Ухвала
від 06.04.2017 по справі 381/162/17
ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1-кс/381/200/17

381/162/17

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 квітня 2017 року м. Фастів

Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , слідчого СВ Фастівського ВП ОСОБА_3 ,

розглянув в судовому засіданні клопотання заступника начальника СВ Фастівського відділення поліції Васильківського відділу НП ГУ в Київській області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення перевірки у кримінальному провадженні №12015110310000501 від 24.03.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Клопотання надійшло до суду 05 квітня 2017 року.

Досудовим розслідуванням встановлено, що в провадженні СВ Фастівського ВП ГУМВС України в Київській області перебуває кримінальне провадження № 12015110310000501 по факту надходження 24.03.2015 року до СВ Фастівського МВ рапорту о/у ДСБЕЗ Фастівського МВ ОСОБА_5 , про те, що ним в ході проведення оперативно-розшукових заходів було встановлено факт розтрати державних коштів ДП "Фастівське лісове господарство" при укладені угод підряду з різними суб`єктами підприємницької діяльності.

До матеріалів долучено розсекречені протоколи зняття інформації з каналів зв`язку, які були отримані під час проведення ОРМ в оперативно-розшуковій справі.

На перевірку отриманих оперативними працівниками відомостей про виконання робіт підряду самими працівниками ДП "Фастівське лісове господарство" надане доручення. Під час оперативного супроводу матеріалів кримінального провадження, працівниками СКР Фастівського ВП встановлено, що службові особи ДП «Фастівське лісове господарство» можуть бути причетними до незаконного продажу пиловника дубу, який зберігається в с. Томашівка, Фастівського району Київської області на території ферми.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, що згідно наказу № 154-к від 10.06.2014 року, ОСОБА_6 в порядку переведення з посади головного інженера, призначений на посаду лісничого Державного підприємства «Фастівське лісове господарство» та очолював підлеглий йому трудовий колектив лісництва, виконував обов`язки по управлінню та розпорядженню державним майном, таким чином був наділений адміністративно-господарськими та організаційно-розпорядчі обов`язками.

До посадових обов`язків ОСОБА_6 відповідно до посадової інструкції лісничого Державного підприємства «Фастівське лісове господарство» затвердженої директором Державного підприємства «Фастівське лісове господарство» ОСОБА_7 від 01.06.2015 року входило: здійснення керівництва виробничо-господарською діяльністю лісництва, забезпечення виконання планових завдань лісництвом, забезпечення ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів у лісництві на основі впровадження передових методів праці, передової технології в лісовому та лісопромисловому виробництві, організація та здійснення керівництва в залежності зі виробничими планами, за проведенням робіт на рубках головного користування та на лісогосподарських рубках, організація робіт по відновленню лісових ресурсів, а також робіт в лісонасенневій справі, організація робіт по охороні лісів від самовільних виробок, лісових пожеж та інших лісових порушників, здійснення контролю за своєчасністю відвантаження продукції споживачам, забезпечення правильного та своєчасного ведення технічної та планво-облікової документації, а також своєчасне представлення звітності в лісгосп.

Відтак, ОСОБА_6 обіймаючи посаду лісничого Дмитрівського лісництва Державного підприємства «Фастівське лісове господарство», будучи наділеним організаційно-розпорядчими функціями по Дмитрівському лісництву Державного підприємства «Фастівське лісове господарство» до яких в тому числі відноситься підписання актів приймання виконаних робіт, відпуск лісоматеріалів, підписання лісорубних квитків, неодноразово зловживаючи своїм службовим становищем здійснював не облікованих ОСОБА_8 лісництвом лісоматеріалів невстановленим особам.

Віджудження виражається в розтараті майна, а саме лісоматеріалів, які належать Державному підприємству «Фастівське лісове господарство».

Так, 13.03.15 ОСОБА_6 , під час відвантаження 28 кубометрів пиловнику сосни загальною вартістю 25200 грн., маючи обов`язок належного розпорядження державним майном та його належний облік, взагалі не оформляв факт реалізації деревини.

Так само, ОСОБА_6 , будучи службовою особою та перебуваючи на посаді лісничого Державного підприємства «Фастівське лісове господарство», в той же день відпустив невстановлениій особі не облікувавши належним чином деревину, а саме дрова дубові в кількості 15 кубічних метрів на загальну суму 12150 грн.

Одночасно з тим, 17.03.2015 року, ОСОБА_6 , будучи службовою особою та маючи обов`язок належного обліку лісоматеріалів, які на праві власності належать Державному підприємству «Фастівське лісове господарство» та мали бути використані для потреб лісового господарства, надав розпорядження підлеглому працівнику познімати бірки з облікованого лісу з метою використання їх повторно для реалізації не облікованої деревини.

Крім цього, встановлено, що протягом 2014-2015 років, Державне підприємство «Фастівське лісове господарство», співпрацює з ПП «ЕД Марліс» від якого отримує послуги по заготівлі, трелюванню та рубці лісової продукції на території Дмитрівського лісництва на загальну суму 1 455136, 93 грн. Разом з тим встановлено, що відповідно до даних пенсійного фонду та податкових органів, кількість офофіційно працюючих осіб в ПП «Ед Марліс» осіб складає 19 чоловік і вказані особи фізично не мали можливості виконати заплановані роботи. В той же час, роботи по заготівлі, трелювання та рубці здійснювалися силами працівників Державного підприємства «Фастівське лісове господарство», а кошти сплачувалися ПП «Ед Марліс» за нібито виконані роботи.

В ході проведення досудового розслідування виникла необхідність перевірку обсягу та об`єму фактично виконаних робіт, якості виробленої деревини у Державному підприємству «Фастівське лісове господарство».

Відповідно дост. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить:

а) організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства: про екологічну та радіаційну безпеку; про використання та охорону земель; про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів; про охорону атмосферного повітря; про охорону, захист, використання та відтворення лісів; про охорону, утримання і використання зелених насаджень тощо;

ґ) пред`являти претензії про відшкодування збитків і втрат, заподіяних державі в результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища;

д) одержання безоплатно в установленому порядку необхідних для виконання покладених на нього завдань інформації, документів і матеріалів від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, фізичних осіб

е) надання обов`язкових до виконання приписів щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства з питань, що належать до його компетенції, та здійснення контролю за їх виконанням;

Згідно п. 1 Положення Про Державну екологічну інспекцію України, затвердженогоуказом Президента України № 454/2011 від 13.04.2011(далі - Положення) Держекоінспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України.

Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізації державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Відповідно до п.п. 5 п. 6 Положення, Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право проводити перевірки з питань, що належать до її компетенції, видавати за їх результатами обов`язкові для виконання приписи, розпорядження.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженогоНаказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 429 від 04.11.2011, Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі Держекоінспекції України і їй підпорядковується.

Територіальним органом Держекоінспекції України у Київській області є Державна екологічна інспекція у Київській області.

У відповідності до ч. 1 ст. 40 КПК України слідчий несе відповідальність за законність та своєчасність здійснення процесуальних дій.

Згідно із п. 9 ч. 2 ст. 40 КПК України слідчий має право здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 Кримінального процесуального кодексу України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Права прокурора та слідчого щодо призначення перевірок та ревізій, які було закріплено в п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40 КПК України, виключено на підставі Закону № 1697-VII від 14.10.2014.

Водночас, п. 2 постанови КМУ № 408 від 13.08.14 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав та просив задовольнити, оскільки іншим шляхом отримати такий дозвіл неможливо.

Відповідно до п.п.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка проводиться на підставі отриманого судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Права прокурора та слідчого щодо призначення перевірок та ревізій, які було закріплено в п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ст. 40 КПК України, виключено на підставі Закону № 1697-VII від 14.10.2014 року.

Відповідно до постанови заступника начальника СВ Фастівського ВП від 28.03.2017 року було призначено позапланову перевірку в Державному підприємстві «Фастівське лісове господарство», проведення якої доручено Державній екологічній інспекції та визначено перелік питань.

Слідчий суддя, враховуючи вищевикладене, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування у даному кримінальному провадженні, дійшов висновку про необхідність отримання відомостей, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню шляхом надання дозволу на проведення перевірки в Державному підприємстві «Фастівське лісове господарство», оскільки в інший спосіб вказані процесуальні дії виконати неможливо. А тому клопотання слід задовольнити.

Керуючись ст.ст. 3, 40, 93, 110 КПК України, Постановою КМУ № 408 від 13.08.14 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами»,-

У Х В А Л И В :

Клопотання заступника начальника СВ Фастівського відділення поліції Васильківського відділу НП ГУ в Київській області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення перевірки задовольнити.

Надати дозвіл Державній екологічній інспекції у Київській області провести позапланову перевірку в Державному підприємству «Фастівське лісове господарство» (код ЄДРПОУ 00992059), з наступних питань:

-Чи відповідає об`єм фактичного виконаних робіт, об`ємам зазначеним в лісорубних квитках;

-Чи відповідає якість виробленої деревини, якості вказаної у лісорубних квитках;

-Встановити об`єми фактично виконаних робіт у відділах, згядно лісорубних квитків на суцільну санітарну рубку та головні рубки лісу за період 2015-2016 років.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудФастівський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення06.04.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу66287508
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —381/162/17

Ухвала від 06.06.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Авраменко М. Г.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 22.05.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 18.05.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Буймова Л. П.

Ухвала від 17.05.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Буймова Л. П.

Ухвала від 06.04.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 27.04.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 27.04.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Ковалевська Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні