ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
20 квітня 2017 року м. Київ К/800/12676/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Шипуліна Т.М., розглянувши матеріали касаційної скарги Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 14.10.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2017 у справі №810/2442/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю М-Квадро до Державної податкової інспекції в Обухівському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, перевіривши дотримання ст.ст. 20, 210, 211, 212 КАС України та її відповідність вимогам ст. 213 КАС України,
В С Т А Н О В И Л А :
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 14.10.2016, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2017, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю М-Квадро до Державної податкової інспекції в Обухівському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задоволено.
Не погоджуючись із судовими рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, Вишгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області 18.04.2017 звернулася з касаційною скаргою до Вищого адміністративного суду України.
Вказана касаційна скарга підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Відповідно до частини першої статті 211 Кодексу адміністративного судочинства України сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та обов'язки, мають право оскаржити в касаційному порядку судові рішення суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку, а також судові рішення суду апеляційної інстанції повністю або частково, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
Таким чином, право на касаційне оскарження судових рішень судів першої та апеляційної інстанції у справі мають обмежене коло осіб, а саме: сторони, інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та обов'язки.
Суддею-доповідачем з'ясовано, що касаційну скаргу у справі №810/2442/16 підписано представником Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області Вершиніним Костянтином Валерійовичем (довіреність від 14.09.2016 №385/9/10-036).
Суддя-доповідач звертає увагу на те, що Постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 №892 Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби затверджено, зокрема, перелік територіальних органів Державної фіскальної служби, які реорганізовуються.
Згідно з вказаним переліком Державна податкова інспекція в Обухівському районі Головного управління Державної фіскальної служби реорганізовується шляхом приєднання до Києво-Святошинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області.
Таким чином, у випадку оскарження судових рішень судів першої та апеляційної інстанцій у справі №810/2442/16 саме відповідачем, податковому органу необхідно надати Вищому адміністративному суду касаційну скаргу, підписану представником Києво-Святошинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області (правонаступник Державної податкової інспекції в Обухівському районі Головного управління Державної фіскальної служби).
При цьому, у випадку оскарження судових рішень судів першої та апеляційної інстанцій у справі №810/2442/16 саме Вишгородською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, податковому органу необхідно надати Вищому адміністративному суду докази, які б підтверджували його віднесення до кола осіб, яким частиною першою статті 211 Кодексу адміністративного судочинства України надано право на касаційне оскарження у такій справі.
Крім того, з 01.09.2015 набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015 №484-VIII, яким внесено зміни до Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 №3674-VI.
Відповідно до частини першої статті 4 вказаного Закону в чинній на момент подання касаційної скарги редакції, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка становить 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Відповідно до частини п'ятої статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Як вбачається з поданої касаційної скарги, вимоги Кодексу в цій частині не виконано, документ про сплату судового збору до неї не додано.
Таким чином, скаржнику необхідно сплатити судовий збір у розмірі, встановленому чинним на час подання касаційної скарги законодавством, та надати суду документ про його сплату.
Разом з тим, до касаційної скарги податковим органом додано клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання касаційної скарги.
Суддя-доповідач позбавлений можливості розглянути вказане клопотання раніше, ніж скаржником буде усунуто недоліки касаційної скарги щодо підтвердження права особи, якою подано касаційну скаргу, на касаційне оскарження.
За таких обставин, касаційну скаргу необхідно залишити без руху та надати термін для усунення недоліків.
Керуючись ст. 213, ч. 3 ст. 214, ч. 1 ст. 108 КАС України, -
У Х В А Л И Л А :
1. Касаційну скаргу Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 14.10.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2017 у справі №810/2442/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю М-Квадро до Державної податкової інспекції в Обухівському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без руху.
3. Надати скаржнику строк для усунення недоліків до 20.05.2017 .
4. Направити копію ухвали для виконання і до відома Вишгородській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області та Києво-Святошинській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області.
Ухвала може бути переглянута Верховним Судом України в порядку, на підставі та у строки, передбачені статтями 235 - 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Вищого адміністративного суду України Т.М. Шипуліна
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2017 |
Оприлюднено | 05.05.2017 |
Номер документу | 66319188 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Шипуліна Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні