Ухвала
від 13.03.2017 по справі 826/130/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 826/130/16 Головуючий у 1-й інстанції: Арсірій Р.О.

Суддя-доповідач: Карпушова О.В.

У Х В А Л А

Іменем України

13 березня 2017 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Епель О.В., Кобаля М.І., секретар судового засідання Тищенко Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві, без фіксації судового процесу, в порядку ч. 1 ст. 41 КАС України, питання про ухвалення додаткового судового рішення щодо стягнення судового збору за подання апеляційної скарги Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2016 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Комод на Лівобережній" до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2016 р. позовні вимоги задоволено повністю: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві від 12 серпня 2015 року № 0002792204 про збільшення суми грошового зобов'язання зі сплати податку на додану вартість у розмірі 583 499,00 грн. (п'ятсот вісімдесят три тисячі чотириста дев'яносто дев'ять грн. 00 копійок), у тому числі за основним платежем на суму 466 799,00 грн. (чотириста шістдесят шість тисяч сімсот дев'яносто дев'ять грн.. 00 коп.) та за штрафними санкціями на суму 116 700,00 грн. (сто шістнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.).

Відповідач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2016 р. як таку, що прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права та прийняти нову постанову якою відмовити у задоволені позовних вимог.

Одночасно, заявник апеляційної скарги надав клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення у справі апеляційним судом, яке задоволено ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03 лютого 2017 року та відстрочено Державній податковій інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві сплату судових витрат у розмірі 9627,74 грн. до ухвалення судового рішення у справі.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2017 року апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2016 р., залишено без задоволення, постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2016 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Комод на Лівобережній" до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, залишеено без змін.

На час прийняття рішення судом апеляційної інстанції судовий збір заявником апеляційної скарги не сплачено. Питання про стягнення судового збору з відповідача за подання апеляційної скарги в ухвалі суду від 22 лютого 2017 року не вирішено.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо судом не вирішено питання про судові витрати.

Сторони у судове засідання не з'явились, про розгляд заяви про ухвалення додаткового судового рішення у справі повідомлені належним чином. Справу розглянуто у відкритому судовому засіданні, без фіксації судового процесу, в порядку ч. 1 ст. 41 КАС України.

Частиною 6 статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Відповідно до приписів статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Частиною 1 статті 4 Закону України Про судовий збір № 3674-VI від 8 липня 2011 року (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22 травня 2015 року № 484-VIII, який набрав чинності з 5 січня 2017 року) (далі - Закон № 3674-VI) встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" з 1 січня 2016 року прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлений у місячному розмірі 1600 грн.

Згідно з підпунктом 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на постанову суду судовий збір сплачується у розмірі 110 відсотків від ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та скарги.

Підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI встановлено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Колегія суддів звертає увагу на те, що звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Враховуючи, що апелянт подав апеляційну скаргу на постанову суду за позовом майнового характеру, ставка судового збору якого дорівнювала 8752,49 грн., то сума судового збору, яку потрібно було сплатити при подачі даної апеляційної скарги, складала 9627,74 грн., яка й підлягає стягненню з апелянта.

Повний текст виготовлено 16.03.2017 р.

На підставі викладеного, керуючись статтями 88, 160, 168, 197, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства, суд,

У Х В А Л И В :

Стягнути з розрахункового рахунку за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві судові витрати на сплату судового збору за подання апеляційної скарги в сумі 9 627 грн. 74 коп. (дев`ять тисяч шістсот двадцять сім грн.. 74 коп.) на користь Державного бюджету України за наступними реквізитами: рахунок - 31211206781007, код ЄДРПОУ - 38004897 , МФО банку - 820019, отримувач - УДКСУ у Печерському районі м. Києва , банк - ГУДКCУ у м. Києві, призначення платежу - судовий збір, Код класифікації доходів 22030101.

Додаткова ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня її складення в повному обсязі.

Колегія суддів: О.В. Карпушова

О.В. Епель

М.І. Кобаль

Дата ухвалення рішення13.03.2017
Оприлюднено21.03.2017
Номер документу65347762
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —826/130/16

Ухвала від 05.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 14.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 03.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 03.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 19.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Постанова від 22.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні