Ухвала
від 22.03.2017 по справі 805/3182/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Бабаш Г.П.

Суддя-доповідач - Арабей Т. Г.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 березня 2017 року справа №805/3182/16-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі суддів: Арабей Т.Г., Геращенка І.В., Міронової Г.М., за участю секретаря судового засідання - Челахової О.О представника позивача - Путієнка Є.В., представника другої та третьої третіх осіб - ОСОБА_3, діючих за довіреностями, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства Державний експортно-імпортний банк України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 29 листопада 2016 року у справі № 805/3182/16-а за позовом Публічного акціонерного товариства Державний експортно-імпортний банк України до Відділу з питань державної реєстрації Костянтинівської районної державної адміністрації, Відділу реєстрації Костянтинівської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - голова ліквідаційної комісії Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод Солодухов Ігор Вікторович, член ліквідаційної комісії Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод Бубліков Михайло Михайлович, член ліквідаційної комісії Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод Жихарєва Інна Дмитрівна про визнання протиправним та скасування запису № 12691110025004850 від 05 березня 2016 року про державну реєстрацію припинення Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод , зобов'язання виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис № 12691110025004850 від 05 березня 2016 року про державну реєстрацію припинення Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод , -

ВСТАНОВИВ:

13 вересня 2016 року Публічне акціонерне товариство Державний експортно-імпортний банк України звернулось до Донецького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Відділу з питань державної реєстрації Костянтинівської районної державної адміністрації та третіх осіб про:

- визнання протиправним та скасування запису № 12691110025004850 від 05 березня 2016 року про державну реєстрацію припинення Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод , вчинений Відділом з питань державної реєстрації Костянтинівської районної державної адміністрації;

- зобов'язання Відділу з питань державної реєстрації Костянтинівської районної державної адміністрації виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис № 12691110025004850 від 05 березня 2016 року про державну реєстрацію припинення Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод , вчинений Костянтинівською районною державною адміністрацією (а.с. 4-9 т.1).

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2016 року залучено в якості другого відповідача у справі Відділ реєстрації Костянтинівської міської ради (а.с. 107-108 т.2).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 29 листопада 2016 року у задоволені адміністративного позову відмовлено (а.с. 155-160 т.2).

Не погодившись з судовим рішенням, Публічне акціонерне товариство Державний експортно-імпортний банк України подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Донецького окружного адміністративного суду від 29 листопада 2016 року у справі № 805/3182/16-а про визнання протиправним та скасування запису про державну реєстрацію припинення Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод , зобов'язання виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань цей запис, прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги у повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

В обґрунтування апеляційної скарги Товариством зазначено, що державними реєстратором припинено підприємство з порушенням норм Цивільного кодексу України, за наявності у нього боргових зобов'язань (а.с. 171-176 т.2).

Представник апелянта в судовому засіданні надав пояснення аналогічні викладеним в апеляційній скарзі, наполягав на протиправності припинення підприємства, просив суд постанову суду першої інстанції скасувати, прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник другої та третьої третіх осіб в судому засіданні заперечував проти задоволення апеляційної скарги, наполягав, що юридичну особу припинено правомірно, оскільки в неї немає боргових зобов'язань перед апелянтом, а договір поруки припинено.

Представники відповідачів та першої третьої особи в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлялись судом належним чином.

Голова ліквідаційної комісії Приватного акціонерного товариства Костянтинівський металургійний завод Солодухов Ігор Вікторович надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Суд апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника апелянта та другої та третьої третіх осіб, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги та заперечень представника позивача на неї, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне вимоги, викладені в апеляційній скарзі, залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції залишити без змін, з наступних підстав.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що 22 листопада 2006 року між Відкритим акціонерним товариством "Державний експортно-імпортний банк України" (правонаступником якого є Публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" м. Київ) та Відкритим акціонерним товариством "Укрпідшипник" укладено кредитний договір № 5106К134 (а.с. 11-27 т.1) та підписані Додаткові угоди до нього (а.с. 29-91 т. 1).

В забезпечення виконання вимог кредитного договору №15106К134 від 22 листопада 2006 року, Відкритим акціонерним товариством "Державний експортно-імпортний банк", Відкритим акціонерним товариством "Укрпідшипник" (правонаступником якого є ПрАТ "Укрпідшипник") та Закрите акціонерне товариство "Костянтинівський металургійний завод" (правонаступником якого є Приватне акціонерне товариство "Костянтинівський металургійний завод") підписано договір поруки №15106Р10 від 22 листопада 2006 року (а.с. 92-94 т.1), в який внесені зміни договором № 15106Р10-1 від 19 листопада 2007 року (а.с. 95 т. 1) та підписані Додаткові угоди (а.с. 96, 97 т. 1).

23 грудня 2015 року Солодуховим І.В. до Костянтинівського міськрайонного управління юстиції Донецької області подано заяву про припинення юридичної особи на підставі рішення засновників (учасників) або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи (Протокол Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод" від 23 грудня 2015 року) разом із довідками про відсутність заборгованості зі сплати податків, страхових внесків тощо (а. с. 200-208 т.1, а. с. 43-45, 130-136 т. 2).

Відповідно до оприлюднених відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 340 (35) 2015 рік Костянтинівським міськрайонним управлінням юстиції Донецької області внесено запис за № 6064 щодо ліквідації ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" та встановлення строку заявлення кредиторами своїх вимог до 01 березня 2016 року.

23 лютого 2016 року позивачем сформовано претензію з грошовими вимогами до ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод", що ліквідується за рішенням його засновників, яку відповідно до опису вкладення у цінний лист направлено поштою цього ж 23 лютого 2016 року (а.с. 160-165 т.1).

04 березня 2016 року Солодуховим І.В. до Костянтинівського міськрайоного управління юстиції Донецької області подано заяву по проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (а.с. 133 т. 2).

05 березня 2016 року державним реєстратором Костянтинівського міськрайоного управління юстиції Донецької області складено опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації", до яких входять: копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій; довідка відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів; довідка відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування; довідка відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування; реєстраційна картка про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; ліквідаційний баланс; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню (а.с. 132 т. 2).

05 березня 2015 року державним реєстратором Костянтинівського міськрайоного управління юстиції Донецької області до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис № 12691110025004850 про припинення державної реєстрації ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" (а.с. 150-153 т. 2).

Спірним питанням даної справи є правомірність внесення запису про припинення ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод".

При прийнятті спірного судового рішення про відмову у задоволені позовних вимог,суд першої інстанції виходив з того, що права позивача не порушені вчиненням державним реєстратором спірної реєстраційної дії щодо припинення юридичної особи - Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод ".

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців встановлені Законом Украйни "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15 травня 2003 року № 755-IV (далі - Закон №755).

Відповідно до п. 1 розділу І Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 26 листопада 2015 року № 835-VIII (далі - Закон України №835) Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" викладено в новій редакції.

У відповідності до п. 1 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України № 835 цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пунктів 1-8, 10-21, 23-26, 28-32, 35 розділу I цього Закону, які набирають чинності з 01 січня 2016 року

Згідно п. 3 розділу II Закону України № 835 після набрання чинності цим Законом комісія з припинення (ліквідаційна комісія, ліквідатор) юридичної особи, стосовно якої до Єдиного державного реєстру внесений запис про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи, має право звернутися до суб'єкта державної реєстрації з урахуванням вимог, передбачених цим Законом, отже судом першої інстанції правомірно застосовано до спірних правовідносин Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, тобто на 23 грудня 2015 року).

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону №755 державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Статтею 6 Закону №755 передбачений перелік повноважень державного реєстратора, якій є вичерпним. Серед вказаних повноважень, зокрема, є проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами - підприємцями.

Відповідно до приписів ст. 8 Закону №755, документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються рекомендованим листом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою, реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору рекомендованим листом, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріальна посвідчена.

Згідно ч. 1 ст. 17 Закону №755 відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

У відповідності до ч.ч. 1, 2 ст. 33 Закону №755 юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Частинами 1, 2, 4, 5, 6, 7 ст. 34 Закону №755 для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Документи, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.

Дата надходження документів для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення не пізніше наступного робочого дня з дати отримання (надходження) зазначених відомостей.

Державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; документи не відповідають вимогам, які встановлені частиною першою статті 8 цього Закону; рішення щодо припинення юридичної особи оформлено з порушенням вимог, які встановлені частиною третьою цієї статті; документи подані не у повному обсязі; рішення щодо припинення юридичної особи не містить відомостей про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України), про порядок або строк заявлення кредиторами своїх вимог або якщо такий строк не відповідає закону.

Приписами ч.ч. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13 ст. 36 Закону №755 встановлений порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Так, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор після закінчення процедури ліквідації, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор письмово зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).

У разі якщо після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог юридичній особі в установленому законом порядку органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України не надані довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або рішення про відмову в їх видачі, голова комісії з припинення або уповноважена ним особа не раніше ніж через десять робочих днів з дня закінчення такого строку набуває право на подання державному реєстраторові документів, передбачених частинами першою - третьою статті 36 цього Закону, за винятком зазначених довідок, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди.

За наявності підстав, визначених абзацом першим цієї частини, державний реєстратор проводить державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди, про що вносить відповідний запис до Єдиного державного реєстру.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) голові ліквідаційної комісії або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів.

Дата надходження документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор залишає без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації;документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону;

документи подані не у повному обсязі; документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи; не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством; від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане; не зазначено та не підтверджено особистим підписом голови ліквідаційної комісії, ліквідатора або уповноваженої особи відомості, передбачені частиною другою цієї статті; стосовно юридичної особи відкрито виконавче провадження; стосовно юридичної особи відкрито провадження у справі про банкрутство юридичної особи.

За відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, без розгляду державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації є датою державної реєстрації припинення юридичної особи.

Строк державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації не повинен перевищувати одного робочого дня з дати надходження документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Як вбачається з матеріалів справи, 23 грудня 2015 року уповноваженою особою ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" подано державному реєстратору рішення засновників (учасників) щодо припинення юридичної особи, а саме Протокол Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод" від 23 грудня 2015 року, який того ж дня оприлюднено на сайті ДП Інформаційно-ресурсний центр .

Частиною 5 ст. 105 Цивільного кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

З наявної в матеріалах справи копії Протоколу (Рішення єдиного акціонера) ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" від 23 грудня 2015 року вбачається прийняття єдиним акціонером рішення, за яким встановлено строк заявлення кредиторами вимог до Товариства - протягом двох місяців із дати опублікування державним реєстратором оголошення про припинення Товариства через ліквідацію у відповідному друкованому виданні.

З оприлюднених відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №340 (35) 2015 рік вбачається встановлення ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" строку заявлення кредиторами своїх вимог до 01 березня 2016 року.

Таким чином, державним реєстратором при проведенні державної реєстрації припинення юридичної особи - ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" дотримано встановлений Законом №755 строк, передбачений для заявлення кредиторами юридичної особи своїх вимог.

Як вбачається з матеріалів справи, ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" подані всі передбачені Законом №755 документи, необхідні для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, що підтверджено описом, складеним державним реєстратором 05 березня 2016 року. Тобто підстав для залишення поданих для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" документів, передбачених Законом №755, у відповідача не було.

Щодо посилання апелянта на протиправність припинення ПрАТ "Костянтинівський металургійний завод" через наявність непогашених боргів перед АТ "Укрексімбанк" у розмірі 50 759 382,41 євро та 1 173 116,27 грн., суд зазначає наступне.

Законом №755 не передбачено обов'язку державного реєстратора перевіряти наявність або відсутність непогашених боргів юридичної особи, що ліквідується, даним законом регламентується вичерпаний перелік документів, які необхідно подати державному реєстратору для реєстрації припинення до якого довідки або відомості щодо відсутності боргових зобов'язань перед банківськими установами не входить.

Крім того, суд зазначає наступне.

Рішенням Господарського суду Донецької області від 26 листопада 2015 року по справі № 905/1480/15, яке залишено без змін постановою Донецького апеляційного господарського суду від 15 квітня 2016 року та постановою Вищого господарського суду України від 26 липня 2016 року за позовом Публічного акціонерного товариства "Державний експортно-імпортний банк України" м. Київ до відповідачів Приватного акціонерного товариства "Укрпідшипник" м. Артемівськ, Приватного акціонерного товариства "Артемівський машинобудівний завод "ВІСТЕК" м. Артемівськ, Публічного акціонерного товариства "Артемівський завод по обробці кольорових металів" м. Артемівськ, Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод" м. Костянтинівка про стягнення за кредитним договором №15106К134 від 22 листопада 2006 року 41600528,86 євро та 676 206,03грн., визначено, зокрема, що порука за укладеним договором поруки (№ 15106Р10 від 22 листопада 2006 року), з Приватним акціонерним товариством "Костянтинівський металургійний завод" припинилася, судом відмовлено в задоволенні первісних позовних вимог ПАТ "Укрексімбанк" про стягнення з товариства суми заборгованості за Кредитним договором. Рішення судів набрали чинності.

Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Враховуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції відхиляє єдине обґрунтування апеляційної скарги щодо наявності боргового зобов'язання Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод" перед позивачем у зв'язку із наявним договором поруки у зв'язку з необґрунтованістю та не приймає до уваги доводи апелянта щодо подальшого оскарження набравши законної сили рішень суду.

Враховуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відсутності порушеного права позивача/апелянта в частині припинення Приватного акціонерного товариства "Костянтинівський металургійний завод", а відтак позов є таким, що не підлягає задоволенню, а постанова суду першої інстанції є такою, що підлягає залишенню в силі.

Таким чином, суд вважає, що висновки апелянта є недопустимими та суперечать нормам Кодексу адміністративного судочинства України і які суд не приймає з огляду на положення ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до цієї норми кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування рішення є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про те, що при розгляді справи судом першої інстанції було допущено неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Приймаючи викладене до уваги суд апеляційної інстанції вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та ухвалено постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі наведеного, керуючись статтями 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ :

Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства Державний експортно-імпортний банк України - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 29 листопада 2016 року у справі № 805/3182/16-а - залишити без змін.

Вступну та резолютивну частини ухвали прийнято в нарадчій кімнаті та проголошено в судовому засіданні 22 березня 2017 року.

Повний текст ухвали виготовлено 27 березня 2017 року.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, а в разі складення в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.

Судді Т.Г.Арабей

І.В. Геращенко

Г.М. Міронова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2017
Оприлюднено29.03.2017
Номер документу65507397
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3182/16-а

Постанова від 31.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 01.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні