Ухвала
від 13.01.2017 по справі 914/3215/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

13.01.2017 р. Справа № 914/3215/16

Господарський суд Львівської області у складі судді Петрашко М.М., розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Марс", м.Львів

про забезпечення позову

у справі №914/3215/16 за позовом

1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Марс", м.Львів

2. ОСОБА_1, м.Львів

3. ОСОБА_2, м.Львів

до відповідача Публічного акціонерного товариства "ОКСІ Банк", м.Львів

про визнання недійсним рішення позачергових загальних зборів акціонерів від 16.12.2016р.

ВСТАНОВИВ

До господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Марс", ОСОБА_1, ОСОБА_2 до відповідача Публічного акціонерного товариства "ОКСІ Банк" про визнання недійсними рішень позачергових загальних зборів акціонерів від 16.12.2016р.

До вказаної позовної заяви позивачами долучено заяву (вх.№6057/16) про забезпечення позову, в якій ТзОВ "Марс", ОСОБА_1 та ОСОБА_2 просять:

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк вчиняти дії, спрямовані на погодження та реєстрацію у Національному Банку України нової редакції статуту ПАТ ОКСІ Банк в частині збільшення статутного капіталу;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк подавати Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку для реєстрації звіт про результати приватного розміщення акцій ПАТ ОКСІ Банк ;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк вчиняти дії, спрямовані на реєстрацію в Управлінні Державної реєстрації Львівської міської ради нової редакції статуту ПАТ ОКСІ Банк .

Ухвалою суду від 23.12.2016р. прийнято позовну заяву до розгляду, порушено провадження у справі та призначено справу до розгляду на 17.01.2017р. Вказаною ухвалою суду також було відкладено розгляд заяви (вх.№6057/16) про забезпечення позову до судового засідання.

Однак,12.01.2017р. позивачем було подано заяву (вх.№131/17) про забезпечення позову, в якій ТзОВ "Марс" просить вжити заходи забезпечення позову, а саме:

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк погоджувати нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк , затверджену рішенням позачергових загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ Банк , оформленим протоколом №4/16 від 16.12.2016р., у Національному банку України;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк подавати до будь-яких суб'єктів державної реєстрації, які визначені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк , затверджену рішенням позачергових загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ БАНК , оформленим протоколом №4/16 від 16.12.2016 року, для проведення реєстрації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк подавати до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку заяви та всіх необхідних документів для реєстрації звіту про результати приватного розміщення акцій ПАТ ОКСІ Банк ;

Вищезгадані заходи забезпечення позову заявник просить вжити до набрання рішенням у даній справі законної сили.

Розглянувши заяву (вх.№131/17 від 12.01.2017р.) про забезпечення позову, суд дійшов висновку задоволити її з огляду на наступне.

Відповідно до ст.66 ГПК України господарський суд за заявою сторони, прокурора або з власної ініціативи має право вжити передбачених статтею 67 цього Кодексу заходів до забезпечення позову. Забезпечення позову допускається в будь-якій стадії провадження у справі, якщо невжиття таких заходів може утруднити чи зробити неможливим виконання рішення господарського суду.

Згідно із ст. 67 ГПК України позов забезпечується:

- накладанням арешту на майно або грошові суми, що належать відповідачу;

- забороною відповідачеві вчиняти певні дії;

- забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору;

- зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

Згідно з постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 р. N 16 "Про деякі питання практики застосування заходів до забезпечення позову" особа, яка подала заяву про забезпечення позову, повинна обґрунтувати причини звернення із заявою про забезпечення позову. З цією метою та з урахуванням загальних вимог, передбачених ст. 33 ГПК, обов'язковим є подання доказів наявності фактичних обставин, з якими пов'язується застосування певного заходу до забезпечення позову. Виносячи ухвалу про заборону відповідачеві вчиняти певні дії, господарський суд повинен точно визначити, які саме дії забороняється вчиняти.

Питання про забезпечення позову може вирішуватися господарським судом як без проведення окремого судового засідання, так і в засіданні з викликом представників сторін, інших учасників судового процесу із заслуховуванням їх думки.

У вирішенні питання про забезпечення позову господарський суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв'язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; ймовірності утруднення виконання або невиконання рішення господарського суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв'язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.

Достатньо обґрунтованим для забезпечення позову є підтверджена доказами наявність фактичних обставин, з якими пов'язується застосування певного виду забезпечення позову. Про такі обставини може свідчити вчинення відповідачем дій, спрямованих на ухилення від виконання зобов'язання після пред'явлення вимоги чи подання позову до суду (реалізація майна чи підготовчі дії до його реалізації, витрачання коштів не для здійснення розрахунків з позивачем, укладення договорів поруки чи застави за наявності невиконаного спірного

зобов'язання тощо). Саме лише посилання в заяві на потенційну можливість ухилення відповідача від виконання судового рішення без наведення відповідного обґрунтування не є достатньою підставою для задоволення відповідної заяви.

Адекватність заходу до забезпечення позову, що застосовується господарським судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається. Оцінка такої відповідності здійснюється господарським судом, зокрема, з урахуванням співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, з вартістю майна, на яке вимагається накладення арешту, або майнових наслідків заборони відповідачеві вчиняти певні дії.

Обрані заходи до забезпечення позову не повинні мати наслідком повне припинення господарської діяльності суб'єкта господарювання, якщо така діяльність, у свою чергу, не призводитиме до погіршення стану належного відповідачеві майна чи зниження його вартості. Про забезпечення позову господарський суд виносить ухвалу, яка надсилається або видається сторонам у справі, іншим учасникам судового процесу.

Як вбачається із матеріалів справи, 16.12.2016 року відбулись позачергові загальні збори акціонерів Публічного акціонерного товариства ОКСІ Банк , рішення яких оформлені протоколом №4/16. На порядок денний позачергових загальних зборів виносились наступні питання:

1) обрання секретаря зборів та лічильної комісії;

2) щодо рішення загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ Банк , які відбулися 31.10.2016р.;

3) затвердження нової редакції Статуту ПАТ ОКСІ Банк;

4) затвердження нової редакції положення про загальні збори акціонерів ПАТ ОКСІ Банк ;

5) затвердження нової редакції положення про Спостережну раду ПАТ ОКСІ Банк ;

6) про порушення прав міноритарних акціонерів ПАТ ОКСІ Банк , передбачених ст.25 Закону України Про акціонерні товариства ;

7) звіт ревізійної комісії ПАТ ОКСІ Банк про проведення перевірок фінансово-господарської діяльності банку, згідно з вимогами акціонерів, які сукупно є власниками більше 10 відсотків простих іменних акцій банку, від 21 червня 2016 року.

За результатами голосування на позачергових загальних зборах акціонерів Публічного акціонерного товариства ОКСІ Банк , які відбулись 16.12.2016 року та які оформлені протоколом №4/16, вирішено наступне:

1) обрати секретарем зборів ОСОБА_4 та створити лічильну комісію в складі 2-х осіб: ОСОБА_5 - голова комісії, ОСОБА_6 - член комісії;

2) скасувати рішення з питань №1-6 порядку денного загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ Банк , які відбулися 31.10.2016р.;

3) затвердити нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк та доручити голові Правління банку Романюку А.В. у встановлені законом терміни погодити нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк в Національному Банку України та зареєструвати його в органах державної реєстрації;

4) затвердити нову редакцію положення про загальні збори акціонерів ПАТ ОКСІ Банк ;

5) затвердити нову редакцію положення про Спостережну раду ПАТ ОКСІ Банк ;

З питань 6 та 7 порядку денного рішення не прийнято, а саме про:

6) визнання істотними порушення прав акціонерів ПАТ ОКСІ Банк ОСОБА_2, ОСОБА_1, ТзОВ Марс на участь в управлінні товариством, отримання інформації про його господарську діяльність, а також отримання дивідендів; вжиття заходів до усунення порушення прав акціонерів ОСОБА_2, ОСОБА_1, ТзОВ Марс ; зобов'язання спостережній раді та ревізійній комісії проаналізувати діяльність ПАТ ОКСІ Банк задля встановлення причин невиплати дивідендів акціонерам у кожному звітному періоді;

7) визнання незадовільною роботу ревізійної комісії в частині виконання вимог акціонерів банку від 21 червня 2016 року щодо перевірки фінансово-господарської діяльності банку та зобов'язання ревізійної комісії завершити перевірку з усіх поставлених питань до 15 листопада 2016 року, а також ознайомити з актом ревізії акціонерів ПАТ та внести його на розгляд загальних зборів акціонерів.

Як зазначає позивач у заяві про забезпечення позову, рішення загальних зборів про затвердження нової редакції статуту товариства є наслідком затвердження спостережною радою ПАТ ОКСІ БАНК результатів приватного розміщення акцій та звіту про результати приватного розміщення акцій.

Однак, як зазначає позивач, спостережна рада ПАТ ОКСІ БАНК була неправомочна на затвердження вищезгаданих документів у зв'язку із наступним.

Згідно із ч. 1 ст. 53 Закону України Про акціонерні товариства , члени наглядової ради публічного акціонерного товариства обираються акціонерами під час проведення загальних зборів товариства на строк до наступних річних зборів товариства. Якщо річні збори публічного акціонерного товариства не були проведені у строк, встановлений статтею 32 цього Закону, або не було прийнято рішення, передбачені пунктами 17 та 18 частини другої статті 33 цього Закону, повноваження членів наглядової ради припиняються, крім повноважень з підготовки, скликання і проведення річних зборів товариства.

Відповідно до п.п. 17, 18 ч. 2 ст. 33 Закону України Про акціонерні товариства , до виключної компетенції загальних зборів належить: обрання членів наглядової ради, затвердження умов цивільно-правових договорів, трудових договорів (контрактів), що укладатимуться з ними, встановлення розміру їх винагороди, обрання особи, яка уповноважується на підписання договорів (контрактів) з членами наглядової ради; прийняття рішення про припинення повноважень членів наглядової ради, за винятком випадків, встановлених цим Законом.

Водночас, ч.4 ст.53 Закону України Про акціонерні товариства передбачає, що наглядова рада публічного акціонерного товариства та акціонерного товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі, а також акціонерного товариства, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) якого знаходяться у статутних капіталах господарських товариств, частка держави в яких становить 100 відсотків, має включати щонайменше двох незалежних директорів.

У частині 10 статті 53 Закону України Про акціонерні товариства зазначено, що обрання членів наглядової ради публічного акціонерного товариства здійснюється виключно шляхом кумулятивного голосування.

Пунктом 10-1 частини 1 статті 2 Закону України Про акціонерні товариства передбачено, що незалежний член наглядової ради (незалежний директор) (далі - незалежний директор) - фізична особа, обрана членом наглядової ради товариства, яка: 1) не є і не була протягом попередніх п'яти років афілійованою особою акціонерів та/або товариства або його дочірнього підприємства та/або посадовою особою цього товариства або його дочірнього підприємства; 2) не одержує і не одержувала в минулому істотну додаткову винагороду від товариства або його дочірнього підприємства, крім плати, отриманої як незалежний директор; 3) не має і не мала протягом минулого року істотних ділових відносин з товариством або його дочірнім підприємством; 4) не є і не була протягом попередніх трьох років працівником існуючого або колишнього незалежного аудитора товариства або дочірнього підприємства товариства; 5) не є і не була головою або членом виконавчого органу іншого товариства, яке є афілійованим до цього товариства; 6) не є близьким членом родини виконавчого чи управляючого директора або осіб у ситуаціях, зазначених у цьому пункті.

Тобто, як зазначає заявник, спостережна рада ПАТ ОКСІ Банк у своєму складі обов'язково повинна містити щонайменше двох незалежних директорів, які обираються загальними зборами товариства, шляхом кумулятивного голосування.

Згідно ч. 12 ст. 53 Закону України Про акціонерні товариства , якщо кількість членів наглядової ради, повноваження яких дійсні, становить менше половини її кількісного складу, обраного відповідно до вимог закону загальними зборами акціонерного товариства, товариство протягом трьох місяців має скликати позачергові загальні збори для обрання решти членів наглядової ради, а в разі обрання членів наглядової ради шляхом кумулятивного голосування - для обрання всього складу наглядової ради акціонерного товариства.

З матеріалів справи вбачається, що склад спостережної ради ПАТ ОКСІ Банк , обраний рішенням чергових загальних зборів акціонерів, оформленим протоколом №2/15 від 08.04.2015 року.

З протоколу №1/16 від 14.04.2016 року чергових загальних зборах акціонерів ПАТ ОКСІ Банк вбачається, що питання щодо обрання нових членів спостережної ради, у тому числі незалежного директора, не виносились на порядок денний, рішення не приймалось. Більше цього, як зазначає позивач, до моменту скликання спостережною радою товариства позачергових загальних зборів на 16.12.2016 року, питання обрання нового складу спостережної ради товариства також не вирішувалось.

Таким чином, як стверджує позивач, спостережна рада ПАТ ОКСІ Банк у складі, обраному у 2015 році, з позиції норми закону, є неправомочна вирішувати будь-які питання діяльності товариства, за винятком вирішення питання про підготовку, скликання і проведення річних зборів товариства, оскільки повноваження останньої є припиненими.

Отже, як зазначає позивач, зважаючи на неправомочність спостережної ради ПАТ ОКСІ Банк остання не мала права на скликання позачергових загальних зборів акціонерів, які відбулись 16.12.2016 року.

Згідно із п. 10 ч. 1 ст. 15 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом.

Статтею 16 Закону України Про банки і банківську діяльність , передбачено, що банк подає документи для проведення державної реєстрації змін до статуту банку після їх погодження Національним банком України.

Пункт 1.1. глави 1 розділу 7 Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 08.09.2011 року № 306, передбачає, що зміни, які вносяться до статуту банку, оформляються шляхом викладення статуту банку в новій редакції відповідно до вимог Закону про державну реєстрацію та набирають чинності з дня їх державної реєстрації.

У відповідності до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , суб'єктами державної реєстрації, зокрема, виступають: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси, акредитовані суб'єкти. Акредитованим суб'єктом може бути юридична особа публічного права, у трудових відносинах з якою перебуває не менше ніж три державні реєстратори та яка до початку здійснення повноважень у сфері державної реєстрації уклала: договір страхування цивільно-правової відповідальності з мінімальним розміром страхової суми у тисячу мінімальних розмірів заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року; договір з іншим суб'єктом державної реєстрації та/або нотаріусом (у разі коли акредитований суб'єкт здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів у сфері державної реєстрації).

Пунктами 1.14, 1.15 глави 1 розділу 7 Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 08.09.2011 року №306, передбачено, що банк протягом п'яти робочих днів після внесення державним реєстратором відповідного запису до Єдиного державного реєстру надсилає Національному банку електронне повідомлення про проведення державної реєстрації змін до статуту (додаток 18).

Національний банк уносить запис про реєстрацію статуту банку в новій редакції до Державного реєстру банків. Запис здійснюється на дату, визначену нормативним актом Національного банку щодо ведення електронної форми Державного реєстру банків України.

Разом з цим, відповідно до п. 2 розд. 1 Порядку реєстрації випуску акцій при зміні розміру статутного капіталу акціонерного товариства, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 31.07.2012 року № 1073 (надалі - Порядок), реєстрація випуску акцій, реєстрація випуску та проспекту емісії акцій, реєстрація змін до проспекту емісії акцій, реєстрація звіту про результати публічного розміщення акцій або реєстрація звіту про результати приватного розміщення акцій здійснюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі - реєструвальний орган).

Згідно із п. 1 розд. 3 гл. 2 Порядку, передбачено, що у 30-денний строк з дня внесення змін до статуту, пов'язаних зі збільшенням розміру статутного капіталу шляхом розміщення додаткових акцій існуючої номінальної вартості, товариство повинно подати до реєструвального органу документи для реєстрації звіту про результати розміщення акцій.

У відповідності до п.п. 2.1.- 2.5. розд. 3 гл. 2 Порядку, для реєстрації звіту про результати приватного розміщення акцій товариство подає до реєструвального органу, у тому числі, такі документи:

- заяву про реєстрацію звіту про результати приватного розміщення акцій, складену згідно з додатком 11 до цього Порядку;

- звіт про результати приватного розміщення акцій, складений згідно з додатком 12 до цього Порядку;

- рішення відповідного органу акціонерного товариства (наглядової ради, виконавчого органу, якщо інше не встановлено статутом акціонерного товариства) щодо підготовки та проведення загальних зборів акціонерів товариства, на яких прийнято рішення про внесення змін до статуту товариства, пов'язаних зі збільшенням розміру статутного капіталу, або копію такого рішення, засвідчену підписом керівника та печаткою товариства;

- рішення загальних зборів акціонерів товариства щодо внесення змін до статуту товариства, пов'язаних зі збільшенням статутного капіталу, оформлене відповідно до пункту 13 розділу I цього Порядку, або його нотаріально засвідчену копію;

- засвідчену товариством копію статуту, зареєстрованого в органах державної реєстрації, з урахуванням зміни розміру статутного капіталу.

Враховуючи предмет позову у даній справі, наведені позивачем докази та обґрунтування заявлених вимог, їх розумність та адекватність, наявність зв'язку між заходами до забезпечення позову та предметом позовних вимог, з метою запобігання порушенню прав та охоронюваних законом інтересів позивачів, вбачається підтвердженою ймовірність утруднення або унеможливлення виконання рішення суду у разі задоволення позову при невжитті заходів забезпечення позову заявленим способом.

У випадку задоволення позовної заяви, неможливим буде відновити порушені права акціонерів, оскільки погодження нової редакції статуту ПАТ ОКСІ Банк Національним банком України та реєстрація суб'єктом державної реєстрації, а також реєстрація звіту про результати приватного розміщення акцій Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, зумовить необхідність у пред'явленні низки інших позовів про відновлення порушених корпоративних прав.

Отже, заявлені заходи до забезпечення позову націлені на ефективну реалізацію позивачами права на захист своїх корпоративних прав.

Окрім цього, слід звернути увагу, що Національний банк України листом від 26.12.2016 року №24-0004/104504, повідомив, що останньому не заборонено вчиняти дії щодо погодження нової редакції статуту ПАТ ОКСІ Банк . Вказане свідчить про те, що погодження нової редакції статуту ПАТ ОКСІ Банк Національним банком України є можливим.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що заява (вх.№131/17 від 12.01.2017р.) про забезпечення позову підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 33, 34, 66, 67, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В:

1. Заяву (вх.№131/17 від 12.01.2017р.) про забезпечення позову задоволити.

2. Вжити заходів до забезпечення позову, а саме:

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк (79019, м.Львів, вул.Газова, будинок 17; ідентифікаційний код 09306278) погоджувати нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк , затверджену рішенням позачергових загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ БАНК , оформленим протоколом №4/16 від 16.12.2016р., у Національному банку України;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк (79019, м.Львів, вул. Газова, будинок 17; ідентифікаційний код 09306278) подавати до будь-яких суб'єктів державної реєстрації, які визначені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , нову редакцію статуту ПАТ ОКСІ Банк , затверджену рішенням позачергових загальних зборів акціонерів ПАТ ОКСІ Банк , оформленим протоколом №4/16 від 16.12.2016 року, для проведення реєстрації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- заборонити ПАТ ОКСІ Банк (79019, м.Львів, вул.Газова, будинок 17; ідентифікаційний код 09306278) подавати до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку заяви та всі необхідні документи для реєстрації звіту про результати приватного розміщення акцій ПАТ ОКСІ БАНК .

3. Ухвала набирає законної сили в день її винесення (13.01.2017р.) і підлягає негайному виконанню в порядку, встановленому для виконання судових рішень.

4. Ухвала підлягає для пред'явлення до виконання протягом трьох років з дня її винесення.

5. Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного господарського суду в порядку і строки передбачені ст.ст.91-93 ГПК України.

Стягувач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марс" (79060, м.Львів, вул.Кн.Ольги, буд. 116, ідентифікаційний код 23966716);

Боржник : Публічне акціонерне товариство "ОКСІ Банк" (79019, м.Львів, вул.Газова, буд.17, ідентифікаційний код 09306278).

Суддя Петрашко М.М.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення13.01.2017
Оприлюднено18.01.2017
Номер документу64045162
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/3215/16

Ухвала від 12.04.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Гольцова Л.A.

Ухвала від 07.03.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Петрашко М.М.

Ухвала від 21.02.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Петрашко М.М.

Ухвала від 20.02.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Постанова від 16.02.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 09.02.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 31.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Петрашко М.М.

Ухвала від 30.01.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 17.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Петрашко М.М.

Ухвала від 13.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Петрашко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні