Ухвала
від 30.05.2017 по справі 910/14835/14
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

30 травня 2017 року Справа № 910/14835/14

Вищий господарський суд України у складі колегії суддів:

головуючого - судді Малетича М.М.,

суддів: Плюшка І.А.,

Картере В.І.,

розглянувши касаційну скаргу Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України на постанову Київського апеляційного господарського суду від 20.03.2017 р. у справі № 9910/14835/14 господарського суду міста Києва за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "ІЗІ-ЛАЙФ" на дії Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "ІЗІ-ЛАЙФ" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Поларт-Капітал", третя особа - Публічне акціонерне товариство "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" про стягнення 17 639 582, 12 грн.,-

В с т а н о в и в:

Подана Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України на (далі - ВДВС, Заявник) касаційна скарга не може бути розглянута Вищим господарським судом України, оскільки не відповідає вимогам розділу ХІІ-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) з наступних підстав.

Згідно ч. 4 ст. 111 ГПК України до скарги додаються докази сплати судового збору і надсилання копії скарги іншій стороні у справі.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з пп. 7 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору, що підлягає сплаті за подання до господарського суду касаційної скарги на ухвалу суду становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За приписами статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу установлюється у місячному розмірі і станом на 01.01.2017 становить 1600 гривень.

Звертаючись з касаційною скаргою Заявником не додано доказів сплати судового збору. Водночас, Заявником подано заяву про відстрочення сплати судового збору до винесення судом рішення у справі, з посиланням на те, що Заявник є бюджетною установою, фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, розрахункове-касове обслуговування здійснюється Державною казначейською службою України та лише в межах відкритих асигнувань.

Статтею 8 ЗУ "Про судовий збір" передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити його від сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Тобто, вказаною статтею Закону передбачено право суду, а не обов'язок щодо відстрочки, розстрочки або звільнення від сплати судового збору.

Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджає сплатити судовий збір у встановлених порядку і розмірі.

Колегія суддів вважає, що клопотання про відстрочку сплати судового збору не підлягає задоволенню оскільки Заявником, не наведено переконливих доводів та не надано будь-яких доказів того, що фінансове становище останнього робить неможливим на теперішній час сплатити судовий збір за подання касаційної скарги. Крім того, з поданого клопотання не вбачається, що Заявником до ухвалення рішення у справі з'явиться можливість сплатити судовий збір, як встановлено ст. 8 ЗУ "Про судовий збір".

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 111 3 Господарського процесуального кодексу України, касаційна скарга не приймається до розгляду і повертається судом, якщо до скарги не додано доказів, що підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі.

З урахуванням приписів п. 4 ч. 1 ст. 111 3 ГПК України, колегія суддів касаційної інстанції дійшла висновку, що подана Заявником касаційна скарга не може бути прийнята до розгляду та підлягає поверненню.

Керуючись ст. 86, п. 4 ч. 3 ст. 111 3 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

1. Відмовити в задоволенні заяви Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про відстрочення сплати судового збору при поданні касаційної скарги на постанову Київського апеляційного господарського суду від 20.03.2017 року у справі № 910/14835/14.

2. Касаційну скаргу Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України на постанову Київського апеляційного господарського суду від 20.03.2017 р. у справі № 9910/14835/14 господарського суду міста Києва повернути без розгляду.

Головуючий - суддя Малетич М.М.

Судді Плюшко І.А.

Картере В.І.

СудВищий господарський суд України
Дата ухвалення рішення30.05.2017
Оприлюднено02.06.2017
Номер документу66860859
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/14835/14

Постанова від 03.10.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Малетич M.M.

Ухвала від 20.09.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Малетич M.M.

Ухвала від 30.05.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Малетич M.M.

Постанова від 20.03.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Баранець О.М.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Баранець О.М.

Ухвала від 13.02.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Баранець О.М.

Ухвала від 18.01.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 11.11.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні