Постанова
від 16.01.2017 по справі 826/5933/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16 січня 2017 року № 826/5933/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П., суддів: Арсірія Р.О., Кузьменка В.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" до 1) Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві 2) Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та скасування рішення,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та скасування рішення про застосування фінансових санкцій від 17.02.2016.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем-2 було протиправно прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 17.02.2016 на підставі акта перевірки від 06.11.2015 №26/564/21/3457555, оскільки фактична перевірка позивача проведена відповідачем-1 з численними порушеннями, крім того, відповідачем неправильно розраховано суму фінансових санкцій, а саме: застосовано фінансову санкцію в розмірі 1 057 081,78 грн., хоча фактична вартість товару склала 682 655,92 грн.

У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просила задовольнити позов.

Представники відповідачів у судовому засіданні заперечили проти позовних вимог та просили відмовити у задоволенні позову, через канцелярію суду відповідачем-1 були подані письмові заперечення, в яких наголошується на правомірності проведеної фактичної перевірки позивача. Також, зазначено, що позивачем здійснено імпорт паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно УКТ ЗЕД без наявності ліцензії на право виробництва тютюнових виробів, крім того, відповдіач-1 звернув увагу суду, що вищенаведена ліцензія не була надана і до позовної заяви.

Відповідно до частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні.

Під час судового розгляду справи, суд,-

В С Т А Н О В И В:

Головним управлінням Державної фіскальної служби у м. Києві на підставі підпункту 80.2.2 пункту 80.2 статті 80 Податкового кодексу України, Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" було прийнято наказ від 27.10.2015 №1198 Про проведення фактичної перевірки , яким надано вказівку провести фактичну перевірку ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" (код 34575551) за адресою: вул. Анрі Барбюса, 5 А, м. Київ щодо дотримання норм законодавства з питань здійснення оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, здійснення розрахункових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, з 29.10.2015 тривалістю 10 діб за період діяльності з 01.01.2015 по 06.11.2015.

На підставі наказу від 27.10.2015 №1198 Головним управлінням Державної фіскальної служби у м. Києві було виписано направлення на перевірку від 27.10.2015 №1835/26-15-21-1-29, №1836/26-15-21-1-29, які містять написи, що Новіковій Катерині Василівні, яка є головним бухгалтером, 29.10.2015 о 15:30 год. було пред'явлено направлення на перевірку від 27.10.2015 №1835/26-15-21-1-29, №1836/26-15-21-1-29 та вручено копію наказу від 27.10.2015 №1198.

Крім того, позивач стверджує, що 29.10.2015 позивачу також було вручено запит від 29.10.2015 №16414 Про надання документів , копія якого наявна в матеріалах справи, проте позивачем не надано доказів надання відповідачу-1 витребуваних документів або письмової відповіді на запит про неможливість надання таких документів.

В період з 29.10.2015 о 15:30 год. до 16.11.2015 о 10:00 посадовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві в присутності Новікової К.В. (головний бухгалтер) проведено перевірку офісу, що розташований за адресою: м. Київ, вул. Анрі Барбюса, 5 А та належить ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" з питань додержання суб'єктом господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.

Перевіркою було встановлено, що в період з 01.01.2015 по 06.11.2015 здійснено імпорт товару цигаркового (VERGE 70 CU 26,75 mm х 6000 m Vrg 26 gsm), що відноситься до товарної позиції 4813 згідно УКТ ЗЕД про що свідчить вантажно-митна декларація від 26.01.2015 №295254, яка додається до акта перевірки. Станом на дату закінчення перевірки ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" (код 34575551) не мало діючої ліцензії на право виробництва тютюнових виробів.

За результатами перевірки складено акт від 06.11.2015 №26/564/21/34575551, яким встановлені порушення частини третьої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

Державною фіскальною службою України на підставі акта перевірки від 06.11.2015 №26/564/21/34575551 винесене рішення про застосування фінансових санкцій від 17.02.2016 №000511, яким згідно з абзацом дев'ятнадцятим частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" до ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" (іден. код - 34575551) застосовано фінансову санкцію у вигляді штрафу в розмірі 1 057 081,78 грн.

Розрахунок фінансових (штрафних) санкцій здійснено на підставі вантажно-митної декларації від 26.01.2015 №295254, згідно якої статистична вартість товару, а саме: папір цигарковий (VERGE 70 CU 26,75 mm х 6000 m Vrg 26 gsm) становить 1 057 081,78 грн. з урахуванням ПДВ.

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН", не погоджуючись з такою позицією відповідачів, звернулося до суду з даним позовом.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до підпункту 62.1.3 пункту 6.2.1 статті 62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

В підпункті 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України зазначено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно із статтею 75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об'єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Порядок проведення фактичної перевірки визначено в статті 80 Податкового кодексу України, якою встановлено, що фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом , копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки , та за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема: у разі отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів.

Допуск посадових осіб контролюючих органі до проведення фактичної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу.

Фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб'єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції.

Строки проведення фактичної перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 82.3 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, не повинна перевищувати 10 діб.

Згідно із пунктом 81.1 статті 81 Податкового кодексу України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом документів.

Непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) встановлених зазначеною нормою документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

При пред'явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

Отже, фактична перевірка платника податків проводитися без його попередження, як хибно вважає позивач, на підставі наказу, копія якого повинна бути вручена платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції до початку перевірки.

Матеріалами справи підтверджується, що копію наказу від 27.10.2015 №1198 Про проведення фактичної перевірки до початку перевірки було вручено Новіковій Катерині Василівні, яка є головним бухгалтером ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН", також даній особі було пред'явлено направлення на перевірку від 27.10.2015 №1835/26-15-21-1-29, №1836/26-15-21-1-29.

Відповідно до пунктів 86.1 та 86.5 статті 86 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати. Строк складення акта (довідки) про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого цим Кодексом (з урахуванням його продовження). У разі незгоди платника податків з висновками акта (довідки) такий платник зобов'язаний підписати такий акт (довідку) перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта (довідки) або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.

Акт (довідка) про результати фактичних перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності). У разі якщо платник податків (його відокремлені підрозділи) здійснює свою діяльність не за основним місцем обліку платника податків, контролюючий орган, який проводив перевірку, не пізніше трьох робочих днів з дня реєстрації акта (довідки) в цьому органі направляє акт (довідку) до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. Копія акта (довідки) перевірки з відміткою про реєстрацію в журналі реєстрації актів (довідок) перевірок зберігається у контролюючому органі, який проводив перевірку. Підписання акта (довідки) таких перевірок особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та/або його законними представниками та посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснюється за місцем проведення перевірки або у приміщенні контролюючого органу. У разі відмови платника податків, його законних представників або особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта (довідки), посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт такої відмови. Один примірник акта або довідки про результати перевірки не пізніше наступного робочого дня після його складення реєструється в журналі реєстрації актів контролюючого органу і не пізніше наступного дня після його реєстрації вручається або надсилається платнику податків, його законному представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції. У разі відмови платника податків або його законних представників від отримання примірника акта (довідки) перевірки чи неможливості його вручення платнику податків або його законним представникам чи особі, яка здійснювала розрахункові операції з будь-яких причин, такий акт або довідка надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. У зазначених в цьому абзаці випадках контролюючим органом складається відповідний акт або робиться позначка в акті або довідці про результати перевірки.

Як вбачається з матеріалів справи, за результатами фактичної перевірки ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" складено акт від 06.11.2015 №26/564/21/34575551, який від суб'єкта господарювання підписаний директором ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" Остриновим О.Г., також в даному акті в графі Зауваження до акта перевірки: зазначено не має , з актом ознайомлений та один примірник отримав: директор Остринов О.Г.

Отже, твердження позивача щодо протиправності, проведеної відповідачем-1 фактичної перевірки товариства, спростовуються матеріалами справи.

На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що позовна вимога про визнання протиправними дій щодо проведення перевірки не підлягає задоволенню.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначені в Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

Відповідно до частини третьої статті 2 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється суб'єктами господарювання незалежно від форм власності за умови одержання ліцензії.

Згідно із статтею 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" імпорт, експорт і оптова торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами можуть здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.

Імпорт тютюнової сировини може здійснюватися лише: суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на право виробництва тютюнових виробів.

Імпорт або придбання паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно з УКТ ЗЕД (крім товарної підкатегорії 4813 10 00 00), фільтрів для промислового виробництва сигарет: фільтропалочки ацетатні (трубки з волокон ацетату целюлози, вкриті цигарковим папером), що відносяться до товарної підкатегорії 5601 22 90 00 згідно з УКТ ЗЕД (крім фільтрів як готових виробів, що призначені для реалізації кінцевим споживачам в окремій споживчій упаковці та не можуть використовуватися для промислового виробництва сигарет), може здійснюватися лише суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на право виробництва тютюнових виробів. Такі товари (продукція) імпортуються або придбаваються суб'єктами господарювання без права подальшої їх реалізації на митній території України (ч. 3 ст. 15 Закону).

Відповідно до статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: порушення вимог частини третьої статті 15 цього Закону щодо імпорту на митну територію України або придбання паперу цигаркового та фільтрів для виробництва сигарет без ліцензії на право виробництва тютюнових виробів та/або їх реалізації на митній території України - 100 відсотків вартості партії товару, але не менше 15000 гривень.

Державною фіскальною службою України на підставі акта перевірки від 06.11.2015 №26/564/21/34575551 прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 17.02.2016 №000511, яким згідно із абзацом дев'ятнадцятим частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" до ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" (іден. код - 34575551) застосовано фінансову санкцію у вигляді штрафу в розмірі 1057081,78 грн.

Розрахунок фінансових (штрафних) санкцій здійснено на підставі вантажно-митної декларації від 26.01.2015 №295254, згідно якої статистична вартість товару, а саме: папір цигарковий (VERGE 70 CU 26,75 mm х 6000 m Vrg 26 gsm) становить 1057081,78 грн., з урахуванням ПДВ.

Як вбачається з позовної заяви, позивач не заперечує проти виявленого факту порушення вимог Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а саме: імпорт паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно УКТ ЗЕД без наявності ліцензії на право виробництва тютюнових виробів (ліцензія суду не надана).

Проте, позивач не погоджується із розміром фінансової (штрафної) санкції, застосованої до товариства та вважає, що сума штрафу повинна становити 682 655,92 грн., оскільки позивачем постачальнику було сплачено аванс 15.01.2015, офіційний курс валюти за показниками НБУ на той час був еквівалентний 100 доларів США - 1577,1240 грн.

Правила заповнення граф митних декларацій (далі - МД) на бланках єдиного адміністративного документа форми МД-2 визначені в Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженому наказом Міністерства фінансів України 30.05.2012 №651, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2012 року за №1372/21684.

Зокрема, в пункті 2 розділу ІІ Порядку наведено правила заповнення граф митних декларацій стосовно поміщення товарів у митні режими імпорту, реімпорту, переробки на митній території України, тимчасового ввезення, знищення або руйнування, відмови на користь держави та поміщення іноземних товарів у митні режими митного складу, вільної митної зони, безмитної торгівлі, а саме:

- у графі 42 "Ціна товару" з точністю до чотирьох знаків у дробовій частині наводиться фактурна вартість товару у валюті, в якій складені рахунки або інші документи, які визначають вартість товару;

- графа 45 "Коригування" заповнюється у разі сплати митних платежів або застосування заходів забезпечення їх сплати відповідно до розділу X Митного кодексу України, у графі зазначається у валюті України митна вартість товару , визначена Декларантом самостійно, у тому числі за результатами консультацій з митним органом;

- у графі 46 "Статистична вартість" зазначається у валюті України поділене на 1000 й округлене до п'яти знаків у дробовій частині: значення митної вартості товару, наведене в графі 45 МД, якщо графа 45 МД заповнюється; значення фактурної вартості товару, наведене в графі 42 МД, перераховане у валюту України за курсом, указаним у графі 23 МД, в інших випадках.

- графа 47 "Нарахування платежів" заповнюється у разі сплати (необхідності застосування заходів забезпечення сплати відповідно до розділу X Митного кодексу України) митних платежів та/або сплати за МД єдиного збору, що справляється в пунктах пропуску через державний кордон України (далі - єдиний збір), та/або сплати плати. У першій колонці "Вид" зазначається код виду платежу відповідно до класифікатора видів надходжень бюджету, що контролюються митними органами. У третій колонці "Ставка" зазначаються: при нарахуванні податку на додану вартість - установлений законодавством розмір ставки податку на додану вартість. У четвертій колонці "Сума" зазначається нарахована сума відповідного митного платежу.

Відповідно до Класифікатора видів надходжень бюджету, що контролюються митними органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України 20.09.2012 N 1011, код виду надходжень: 028 належить виду надходження: податок на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб'єктами господарювання (крім лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів та медичних виробів за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України; а також лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, дозволених для застосування у межах клінічних випробувань, дозвіл на проведення яких надано центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я) за кодом бюджетної класифікації: 14070100, підставою для нарахування якого є розділ V Податкового кодексу України.

Суд встановив, що вантажно-митна декларація від 26.01.2015 №295254, згідно якої ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" є одержувачем товару: папір цигарковий, містить наступні показники:

- графа 42 "Ціна товару" - 43284,8600 USD;

- графа 45 "Коригування" - 880901,48 грн.;

- графа 46 "Статистична вартість" - 880,90148 грн.;

- графа 47 "Нарахування платежів" - вид: 028, основа нарахування: 880901,48, ставка: 20%, сума: 176180,30.

Відтак, на підставі вищевикладеного суд встановив, що вартості партії товару, згідно вантажно-митної декларації від 26.01.2015 №295254 становить 1057081,78 грн. (вартість товару (880901,48 грн.) + ПДВ (176 180,30 грн.)).

Вищенаведене свідчить про правомірність розрахунку фінансових (штрафних) санкцій, застосованих до ТОВ "САНТЕ" МЕДІКАЛ ФУДЗ ПРОДАКШН" на підставі висновків акта перевірки від 06.11.2015 №26/564/21/34575551.

Таким чином, враховуючи, що позивачем не надано доказів та заперечень проти виявлених відповідачем-1 правопорушень (імпорт паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно УКТ ЗЕД без наявності ліцензії на право виробництва тютюнових виробів) та враховуючи правильність розрахунку фінансової (штрафної) санкції, застосовної до позивача, суд дійшов висновку про безпідставність та необґрунтованість позовної вимоги про скасування рішення про застосування фінансових санкцій від 17.02.2016.

Керуючись вимогами статтями 69-71, 94, 160-165, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову - відмовити повністю .

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Головуючий суддя О.П. Огурцов

Судді Р.О. Арсірій

В.А. Кузьменко

Дата ухвалення рішення16.01.2017
Оприлюднено19.01.2017
Номер документу64096206
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5933/16

Постанова від 08.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 28.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 17.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні