Справа № 815/2807/17
УХВАЛА
22 травня 2017 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Вовченко О.А., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - приватне підприємство "Агрос-Юг", треті особи, які не заявляють самостійних вимог на стороні відповідача: Дочірнє підприємство "УКРАГРОСОЮЗ", Відділ Держгеокадастру в Ананьївському районі Одеської області про визнання дій протиправними,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - приватне підприємство "Агрос-Юг", треті особи, які не заявляють самостійних вимог на стороні відповідача: Дочірнє підприємство "УКРАГРОСОЮЗ", Відділ Держгеокадастру в Ананьївському районі Одеської області, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправними дії Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру в особі Ананьївського райвідділу Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельним ресурсам щодо реєстрації 20.06.2012 року договору оренди землі від 10.10.2007 року, укладеного між ОСОБА_1 та ДП "УКРАГРОСОЮЗ", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис №512020004001301;
- скасувати запис №512020004001301 про реєстрацію в Державному реєстрі земель договору оренди землі від 10.10.2007 року, укладеного між ОСОБА_1 та ДП "УКРАГРОСОЮЗ".
Відповідно до п.п.3,5,6 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Ознайомившись зі змістом адміністративного позову, суд дійшов висновку, що він не відповідає вимогам ст.106 КАС України.
Згідно з приписами ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України "Про судовий збір".
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Так, згідно ч. 3 ст. 6 Закону України Про судовий збір , за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
При цьому відповідно до ч.1 ст.9 Закону України Про судовий збір судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Відповідно до ч.2 ст.9 Закону України Про судовий збір суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Позивачем надано до суду докази сплати судового збору лише у розмірі 640,00 грн. згідно квитанції №17664408 від 12.05.2017 року та у розмірі 640,00 грн. згідно квитанції №17473769 від 05.04.2017 року.
Однак, у суду відсутні відомості про зарахування вказаної суми судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Як вбачається з БД ДСС , позивачем вищевказані квитанції вже подавалось на підтвердження оплати судового збору по адміністративній справі №815/2205/17 та по адміністративній справі №815/2071/17.
Також суд зазначає, що відповідно до абз.6 та абз.9 ч.1 ст. 3 КАС України адміністративний позов - звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів або на виконання повноважень у публічно-правових відносинах. Відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Статтею 50 КАС України визначено, що відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Згідно абзацу 7 ст. 3 КАС України суб'єкт владних повноважень це - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно з приписами п.3, п.4 ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються: ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі (п.3); зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів (п.4).
Даний позов не відповідає п.3. п.4 ч.1 ст.106 КАС України, оскільки позивач у прохальній частині адміністративного оскаржує дії Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру в особі Ананьївського райвідділу Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельним ресурсам , а у якості відповідача зазначає Державне підприємство Центр Державного земельного кадастру .
Згідно ч. 1 ст.108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Виявлені недоліки мають бути усунені позивачем шляхом надання до суду доказів сплати судового збору у розмірі відповідно до Закону України Про судовий збір та адміністративного позову оформленого у відповідності до вимог КАС України.
Керуючись ст.ст. 105, 106, 108, 109 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Одеської регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - приватне підприємство "Агрос-Юг", треті особи, які не заявляють самостійних вимог на стороні відповідача: Дочірнє підприємство "УКРАГРОСОЮЗ", Відділ Держгеокадастру в Ананьївському районі Одеської області про визнання дій протиправними - залишити без руху.
Встановити позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в п'ятиденний строк з дня оголошення та (або) отримання копії ухвали апеляційної скарги.
Суддя О.А. Вовченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2017 |
Оприлюднено | 26.05.2017 |
Номер документу | 66672669 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні