ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
26 травня 2017 року м. Київ К/800/17647/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Маринчак Н.Є. перевіривши матеріали касаційної скарги Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 травня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2017 року у справі №826/28284/15 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Аві - Ком до Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, Реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві про скасування запису, рішення та зобов'язання вчинити дії,-
встановив:
Під час перевірки касаційної скарги Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві було встановлено її невідповідність вимогам ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, до касаційної скарги додано платіжне доручення про сплату судового збору, який сплачено не в повному обсязі.
За приписами ч. 5 ст. 213 КАС України до касаційної скарги додаються документ про сплату судового збору та копії оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій.
Згідно із п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, ставка судового збору встановлена у такому розмірі: 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
До касаційної скарги додано платіжне доручення від 24 травня 2017 року №371 про сплату судового збору на суму 2923,20 грн.
При цьому, у п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір зазначено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою, становила 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Частиною 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір визначено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до ст. 8 Закону України Про державний бюджет України на 2015 рік розмір мінімальної заробітної плати у місячному розмірі з 01 січня 2015 року встановлено 1218,00 грн.
Частиною 3 статті 6 Закону України Про судовий збір передбачено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Враховуючи три вимоги адміністративного позову немайнового характеру, судовий збір за подання відповідної касаційної скарги становить 4384,80 грн.
Відповідно до ч. 4 ст. 213 КАС України касаційна скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.
Разом з тим, скаржником до касаційної скарги додано копію довіреності Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві на ім'я представника ОСОБА_1, яка підписана в.о. начальника ОСОБА_2, проте не надано наказ на її призначення в.о. начальника.
Таким чином, скаржнику необхідно надати суду наказ на призначення в.о. начальника Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_2 та доплатити судовий збір за подання касаційної скарги в розмірі 1461,60 грн.
Відповідно до вимог ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України, до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, застосовуються правила ст. 108 цього кодексу, а саме, постановляється ухвала про залишення скарги без руху для усунення вказаних недоліків.
Керуючись ст.ст. 108, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -
у х в а л и в:
Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 травня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2017 року у справі №826/28284/15 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Аві - Ком до Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, Реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві про скасування запису, рішення та зобов'язання вчинити дії - залишити без руху та надати строк для усунення недоліків до 04 липня 2017 року .
У разі невиконання вимог суду, касаційна скарга буде визнана неподаною та повернута скаржнику.
Суддя Вищого адміністративного
суду України Н.Є. Маринчак
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2017 |
Оприлюднено | 31.05.2017 |
Номер документу | 66790268 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Маринчак Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні