Ухвала
від 01.02.2017 по справі 4409/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

01 лютого 2017 р.Справа № 4409/11/2070

Суддя Харківського апеляційного адміністративного суду Подобайло З.Г., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 22.12.2016р. по справі № 4409/11/2070

за позовом ОСОБА_1

до Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області

про визнання незаконними дій та скасування податкового повідомлення - рішення,

ВСТАНОВИВ :

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 22.12.2016р. задоволено позов ОСОБА_1 до Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області про визнання незаконними дій та скасування податкового повідомлення - рішення.

На зазначену постанову суду Київською ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області подано апеляційну скаргу.

Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 20.01.2016р. вказана апеляційна скарга залишена без руху, оскільки подана з порушенням ч. 6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме не надано документ про сплату судового збору.

Київською ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на виконання вимог ухвали суду, подано клопотання про відстрочення сплати судового збору , в обгрунтування якого посилається на вимоги ст. ст. 13 , 88, 94 КАС України, ст. 8 Закону України "Про судовий збір",п. 6 азб. 3 ст. 129 Конституції України, ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", ст. 2 Бюджетного Кодексу України, на рішення Європейського суду від 19.06.2001р. Справа "Креуз проти Польши", на те, що станом на 2017 рік не доведений кошторис , бюджетні асигнування ваідсутні, ДФС у Харкфівській області складено та направлено на адресу ДФС України проект кошторису на 2017 рік, яким заплановано видатки в розмірі 90802,81 тис.грн. В підтвердження наведеного надає довідку Головного Управління ДФС у Харківській області від 12.01.2017р. №14/20-40-05-29 про тимчасову відсутність грошових коштів на сплату судового збору та довідку Управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер ГУ ДФС у Харківській області № 362/20-40-05-73 від 28.12.2016р. Враховуючи наведені обставини просить суд захистити інтереси держави, не позбавляти права на оскарження судового рішення та відстрочити сплату судового збору за подання апеляційної скарги до ухвалення судового рішення у справі.

Дослідивши наявні матеріали, суд приходить до висновку, що клопотання Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до вимог ст. 129 Конституції України основними засадами судочинства, крім іншого, є забезпечення апеляційного та касаційного оскарження рішення суду, крім випадків, встановлених законом.

Згідно ст. 13 КАС України особам, які беруть участь у справі, а також особам, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, забезпечується право на апеляційне та касаційне оскарження рішень адміністративного суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Статтею 8 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.

Законом України від 28.12.2014 року № 80 - VIII Про Державний бюджет України на 2015 року затверджено план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду, а саме з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року.

Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 "Інші поточні платежі", розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.

При цьому, суд враховує, що саме відсутність бюджетних асигнувань, тобто фінансових ресурсів для покриття видатків на певні цілі, в даному випадку - на сплату судового збору, а не відсутність бюджетного фінансування є поважною причиною неможливості сплатити судові витрати.

Крім того, судом враховано практику Європейського Суду з прав людини ( рішення від 19.06.2001 року Справа "Креуз проти Польщі" (CASE OF KREUZ v. POLAND) - заява N 28249/95), де суд дійшов висновку, що сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду, ускладнювати цей доступ таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди самій суті цього права, та має переслідувати законну мету.

Враховуючи вищенаведене та право суду на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, звільнення від його сплати, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання апелянта та відстрочити сплату судових витрат до ухвалення апеляційним судом рішення у даній справі.

Апеляційна скарга за формою та змістом відповідає вимогам ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України, подана з дотриманням порядку і строків апеляційного оскарження.

Інших перешкод для прийняття апеляційної скарги Харківським апеляційним адміністративним судом та відкриття апеляційного провадження не встановлено.

З огляду на зазначене, перешкоди для прийняття апеляційної скарги та відкриття апеляційного провадження Харківським апеляційним адміністративним судом відсутні.

Керуючись ст. 88, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області про відстрочення сплати судового збору задовольнити .

Відстрочити Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області сплату судового збору до ухвалення судового рішення по даній справі.

Відкрити апеляційне провадження за апеляційною скаргою Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 22.12.2016р. по справі № 4409/11/2070 за позовом ОСОБА_1 до Київської ОДПІ м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області про визнання незаконними дій та скасування податкового повідомлення - рішення.

Особи, які беруть участь у справі, мають право подати клопотання про розгляд апеляційної скарги за їх відсутності.

Запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати до Харківського апеляційного адміністративного суду заперечення на апеляційну скаргу.

Надіслати особам, які беруть участь у справі, копії ухвали про відкриття апеляційного провадження, копії апеляційної скарги та інформацію про їхні права та обов'язки.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя (підпис) Подобайло З.Г.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2017
Оприлюднено02.02.2017
Номер документу64426524
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4409/11/2070

Ухвала від 07.03.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 20.01.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 22.12.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 30.11.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 04.07.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 08.04.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 29.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 27.04.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні