Ухвала
від 11.01.2017 по справі 826/12259/13-а
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

              ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ            УХВАЛА 11 січня 2017 року                    м. Київ                                        К/800/217/17 Суддя Вищого адміністративного суду України Бившева Л.І., розглянувши касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі – ДПІ) на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 серпня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 20 грудня 2016 року у справі № 826/12259/13-а     за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІПП-Центр» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - В С Т А Н О В И Л А : ДПІ 30 грудня 2016 року (згідно зі штампом на поштовому конверті) звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 серпня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 20 грудня 2016 року. Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана з порушенням ч.  5 ст.  213 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до пп. 3 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року №  3674-VI зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору» від 22 травня 2015 року № 484-VIII (редакція діє з 01 вересня 2015 року), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Оскільки у цій справі за подачу позову майнового характеру підлягав сплаті судовий збір у розмірі 4872,00 грн. (2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати (пп.  1 пп. 3 ч. 2 ст. 4 Закону №  3674-VI)), то за подання касаційної скарги судовий збір підлягав сплаті у розмірі 5846,40 грн. У той же час ДПІ сплачено судовий збір за подання касаційної скарги в сумі 2752,80  грн., про що свідчить платіжне доручення 23 грудня 2016 року № 1082. Отже, ДПІ судовий збір сплачено у розмірі меншому, ніж передбачено Законом №  3674-VI за подання касаційної скарги на рішення суду у справі за позовом майнового характеру. Присудження на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІПП-Центр» із Державного бюджету України витрати щодо сплати судового збору в сумі 2294,00  грн., з якої ДПІ було розрахована ставка збору за подання касаційної скарги на рішення суду, не виключає обов'язок ДПІ сплатити судовий збір за подання касаційної скарги в розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви майнового характеру. Відповідно до ч.  3 ст.  214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст.  213 цього Кодексу, застосовуються правила ст.  108 цього Кодексу. Керуючись статтями 108, 165, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, - У Х В А Л И Л А: Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 серпня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 20 грудня 2016 року у справі № 826/12259/13-а   залишити без руху та встановити строк для усунення недоліків до 20 лютого 2017 року. Роз'яснити, що відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга буде повернута та вважатись неподаною, якщо особа, що подає касаційну скаргу, не усуне зазначені недоліки касаційної скарги до вказаного строку або не заявить клопотання про його продовження. Ухвала може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та у порядку, визначеному статтями 237, 238, 2391 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя                                                                                                              Л.І. Бившева

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення11.01.2017
Оприлюднено30.01.2017
Номер документу64332974
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12259/13-а

Постанова від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 20.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 05.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 10.11.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Постанова від 16.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні