держава і володіє в них контрольним пакетом акцій.

Частиною першою Постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2015 р. N 241 "Про затвердження базового нормативу відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави" затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році (далі - базовий норматив) господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) яких належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 відсотків, у тому числі дочірніх підприємств (далі - суб'єкти господарювання), у розмірі 50 відсотків.

Відповідач зазначає, що Кабінет Міністрів України встановив інший базовий норматив відрахування частки прибутку, чим перевищив свої повноваження, оскільки постановою надано право лише встановлювати порядок спрямування частини прибутку на виплату дивідендів, а не його розмір. Тому на думку відповідача, визначені статтею 11 Закону України N 185-V та сплачені відповідачем до бюджету у встановлені строки 30 відсотків чистого прибутку є єдиними обов'язковим платежем, передбаченим законодавством.

На думку відповідача, сплата частини чистого прибутку державних підприємств не є податковим платежем, які передбачають право податкового органу звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити їх у повному обсязі, просив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Представники відповідача в судовому засіданні заперечували проти позовних вимог та просили суд відмовити у їх задоволенні у повному обсязі, просив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Представники третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили суд задовольнити їх у повному обсязі. Просили розглянути справу в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 4 ст. 122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності.

Враховуючи приписи ст. 122 КАС України, суд вважає, що подання до суду сторонами клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження, не є перешкодою для розгляду і вирішення справи у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

У частині 6 статті 128 КАС України зазначено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи приписи ст. ст. 122, 128 КАС України, суд вважає, що подання особами, які беруть участь у справі клопотання про розгляду справи без їхньої участі не є перешкодою для розгляду і вирішення справи за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

Судом встановлені наступні обставини у справі та відповідні їм правовідносини.

Публічне акціонерне товариство "Центральне конструкторське бюро "Ритм" є юридичною особою, яке зареєстроване за адресою ІНФОРМАЦІЯ_1, код ЄДРПОУ 14261388 та з 02.12.1993 року взяте на податковий облік в ДПІ у м. Чернівцях.

Статутний капітал ПАТ "ЦКБ "Ритм" поділений на 70566 простих іменних акцій номінальною вартістю 0,25 грн кожна. Загальна кількість акціонерів станом на 31.12.2014 року складає 502 особи, з них: фізичні особи - 500 осіб, частка яких в статутному фонді становить 74,94 %, юридичні особи - 2 особи, частка яких в статутному фонді становить 25,06% (в т.ч. фонду Держмайна України належить 17643 акцій, або 25,0021% та ТОВ КТБ "Фотон Кварц" належить 42 акції номінальною вартістю 10,50 грн.)

На підставі направлень від 21.12.2015 року №№412, 413,414, 415,416, від 20.01.2016 року № 443 (а.с. 86-91), та наказу про проведення документальної планової перевірки № 427 від 10.12.2015 року (а.с.95), представниками позивача проведена документальна планова перевірка Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Ритм" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2012 року по 31.12.2014 року відповідно до затвердженого плану перевірки. За результатами проведеної перевірки складено Акт від 09.02.2016 року №5/24-13-22-03/14261388 (а.с. 58-85), у висновку якого встановлено, що частина чистого прибутку, яка має бути сплачена до Державного бюджету за 2014 рік має складати 900072,00 грн. Розбіжність в сплаті частини чистого прибутку (доходу), що зараховується в Держбюджет між фактично сплаченою сумою ПАТ "ЦКБ "Ритм" та сумою визначеною постановою, становить 360032,00 грн.

Станом на 22.06.2016 року сума розбіжності в сплаті частини чистого прибутку (доходу), що зараховується в Держбюджет, визначеної на підставі акта перевірки №5/24-13-22-03/14261388 від 09.02.2016 року, відповідачем ПАТ "ЦКБ "Ритм" не сплачено.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2015 року №241 затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності 2014 році господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави у розмірі 50 відсотків, що становить 900072,00 грн ПАТ "ЦКБ "Ритм" перераховано за 2014 рік частину чистого прибутку (доходу), що зараховується до Держбюджету розмірі 30 відсотків чистого прибутку, або 540040,00 грн. Розбіжність в сплаті частини чистого прибутку (доходу) за результатами діяльності у 2014 році, становить 20 відсотків або 360032,00 грн.

Перерахування ПАТ "ЦКБ "Ритм" за 2014 рік частини чистого прибутку (доходу), що зараховується до Державного бюджету в розмірі 30 відсотків чистого прибутку в сумі 540040,00 грн. підтверджується платіжним дорученням від 25.06.2015 року на відповідну суму (а.с. 30).

Особами, яким здійснювалась вище вказана перевірка надано суду письмові пояснення з приводу такої перевірки, в яких вони вказали обставини аналогічні викладеним в акті перевірки від 09.02.2016 року 35/24-13-22-03/14261388. (а.с. 43-47).

Листом від 29.03.2015 року №777/9/24-13-14-02-09 "Про надання інформації" позивач звертався до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області та Прокуратури Чернівецької області із пропозицією невідкладно вжити дієвих заходів щодо сплати ПАТ "ЦКБ "Ритм" коштів до Державного бюджету в повному обсязі відповідно до вимог законодавства, оскільки державний пакет акцій в розмірі 25,002 відсотків статутного капіталу даного підприємства належить ФДМУ. (а.с. 17).

Розглянувши вище вказану пропозицію, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області Листом від 05.05.2016 року №11-02-01820 просило позивача звернутись до суду із позовом про стягнення несплаченої частини чистого прибутку. (а.с.18).

У зв'язку із несплатою відповідачем коштів з чистого прибутку за 2014 рік у розмірі 360032,00 грн., позивач звернувся до суду із позовом про їх примусове стягнення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, встановивши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд вважає до вказаних спірних правовідносин застосувати наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Частиною 9 статті 17 Бюджетного кодексу України прямо передбачено, що прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами доходів і зборів, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання.

Контроль за правильністю та своєчасністю надходження до державного бюджету чистини чистого прибутку закріплено за органами державної фіскальної служби постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 №106 «Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» зі змінами.

Відповідно до п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.

Таким чином, питання погашення заборгованості відповідача перед Державним бюджетом України за бюджетною позичкою повинно вирішуватися податковими органами, на даний час - органами Державної фіскальної служби України.

Судовим розглядом встановлено, що Фонду Держмайна України належить 17643 акції, або 25,0021% в статутному фонді ПАТ "ЦКБ "Ритм". Господарські товариствами, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, здійснюють перерахування відрахувань частини чистого прибутку до Державного бюджету України за КБК 21010100.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2015 року №241 (далі - постанова КМУ №241) затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави у розмірі 50 відсотків, що становить для ПАТ "ЦКБ "Ритм" - 900072,00 грн.

Порядок розподілу прибутку господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, визначено Законом України від 21 вересня 2006 року №185-V "Про управління об'єктами державної власності" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон №185-V)

Абзацом першим частини 5 ст. 11 Закону 185-V визначено, що господарська організація, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави, за підсумками календарного року зобов'язана спрямувати частину чистого прибутку на виплату дивідендів згідно з порядком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до абзаців 4-7 частини 5 статті 11 Закону 185-V господарські товариства, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, за підсумками календарного року зобов'язані до 1 травня року, що настає за звітним, прийняти рішення про відрахування не менше 30 відсотків чистого прибутку на виплату дивідендів та у строк не пізніше 1 липня року, що настає за звітним, сплатити до Державного бюджету України дивіденди, нараховані пропорційно до розміру державної частки (акцій, паїв) у їх статутних капіталах.

Водночас абзацом 8 частини 5 статті 11 Закону 185-V передбачено, що господарські товариства, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, та господарські товариства, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) яких знаходяться у статутних капіталах господарських товариств, частка держави яких становить 100 відсотків, які не прийняли рішення про нарахування дивідендів до 1 травня року, що настає за звітним, сплачують до державного бюджету частину чистого прибутку у розмірі, визначеному за базовими нормативами відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів, встановлених на відповідний рік, але не менше 30 відсотків, до 1 липня року, що настає за звітним.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2015 року №241 (далі - постанова КМУ №241) затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році (далі - базовий норматив) господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) яких належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 відсотків, у тому числі дочірніх підприємств, у розмірі 50 відсотків (абзац 1 п.1 постанови КМУ№241).

З огляду на викладене, враховуючи положення частини п'ятої статті 11 Закону України від 21.09.2006 року №185-У «Про управління об'єктами державної власності» зі змінами та доповненнями (далі - Закон №185), у разі якщо за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році та попередніх роках господарськими товариствами, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, до 01 травня року, наступним за звітним, не приймалося рішення про відрахування частини чистого прибутку на виплату дивідендів, то такі товариства зобов'язані сплатити до державного бюджету платіж у розумінні абзацу восьмого частини п'ятої статті 11 Закону №185, а саме частину чистого прибутку.

Враховуючи той факт, що державним пакетом акцій даного підприємства володіє ФДМУ, який відповідно до ст. 1 Закону України «Про Фонд державного майна України» від 19.12.2011 р. № 4107-УІ управляє корпоративними правами держави, таке підприємство, як господарське товариство з корпоративними правами держави, суб'єкт господарювання керуючись вищезазначеними вимогами ст. 11 Закону №185 з урахуванням постанова КМУ №241, зобов'язаний, в разі не прийняття рішення про нарахування дивідендів до 01.05.2015 року, за підсумками роботи за 2014 рік сплатити частину чистого прибутку за базовими нормативами, але не менше 50 відсотків від прибутку. Виплата частини прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності у 2014 році господарськими товариствами повинна бути проведена до 01.07.2015 року.

За результатами документальної планової перевірки ПАТ „ЦКБ Ритм" встановлено, що частина чистого прибутку, яка має бути сплачена до Державного бюджету за 2014 рік має складати 900072,00 грн. (7200000 грн. х 25,002% х 50%). Розбіжність в сплаті частини чистого прибутку (доходу), що зараховується в Держбюджет між фактично сплаченою сумою ПАТ "ЦКБ "Ритм" та сумою визначеною постановою, становить 360032,00 грн. (або 20 відсотків).

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 №106 «Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» зі змінами, установлено, що перелік податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету визначається відповідно до кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету.

До компетенції органів, що контролюють справляння надходжень бюджету відповідно до ч.3 ст. 45 Бюджетного кодексу України, належить забезпечення своєчасного та в повному обсязі надходження до Державного бюджету податків і зборів та інших доходів.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про державний бюджет на 2015 рік» до доходів загальному фонді Державного бюджету України на 2015 рік належать надходження, визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України (крім надходжень, визначених статтею 11 цього Закону) з урахуванням особливостей, визначених пунктами 17 та 17- розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України.

Згідно ч. 17 п.2 ст. 29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належить, зокрема, частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону, та дивіденди (дохід) нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність.

Відповідно до п.п. 20.1.19 20.1.34 ст.20 Податкового кодексу України податковий орган має право - стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених законами України.

Аналогічна правова позиція висловлена Вищим адміністративним судом України справа № К/800/33911/14 від 09.02.2016 року.

Згідно із п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві , за визначенням частини першої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України, є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

У відповідності до частини першої статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Згідно ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Позивачем доведено суду правомірність заявлених вимог. На день розгляду справи заборгованість відповідачем не погашена, а тому підлягає стягненню у судовому порядку.

Враховуючи наведене, суд вважає, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають обставинам справи і наявним матеріалам, у зв'язку з чим позов підлягає задоволенню.

Відповідно із вимогами ч. 4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись статтями 11, 70, 86, 94, 122, 128, 158, 159, 161- 163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Ритм" (код ЄДРПОУ 14261388) частину несплаченого чистого прибутку за 2014 рік у розмірі 360032 (триста шістдесят тисяч тридцять дві грн.) 00 коп. до Державного бюджету України.

3. Копії постанови направити сторонам.

У відповідності до ст.ст. 185-186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, проголошення вступної та резолютивної частини рішення, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дні отримання копії постанови.

Згідно статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмовити у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя П.Д. Дембіцький

Дата ухвалення рішення26.12.2016
Оприлюднено30.12.2016
Номер документу63718074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/447/16-а

Постанова від 15.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 19.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 27.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 10.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Постанова від 16.03.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 07.03.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 17.02.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 17.02.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні