Постанова
від 24.01.2017 по справі 812/1144/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3.13

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 січня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1144/16

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Шембелян В.С.,

за участі секретаря - Олійник О.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Сєвєродонецьку адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток" до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Луганської області Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток" (далі за текстом - Позивач, ТОВ Восток ) до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області (далі за текстом - Відповідач, ДПІ у м. Сєвєродонецьку), який позивач уточнив та остаточно просив:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Ш № 0003441203 від 19.08.201 щодо нарахування штрафу у розмірі 20% 8810 грн 51 коп. за затримку сплати грошового зобов'язання з плати за землю за 2014-2016 рр.- частково - в сумі 8145,69 грн (за вийнятком перших трьох штрафів (за порушення граничного терміну сплати земельного податку - 02.03.2014 року та два за 30.03.2014 року)).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем порушено вимоги ст. 6 Закону України від 02.09.2014 № 1669-VII "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", відповідно до якої платників податків звільнено від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності. Таким чином, позивач вважає, що для нього існують законні підстави звільнення від сплати за користування земельними ділянками та майном державної й комунальної власності, встановлені, зокрема Законом України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" на цей період. А тому, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати повідомлення-рішення форми Ш № 0003441203 від 19.08.2016.

Представник позивача у судове засідання не прибув, надав письмове клопотання про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, надав до суду письмові заперечення проти позову (а.с.36-41), в яких зазначив, що позивач є платником податків і зборів, передбачених Податковим кодексом України. Відповідно до п. 61.1 ст. 61 та ст. 41 Податкового кодексу України податковий контроль щодо правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами у межах повноважень, визначених цим Кодексом.

03.08.2016 відповідачем було складено Акт № 1156/12-14-12-03/20185711 про результати камеральної перевірки даних Позивача, щодо дотримання граничних термінів сплати по земельному податку за період 2014-2016 р.р. Акт позивачем отримано 08.08.2016.

19.08.2016 за № 10679/12-14-12-03/06 на адресу позивача було направлено податкове повідомлення-рішення, яке отримане 05.09.2016.

Згідно з п. 126.1 ст.126 ПКУ у разі, якщо платник податків не сплачує, зокрема, узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

-при затримці до 30 календарних днів включно, наступним за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

-при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Оскільки ТОВ Восток було самостійно визначено грошове зобов'язання та заявлено до сплати згідно звітної податкової декларації за 2014 рік № 9008003067 (звітна) від 18.02.2014, за 2015 рік № 1500008020 (звітна) від 20.02.2015, за 2016 рік № 1600007091 (звітна) від 19.02.2016, № 1600008700 (уточнююча) від 23.03.2016, то відповідно до п. 56.11. ст. 56 ПКУ це грошове зобов'язання не підлягає оскарженню.

Так як податкове зобов'язання з орендної плати за землю, самостійно визначене ТОВ Восток у декларації за 2014-2016 р.р. не сплачено протягом строків, визначених ПКУ, а погашення податкового боргу відбулось частково внаслідок подання уточнюючої декларації від 23.03.2016 № 1600008700 зі зменшенням суми раніше нарахованого зобов'язання, то до платника застосовуються штрафні санкції у відповідності до п. 126.1 ст. 126 ПКУ, з урахуванням загального строку затримки, сплати суми податкового боргу.

Крім того, відповідно до ст.10 Закону № 1669 єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує обставини непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) обов'язків, є сертифікат Торгово-промислової палати України, що відповідачу не надавався.

Тому відповідач просить в задоволенні адміністративного позову ТОВ Восток про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити в повному обсязі.

Суд розглядає справу в порядку ст. 41 КАС України.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши інші докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що заявлений адміністративний позов підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Восток", код ЄДРПОУ 20185711, є юридичною особою, зареєстровано виконавчим комітетом Сєвєродонецької міської ради 18.12.1995 за № 13831200000001530 (а. с. 8).

ТОВ "Восток" перебуває на обліку у Державній податковій інспекції м. Сєвєродонецька ГУ ДФС у Луганській області як платник окремих податків, зокрема орендної плати.

На підставі рішення Сєвєродонецької міської ради від 30.09.2010 № 4548 між товариством з обмеженою відповідальністю "Восток" та Сєвєродонецькою міською радою укладено договір оренди землі від 08.10.2010, відповідно до якого Сєвєродонецька міська рада передала товариству з обмеженою відповідальністю "Восток" в оренду земельну ділянку загальною площею 0,0995 га, в тому числі: під спорудами - 0.0012 га, під проходи, проїзди та площадки - 0,0983 га, яка знаходиться за адресою м. Сєвєродонецьк, район перехрестя вул. Курчатова-вул. Новікова, мікрорайон 78 (а.с.68-76).

Крім того, відповідно до договорів на право тимчасового користування землею: №179 від 08.08.2000; №258 від 26.12.2000 та №259 від 26.12.2000 позивачу Сєвєродонецьою міською радою передані земельні ділянки по 0,0754 га, 0,0533 га, 0,1419 га відповідно, що знаходяться за адресою: м. Сєвєродонецьк, район перехрестя вул. Курчатова-вул. Новікова, мікрорайон 79, 78 (а.с.74-76).

Як свідчать заперечення відповідача, сторони не оспорюють факту своєчасності подання податкової звітності позивачем, а також його права на уточнення даних декларації у зв'язку з виявленими неточностями, що також підтверджують наявні в матеріалах справи документи, а саме:

-податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 звітна, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 19944,39 грн, з щомісячною сумою орендної плати, у розмірі 1662,04 грн. зі строком сплати до 30 числа, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (а.с. 77);

-податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 звітна, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 21207,03 грн, з щомісячною сумою орендної плати, у розмірі 1767,25 грн. зі строком сплати до 30 числа, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (а.с. 80);

-податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 звітна, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 19944,39 грн, з щомісячною сумою орендної плати, у розмірі 1662,04 грн. зі строком сплати до 30 числа, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (а.с. 83);

-податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 звітна, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 26487,58 грн, з щомісячною сумою орендної плати, у розмірі 2207,30 грн. зі строком сплати до 30 числа, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (а.с. 86);

-податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 уточнююча (орендна плата) (а.с. 89-92).

Як встановлено під час розгляду справи, посадовою особою Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області на підставі пп.75.1.1 п. 75.1 ст. 75 у порядку ст. 76 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності ТОВ Восток , результати якої викладено в акті від 03.08.2016 № 1156/12-14-12-03/20185711 ( а.с.42зв.бік-44).

Перевіркою було встановлено порушення граничних термінів сплати самостійно визначених грошових зобов'язань по орендній платі на земельні ділянки державної або комунальної власності за період 2014-2016р.р в сумі 44053,55 грн. протягом строків, визначених п.57.1 ст.57, п.287.3 ст.287 ПК України.

На підставі висновків акту перевірки, контролюючим органом було винесено податкове повідомлення - рішення форми Ш від 19.08.2016 за № 0003441203 про нарахування штрафних санкцій у розмірі 8810,51 грн за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб (а.с.46зв.бік).

З розрахунку штрафних санкцій до оскарженого податкового-повідомлення рішення вбачається, що штрафні санкції позивачу нараховані за загальний період прострочення з 02.03.2014 (дата першого нарахування простроченого зобов'язання) - по 30.07.2016 (дата погашення останнього простроченого зобов'язання) (а.с.6-7).

Суд приймає рішення у справі, керуючись такими вимогами чинного законодавства.

Відповідно до п.п.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно зі статтею 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Статтею 286 ПК України встановлено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

Суми податкових зобов'язань, визначені відповідачем самостійно у податкових деклараціях, в силу приписів п. 56.11 статті 56 ПК України не підлягають оскарженню та є узгодженими з дня подання декларацій.

Відповідно до п.57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Одночасно п.287.3. ст. 287 ПК України визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу ( п. 288.7 ст. 288 ПК України).

Вирішуючи питання щодо правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення про визначення податкового боргу з земельного податку суд враховує таке.

Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України" та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" від 02 вересня 2014 року № 1669-VII (далі - Закон №1669) період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Виходячи з наведених приписів, датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014року.

Статтею 6 Закону № 1669 (в редакції, чинній до 08.06.2016) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Згідно з частиною 3 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" наведеного Закону, закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

За результатами аналізу вказаних норм суд вважає, що Закон № 1669 є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до Податкового кодексу України.

Крім того, Закон № 1669 прийнято у часі пізніше ніж Податковий кодекс України.

Відповідно до п. 5 ст. 11 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1669, Кабінету Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону зобов'язаний, зокрема: затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" № 405/2014 від 14.04.2014, у період з 14.04.2014 до її закінчення.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України" (від 30 жовтня 2014 року № 1053 "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція", від 05 листопада 2014 року № 1079 "Про зупинення дії розпорядження КМУ від 30 жовтня 2014 року № 1053"), м. Сєвєродонецьк віднесено до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

Оскільки орендовані ТОВ "Восток" земельні ділянки мають комунальну форму власності, розташовані за адресою: м. Сєвєродонецьк, район перехрестя вул. Курчатова-вул. Новікова, мікрорайон 78, 79, тобто, на території, на якій, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р здійснювалася антитерористична операція, суд вважає, що позивач в силу статті 6 Закону № 1669 був звільнений від плати за її використання до 08.06.2016, а саме, до внесення змін до вказаної норми Закону.

Згідно зі ст.10 Закону № 1669 протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Однак, посилання представника відповідача на дану норму Закону суд вважає необґрунтованим, оскільки статтею 6 Закону №1669, яка має пряму дію, не вимагається додаткове отримання сертифіката про засвідчення настання форс-мажорних обставин. До того ж, сертифікат Торгово-промислової палати України потрібен для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, а ст. 6 Закону № 1669 передбачає не відповідальність, а звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності. Предметом розгляду ж цієї справи є саме правомірність застосування штрафних санкцій за несвоєчасне погашення зобов'язання з земельного податку.

Статтею 6 Закону № 1669 (в редакції чинній з 08.06.2016 на момент винесення оскаржуваного повідомлення рішення) звільнено суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, де зазначено, що Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення визначено, що на території м. Луганська органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

З додатку № 1 (відомості про наявність земельних ділянок) до декларацій з плати за землю вбачається, що податок за землю сплачується за об'єкти, які розташовані на території м. Северодонецьку, що не входить вказаного переліку.

Таким чином, відповідно до положень Закону № 1669 достатньою підставою для звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності та скасування орендної плати за користування державним та комунальним майном стосовно конкретних суб'єктів господарювання є встановлення факту здійснення ними діяльності на території проведення антитерористичної операції за період з 14.04.2014 по 07.06.2016.

Зазначена підстава відносно Позивача була встановлена при розгляді даної справи, що вказує на відсутність у Відповідача законних підстав для прийняття спірного податкового повідомлення - рішення щодо застосування штрафних санкцій до позивача за період з 14.04.2014 по 07.06.2016. Таким чином, виходячи із змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, наявними є підстави для визнання протиправним та скасування оскарженого повідомлення рішення в частині застосування штрафних санкцій до позивача за період прострочення погашення зобов'язання за період з 14.04.2014 по 07.06.2016.

Отже, уточнені позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, оскільки штрафні санкції позивачу нараховані за загальний період прострочення з 02.03.2014 по 30.07.2016 (а.с.6-7).

В задоволенні уточнених позовних вимог щодо скасування податкового повідомлення-рішення в частині нарахування позивачу штрафних санкцій за період прострочення зобов'язань з 08.07.2016 по 30.07.2016 слід відмовити за необґрунтованістю.

Оскаржене податкове повідомлення-рішення форми Ш від 19.08.2016 за № 0003441203 як протиправне скасовується судом лише в частині застосування штрафних санкцій до позивача за період прострочення погашення зобов'язання з 14.04.2014 по 07.06.2016, в іншій частині є чинним, оскільки сам факт прострочення погашення зобов'язання позивачем не оспорюється.

Позивачем при зверненні до Луганського окружного адміністративного суду з даним позовом сплачено судовий збір у загальному розмірі 1378,00 грн. відповідно до квитанції № 11 від 26.09.2016 (а.с.2).

У зв'язку з частковим задоволенням уточнених позовних вимог, відповідно до ст.94 КАС України слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Восток" сплачені ними судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 689,00 грн (а.с.2).

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 105, 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Уточнений адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Восток до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення рішення задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області форми Ш від 19.08.2016 за № 0003441203 в частині нарахування штрафних санкцій за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з земельного податку з юридичних осіб за період з 14.04.2014 по 07.06.2016.

В задоволенні іншої частини уточнених позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області (код ЄДРПОУ 39890583) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Восток (код ЄДРПОУ 20185711) судовий збір в розмірі 689,00 грн. (шістсот вісімдесят дев'ять гривень 00 коп.).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 30 січня 2017 року.

Суддя В.С. Шембелян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.01.2017
Оприлюднено17.02.2017
Номер документу64750202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1144/16

Постанова від 04.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 03.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 12.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 23.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 24.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні