ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
10.04.2017Справа № 910/5589/16 Суддя Плотницька Н.Б ., розглянувши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" на дії державного виконавця, у справі
за позовомБудинкоуправління № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України доТовариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" простягнення 101 396 грн 18 коп. Представники:
від стягувача: не з'явились
від боржника (скаржника): не з'явились
від органу ДВС: не з'явились
встановив:
28.03.2016 до Господарського суду міста Києва надійшла позовна заява Будинкоуправління № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" про стягнення 80 794 грн 79 коп. заборгованості за договором на надання комунальних послуг та відшкодування витрат на утримання будинку та прибудинкової території від 01.01.2006.
Рішенням Господарського суду м. Києва від 31.05.2016 у справі № 910/5589/16 позов задоволено частково, з Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" на користь Будинкоуправління № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України стягнуто 37 086 грн 47 коп. заборгованості та 504 грн 01 коп. витрат по сплаті судового збору. В іншій частині позову відмовлено.
14.06.2016, на виконання рішення Господарського суду міста Києва від 31.05.2016, видано наказ.
08.09.2016 до відділу діловодства Господарського суду міста Києва від Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" надійшла заява про відновлення пропущеного строку на оскарження та скарга на дії державного виконавця, відповідно до якої скаржник просить суд визнати дії старшого державного виконавця Солом'янського РВ ДВС м. Києва ГТЮ у м. Києві Гуріною С.П., які виявилися у винесенні постанови на підставі документів неправомірними та скасувати постанову старшого державного виконавця Солом'янського РВ ДВС м. Києва ГТЮ у м. Києві Гуріною С.П. від 18.07.2016 ВП № 51688497 про відкриття виконавчого провадження.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 08.09.2016 відкладено вирішення питання про прийняття скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" на дії державного виконавця до повернення матеріалів справи № 910/5589/16 до Господарського суду міста Києва.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 13.03.2017 у справі № 910/5589/16, у зв'язку із поверненням матеріалів справи № 910/5589/16 до Господарського суду міста Києва, розгляд скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" на дії державного виконавця призначено на 10.04.2017.
Представники учасників судового процесу в судове засідання 10.04.2017 не з'явились, вимоги ухвали суду не виконали, клопотань про відкладення розгляду справи не подали, про причини неявки суд не повідомили, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
Згідно з статтею 121-2 Господарського процесуального кодексу України скарга на рішення, дії чи бездіяльність органів державної виконавчої служби, приватних виконавців щодо виконання судових рішень господарських судів може бути подана стягувачем, боржником або прокурором протягом десяти робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод і законних інтересів, крім рішень виконавця про відкладення проведення виконавчих дій, які можуть бути оскаржені протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод і законних інтересів. Скарги на рішення, дії та бездіяльність органів державної виконавчої служби, приватних виконавців розглядаються господарським судом, про час і місце якого повідомляються ухвалою стягувач, боржник, прокурор та орган державної виконавчої служби, приватний виконавець. Неявка боржника, стягувача, прокурора чи представника органу державної виконавчої служби, приватного виконавця в судове засідання не є перешкодою для розгляду скарги. За результатами розгляду скарги виноситься ухвала, яка надсилається стягувачу, боржнику, прокурору та органу державної виконавчої служби, приватному виконавцю. Ухвала може бути оскаржена у встановленому цим Кодексом порядку.
Обов'язковість рішення суду визначено однією із основних засад судочинства (стаття 129 Конституції України).
Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і неупередженим судом. У рішенні Європейського суду з прав людини від 20 липня 2004 року у справі "Шмалько проти України" (заява N 60750/00) зазначено, що для цілей статті 6 виконання рішення, ухваленого будь - яким судом, має розцінюватися як невід'ємна частина "судового розгляду". У рішенні від 17 травня 2005 року у справі "Чіжов проти України" (заява N 6962/02) Європейський суд з прав людини зазначив, що позитивним обов'язком держави є організація системи виконання рішень таким чином, щоб переконатися, що неналежне зволікання відсутнє та що система ефективна і законодавчо, і практично, а нездатність державних органів ужити необхідних заходів для виконання рішення позбавляє гарантії параграф 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод.
Розглянувши скаргу, беручи до уваги пояснення представника боржника (скаржника), всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується скарга, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для її розгляду, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення скарги, з огляду на наступне.
Згідно зі статтею 124 Конституції України та статтею 115 Господарського процесуального кодексу України судові рішення є обов'язковими до виконання на всій території України і виконуються в порядку, визначеному Законом України "Про виконавче провадження".
Відповідно до частини 1 статті 116 Господарського процесуального кодексу України виконання рішення господарського суду провадиться на підставі виданого ним наказу, який є виконавчим документом.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про виконавче провадження" (в редакції, чинній станом на дату винесення оскаржуваної постанови) виконавче провадження - це сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
За умовами частини 1 та 2 статті 2 Закону України "Про виконавче провадження" (в редакції, чинній станом на дату винесення оскаржуваної постанови) примусове виконання рішень покладається на державну виконавчу службу, яка входить до системи органів Міністерства юстиції України; примусове виконання рішень здійснюють державні виконавці, визначені Законом України "Про державну виконавчу службу" (далі - державні виконавці).
Згідно з положеннями пункту 1.6. Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5 (далі - Інструкція), під час здійснення виконавчого провадження державний виконавець приймає рішення шляхом винесення постанов, попереджень, внесення подань, складання актів та протоколів, надання доручень, розпоряджень, вимог, подання запитів, заяв, повідомлень або інших процесуальних документів у випадках, передбачених Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Положеннями пункту 1.7.1. Інструкції з організації примусового виконання рішень визначено, що постанова як окремий документ містить такі обов'язкові реквізити: а) номер виконавчого провадження; б) вступну частину із зазначенням: назви постанови, дати видачі постанови та місця її винесення; найменування органу державної виконавчої служби, прізвища, імені та по батькові державного виконавця, який виніс постанову або прізвища, імені та по батькові приватного виконавця, який виніс постанову, найменування виконавчого округу, в якому він здійснює діяльність; назви виконавчого документа, коли та ким виданий, резолютивної частини документа (далі - реквізити виконавчого документа); за зведеним виконавчим провадженням - прізвища, імені та по батькові боржника - фізичної особи, повного найменування боржника - юридичної особи та дати об'єднання виконавчих проваджень у зведене; в) мотивувальну частину із зазначенням мотивів, з яких виконавець прийняв відповідне рішення (дійшов певних висновків), і посилання на норму закону, на підставі якого винесено постанову; г) резолютивну частину із зазначенням: прийнятого виконавцем рішення; строку і порядку оскарження постанови; д) до постанов можуть вноситись також інші відомості, визначені Законом, цією Інструкцією та іншими нормативно-правовими актами; е) постанова підписується виконавцем та скріплюється печаткою; є) постанова складається у необхідній кількості примірників, один з яких залишається у виконавчому провадженні, а інші надсилаються за належністю; ж) якщо постанова надсилається у формі електронного документа, вона підписується електронним цифровим підписом; з) у разі якщо постанова виконавця є виконавчим документом, вона повинна відповідати вимогам до виконавчого документа, визначеним статтею 4 Закону.
З матеріалів, доданих до скарги вбачається, що Будинкоуправлінням № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України до Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у м. Києві Міністерства юстиції України була подана заява про примусове виконання рішення господарського суду міста Києва № 910/5589/16 від 31.05.2016 разом з оригіналом наказу господарського суду міста Києва № 910/5589/16 від 14.06.2016.
18.07.2016 старшим державним виконавцем Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України Гуріною Євгенією Петрівною, розглянуто вищезазначену заяву та винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 51688497 з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/5589/16 від 14.06.2016, якою боржнику встановлено строк для добровільного виконання рішення суду в строк до 24.07.2016.
У своїй скарзі, поданій 08.09.2016 до відділу діловодства Господарського суду міста Києва боржник (скаржник) просить суд визнати дії старшого державного виконавця Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби м. Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України Гуріної Євгенії Петрівни при винесенні постанови неправомірними; скасувати постанову старшого державного виконавця Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Гуріної Світлани Петрівни від 18.07.2016 про відкриття виконавчого провадження.
В обґрунтування своїх вимог, викладених у скарзі на дії державного виконавця від 08.09.2016, боржник (скаржник) посилається на те, що державний виконавець не перевірив належним чином надані стягувачем документи та не звернув увагу на те, що наказ Господарського суду міста Києва № 910/5589/16 від 14.06.2016 визначає стягувачем - Будинкоуправління № 12 Київського КЕУ Міністерства оборони України, а заява про відкриття виконавчого провадження, відповідно до тверджень скаржника, засвідчена печаткою іншого підприємства, а саме, Домоуправління № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України.
Крім того боржник у своїй скарзі зазначає, що застосування печатки іншого підприємства виключає можливість ідентифікації стягувача, компетенції та повноважень посадової особи, яка підписала заяву, а державний виконавець відкрив виконавче провадження не за заявою стягувача.
Відповідно до частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; 4) вид громадського формування (політична партія, структурне утворення політичної партії; громадське об'єднання, місцевий осередок громадського об'єднання із статусом юридичної особи; професійна спілка, об'єднання професійних спілок, організація профспілки, передбачена статутом профспілки, об'єднання організацій профспілок, організація роботодавців, об'єднання організацій роботодавців; творча спілка, місцевий осередок творчої спілки); 5) дані про статус громадського формування; 6) центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить юридична особа публічного права або який здійснює функції з управління корпоративними правами держави у відповідній юридичній особі; 7) мета діяльності громадського формування; 8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв'язку з державною реєстрацією; 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається; 10) місцезнаходження юридичної особи; 11) види діяльності; 12) назва органів управління юридичної особи; 13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи; 14) відомості про членів керівних органів: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку - для громадського формування; 15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників); 16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо); 17) відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування; 18) інформація для здійснення зв'язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти; 19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі; 20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім'я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; відомості про членів керівних органів: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку - для відокремленого підрозділу громадського формування; відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника; інформація для здійснення зв'язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти; 21) дані про підрозділ громадського формування, що має статус юридичної особи (місцевий осередок громадського об'єднання, місцевий осередок творчої спілки, організація профспілки); 22) дані про те, що юридична особа є відокремленим підрозділом громадського формування; 23) дані про те, що юридична особа є структурним утворенням політичної партії; 24) відомості про структурні утворення політичної партії: вид структурного утворення політичної партії (обласна, міська, районна організація, первинний осередок, інше структурне утворення); територія, у межах якої діє структурне утворення політичної партії, наявність статусу юридичної особи; дата та номер рішення керівного органу політичної партії, яким завірено заяву про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії; відомості про структурні утворення політичної партії із статусом юридичної особи, що містяться в частині другій цієї статті; додаткові відомості про структурні утворення політичної партії, що не мають статусу юридичної особи: дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі, найменування (повне, скорочене (за наявності), дата легалізації (реєстрації) та реєстраційний номер у паперовому Реєстрі обласних, міських, районних організацій або інших структурних утворень, передбачених статутом партії, або в книзі обліку первинних осередків політичних партій, відомості про керівника структурного утворення: прізвище, ім'я, по батькові, відомості про склад керівних органів, місцезнаходження, номер телефону, відомості про припинення діяльності структурного утворення політичної партії: дата, шляхи (реорганізація, ліквідація (саморозпуск), заборона діяльності, анулювання реєстрації) та підстава припинення діяльності, підстави для зупинення розгляду документів, підстави для відмови в державній реєстрації, відомості про скасування реєстраційних дій, відомості про суб'єкта державної реєстрації та державного реєстратора, дані про оприлюднення результатів розгляду документів, які подані для державної реєстрації, місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі, дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру; 25) дата легалізації (реєстрації) та реєстраційний номер у паперовому Реєстрі політичних партій, Реєстрі об'єднань громадян, Реєстрі творчих спілок - для громадських формувань, легалізованих (зареєстрованих) до набрання чинності цим Законом; 26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог; 27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; 28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією; 29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа; 30) дані про юридичних осіб - правонаступників; 31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію; 32) відомості про заборону діяльності громадського формування: анулювання реєстрації або заборона діяльності політичної партії, заборона діяльності громадського об'єднання; 33) підстави для зупинення розгляду документів; 34) інформація про направлення повідомлення правоохоронним органам у разі виникнення сумнівів щодо справжності поданих документів; 35) підстави для відмови в державній реєстрації; 36) відомості про скасування реєстраційних дій; 37) відомості про суб'єкта державної реєстрації та державного реєстратора; 38) дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації; 39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі; 40) дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру; 41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; 42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи; 44) дані про символіку: вид символіки (партійний гімн, прапор, розпізнавальний знак, девіз, емблема, інший вид), опис символіки, зображення символіки, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі, дата взяття до відома повідомлення про втрату чинності символікою, підстави для зупинення розгляду документів, підстави для відмови в державній реєстрації, відомості про скасування реєстраційних дій, відомості про суб'єкта державної реєстрації та державного реєстратора, дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації, дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру; 45) відомості про ліцензування виду господарської діяльності суб'єкта господарювання: вид господарської діяльності, на який видано ліцензію; найменування та ідентифікаційний код органу ліцензування, що прийняв рішення про видачу ліцензії; дата і номер рішення органу ліцензування про надання та відмову у наданні ліцензії (із зазначенням підстави для такої відмови); відомості про місця та засоби провадження ліцензіатом виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, подання яких органу ліцензування передбачено ліцензійними умовами; підстави, дата і номер рішення про анулювання ліцензії, дата набрання ним чинності; дата видачі ліцензії; відомості про орган ліцензування (найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код) та ім'я посадової особи, що внесла запис до Єдиного державного реєстру; дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для ліцензування; 46) відомості про видачу документів дозвільного характеру: об'єкт, на який видано документ дозвільного характеру; назва виданого документа дозвільного характеру: дата і номер рішення про видачу документів дозвільного характеру або повідомлення про відмову у видачі документа дозвільного характеру (із зазначенням підстави для відмови); строк дії документа дозвільного характеру (необмеженість строку дії документа); дата видачі документа дозвільного характеру; підстави, дата і номер рішення про анулювання документа дозвільного характеру; дата надходження декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства; дата і номер судового рішення про визнання анулювання документа дозвільного характеру безпідставним; дата поновлення безпідставно анульованого документа дозвільного характеру; відомості про дозвільний орган (найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код) та ім'я посадової особи, яка внесла запис до Єдиного державного реєстру; дата видачі документа дозвільного характеру; дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для видачі документів дозвільного характеру; 47) інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру.
З матеріалів, доданих до скарги, вбачається, що заяву про примусове виконання рішення, подану стягувачем до Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України, засвідчено печаткою із зазначеним на ній ідентифікаційним кодом юридичної особи: 22992752 та підписом начальника Будинкоуправління № 12 Київського квартирно - експлуатаційного управління Міністерства оборони України Н.А. Гаврищук.
Згідно відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підрпиємців та громадських формувань за вищезазначеним ідентифікаційним кодом юридичної особи, міститься запис про юридичну особу - Будинкоуправління № 12 Київського квартирно - експлуатаційного управління Міністерства оборони України, керівником якого з 11.07.2014 є Гаврищук Н.А.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону України "Про виконавче провадження" (в редакції, чинній станом на дату винесення оскаржуваної постанови) державний виконавець відкриває виконавче провадження на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього Закону за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Закону України "Про виконавче провадження" державною виконавчою службою підлягають виконанню виконавчі листи, що видаються судами, і накази господарських судів, у тому числі на підставі рішень третейського суду та рішень Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті і Морської арбітражної комісії при Торгово-промисловій палаті.
Згідно наказу Господарського суду міста Києва № 910/5589/16 від 14.06.2016 стягувачем є Будинкоуправління № 12 КЕУ Міністерства оборони України (ідентифікаційний код 22992752).
Крім того, Вищим господарським судом України за результатом розгляду касаційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" на рішення господарського суду міста Києва у справі № 910/5589/16 від 31.05.2016 та постанови Київського апеляційного господарського суду від 08.11.2016 встановлено, що судами першої та апеляційної інстанції повно та об'єктивно досліджено матеріали справи в їх сукупності і вірно застосовано норми процесуального та матеріального права та винесено постанову № 910/5589/16 від 08.02.2017, якою касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" залишено без задоволення, а рішення Господарського суду міста Києва від 31.05.2016 та Постанову Київського апеляційного господарського суду від 08.11.2016 у справі № 910/5589/16 без змін.
В свою чергу, рішенням Господарського суду міста Києва у справі № 910/5589/16 від 31.05.2016 стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" (ідентифікаційний код 33540568) на користь Будинкоуправління № 12 Київського квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України (ідентифікаційний код 22992752) 37 086 грн 47 коп. заборгованості та 504 грн 01 коп. витрат по сплаті судового збору.
Повно та всебічно дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що до Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України начальником Будинкоуправління № 12 Київського квартирно - експлуатаційного управління Міністерства оборони України Н.А. Гаврищук була подана заява про примусове виконання рішення господарського суду міста Києва у справі № 910/5589/16 від 31.05.2016, на примусове виконання якого Господарським судом міста Києва видано наказ № 910/5589/16 від 14.06.2016 та яка засвідчена підписом вищезазначеної особи та печаткою відповідної юридичної особи із зазначеним на ній ідентифікаційним кодом юридичної особи 22992752.
Боржник (скаржник) також стверджує що Постанова про відкриття виконавчого провадження № 51688497 від 18.07.2016 була направлена Солом'янським районним відділом державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України на його адресу лише 19.08.2016, на підтвердження чого до скарги від 31.08.2016 ним долучено належним чином засвідчену копію конверта від Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України із зазначеним на ньому кодом поштового відправлення.
Судом повно та всебічно досліджені вищезазначені докази скаржника, однак з матеріалів доданих до скарги неможливо встановити, який саме документ 19.08.2016 було надіслано Солом'янським районним відділом державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України на адресу боржника, а тому скаржником не доведено суду наявність порушень з боку старшого державного виконавця Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України Гуріної С.В при вчинені ним дій спрямованих на виконання наказу Господарського суду міста Києва у справі № 910/5589/16 від 14.06.2016, Закону України "Про виконавче провадження" та Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5.
Судом враховано, рекомендації, викладені у пунктах 9.1, 9.13 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012 № 9 "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України" щодо того, що прийняття органами Державної виконавчої служби, їх посадовими особами будь-яких рішень (постанов тощо) в процесі здійснення виконання судових рішень господарських судів підпадає в розумінні статті 121-2 Господарського процесуального кодексу України під ознаки дій цих органів та осіб, тому відповідні рішення також підлягають оскарженню до названих судів. За результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або зобов'язує орган державної виконавчої служби здійснити певні виконавчі дії, якщо він ухиляється від їх виконання без достатніх підстав, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що боржником (скаржником) не доведено порушення державним виконавцем Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України порядку вчинення виконавчих дій, передбачених Законом України "Про виконавче провадження" та Інструкцією з організації примусового виконання рішення, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5, в частині винесення постанови про відкриття виконавчого провадження № 51688497 від 18.07.2016, з огляду на що суд відмовляє Товариству з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" у задоволенні скарги на дії державного виконавця у справі № 910/5589/16.
Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 86, 121 2 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю "Адмірал трейдінг компані" в задоволенні скарги на дії старшого державного виконавця Солом'янського районного відділу державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві Міністерства юстиції України.
Суддя Н.Б. Плотницька
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2017 |
Оприлюднено | 21.04.2017 |
Номер документу | 66023103 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Плотницька Н.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні