Справа № 4-184/11
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 грудня 2011 року суддя Ірпінського міського суду Київської області Линник В.Я. розглянувши в приміщенні Ірпінського міського суду подання прокурора м. Ірпеня Київської області про призначення позапланової документальної ревізії у Ворзельській селищній раді, -
в с т а н о в и в:
До суду 16.12.2011 р. надійшло зазначене вище подання, в якому прокурор зазначав, що за завданням прокуратури Київської області прокуратурою м. Ірпіня проводиться перевірка додержання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вимог законодавства при використанні бюджетних коштів, зокрема, щодо повноти та цільового використання бюджетних коштів Ворзельською селищною радою бюджетних коштів, виділених на проведення будівництва, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг загального користування. Ворзельською селищною радою з місцевого бюджету виділено та використано на проведення будівництва, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг загального користування протягом 2010 р. - 308 364,53 грн., 2011 р. - 196 782,00 грн. Для забезпечення повної і всебічної перевірки з питання законності використання коштів державного та місцевого бюджету просить суд зобов'язати Контрольно-ревізійне відділення м. Ірпеня провести ревізію з питання використання коштів державного та місцевого бюджетів, посадовими особами Ворзельської селищної ради, які передбаченні на проведення будівництва, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг загального користування, за період 2010-2011 роки, з обов'язковим проведенням зустрічних перевірок підрядників, які виконували вказану категорію робіт. В ході ревізії необхідно дослідити наступні питання: яку суму коштів передбачено та витрачено на проведення будівництва, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг загального користування за період 2010-2011 роки, цільове використання вищевказаних коштів, законність проведення замовником авансових платежів підряднику, відповідності актів прийому-передачі виконаних робіт реальному їх виконанню. Проведення ревізії в Ворзельській селищній раді доручити ревізорам Контрольно-ревізійного відділу м. Ірпеня. Проведення ревізії в Ворзельській селищній раді, юридична адреса: Київська область, смт. Ворзель, вул. Великого Жовтня, №72, призначити з 26.12.2011 р. та закінчити 06.01.2012 р.
Дослідивши подання, суд дійшов висновку, що подання не підлягає задоволенню, виходячи з такого.
Відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» (далі -„ЗУ „Про КРУ» ) позаплановою виїзною ревізією або перевіркою вважається ревізія або перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:
- підконтрольною установою подано у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу державної контрольно-ревізійної служби під час проведення планової чи позапланової виїзної ревізії або перевірки, в якій міститься вимога про повне або часткове скасування результатів відповідної ревізії або перевірки;
- у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з підконтрольною установою, якщо підконтрольна установа не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної контрольно-ревізійної служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;
- проводиться реорганізація (ліквідація) підконтрольної установи;
- у разі надходження доручення щодо проведення ревізій та перевірок у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури , державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби;
- у разі, коли вищестоящий орган державної контрольно-ревізійної служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної контрольно-ревізійної служби здійснив перевірку актів ревізії або перевірки, складених нижчестоящим органом державної контрольно-ревізійної служби, та виявив їх невідповідність вимогам законів. Позапланова виїзна ревізія або перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної контрольно-ревізійної служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної контрольно-ревізійної служби, які проводили планову або позапланову виїзну ревізію або перевірку зазначеної підконтрольної установи, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу.
Із положень статті 2 цього Закону випливає, що підконтрольними установами є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи, суб'єкти господарювання державного сектору економіки, а також підприємства і організації, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, виконували місцеві бюджети.
Згідно з ч. 6 ст. 11 ЗУ „Про КРУ» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Орган державної контрольно-ревізійної служби , прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії або перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії або перевірки та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії або перевірки, а також на вимогу суду - інші відомості (ч. 8 ст. 11 ЗУ „Про КРУ» ).
Отже, прокуратура за власною ініціативою може доручити органу державної контрольно-ревізійної служби проведення позапланової ревізії Ворзельської селищної ради як підконтрольної КРУ, яка, в свою чергу має право звернутись до суду з відповідним поданням.
Прокурором не додано до подання доказів наявності доручення від органів прокуратури щодо проведення ревізій та перевірок у підконтрольних установах , в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби.
Прокурором не було також додано до подання доказів на підтвердження порушення кримінальної справи в забезпечення розслідування якої необхідно провести позапланову ревізію, а також інших документів, які відповідно до частин п'ятої і сьомої статті 11 ЗУ „Про КРУ» свідчать про виникнення підстав для проведення ревізії.
Виходячи з наведеного суд не знаходить підстав для задоволення подання.
Керуючись ст. 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» ,-
п о с т а н о в и в:
Відмовити в задоволенні подання помічника прокурора міста Ірпеня ОСОБА_1 про призначення документальної ревізії фінансово-господарської діяльності Ворзельської селищної ради.
Суддя: ОСОБА_2
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2011 |
Оприлюднено | 24.01.2017 |
Номер документу | 64154331 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ірпінський міський суд Київської області
Линник В. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні