Постанова
від 27.12.2016 по справі 826/10315/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 грудня 2016 року № 826/10315/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовомДержавної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві доПублічного акціонерного товариства Київський завод комунального машинобудування КОММАШ пронадання дозволу на погашення податкового боргу

На підставі ст. 183-2 КАС України, Суд розглядає справу у скороченому провадженні.

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві до Публічного акціонерного товариства Київський завод комунального машинобудування КОММАШ про надання дозволу на погашення податкового боргу.

Позовні вимоги мотивовані тим, що згідно до облікових карток платника податків, Відповідач на день звернення до суду має податкову заборгованість перед бюджетом на загальну суму 1444517,37 грн., який з складається з податку на додану вартість, земельного податку та орендної плати з юридичних осіб.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2016 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано Відповідачу, в разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову.

Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав.

Відповідачу надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження за адресою: 03022, м. Київ, вул. Васильківська, буд. 28, на адресу суду повернулася повідомлення про вручення - з відмітною про вручення 17.08.2016 р. представником Відповідача.

Таким чином, протягом встановленого пунктом 3 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України 10 (десяти) денного строку з дня одержання ухвали (відповідно до п.11 ст.35 КАС вважається належно одержаною) відповідачем не надано письмових заперечень проти позову чи заяви про визнання позову.

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного.

ПАТ Київський завод комунального машинобудування КОММАШ (код за ЄДРПОУ - 14315428) перебуває на обліку як платник податків у ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві.

За Відповідачем рахується податкова заборгованість у розмірі - 1444517,37 грн., а саме: з податку на додану вартість у розмірі 24557,06 грн. (податкові декларації: № 9129759613 від 22.06.2015 р. на суму 3935,20 грн; № 9153330380 від 20.07.2015 р.. на суму 4254,00 грн.; № 919563887 від 22.09.2015 р. на суму 2 грн.; № 9215507798 від 20.10.2015 р. на суму 5802,00 грн.; № 9237727079 від 20.11.2015 р. на суму 490,00 грн.; № 9257484431, від 21.12.2015 р. на суму 1002,00 грн.; № 9081620693 від 20.05.2016 р. на суму 4332,00 грн.); з земельного податку на суму 32276,52 грн. (податкові декларації: № 9002809403 від 29.01.2013 р. на суму 41375,28 грн.; № 9000827091 від 17.01.2014 р. на суму 41375,28 грн.; № 9276724587 від 25.04.2016 р. на суму 72968,02 грн.; № 9063458854 від 21.04.2016 р. на суму 136642,78 грн.); з податку на орендну плату з юридичних осіб (податкова декларація № 9063458854 від 21.04.2016 р. на суму 136642,78 грн.).

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового Кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового Кодексу України, Пеня нараховується: після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.

Згідно з п. 59.1 ст. 59 Податкового Кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.

Разом з тим, відповідно до пункту 59.5 цієї ж статті Кодексу України, у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Податковим органом 04.02.2009 р. року Відповідачу була виставлена податкова вимога № 1/599 на загальну суму 4738,70 грн., № 2/2542 від 22.06.2009 р. на загальну суму 24303,39 грн. та надіслано поштою.

Крім того 19.10.2012 р. прийнято рішення про опис майна у податкову заставу № 45/19-112 від 19.10.2012 р. та 19.10.2015 р. складено акт опису майна у податкову заставу № 34/26-50-29-01-10 на загальну суму 8228171,15 грн.

Судом також встановлено, що до цього часу Відповідачем не здійснено будь-яких дій з погашення наявної заборгованості.

У зв'язку з наявністю податкового боргу позивачем було вжито заходів щодо стягнення боргу у судовому порядку і звернувся до суду про стягнення 297769,29 грн. з ПАТ КЗКМ КОММАШ . Позовну заяву задоволено у повному обсязі.

Крім того позивачем неодноразово вживались заходи з примусового списання коштів з р/р платника податків, але банк відмовляв у прийнятті до виконання інкасових доручень у зв'язку з відсутністю коштів на рахунках боржника.

Згідно підпункту 14.1.175. Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п.95.1. ст.95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. У пункті 95.2. ст. 95 Податкового кодексу України зазначено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Пункт 95.3. ст. 95 Податкового кодексу України: Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини .

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику .

За таких обставин суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення у повному обсязі.

Керуючись положеннями статей 94, 160-163, 183 2 , 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Надати дозвіл на реалізацію майна Публічного акціонерного товариства Київський завод комунального машинобудування КОММАШ (код ЄДРПОУ 14315428), яке перебуває у податковій заставі згідно акту опису майна № 34/26-50-29-01-10 від 19.10.2015 р. з метою погашення податкового боргу платника податків.

Відповідно до п.п. 9, 10 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, визначені ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.Б. Федорчук

Дата ухвалення рішення27.12.2016
Оприлюднено27.01.2017
Номер документу64260143
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10315/16

Постанова від 21.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 21.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 04.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 02.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 02.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні