Ухвала
від 23.05.2017 по справі 908/883/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 35/74/17

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

23.05.2017 Справа № 908/883/17

Суддя господарського суду Запорізької області Топчій О.А.

при секретарі Осоцькому Д.І.

За участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1, довіреність № 7 від 15.05.2017р.

від відповідача: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

За позовом Комунального підприємства Самбірської районної ради «Виробничо-транспортна компанія» , Львівська область, Самбірський район, с. Новосілки-Гостинні

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Абітек-Інжиніринг» , м. Запоріжжя

про повернення сплачених коштів в сумі 203 250,55 грн.

ВСТАНОВИВ:

25.04.2017р. до господарського суду Запорізької області звернулось Комунальне підприємство Самбірської районної ради «Виробничо-транспортна компанія» з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Абітек-Інжиніринг» про повернення сплачених грошових коштів у розмірі 189 987,84 грн. та стягнення пені за невиконання господарського зобов'язання у сумі 13 262,71 грн.

Позивач, обґрунтовуючи свій позов, посилається на те, що 15.12.2016р. між Товариством з обмеженою відповідальністю «Абітек-Інжиніринг» (Продавець) та Комунальним підприємством Самбірської районної ради «Виробничо-транспортна компанія» (Покупець) укладено договір поставки № 1281, згідно з умовами п. 1.1. якого, за даним Договором Продавець зобов'язується продати покупцю, а Покупець, в свою чергу, зобов'язується купити (оплатити та прийняти) на умовах Договору Товар згідно Специфікацій (Додатків), які є невід'ємною частиною Договору.

Відповідно до Специфікації № 1 до Договору поставки № 1281 Продавець зобов'язується продати Покупцю, а саме: Євроконтейнер для ТПВ 1,1 м. куб. оцинкований в кількості 24 шт.

Загальна ціна на товар становить 189 987,84 грн. (п. 2.3. Договору).

Згідно з п. 4.5. Договору, термін поставки Товару становить 30 календарних днів кожної окремої партії з моменту отримання попередньої оплати на рахунок Продавця, якщо інше не передбачено в Специфікаціях.

Пунктом 2 Специфікації № 1 передбачено 100% оплату за товар на банківський рахунок протягом п'яти банківських днів після отримання товару.

Платіжним дорученням № 1 від 15.12.2016р. позивач перерахував на рахунок відповідача 100% вартості Товару у розмірі 189 987,84 грн.

Пунктом 13.1 Договору передбачено, що договір діє з дня його підписання сторонами і діє до 31.12.2016р., а в частині проведення розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.

30.12.2016р. відповідач на адресу позивача направив гарантійний лист №3230, в якому гарантував поставку товару на підприємство позивача не пізніше 20.01.2017р.

У зв'язку з порушенням умов договору та зобов'язань викладених у гарантійному листі, 27.01.2017р. КП Самбірської районної ради «Виробничо-транспортна компанія» на адресу ТОВ «Абітек-Інжиніринг» направило претензію № 287 з вимогою виконати зобов'язання щодо поставки товару та сплатити пеню за період з 21.01.2017р. по 25.01.2017р. у розмірі 1 145,13 грн., однак вказана претензія залишилась відповідачем без відповіді що стало підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.

З огляду на вищезазначене позивач просить суд зобов'язати відповідача повернути сплачені грошові кошти Комунальному підприємству Самбірської районної ради «Виробничо-транспортна компанія» за Договором поставки № 1281 від 15.12.2016р. у сумі 189 987,84 грн. та стягнути з відповідача пеню за період з 21.01.2017р. по 21.04.2017р. у розмірі 13 262,71 грн.

25.04.2017 року автоматизованою системою документообігу господарського суду Запорізької області здійснено автоматичний розподіл судової справи між суддями, справу розподілено судді Топчій О.А.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 26.04.2017р. прийнято позовну заяву до розгляду та порушено провадження у справі № 908/883/17, присвоєно справі номер провадження 35/74/17 та призначено розгляд справи на 23.05.2017р. об 11 год. 30 хв.

У судовому засіданні 23.05.2017р. представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просить суд позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, вимоги ухвали суду від 26.04.2017р. не виконав. 23.05.2017р. від відповідача на електрону адресу суду надійшло клопотання № 351 від 22.05.2017р. про відкладення розгляду справи у зв'язку зі знаходженням генерального директора ОСОБА_2 у службовому відрядженні за межами України з 05.05.2017р. по 13.06.2017р.

Суд, розглянувши матеріали справи, враховуючи неявку представника відповідача, клопотання відповідача про відкладення розгляду справи а також те, що згідно зі ст. 22 ГПК України, сторони мають право знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, знімати копії, брати участь в господарських засіданнях, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду, наводити свої доводи і міркування з усіх питань, що виникають у ході судового процесу, заперечувати проти клопотань і доводів інших учасників судового процесу, оскаржувати судові рішення господарського суду в установленому цим Кодексом порядку, а також користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом, з метою повного, всебічного та об'єктивного розгляду справи дійшов висновку про необхідність відкладення розгляду справи, в зв'язку з чим розгляд справи відкладається.

Керуючись ст.ст. 77, 86 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання відповідача про відкладення розгляду справи задовольнити

2. Розгляд справи відкласти.

3. Судове засідання призначити на 13.06.2017р. об 11 год. 30 хв.

4. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду за адресою: м. Запоріжжя, вул. Тюленіна, 21 / вул. Гетьманська, 4, корпус 1, каб. 307.

5. Зобов'язати:

Відповідача надати суду: Витяг (Виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на час розгляду справи; запропонувати надати обґрунтований відзив на позовну заяву, докази на підтвердження своєї позиції по справі; листування з позивачем по суті спору (з доказами направлення або вручення вихідної кореспонденції); при наявності заперечень щодо розрахунку позивача - контррозрахунок із документальним обґрунтуванням.

Витребувані документи необхідно подати до 08.06.2017р. через канцелярію суду, копії документів слід засвідчувати відповідно до вимог п. 5.27 ДСТУ 4163-2003, згідно якого відмітку про засвідчення копії документа складаються за слів: «Згідно з оригіналом» , назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

6. Визнати обов'язковою явку в судове засідання представників сторін з належним чином оформленими повноваженнями для надання пояснень щодо суті спору.

7. Примірник ухвали надіслати сторонам у справі.

Суддя О.А.Топчій

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення23.05.2017
Оприлюднено31.05.2017
Номер документу66712551
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/883/17

Судовий наказ від 21.07.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Рішення від 06.07.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Ухвала від 22.06.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Ухвала від 13.06.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Ухвала від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Ухвала від 26.04.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні