11/70
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"19" квітня 2007 р. Справа № 11/70
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Коваленко Н.М.
при секретарі судового засіданні Кучугурному О.М., розглянувши матеріали адміністративної справи № 11/70 від 01.03.2007 року
за позовом: управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Жовтнева, 62,
до відповідача: Управління житлового-комунального господарства Смолінської селищної ради, 26223, Кіровоградська область, Маловисківський район, смт. Смоліно, вул. Козакова, 7,
про стягнення 4484, 53 грн. заборгованості по страховим внескам, -
ПРЕДСТАВНИКИ:
від позивача - не з'явився;
від відповідача - Прокопенко Л.О., директор, довідка № 18 від 18.04.2007 року;
Час прийняття постанови 10 год. 20 хв.
Управлінням Пенсійного фонду України в Маловисківському районі подано позов про стягнення з Управління житлового-комунального господарства Смолінської селищної ради 4484, 53 грн. заборгованості по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
До господарського суду 10.04.2007 року надійшло клопотання від 10.04.2007 року позивача про розгляд справи за відсутності повноважного представника управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі.
Відповідач письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження таких заперечень не надав. Повноважний представник відповідача в засіданні суду – 19.04.2007 року визнав адміністративний позов, зробивши з цього приводу усну заяву.
Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши представника відповідача, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах в містах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.04.2002 року № 8-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.05.2002 року за № 442/6730 з наступними змінами, управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі є органом Фонду із статусом юридичної особи, що здійснює управління фінансами пенсійного забезпечення в межах району.
Відповідно до п. 4 ст. 18 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003 року № 1058-ІУ (далі - Закон-1058) страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування. На ці внески не поширюється податкове законодавство.
Управління житлового-комунального господарства Смолінської селищної ради зареєстровано як платник внесків до Пенсійного фонду України.
Статтею 1 Закону-1058 визначено, що страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше, та кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.
На підставі ст. ст. 18, 19, 20, пп. 1 п. 8 Розділу ХУ Закону-1058 страхові внески, що перераховуються до солідарної системи, сплачуються страхувальниками та застрахованими особами на умовах і в порядку, визначених цим Законом, та в розмірах, передбачених Законом України “Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування” від 26.06.1997 року, № 400/97, тобто платник нараховує та сплачує страхові внески у встановлений граничний термін за ставкою 32 % від суми фактичних витрат на оплату праці найманих працівників та відраховує і перераховує страхові внески від об'єкту оподаткування застрахованих осіб - найманих працівників за ставкою 1-2 % від їх сукупного оподатковуваного доходу.
Згідно пунктів 6 та 12 ст. 20 Закону-1058 страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески нараховані за відповідний базовий звітний період (календарний місяць), не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду, страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Відповідно до п. 2 ст. 106 Закону-1058 суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальником у визначені строки вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків і сплачуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Заборгованість Управління житлового-комунального господарства Смолінської селищної ради по страхових внесках на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування складає 4484, 53 грн.
Недоїмка по страхових внесках в сумі 4484, 53 грн. виникла за листопад, грудень 2006 року та підтверджується розрахунками суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за листопад, грудень 2006 року, які містяться в матеріалах справи (а.с. 10, 11).
Частиною другою ст. 124 Конституції України визначено, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, які виникають у державі.
Доказів внесення змін в щомісячний розрахунок, чи сплати недоїмки - відповідач суду та позивачу не надав. За вказаних обставин позовні вимоги позивача є обґрунтованими і сума недоїмки по страхових внесках підлягає стягненню в повному обсязі на користь управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі.
Керуючись статтями 71, 160, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, пунктом 6 "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольнити повністю.
Стягнути з управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради, що знаходиться за адресою: 26223, вул. Козакова, 7 смт. Смоліно, Маловисківський район, Кіровоградська область (р/р № 26002301331329 в ТВБВ № 2 "Промінвестбанку" м. Кіровоград, МФО 323301, ід. код 24715979) на користь управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі, що знаходиться за адресою: 26200, вул. Жовтнева, 62, м. Мала Виска, Кіровоградська область (р/р № 256003011241 в ОУ "Ощадбанк" м. Кіровоград, МФО 323475, ід. код 20650102) заборгованість по страхових внесках на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в сумі 4484, 53 грн.
Сторони мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України. Про апеляційне оскарження постанови спочатку подається заява. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу – з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається в строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений цим кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає чинності після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала не набрала законної сили.
Суддя
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2007 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 641606 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні