Постанова
від 29.03.2017 по справі 820/501/16
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 березня 2017 р. Справа № 820/501/16 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Макаренко Я.М.

Суддів: Мінаєвої О.М. , Шевцової Н.В.

за участю секретаря судового засідання Котелевець Н.В.

представника відповідача та третьої особи Лавренчук О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційними скаргами Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. по справі № 820/501/16

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАММОН"

до Відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві , Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області , Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради треті особи Державна фіскальна служба України , Державна казначейська служба України

про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИЛА:

Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" ( надалі по тексту позивач) звернувся до суду з позовом до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві (надалі по тексту відповідач-1), Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві (надалі по тексту відповідач-2), Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області (надалі по тексту відповідач-3), Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради (надалі по тексту відповідач-4) треті особи Державна фіскальна служба України, Державна казначейська служба України, в якому з урахуванням уточнень позовних вимог, просив суд:

- скасувати рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015 року;

- скасувати рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) та поновити дію реєстрації платника податків на додану вартість TOB "Скаммон" (індивідуальний податковий номер 396109926599);

- скасувати запис реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991);

- зобов'язати Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців департаменту реєстрації Харківської міської ради, відновити відомості про реєстрацію платника податку на додану вартість TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи TOB "Скаммон" (індивідуальний податковий номер 396109926599) з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7757746,66 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991);

- зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 7757746,66 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних а саме:

- № 30030 на суму 1 211 103,00 грн., в т. ч ПДВ 201 850,50 грн.,

- № 30077 на суму 1 202 771,40 грн., в т. ч ПДВ 200 461,90 грн.,

- № 30019 на суму 332 117,89 грн., в т. ч ПДВ 55 352,98 грн.,

- № 1081 на суму 1 400 870,00 грн., в т. ч ПДВ 233 478,33 грн.,

- № 3071030 на суму 421 201,08 грн., в т. ч ПДВ 70 200,18 грн.,

- № 300036 на суму 2 736 986,00 грн., в т. ч ПДВ 456 164,33 грн.,

- № 295 на суму 994 791,00 грн., в т. ч ПДВ 165 798,50 грн.,

- № 30102 на суму 2 306 777,69 грн., в т. ч ПДВ 384 462,95 грн.,

- № 1687 на суму 1 804 845,00 грн., в т. ч ПДВ 300 807,50 грн.,

- № 30036 на суму 345 664,19 грн., в т. ч ПДВ 57 610,70 грн.,

- № 22 на суму 409 209,88 грн., в т. ч ПДВ 68 201,65 грн.,

- № 30055 на суму 768 998,96 грн., в т. ч ПДВ 128 166,49 грн.,

- № 1344 на суму 1 061 807,64 грн., в т. ч ПДВ 176 967,94 грн.,

- № 1550023 на суму 1 105 369,00 грн., в т. ч ПДВ 184 228,17 грн.,

- № 683 на суму 565 963,00 грн., в т. ч ПДВ 94 327,17 грн.,

- № 4276 на суму 1 432 691,03 грн., в т. ч ПДВ 238 781,84 грн.,

- № 30037 на суму 620 101,82 грн., в т. ч ПДВ 103 350,30 грн.,

- № 164 на суму 824 091,00 грн., в т. ч ПДВ 137 348,50 грн.,

- № 30061 на суму 1 216 540,00 грн., в т. ч ПДВ 202 756,67 грн.,

- № 5 на суму 1 548 518,06 грн., в т. ч ПДВ 258 086,34 грн.,

- № 30064 на суму 1 710 615,13 грн., в т. ч ПДВ 285 102,52 грн.,

- № 30123 на суму 2 666 966,93 грн., в т. ч ПДВ 444 494,49 грн.,

- № 30029 на суму 992 572,00 грн., в т. ч ПДВ 165 428,67 грн.,

- № 30042 на суму 962 171,00 грн., в т. ч ПДВ 160 361,83 грн.,

- № 30024 на суму 559 629,00 грн., в т. ч ПДВ 93 271,50 грн.,

- № 30021 на суму 260 158,64 грн., в т. ч ПДВ 43 359,77 грн.,

- № 899 на суму 684 943,45 грн., в т. ч ПДВ 114 157,24 грн.,

- № 30060 на суму 146 909,03 грн., в т. ч ПДВ 24 484,84 грн.,

- № 30061 на суму 502 554,11 грн., в т. ч ПДВ 83 759,02 грн.,

- № 910 на суму 1 337 793,95 грн., в т. ч ПДВ 222 965,66 грн.,

- № 562 на суму 321 933,00 грн., в т. ч ПДВ 53 655,49 грн.,

- № 30075 на суму 471 380,59 грн., в т. ч ПДВ 78 563,43 грн.,

- № 502 на суму 1 009 136,95 грн., в т. ч ПДВ 168 189,49 грн.,

- № 299 на суму 358 625,48 грн., в т. ч ПДВ 59 770,91 грн.,

- № 952 на суму 2 133 548,00 грн., в т. ч ПДВ 355 591,33 грн.,

- № 30023 на суму 589 859,17 грн., в т. ч ПДВ 98 309,86 грн.,

- № 296 на суму 466 374,92 грн., в т. ч ПДВ 77 729,15 грн.,

- № 30110 на суму 1 264 583,89 грн., в т. ч ПДВ 210 763,98 грн.,

- № 30108 на суму 947 344,98 грн., в т. ч ПДВ 157 890,83 грн.,

- № 30109 на суму 881 014,78 грн., в т. ч ПДВ 146 835,80 грн.,

- № 30081 на суму 301 602,45 грн., в т. ч ПДВ 50 267,08 грн.,

- № 30029 на суму 311 563,72 грн., в т. ч ПДВ 51 927,29 грн.,

- № 1075 на суму 419 998,00 грн., в т. ч ПДВ 69 999,67 грн.,

- № 9 на суму 1 081 514,04 грн., в т. ч ПДВ 180 252,34 грн.,

- № 1243 на суму 776 548,12 грн., в т. ч ПДВ 129 424,68 грн.,

- № 30048 на суму 1 583 839,06 грн., в т. ч ПДВ 263 973,18 грн.,

- № 30045 на суму 1 492 882,00 грн., в т. ч ПДВ 248 813,67 грн.,

Всього на суму 46546480,03 грн., в т. ч ПДВ 7757746,66 грн;

-зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПК України, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків TOB "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № 26009050277757), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7757746,66 грн;

-зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області прийняти та укласти наданий товариством з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) договір про визнання електронних документів № 180520161 від 18.05.2016 року.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, треті особи - Державна казначейська служба України, Державна фіскальна служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії задоволено частково.

Скасовано рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015 .

Скасовано рішення державної податкової інспекції у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991).

Скасовано запис реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991).

Зобов'язано Центральну об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (індивідуальний податковий номер 396109926599) з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7757746,66 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991).

Зобов'язано Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 7757746,66 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних а саме:

- № 30030 на суму 1 211 103,00 грн., в т. ч ПДВ 201 850,50 грн.,

- № 30077 на суму 1 202 771,40 грн., в т. ч ПДВ 200 461,90 грн.,

- № 30019 на суму 332 117,89 грн., в т. ч ПДВ 55 352,98 грн.,

- № 1081 на суму 1 400 870,00 грн., в т. ч ПДВ 233 478,33 грн.,

- № 3071030 на суму 421 201,08 грн., в т. ч ПДВ 70 200,18 грн.,

- № 300036 на суму 2 736 986,00 грн., в т. ч ПДВ 456 164,33 грн.,

- № 295 на суму 994 791,00 грн., в т. ч ПДВ 165 798,50 грн.,

- № 30102 на суму 2 306 777,69 грн., в т. ч ПДВ 384 462,95 грн.,

- № 1687 на суму 1 804 845,00 грн., в т. ч ПДВ 300 807,50 грн.,

- № 30036 на суму 345 664,19 грн., в т. ч ПДВ 57 610,70 грн.,

- № 22 на суму 409 209,88 грн., в т. ч ПДВ 68 201,65 грн.,

- № 30055 на суму 768 998,96 грн., в т. ч ПДВ 128 166,49 грн.,

- № 1344 на суму 1 061 807,64 грн., в т. ч ПДВ 176 967,94 грн.,

- № 1550023 на суму 1 105 369,00 грн., в т. ч ПДВ 184 228,17 грн.,

- № 683 на суму 565 963,00 грн., в т. ч ПДВ 94 327,17 грн.,

- № 4276 на суму 1 432 691,03 грн., в т. ч ПДВ 238 781,84 грн.,

- № 30037 на суму 620 101,82 грн., в т. ч ПДВ 103 350,30 грн.,

- № 164 на суму 824 091,00 грн., в т. ч ПДВ 137 348,50 грн.,

- № 30061 на суму 1 216 540,00 грн., в т. ч ПДВ 202 756,67 грн.,

- № 5 на суму 1 548 518,06 грн., в т. ч ПДВ 258 086,34 грн.,

- № 30064 на суму 1 710 615,13 грн., в т. ч ПДВ 285 102,52 грн.,

- № 30123 на суму 2 666 966,93 грн., в т. ч ПДВ 444 494,49 грн.,

- № 30029 на суму 992 572,00 грн., в т. ч ПДВ 165 428,67 грн.,

- № 30042 на суму 962 171,00 грн., в т. ч ПДВ 160 361,83 грн.,

- № 30024 на суму 559 629,00 грн., в т. ч ПДВ 93 271,50 грн.,

- № 30021 на суму 260 158,64 грн., в т. ч ПДВ 43 359,77 грн.,

- № 899 на суму 684 943,45 грн., в т. ч ПДВ 114 157,24 грн.,

- № 30060 на суму 146 909,03 грн., в т. ч ПДВ 24 484,84 грн.,

- № 30061 на суму 502 554,11 грн., в т. ч ПДВ 83 759,02 грн.,

- № 910 на суму 1 337 793,95 грн., в т. ч ПДВ 222 965,66 грн.,

- № 562 на суму 321 933,00 грн., в т. ч ПДВ 53 655,49 грн.,

- № 30075 на суму 471 380,59 грн., в т. ч ПДВ 78 563,43 грн.,

- № 502 на суму 1 009 136,95 грн., в т. ч ПДВ 168 189,49 грн.,

- № 299 на суму 358 625,48 грн., в т. ч ПДВ 59 770,91 грн.,

- № 952 на суму 2 133 548,00 грн., в т. ч ПДВ 355 591,33 грн.,

- № 30023 на суму 589 859,17 грн., в т. ч ПДВ 98 309,86 грн.,

- № 296 на суму 466 374,92 грн., в т. ч ПДВ 77 729,15 грн.,

- № 30110 на суму 1 264 583,89 грн., в т. ч ПДВ 210 763,98 грн.,

- № 30108 на суму 947 344,98 грн., в т. ч ПДВ 157 890,83 грн.,

- № 30109 на суму 881 014,78 грн., в т. ч ПДВ 146 835,80 грн.,

- № 30081 на суму 301 602,45 грн., в т. ч ПДВ 50 267,08 грн.,

- № 30029 на суму 311 563,72 грн., в т. ч ПДВ 51 927,29 грн.,

- № 1075 на суму 419 998,00 грн., в т. ч ПДВ 69 999,67 грн.,

- № 9 на суму 1 081 514,04 грн., в т. ч ПДВ 180 252,34 грн.,

- № 1243 на суму 776 548,12 грн., в т. ч ПДВ 129 424,68 грн.,

- № 30048 на суму 1 583 839,06 грн., в т. ч ПДВ 263 973,18 грн.,

- № 30045 на суму 1 492 882,00 грн., в т. ч ПДВ 248 813,67 грн.,

Всього на суму 46546480,03 грн., в т. ч ПДВ 7757746,66 грн.

Зобов'язано Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПК України, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків Tовариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № 26009050277757), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7757746,66 грн.

В іншій частині в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Відповідач-2, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить постанову Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016 року скасувати та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві.

Відповідач-3, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить постанову Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016 року скасувати та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову до Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Постанова Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016 року в частині скасування запису реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) не оскаржувалася, а тому набула законної сили.

Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві підлягає частковому задоволенню, апеляційна скарга Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що позивач 30.01.2015 року зареєстрований у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та взятий на відповідний податковий облік у ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у місті Києві з 31.01.2015 року, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 28.08.2015 року.

Згідно витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 1526594503348 від 18.02.2015 року позивач зареєстрований в якості платника ПДВ.

14.04.2015 року між позивачем та ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м.Києві укладено договір про визнання електронних документів за № 140420151, предметом якого визначено визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих Платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу, відповідно до п. 1 р.1 зазначеного Договору. Зазначений Договір прийнято ДФС України, що підтверджується квитанцією №2. Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами, тобто з 14.04.2015 року.

08.07.2015 року податковим органом не прийнята податкова накладна № 1 від 01.07.2015 року з посиланням на п. ґ ст.201 ПК України - місцезнаходження юридичної особи-продавця товарів/послуг, вказане в документі не відповідає інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

26.10.2015 року позивачем направлений до податкового органу договір про визнання електронних документів № 261020151, який відповідачем не прийнятий з посиланням на невідповідність місцезнаходження підприємства відомостям , зазначеним у ЄДР

З офіційного сайту ДФС встановлено, що 07.08.2015 року до ЄДР внесено запис 1074143000502801 про відсутність ТОВ "Скаммон" за місцезнаходженням, підставою анулювання вказано: за самостійним рішенням контролюючого органу.

Рішенням ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 10.08.2015 року № 13/11 анульовано реєстрацію позивача як платника податку на додану вартість з підстав наявності у ЄДР запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (пп. ж п.184.1 ст.184 ПК України).

Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з обгрунтованості позовних вимог в частині задоволення позову.

Колегія суддів частково погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

Шодо позовних вимог про скасування рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015 року, колегія суддів зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, 14.04.2015 року між позивачем та ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м.Києві укладено договір про визнання електронних документів за № 140420151.

У відповідності до п. 1 цього договору предметом договору є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих Платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу.

Пунктом 4 розділу 6 зазначеного договору про визнання елеронних документів визначено, що орган ДФС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

Отже, умовами договору визначено, що контролюючий орган має право розірвати договір в односторонньому порядку у двох випадках: ненадання позивачем нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або зміни позивачем місця реєстрації.

Відповідно до п.45.2. ст. 45 ПК України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач 30.01.2015 року зареєстрований у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за місцезнаходженням: 01601, м. Київ, вул. Тургенєвська, буд.8/14, приміщення 9 та взятий на відповідний податковий облік у ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у місті Києві з 31.01.2015 року, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 02.02.2015 року (а.с.13 т.1).

Відповідно до договору суборенди нежилого приміщення №300115.5028/20 від 30.01.2015 року позивачем було орендовано нежитлове приміщення для розміщення офісу за адресою м. Київ, вул. Тургенєвська, буд.8/14.

Згідно договору про визнання електронних документів за № 140420151 від 14.04.2015 року місцезнаходженням позивача зазначено : вул. Тургенєвська, буд.8/14, приміщення 9, м. Київ, 01601.

Тобто, на час укладання спірного договору про визнання електронних документів позивач знаходився за адресою м. Київ, вул. Тургенєвська, буд.8/14.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців станом на 28.08.2015 року місцезнаходження ТОВ Скаммон значиться: 61020, м. Харків, вул. Китаєнко, буд. 38 (а.с.14 т.1).

Згідно матеріалів справи, 21.08.2015 року позивачем з ТОВ НЕКС-2010 укладено договір оренди №21/08-06, відповідно до умов якого позивач орендує офісне приміщення за адресою : вул. Китаєнко, буд.38, м. Харків, 61020 (а.с.26 т.1).

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (а.с. 91-93 т.2) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься запис про те, що 27.08.2015 року проведено державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ Скаммон , а саме зміна місцезнаходження .

Згідно квитанції № 1 (а.с.45 т.1) за серпень 2015 року податкова звітність позивача вважається неприйнятою у зв'язку з тим, що договір про визнання електронних документів не укладений.

Відповідно до повідомлення про взяття на облік /зняття з обліку платника податків у зв'язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) від 16.09.2015 року №1526590804058 (а.с.119 т. 1) позивач знятий з обліку в ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві та взятий на облік в Західній ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Як вбачається з матеріалів справи, зобов'язання сторін за договором про визнання електронних документів № 140420151 від 14.04.2015 станом на 21.09.2015 року були припинені.

Отже, враховуючи, що позивачем було змінено місце знаходження, то за умовами договору про визнання електронних документів від 14.04.2015 року податковий орган мав право в односторонньому порядку розірвати такий договір.

Таким чином, матеріали справи містять належні та допустимі докази в підтвердження обґрунтованості та правомірності розірвання в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів, укладеного з позивачем.

Отже, при розірванні договору про визнання електронних документів відповідач-2 діяв на підставі та у межах наділених законодавцем повноважень та у спосіб, встановлений чинним законодавством України.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про правомірність рішення відповідача-2 про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015 року, а тому позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Щодо позовних вимог про скасування рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ Скаммон колегія суддів зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, 25.06.2015 року ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві на підставі довідки про встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків № 2242 від 22.06.2015 року складено повідомлення № 1789/9/26-59-11-01-20 форми № 18-ОПП про відсутність юридичної особи позивача за місцезнаходженням (а.с. 117 т.1).

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві прийнято рішення про направлення державному реєстратору повідомлення від 25.06.2015 року № 1789 про відсутність юридичної особи позивача за місцезнаходженням форми № 18-ОПП.

До ЄДР було внесено запис від 07.08.2015 року №10741430005052801 про відсутність юридичної особи позивача за місцезнаходженням.

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві у зв'язку з наявністю у Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи позивача за місцезнаходженням відповідно до пп. "ж" п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України (далі - ПК) прийнято рішення від 10.08.2015 року № 13/11 про анулювання реєстрації позивача як платника ПДВ.

За змістом пп. "ж" пункту 184.1 статті 184 ПК реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Правила внесення державним реєстратором змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР, визначені приписами ст. 19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Відповідно до абзацу 2 ч. 12 ст. 19 Закону № 755-IV у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби (далі - ДПС) повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Згідно з абзацом 2 ч. 14 ст. 19 цього Закону, якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа, державний реєстратор повинен внести до ЄДР запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Як вбачається з матеріалів справи, анулювання реєстрації ТОВ Скаммон як платника ПДВ на підставі пп. ж п. 184.1 ст. 184 ПК було зумовлено наявністю запису в ЄДР про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.

Разом з тим процедура встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податку до направлення державному реєстратору органом ДПІ повідомлення встановленого зразка передбачена розділом XII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 року за № 1562/20300 (далі - Порядок № 1588) та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України від 17.05.2010 року №336( далі по тексту-Положення №336).

Відповідно до п.12.5. Порядку N 1588 якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону.

Відповідно до пп. 3.1.1, 3.1.2 п. 3.1 розділу ІІ Положення № 336 щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурні підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками.

Згідно з п. 3.2. розділу ІІ Положення №336 у разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції (додаток 1).

Отже, на підставі аналізу зазначених норм права колегія суддів дійшла висновку, що повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) підрозділ органу ДПС надсилає державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених ст.19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" лише після здійснення передбачених Порядком та Положенням заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи.

Вищенаведене узгоджується з висновками Верховного Суду України, викладеними в постанові від 15.04.2014 року, яка в силу ст.244-2 КАС України є обов'язковою для всіх судів України.

В довідці про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків № 2242 від 22.06.2015 р., складеної за підписом начальника ОУ ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, зазначено, що проведено необхідні та достатні заходи щодо встановлення фактичного місцезнаходження ТОВ Скаммон .

Проте, з вказаної довідки не вбачається, які саме необхідні та достатні заходи щодо встановлення фактичного місцезнаходження ТОВ Скаммон , передбачені Порядком та Положенням щодо встановлення фактичного місцезнаходження ТОВ Скаммон було здійснено.

З матеріалів справи не вбачається, що при встановленні фактичного місця знаходження ТОВ Скаммон відповідачем-2 були здійснені усі передбачені Порядком та Положенням заходи.

Належних доказів виконання відповідачем-2 вказаних вище приписів Порядку та Положення щодо встановлення фактичного місцезнаходження платника податків-ТОВ "Скаммон" відповідачем-2 не надано.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідачем-2 не надано доказів вчинення заходів визначених вищевказаними нормативними актами щодо встановлення фактичного місцезнаходження платника податків-ТОВ "Скаммон".

Отже, відповідачем-2 не були здійснені усі передбачені Порядком та Положенням заходи щодо встановлення фактичного місцезнаходження платника податків-ТОВ "Скаммон", а тому колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав для скасування оскаржуваного рішення Інспекції, яким анульовано реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" платником ПДВ.

Як вбачається з матеріалів справи, з 01.01.2017 року ТОВ Скаммон перейшов на облік до ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві.

За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку про задоволення позову в частині поновлення реєстрації позивача як платника ПДВ з моменту його анулювання, зобов'язавши ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києва поновити реєстрацію платника ПДВ ТОВ Скаммон .

Крім того, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову в частині збереження податкових показників в розмірі 7757746,66 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991), зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 7757746,66 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних, а також щодо зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПК України, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків Tовариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" (код ЄДРПОУ 39610991) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № 26009050277757), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7757746,66 грн, виходячи з наступного.

Відповідно до п.200-1.2. ст. 200-1 ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Так, пунктом 2 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого Постановою КМУ від 16.10.2014 року № 569 визначено, що рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Також, пунктом 4 Порядку № 569 визначено, що електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі.

Відповідно до п. 5 Порядку електронні рахунки (в тому числі додаткові електронні рахунки, зазначені в абзацах третьому - п'ятому пункту 4 цього Порядку (далі - додаткові електронні рахунки) відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС надсилає Казначейству.

Пунктом 7 Порядку № 569 передбачено, що у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.

Пунктом 200-1. 8 ст. 200-1 ПК України після анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.

Електронний рахунок позивача був закритий 17.12.2015 року, а отже враховуючи приписи п. 7 Порядку 569 залишок коштів перерахований до бюджету.

Відповідно до п. 26 Порядку № 569 помилково та/або надміру зараховані кошти до бюджету повертаються платнику податку на електронний рахунок у порядку, визначеному статтею 43 Кодексу.

Відповідно до п.43.3. ПК України обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Пунктом 43.4 ПК України передбачено, що платник податків подає заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання (податкового боргу) з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення готівковими коштами за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.

Згідно з п. 43.4- 1 ПК України у разі повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку, визначеному пунктом 200 1.5 статті 200 1 цього Кодексу, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

Відповідно до п.43.5.ст. 43 ПК України контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету.

Згідно з п.43.6. ПК України повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.

З аналізу наведених приписів законодавства слідує, що залишок коштів на електронному рахунку, який закривається, не обліковується, оскільки такі кошти перераховується до бюджету. Повернення з бюджету коштів здійснюється за певною процедурою на підставі поданої платником податків заяви про повернення коштів.

Враховуючи, що електронний рахунок позивача закрито та позивач не звертався до податкового органу з заявою про повернення помилково або надмірно зарахованих коштів відповідно до ст. 43 ПК України, то колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову щодо зобов'язання Центральну ОДПІ зберегти податкові показники в розмірі 7757746,66 грн на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та щодо зобов'язання Центральну ОДПІ надати Державній казначейській службі висновки та документи для повернення коштів.

Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422 та зареєстрованого в міністерстві юстиції України від 20.05.2016 р. за № 751/28881, з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платника (ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Враховуючи наведені вище приписи Порядку №569 та №422, колегія суддів зазначає, що в системі електронного адміністрування ПДВ облікові картки не ведуться, а тому колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову ТОВ Скаммон в частині відновлення показників ПДВ в розмірі 7757746,66 грн. в обліковій картці на рахунку електронного адміністрування ПДВ.

За таких обставин, постанова суду першої інстанції підлягає скасуванню в частині задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" про скасування рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015, зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7757746,66 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон", зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" щодо суми податку на додану вартість у сумі 7757746,66 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних на суму 46546480,03 грн., в т. ч ПДВ 7757746,66 грн, зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПК України, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків Tовариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" в системі електронного адміністрування ПДВ (або на його розрахунковий рахунок № 26009050277757), помилково або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7757746,66 грн з прийняттям в цій частині нової постанови про часткове задоволення позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" в цій частині.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п. 3 ст. 198, п. 4 ч.1 ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві- задовольнити частково.

Апеляційну скаргу Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області-задовольнити частково.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. по справі № 820/501/16 скасувати в частині задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" про скасування рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 140420151 від 14.04.2015, зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7757746,66 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон", зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" щодо суми податку на додану вартість у сумі 7757746,66 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних на суму 46546480,03 грн., в т. ч ПДВ 7757746,66 грн, зобов'язання Центральну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПК України, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків Tовариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" в системі електронного адміністрування ПДВ (або на його розрахунковий рахунок № 26009050277757), помилково або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7757746,66 грн та прийняти в цій частині нову постанову, якою позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" в цій частині задовольнити частково.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" з моменту його анулювання.

В іншій частині позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" відмовити.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. про задоволення іншої частини позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Скаммон" залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання постанови у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Макаренко Я.М. Судді (підпис) (підпис) Мінаєва О.М. Повний текст постанови виготовлений 03.04.2017 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2017
Оприлюднено10.04.2017
Номер документу65770674
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/501/16

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чудних С.О.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Олендер І.Я.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 07.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Постанова від 20.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 20.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні