Постанова
від 24.05.2017 по справі 820/1495/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код за ЄДРПОУ 34390710

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2017 р. № 820/1495/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бідонька А.В.,

при секретарі судового засідання - Кульчій А.М.,

за участю:

представника відповідача - ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "ЯВІР-АПК" до Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення), третя особа: Управління Державної казначейської служби України у Краснокутському районі Харківської області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Приватне підприємство "ЯВІР-АПК", звернувся до суду з адміністративним позовом до Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення), третя особа: Управління Державної казначейської служби України у Краснокутському районі Харківської області, в якому просить суд скасувати в повному обсязі податкове повідомлення - рішення Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення) від 16.11.2016 року № НОМЕР_1 щодо стягнення із ПП "ЯВІР-АПК" штрафу у розмірі 77137,60 грн. за порушення терміну реєстрації податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що винесене відповідачем податкове повідомлення - рішення від 16.11.2016 року № НОМЕР_1 щодо стягнення із ПП "ЯВІР-АПК" штрафу у розмірі 77137,60 грн. за порушення терміну реєстрації податкових накладних є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Представник відповідача в письмових запереченнях зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято на законних підставах та відповідає чинному законодавству.

Представник позивача в судове засідання не прибув, про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Через канцелярію суду надав клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.

Представник відповідача в судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Через канцелярію суду надав клопотання про розгляд справи без участі представника третьої особи.

Суд, заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.

Судом встановлено, що фахівцями Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області проведено камеральну перевірку ПП "ЯВІР-АПК" з питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами перевірки Слобожанської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено Акт № 547/189/120-39475348 від 01.11.2016 року.

Зі змісту акту перевірки судом встановлено, що ПП "ЯВІР-АПК" 03.08.2016 року здійснено реєстрацію податкових накладних, виписаних ТОВ "АГРО-ЕЛІТ" (код 40332143), а саме:

- податкова накладна № 8/2 від 14.07.2016 року, сума ПДВ у розмірі 370000,00 грн., граничний термін реєстрації 29.07.2016 року, фактична дата реєстрації 03.08.2016 року, кількість днів затримки реєстрації - 5;

- податкова накладна № 9/2 від 15.07.2016 року, сума ПДВ у розмірі 401376,00 грн., граничний термін реєстрації 30.07.2016 року, фактична дата реєстрації 03.08.2016 року, кількість днів затримки реєстрації - 4.

Згідно висновків вказаного акту перевірки дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, чим порушено абз. 11 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. Відповідальність платника передбачена абзацом 2 п. 120-1.1 ст. 120 розділу ІІ Податкового кодексу України.

На підставі висновків вказаного Акту перевірки Слобожанською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області винесено податкове повідомлення - рішення від 16.11.2016 року № НОМЕР_1, яким до ПП "ЯВІР-АПК" застосовано штраф в розмірі 10% в сумі 77137,60 грн. за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і більше календарних днів на суму ПДВ 771376,00 грн.

Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до контролюючих органів зі скаргами в адміністративному порядку.

Рішенням ГУ ДФС у Харківській області № 23 від 28.11.2016 року скаргу ПП "ЯВІР-АПК" залишено без задоволення, а податкове повідомлення - рішення - без змін.

Також, рішенням Державної фіскальної служби України № 4362/6/99-99-11-03-01-25 від 02.03.2017 року залишено без змін податкове повідомлення - рішення та рішення, прийняте за розглядом первинної скарги, а скаргу - без задоволення.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, які покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірних правових актів індивідуальної дії на відповідність вимогам ч. 3 ст. 2 КАС України, суд виходить з наступного.

Із матеріалів справи судом встановлено, що ПП "ЯВІР-АПК" 01.07.2016 року зареєстровано суб'єктом спеціального режиму оподаткування, що підтверджується витягом № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість (а.с. 9).

Так, відповідно до п.п. 209.1, 209.2 ст. 209 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті, може обрати спеціальний режим оподаткування.

Позитивна різниця між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена:

а) за операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва) підлягає перерахуванню: до державного бюджету - у розмірі 50 відсотків; на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 50 відсотків;

б) за операціями із зерновими і технічними культурами підлягає перерахуванню:

до державного бюджету - у розмірі 85 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 15 відсотків;

в) за операціями з продукцією тваринництва підлягає перерахуванню: до державного бюджету - у розмірі 20 відсотків; на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 80 відсотків.

Сільськогосподарські підприємства для забезпечення перерахування, зазначеного у: а) підпункті "а" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів для здійснення операцій з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва); б) підпункті "б" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій з постачання зернових і технічних культур; в) підпункті "в" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій із продукцією тваринництва.

Кошти, зараховані на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, зазначені у підпункті 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, автоматично протягом наступного операційного дня за днем, в якому кошти надійшли на такі рахунки, перераховуються органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у таких розмірах: а) з рахунків, зазначених у підпункті "а" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 50 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 50 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; б) з рахунків, зазначених у підпункті "б" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 85 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 15 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; в) з рахунків, зазначених у підпункті "в" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 20 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 80 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Кошти, зараховані на рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, перераховуються автоматично протягом операційного дня, в якому кошти надійшли на такий рахунок, органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на спеціальний рахунок сільськогосподарського підприємства.

Відповідно до пункту 200-1.2 статті 200-1 Податкового кодексу України сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу, додатково відкриваються: рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання сільськогосподарських товарів/послуг (крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 Кодексу); рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання зернових та технічних культур, визначених у пункті 209.19 статті 209 Кодексу; рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 Кодексу.

Для відкриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника.

Із матеріалів справи судом встановлено, що ПП ЯВІР-АПК було здійснено операції із продажу сільськогосподарської продукції контрагенту ТОВ АГРО-ЕЛІТ , на підставі чого ТОВ АГРО-ЕЛІТ були виписані податкові накладні № 8/2 від 14.07.2016 року та № 9/2 від 15.07.2016 року та направлені підприємству позивача для здійснення реєстрації таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Таким чином, граничним терміном реєстрації підприємством позивача податкової накладної № 8/2 від 14.07.2016 року є 29.07.2016 року та граничним терміном реєстрації податкової накладної № 9/2 від 15.07.2016 року є 30.07.2016 року.

Пунктом 120-1.1 ст. 120-1 ПК України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Проаналізувавши наведені норми законодавства суд дійшов висновку, що для наявності в діяннях платника податку податкового порушення, передбаченого п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, останній повинен вчинити бездіяльність, яка полягає в тому, що він протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній, не вчинив ніяких дій щодо реєстрації такої податкової накладної, або вчинив такі дії не перерахувавши суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, необхідну для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Як вже встановлено судом, ПП "ЯВІР-АПК" 01.07.2016 року зареєстровано суб'єктом спеціального режиму оподаткування, що підтверджується витягом № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість.

Дослідивши вказаний Витяг № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість, суд встановив, що в графі "Реквізити рахунків в системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника - сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим" взагалі не зазначено реквізитів таких рахунків.

Матеріалами справи підтверджено, що директор ПП "Явір-АПК" звернувся листом № 9 від 27.07.2016 року до начальника Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення), в якому просив надати інформацію щодо реквізитів розрахункового рахунку, відкритого органами державної казначейської служби для розрахунків з бюджетом з ПДВ по операціям з зерновими та технічними культурами (а.с. 28).

Вказаний лист отримано контролюючим органом 27.07.2016 року, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції на копії вищевказаного листа.

Представник позивача в судовому засіданні пояснив, що відповіді на вищевказаний лист від Слобожанської ОДПІ (Краснокутське відділення) ГУ ДФС у Харківській області підприємству не надано та під час розгляду даної справи доказів протилежного представником відповідача не було надано до суду.

Також, із матеріалів справи судом встановлено, що 28.07.2016 року позивач звернувся із листом до ГУ ДФС у Харківській області, на який контролюючим органом 03.08.2016 року було надано відповідь у формі листа № 4492/10/20-40-08-01-11, в якому викладено інформацію про відкриті 02.08.2016 року казначейською службою спеціальні розрахункові рахунки в СЕА ПДВ підприємству позивача (а.с. 13).

Згідно квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, ПП "Явір-АПК" 03.08.2016 року зареєстровано податкові накладні 8/2 від 14.07.2016 року та № 9/2 від 15.07.2016 року (а.с. 65, 67).

Суд зазначає, що постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 року № 569 затверджено Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - Порядок № 569), який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.

Пунктом 2 Порядку № 569 визначено, що спеціальний рахунок - рахунок, відкритий у банку та/або органі Казначейства сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, передбаченого статтею 209 Податкового кодексу України (далі - суб'єкт спеціального режиму оподаткування), для акумулювання сум податку, що нараховуються на вартість поставлених/наданих ними сільськогосподарських товарів/послуг.

Згідно п. 4 вказаного Порядку електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі.

Платникам податку - суб'єктам спеціального режиму оподаткування додатково Казначейством автоматично на безоплатній основі відкриваються електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання/надання сільськогосподарських товарів/послуг (крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, визначених пунктом 209.19 статті 209 Податкового кодексу України); електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання зернових та технічних культур, визначених пунктом 209.19 статті 209 Кодексу; електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на їх спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання продукції тваринництва, визначеної пунктом 209.19 статті 209 Кодексу.

Відповідно до п. 5 Порядку № 569 електронні рахунки (в тому числі додаткові електронні рахунки, зазначені в абзацах третьому - п'ятому пункту 4 цього Порядку (далі - додаткові електронні рахунки) відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС надсилає Казначейству не раніше ніж за один робочий день до дати реєстрації платника податку суб'єктом спеціального режиму оподаткування - для відкриття додаткових електронних рахунків.

Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 лютого 2015 р. - 1 лютого 2015 р.).

Згідно п. 6 Порядку № 569 Казначейство відповідно до вимог статті 69 Кодексу надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка/додаткового електронного рахунка у день відкриття рахунка. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронних рахунків.

Таким чином, вказаним Порядком визначено обов'язок контролюючого органу щодо надіслання реєстру платників податку - суб'єктів спеціального режиму оподаткування, для відкриття органом Казначейства додаткових електронних рахунків, призначених для перерахування сум податку на додану вартість. Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Отже, враховуючи наведене та беручи до уваги те, що згідно листа контролюючого органу від 03.08.2016 року № 4492/10/20-40-08-01-11 спеціальні рахунки підприємству позивача відкриті казначейською службою лише 02.08.2016 року та у зв'язку із отриманням даної інформації підприємством позивача 03.08.2016 року здійснено реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, а тому суд не вбачає в діях позивача факту пропущення граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН на підставі того, що суб'єктом владних повноважень несвоєчасно здійснено дії з відкриття спеціального рахунку підприємству позивача у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Відповідно до п. п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його висновки, і не довів правомірності прийнятого ним податкового повідомлення-рішення. За таких умов, оскаржуване позивачем податкове повідомлення - рішення є таким, що підлягає скасуванню.

Враховуючи вищезазначене суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 94 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 9, 11, 71, 72, 94, 160 - 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства "ЯВІР-АПК" до Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення), третя особа: Управління Державної казначейської служби України у Краснокутському районі Харківської області про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення) № НОМЕР_1 від 16.11.2016 року.

Стягнути на користь Приватного підприємства "ЯВІР-АПК" (код ЄДРПОУ 39475348, адреса: вул. Весняна, 3Д, с. Мурафа, Краснокутський район, Харківська область, 62021) сплачену суму судового збору в розмірі 1600,00 грн. (одна тисяча шістсот гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39859941, адреса: 62300, Харківська область, м. Дергачі, вул. Садова, 10).

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Суддя Бідонько А.В.

Повний текст постанови виготовлений 29 травня 2017 року.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2017
Оприлюднено31.05.2017
Номер документу66763050
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/1495/17

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 05.07.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Постанова від 24.05.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні