Постанова
від 09.02.2017 по справі 465/5787/16-а
ФРАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

465/5787/16-а

П О С Т А Н О В А

Іменем України

09.02.2017 року м.Львів

Франківський районний суд м. Львова в складі:

головуючого - судді Масендич В.В.

при секретарі - Левицькому М.І.

з участю

представника відповідача - Грицина Я.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий центр Автосвіт до Львівської міської ради: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м.Львова, про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування,-

в с т а н о в и в:

Позивач звернувся в суд з позовом до Львівської міської ради: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м.Львова, про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування. Позов мотивує тим, що 08.09.2016р. відповідачем було проведено перевірку дотримання вимог містобудівного законодавства ТзОВ ТЦ Автосвіт за адресою: м.Львів, вул. Перфецького, 9, за результатами якої було складено акт б/н від 08.09.2016р.

08.09.2016р. відповідачем було винесено припис б/н про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

08.09.2016р. відповідачем було складено протокол б/н про адміністративне правопорушення у сфері містобудування.

22.09.2016р. на підставі протоколу б/н від 08.09.2016р. та акту б/н від 08.09.2016р. відповідачем винесено постанову №07 вих. 1940/28 про накладення на ТзОВ ТЦ Автосвіт штрафу у розмірі 130 500 грн. за порушення абзц. 4 п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , а саме, проведено будівельні роботи з будівництва Торгового центру, збудовано два поверхи та споруджено монолітне бетонне перекриття, без містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, проектної документації затвердженої відповідно до чинного законодавства та дозвільних документів на право проведення будівельних робіт.

ТзОВ ТЦ Автосвіт не погоджується з результатами позапланової перевірки, вважає протокол б/н від 08.09.2016р. та постанову №07 вих. 1940/28 від 22.09.2016р. необґрунтованими та такими, що підлягають скасуванню. Відтак, згідно акту перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 08.09.2016р. вбачається, що на момент проведення перевірки, на вказаному об'єкті, будівельні роботи не проводились.

При складанні протоколу провідним спеціалістом відділу інспекційної роботи не взято до уваги той факт, що за вищезгадане будівництво по вул. Перфецького, 9 у м.Львові, керівника Торгового центру Автосвіт вже притягували до адміністративної відповідальності, про що було винесено Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області постанову від 18.01.2012р. за №1ф/38-ф про накладення ОСОБА_2 стягнення у вигляді штрафу, та постанову від 18.01.2012р. за №1ф/4-ю про накладення ТзОВ ТЦ Автосвіт стягнення у вигляді штрафу.

Зважаючи на викладене, передбачені абзац.4 п.4 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності (в редакції Закону України від 22.12.2011р. №4220-VI) штрафні санкції можуть бути застосовані до суб'єкта містобудування лише у випадку вчинення ним відповідних порушень після 19.01.2012р.

Відтак, ТзОВ ТЦ Автосвіт 22.09.2016р. подало письмові пояснення до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові з зазначенням про неможливість притягнення двічі за одне й те саме правопорушення. З невідомих причин відповідач не взяв до уваги вказане та не дослідив докази.

Таким чином, зважаючи на вищевикладене, позивач просить позов задоволити та скасувати постанову №07 вих. 1940/28 від 22.09.2016р. про накладення на ТзОВ ТЦ Автосвіт штрафу у розмірі 130 500 грн. та скасувати припис від 08.09.2016р. б/н про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Представник відповідача подав на адресу суду заперечення в яких вказав на те, що відповідно до п.5, 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2011р. №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Підставою для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства. Відтак, від ОСОБА_3 до Інспекції надійшла заява, що зареєстрована у відділі Центр надання адміністративних послуг від 16.08.2016р. №3-В-44835-07, на підставі якої Інспекцією було видано направлення для проведення позапланової перевірки від 01.09.2016р. №119-пп на об'єкті будівництва, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул. Перфецького, 9.

Представник відповідача зазначає, що у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт. Відтак, на підставі вищезгаданої скарги та направлення на проведення перевірки посадовою особою здійснено виїзд з метою проведення перевірки за місцем проведення будівельних робіт та складено акт від 08.09.2016р., за результатами якої встановлено, що за адресою по вул. Перфецького, 9 у м.Львові було проведено будівельні роботи з будівництва торгового комплексу з вбудованими офісними приміщеннями та приміщеннями обслуговування автотранспорту. На момент проведення перевірки забудовником, на капітальній, фундаментній основі зведено стіни двох поверхів вказаної будівлі та споруджено монолітне, бетонне перекриття. Проведено фото фіксацію об'єкта.

На вимогу інспектора, для належного проведення перевірки, забудовник відмовився надавати погоджену проектну документацію та відповідні дозвільні документи на проведення будівельних робіт, натомість повідомив, що питання відповідного майнового спору знаходиться на розгляді в Господарському суді Львівської області. Інформація про відповідальних осіб зі здійснення авторського нагляду також не надана. Документи на відповідне землекористування забудовником не оформлено. Викопіювання з Генерального плану м.Львова з нанесеними червоними лініями та наявними інженерними мережами не представлено. На момент проведення перевірки, на вказаному об'єкті, будівельні роботи не проводились. На підставі вищевказаного акту перевірки було складено також протокол про правопорушення в сфері містобудівної діяльності від 08.09.2016р. за фактом виконання будівельних робіт без дозвільних документів. Також видано припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт від 08.09.2016р.

22.09.2016р. Інспекцією винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності №07-вих-1940/28, якою визнано ТзОВ Торговий центр Автосвіт винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абзц. 4 п.4 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у сумі 130 500 грн.

Представник відповідача посилається на ч.1 та ч.7 ст. 376 ЦК України, відповідно до якої житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважається самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування може постановити рішення, яким зобов'язати особу, яка здійснила (здійснює) будівництво, повести відповідну перебудову.

У разі істотного відхилення від проекту, що суперечить суспільним інтересам або порушує права інших осіб, істотного порушення будівельних норм і правил суд за позовом відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування може постановити рішення, яким зобов'язати особу, яка здійснила (здійснює) будівництво, провести відповідну перебудову.

Якщо проведення такої перебудови є неможливим або особа, яка здійснила (здійснює) будівництво, відмовляється від її проведення, таке нерухоме майно за рішенням суду підлягає знесенню за рахунок особи, яка здійснила (здійснює) будівництво. Особа, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво, зобов'язана відшкодувати витрати, пов'язані з приведенням земельної ділянки до попереднього стану

Відтак, представник відповідача зазначає, що позивачем не надано до перевірки жодних належних документів, в розумінні ст.. 376 ЦК України, що в свою чергу дає всі достатні підстави для кваліфікації об'єкта як самочинного будівництва, позивачем розпочато будівельні роботи без отримання всіх необхідних документів.

Крім цього, представник відповідача вважає, що твердження позивача про те, що за вищевказане будівництво по вул. Перфецького, 9 у м.Львові, керівника ТЦ Автосвіт ОСОБА_2. а також ТзОВ ТЦ Автосвіт вже притягували до адміністративної відповідальності є безпідставним та необґрунтованим. Відтак, станом на жовтень 2011 р. самочинного будівництва за адресою: м.Львів, вул. Перфецького, 9 не було, проте станом на червень 2015р., була розміщена самочинна будівля, яка була огороджена та в якій ще не було забудовано вікно 2 поверху прилеглого будинку, що вбачається із зйомки що розміщена на сайті google.com.ua/maps.

Станом на момент проведення перевірки, позивачем на капітальній, фундаментній основі зведено стіни двох поверхів вказаної будівлі та споруджено монолітне, бетонне перекриття. Зокрема позивачем здійснено забудову впритул до прилеглого будинку, забудувавши вікно прилеглого будинку, що розташоване на другому поверсі. Також проведення нових будівельних робіт підтверджується заявою ОСОБА_4, № В-70 від 06.06.2016р. подана Начальнику Управління патрульної поліції у м.Львові ДПП лейтенанту поліції Петрушевському А.М. Окрім цього, позивачем не надано акту перевірки №1-ф/ю від 17.12.2012р., протоколу №1-ф/ю від 17.12.2012р., які слугували підставою для притягнення позивача до відповідальності 18.01.2012р.

В судове засідання представник позивача не з'явився, подав на адресу суду заяву про розгляд справи у його відсутності, позов підтримує просить такий задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечив проти позову, надав пояснення аналогічні викладеним у письмових запереченнях, просить в позові відмовити.

Вивчивши матеріали справи, перевіривши їх доказами, суд приходить до переконання, що позов підставний і підлягає задоволенню виходячи із таких підстав.

08.09.2016р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області складено акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, згідно якого вбачається, що за результатами перевірки встановлено, що за адресою м.Львів, вул. Перфецького, 9 було проведено будівельні роботи з будівництва торгового комплексу з вбудованими офісними приміщеннями та приміщеннями з обслуговування автотранспорту. На момент проведення перевірки забудовником, на капітальній, фундаментній основі зведено стіни двох поверхів вказаної будівлі та споруджено монолітне, бетонне перекриття. На вимогу інспектора, для належного проведення перевірки, забудовник відмовився надавати погоджену проектну документацію та відповідні дозвільні документи на проведення будівельних робіт, натомість повідомив, що питання відповідного майнового спору знаходиться на розгляді в Господарському суді Львівської області. Інформація про відповідальних осіб зі здійснення авторського нагляду також не надана. Документи на відповідне землекористування забудовником не оформлено. Викопіювання з Генерального плану м.Львова з нанесеними червоними лініями та наявними інженерними мережами не представлено. На момент проведення перевірки, на вказаному об'єкті, будівельні роботи не проводились. Відповідно до ст.. 376 ЦК України та ст. ст.. 26, 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності вказаний об'єкт будується із суттєвими порушеннями, та слід вважати його самочинним будівництвом.

Того ж дня, 08.09.2016р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області складено протокол про адміністративне правопорушення, яким ТзОВ Торговий центр Автосвіт притягнено до адміністративної відповідальності за п.6 ст. 96 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , а саме, за те, що замовником будівництва ТзОВ Торговий центр Автосвіт збудовано два поверхи вказаної будівлі за адресою м.Львів, вул. Перфецького, 9 та споруджено монолітне, бетонне перекриття, без містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та належно оформленої та погодженої у встановленому порядку проектної документації та відповідних дозвільних документів на проведення будівельних робіт.

Крім цього, 08.09.2016р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області винесено припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт, яким зобов'язано директора ТзОВ ТЦ Автосвіт ОСОБА_2 зупинити виконання будівельних робіт на об'єкті - будівництво торгового центру з вбудованими офісними приміщеннями та приміщеннями обслуговування автотранспорту на вул. Перфецького, 9 у м.Львові.

Відтак, Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області 22.09.2016р. винесено постанову №07-вих-1940/28 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою ТзОВ Торговий центр Автосвіт визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абзц. 4 п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, а саме за те, що замовником будівництва ТзОВ Торговий центр Автосвіт проведено будівельні роботи з будівництва Торгового центру, збудовано два поверхи та споруджено монолітне бетонне перекриття, без містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, проектної документації затвердженої відповідно до чинного законодавства та дозвільних документів на право проведення будівельних робіт, та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 130 500 грн.

Крім цього, як вбачається з матеріалів справи, 18.01.2012р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області винесено постанову №1ф/38-ф якою директора ТзОВ ТЦ Автосвіт ОСОБА_2 притягнено до адміністративної відповідальності за порушення норм ст. ст. 7, 9, 27 Закону України Про архітектурну діяльність та за ст.. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , а саме, за те, що останній, перебуваючи на посаді директора ТзОВ ТЦ Автосвіт допустив виконання будівельних робіт з будівництва нежитлової будівлі на вул. Перфецького в м.Львові (суміжно з будинковолодінням №13 на вул. Перфецького) без затвердженої проектної документації, та без документу на право виконання будівельних робіт за що накладено адміністративне стягнення у виді штрафу.

Того ж дня, 18.01.2012р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області винесено постанову №1ф/4-ю якою ТзОВ Автосвіт притягнено до адміністративної відповідальності за порушення норм ст. ст. 7, 9, 27 Закону України Про архітектурну діяльність та за ст. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , а саме, за те, що ТзОВ Автосвіт проведено будівництво нежитлової будівлі на вул. Перфецького в м.Львові (суміжно з будинковолодінням №13 на вул. Перфецького) без затвердженої проектної документації, та без документу на право виконання будівельних робіт за що накладено адміністративне стягнення у виді штрафу.

Відповідно до абзац. 4 п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності суб'єктами містобудування, які є замовниками будівництва об'єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за виконання будівельних робіт без реєстрації декларації про початок виконання таких робіт, а також наведення недостовірних даних у зазначеній декларації на об'єктах ІІІ категорії складності.

Відповідно до п.2 Положення про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2015 року №5118, основним завданням Інспекції є здійснення відповідно до законодавства України державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.

Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , державний архітектурно-будівельний контроль сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Відповідно до п.5 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Підставою для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства. Відтак, як вбачається з матеріалів справи, від ОСОБА_3 до Інспекції надійшла заява, що зареєстрована у відділі Центр надання адміністративних послуг від 16.08.2016р. №3-В-44835-07, на підставі якої Інспекцією було видано направлення для проведення позапланової перевірки від 01.09.2016р. №119-пп на об'єкті будівництва, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул. Перфецького, 9.

Таким чином, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідача, суд прийшов до висновку, що позов слід задоволити, оскільки Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові 18.01.2012 року вже були винесені дві постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності на директора ТзОВ ТЦ Автосвіт ОСОБА_2 та на ТзОВ Автосвіт за ст. ст. 7, 9, 27 Закону України Про архітектурну діяльність та за ст. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , а саме, за виконання будівельних робіт з будівництва нежитлової будівлі на вул. Перфецького в м.Львові (суміжно з будинковолодінням №13 на вул. Перфецького) без затвердженої проектної документації, та без документу на право виконання будівельних робіт за що на директора ТзОВ ТЦ Автосвіт ОСОБА_2 та на ТзОВ Автосвіт накладено адміністративне стягнення у виді штрафу.

Відповідно до ст.. 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.

Відтак, директор ТзОВ Торговий центр Автосвіт ОСОБА_2 та ТзОВ ТЦ Автосвіт не можуть бути притягнені двічі за одне й те саме правопорушення в сфері містобудівної діяльності. Крім цього, як вбачається з Акту від 08.09.2016р., Протоколу про адміністративне правопорушення від 08.09.2016р. та Припису від 08.09.2016р., такі були складені в один день, 08 вересня 2016 року за допомогою комп'ютера і записи були зроблені комп'ютерним шрифтом - курсивом, місце складання цих документів, м.Львів, вул. Перфецького, 9. В зазначених документах комп'ютерним шрифтом - курсивом зазначені відомості, які мали бути заповнені письмовим шляхом посадовими особами органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, оскільки технічні засоби не дозволяли це зробити.

Стаття 247 КУпАП встановлює, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Відповідно до ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Наведені вище обставини свідчать про відсутність складу правопорушення в діях позивача, а тому адміністративне провадження відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий центр Автосвіт підлягає закриттю.

Керуючись ст. ст.11, 17, 18, 48, 86, 128, 160-163, 167 КАС України, ст. ст. 122, 251, 254-257 КУпАП, суд,-

в и р і ш и в :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий центр Автосвіт до Львівської міської ради: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м.Львова, про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування - задовольнити.

Постанову №07 вих.1940/28 від 22 вересня 2016 року про притягнення Товариства з обмеженою відповідальністю Автосвіт до адміністративної відповідальності за порушення абз.4 п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладення штрафу в розмірі 130 500 грн. - визнати незаконною та скасувати.

Припис від 08 вересня 2016 року б/н про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт - скасувати.

Стягнути з Львівської міської ради: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м.Львова (м.Львів, вул. Угорська, 7а) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий центр Автосвіт (м.Львів, вул. Перфецького, 9, ЄДРПОУ 31145808, ІПН 311458013036, МФО 380548. р/р26001003135401) сплачений судовий збір в розмірі 1450 грн. (одна тисяча чотириста п'ятдесят гривень).

Апеляційна скарга на постанову подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Франківський районний суд м. Львова протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Масендич В.В.

СудФранківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення09.02.2017
Оприлюднено01.03.2017
Номер документу64954636
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —465/5787/16-а

Постанова від 11.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 14.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 21.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

Ухвала від 27.07.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 07.07.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Постанова від 09.02.2017

Адміністративне

Франківський районний суд м.Львова

Масендич В. В.

Постанова від 09.02.2017

Адміністративне

Франківський районний суд м.Львова

Масендич В. В.

Ухвала від 12.10.2016

Адміністративне

Франківський районний суд м.Львова

Масендич В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні