Ухвала
від 05.07.2017 по справі 820/1495/17
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 липня 2017 р.Справа № 820/1495/17 Харківський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Яковенка М.М.

суддів: Лях О.П., Старосуда М.І.

секретарі судового засідання: Жданюк А.О.

за участю:

представника позивача Лихвар Г.А.

представники відповідача: Мосійчук Р.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017року по справі № 820/1495/17за позовом Приватного підприємства "ЯВІР-АПК" до Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області третя особа Управління Державної казначейської служби України у Краснокутському районі Харківської області про скасування податкового повідомлення - рішення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Приватне підприємство "ЯВІР-АПК", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року з позовом до Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області, третя особа: Управління Державної казначейської служби України у Краснокутському районі Харківської області, в якому просив суд скасувати податкове повідомлення - рішення Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення) від 16.11.2016 року № 0000242024 щодо стягнення із ПП "ЯВІР-АПК" штрафу у розмірі 77137,60 грн. за порушення терміну реєстрації податкових накладних.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року задоволено позов.

Скасовано податкове повідомлення - рішення Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення) № 0000242024 від 16.11.2016 року. Вирішене питання щодо судового збору.

Відповідач не погодившись з постановою суду першої інстанції, посилаючись на незаконність та необґрунтованість судового рішення, прийняття з порушенням норм матеріального та процесуального права, просив постанову скасувати та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову (а.с. 95-98). Апелянт наголошує на допущеному порушенні терміні реєстрації податкових накладних.

Представник відповідача наполягав на задоволенні апеляційної скарги. Зазначив, що дії відповідача щодо не виконання обов'язків з приводу спрямування до органів казначейської служби необхідних даних для відкриття рахунків не оскаржувались, а тому правових підстав по факту несвоєчасного відкриття рахунків для скасування ППР не має.

Представник позивача заперечував проти апеляційної скарги та наполягав на залишенні її без задоволення.

Представник третьої особи в судове засідання не з'явився, надіслав суду клопотання про розгляд справи у їх відсутність. Рішення просив прийняти на розсуд суду.

Колегія суддів заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення сторін, дослідивши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення з наступних підстав.

Як встановлено судами першої та апеляційної інстанції, що фахівцями Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області проведено камеральну перевірку ПП "ЯВІР-АПК" з питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами перевірки Слобожанської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено Акт № 547/189/120-39475348 від 01.11.2016 року.

Зі змісту акту перевірки вбачається, що ПП "ЯВІР-АПК" 03.08.2016 року здійснено реєстрацію податкових накладних, виписаних ТОВ "АГРО-ЕЛІТ" (код 40332143), а саме:

- податкова накладна № 8/2 від 14.07.2016 року, сума ПДВ у розмірі 370000,00 грн., граничний термін реєстрації 29.07.2016 року, фактична дата реєстрації 03.08.2016 року, кількість днів затримки реєстрації - 5;

- податкова накладна № 9/2 від 15.07.2016 року, сума ПДВ у розмірі 401376,00 грн., граничний термін реєстрації 30.07.2016 року, фактична дата реєстрації 03.08.2016 року, кількість днів затримки реєстрації - 4.

Згідно висновків вказаного акту перевірки дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, чим порушено абз. 11 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. Відповідальність платника передбачена абзацом 2 п. 120-1.1 ст. 120 розділу ІІ Податкового кодексу України.

На підставі висновків вказаного Акту перевірки Слобожанською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області винесено податкове повідомлення - рішення від 16.11.2016 року № 0000242024, яким до ПП "ЯВІР-АПК" застосовано штраф в розмірі 10% в сумі 77137,60 грн. за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і більше календарних днів на суму ПДВ 771376,00 грн.

Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до контролюючих органів зі скаргами в адміністративному порядку.

Рішенням ГУ ДФС у Харківській області № 23 від 28.11.2016 року скаргу ПП "ЯВІР-АПК" залишено без задоволення, а податкове повідомлення - рішення - без змін.

Також, рішенням Державної фіскальної служби України № 4362/6/99-99-11-03-01-25 від 02.03.2017 року залишено без змін податкове повідомлення - рішення та рішення, прийняте за розглядом первинної скарги, а скаргу - без задоволення.

Здійснюючи апеляційний перегляд колегія суддів виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, що ПП "ЯВІР-АПК" 01.07.2016 року зареєстровано суб'єктом спеціального режиму оподаткування, що підтверджується витягом № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість (а.с. 9).

Так, відповідно до п.п. 209.1, 209.2 ст. 209 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті, може обрати спеціальний режим оподаткування.

Позитивна різниця між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена:

а) за операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва) підлягає перерахуванню: до державного бюджету - у розмірі 50 відсотків; на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 50 відсотків;

б) за операціями із зерновими і технічними культурами підлягає перерахуванню:

до державного бюджету - у розмірі 85 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 15 відсотків;

в) за операціями з продукцією тваринництва підлягає перерахуванню: до державного бюджету - у розмірі 20 відсотків; на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, - у розмірі 80 відсотків.

Сільськогосподарські підприємства для забезпечення перерахування, зазначеного у: а) підпункті "а" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів для здійснення операцій з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва); б) підпункті "б" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій з постачання зернових і технічних культур; в) підпункті "в" пункту 209.2 цієї статті, зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій із продукцією тваринництва.

Кошти, зараховані на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, зазначені у підпункті 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, автоматично протягом наступного операційного дня за днем, в якому кошти надійшли на такі рахунки, перераховуються органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у таких розмірах: а) з рахунків, зазначених у підпункті "а" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 50 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 50 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; б) з рахунків, зазначених у підпункті "б" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 85 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 15 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; в) з рахунків, зазначених у підпункті "в" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті: 20 відсотків - на рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість; 80 відсотків - на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Кошти, зараховані на рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, перераховуються автоматично протягом операційного дня, в якому кошти надійшли на такий рахунок, органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на спеціальний рахунок сільськогосподарського підприємства.

Відповідно до пункту 200-1.2 статті 200-1 Податкового кодексу України сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу, додатково відкриваються: рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання сільськогосподарських товарів/послуг (крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 Кодексу); рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання зернових та технічних культур, визначених у пункті 209.19 статті 209 Кодексу; рахунки у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки таких підприємств, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для проведення операцій з постачання продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 Кодексу.

Для відкриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника.

Із матеріалів справи судом встановлено, що ПП ЯВІР-АПК здійснено операції із продажу сільськогосподарської продукції контрагенту ТОВ АГРО-ЕЛІТ , на підставі чого ТОВ АГРО-ЕЛІТ були виписані податкові накладні № 8/2 від 14.07.2016 року та № 9/2 від 15.07.2016 року та направлені підприємству для здійснення реєстрації таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

В даному випадку, граничним терміном реєстрації підприємством позивача податкової накладної № 8/2 від 14.07.2016 року є 29.07.2016 року та граничним терміном реєстрації податкової накладної № 9/2 від 15.07.2016 року є 30.07.2016 року.

Пунктом 120-1.1 ст. 120-1 ПК України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

Проаналізувавши наведені норми законодавства суд першої інстанції правильно зазначив, що для наявності в діяннях платника податку податкового порушення, передбаченого п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, останній повинен вчинити бездіяльність, яка полягає в тому, що він протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній, не вчинив ніяких дій щодо реєстрації такої податкової накладної, або вчинив такі дії не перерахувавши суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, необхідну для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Як вже встановлено судом першої інстанції, ПП "ЯВІР-АПК" 01.07.2016 року зареєстровано суб'єктом спеціального режиму оподаткування, що підтверджується витягом № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість.

Дослідивши вказаний Витяг № 1620174500035 з реєстру платників податку на додану вартість, судами встановлено, що в графі "Реквізити рахунків в системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника - сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим" взагалі не зазначено реквізитів таких рахунків.

Матеріалами справи підтверджено, що директор ПП "Явір-АПК" звернувся листом № 9 від 27.07.2016 року до начальника Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (Краснокутське відділення), в якому просив надати інформацію щодо реквізитів розрахункового рахунку, відкритого органами державної казначейської служби для розрахунків з бюджетом з ПДВ по операціям з зерновими та технічними культурами (а.с. 28).

Вказаний лист отримано контролюючим органом 27.07.2016 року, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції на копії вищевказаного листа.

Як було встановлено судом першої інстанції, що відповіді на вищевказаний лист від Слобожанської ОДПІ (Краснокутське відділення) ГУ ДФС у Харківській області підприємству не надано та під час розгляду даної справи доказів протилежного представником відповідача не було надано до суду.

Також, із матеріалів справи судом встановлено, що 28.07.2016 року позивач звернувся із листом до ГУ ДФС у Харківській області, на який контролюючим органом 03.08.2016 року було надано відповідь у формі листа № 4492/10/20-40-08-01-11, в якому викладено інформацію про відкриті 02.08.2016 року казначейською службою спеціальні розрахункові рахунки в СЕА ПДВ підприємству позивача (а.с. 13).

Згідно квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, ПП "Явір-АПК" 03.08.2016 року зареєстровано податкові накладні 8/2 від 14.07.2016 року та № 9/2 від 15.07.2016 року (а.с. 65, 67).

Так, Постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 року № 569, було затверджено Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - Порядок № 569), який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.

Пунктом 2 Порядку № 569 визначено, що спеціальний рахунок - рахунок, відкритий у банку та/або органі Казначейства сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, передбаченого статтею 209 Податкового кодексу України (далі - суб'єкт спеціального режиму оподаткування), для акумулювання сум податку, що нараховуються на вартість поставлених/наданих ними сільськогосподарських товарів/послуг.

Згідно п. 4 вказаного Порядку електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі.

Платникам податку - суб'єктам спеціального режиму оподаткування додатково Казначейством автоматично на безоплатній основі відкриваються електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання/надання сільськогосподарських товарів/послуг (крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, визначених пунктом 209.19 статті 209 Податкового кодексу України); електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання зернових та технічних культур, визначених пунктом 209.19 статті 209 Кодексу; електронні рахунки, призначені для перерахування коштів до державного бюджету та на їх спеціальні рахунки, для здійснення операцій з постачання продукції тваринництва, визначеної пунктом 209.19 статті 209 Кодексу.

Відповідно до п. 5 Порядку № 569 електронні рахунки (в тому числі додаткові електронні рахунки, зазначені в абзацах третьому - п'ятому пункту 4 цього Порядку (далі - додаткові електронні рахунки) відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС надсилає Казначейству не раніше ніж за один робочий день до дати реєстрації платника податку суб'єктом спеціального режиму оподаткування - для відкриття додаткових електронних рахунків.

Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 лютого 2015 р. - 1 лютого 2015 р.).

Згідно п. 6 Порядку № 569 Казначейство відповідно до вимог статті 69 Кодексу надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка/додаткового електронного рахунка у день відкриття рахунка. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронних рахунків.

Зазначений обов'язок податкового органу повністю кореспондується з п. 200-1.2 статті 200-1 Податкового кодексу України, яким також встановлено, що для відкриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника.

Таким чином, вказаним Порядком та нормами ПК України чітко на неоднозначно встановлений та покладений обов'язок саме контролюючого органу щодо надіслання реєстру платників податку - суб'єктів спеціального режиму оподаткування, для відкриття органом Казначейства додаткових електронних рахунків, призначених для перерахування сум податку на додану вартість. Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку.

Посилання апелянта на неможливість застосування п.5 Порядку №569 є безпідставним.

В даному випадку неналежне виконання обов'язку контролюючого органу, мало безпосередній вплив на можливість з боку позивача здійснити дії щодо належної реєстрації відповідних документів податкового обліку. Доводи представника відповідача в судовому засіданні з приводу відсутності підстав для скасування ППР в зв'язку з тим, що дії відповідача протиправними не визнавались є безпідставними. При наданні оцінки оскаржуваному рішенню суб'єкта владних повноважень, суд здійснює не лише формальний підхід до такої перевірки цього рішення, а й ті дії, які призвели до його прийняття. В даному випадку, як вже зазначалось вище, виконання належним чином обов'язку позивачем напряму залежало від належного виконання свого обов'язку з боку відповідача, а тому порушення термін реєстрації напряму залежало від виконання обов'язків контролюючого органу. Позивач позбавлений був можливості до цього виконати свій обов'язок.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи наведене та беручи до уваги те, що згідно листа контролюючого органу від 03.08.2016 року № 4492/10/20-40-08-01-11 спеціальні рахунки підприємству позивача відкриті казначейською службою лише 02.08.2016 року та у зв'язку із отриманням даної інформації підприємством позивача 03.08.2016 року здійснено реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, а тому суд першої інстанції прийшов до правильного висновку про відсутність в діях позивача факту пропущення граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН на підставі того, що суб'єктом владних повноважень несвоєчасно здійснено дії з відкриття спеціального рахунку підприємству позивача у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Отже, колегія суддів, з урахуванням фактичних обставин справи погоджується з висновками суду першої інстанції в повному обсязі.

Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.

Під час апеляційного провадження, колегія суду не встановила таких порушень судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, які б призвели до неправильного вирішення справи по суті, які були предметом розгляду і заявлені в суді першої інстанції.

Жодні доводи апелянта не спростовують правильності прийнятого судом першої інстанції рішення.

Таким чином, судова колегія вважає, що рішення суду першої інстанції є обґрунтованим, прийняте на підставі з'ясованих та встановлених обставинах справи, які підтверджуються доказами, та ухвалив постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, а тому залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін.

Керуючись ст. ст.2, 11, 159, 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211-212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ :

Апеляційну скаргу Слобожанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області - залишити без задоволення.

Ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року по справі № 820/1495/17 - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів, - з дня складення в повному обсязі.

У повному обсязі складена 10 липня 2017 року.

Головуючий суддя (підпис)Яковенко М.М. Судді (підпис) (підпис) Лях О.П. Старосуд М.І.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2017
Оприлюднено13.07.2017
Номер документу67633702
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/1495/17

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 05.07.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Постанова від 24.05.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні