ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 червня 2017 р.м.ОдесаСправа № 815/6267/16
Категорія: 6.1 Головуючий в 1 інстанції: Левчук О. А. Судова колегія Одеського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого - Танасогло Т.М.,
суддів - Бойка А.В.,
- Яковлєва О.В.,
при секретарі - Осавуляк О.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю Навітранс на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2017 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Навітранс до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, заступника директора Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області Кургана С.П. про визнання незаконним та скасування рішення -,
В С Т А Н О В И Л А :
У листопаді 2016 року товариство з обмеженою відповідальністю Навітранс (далі - ТОВ Навітранс , позивач) звернулося до суду з позовом до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, заступника директора Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області Кургана С.П. про визнання незаконним та скасування рішення заступника директора Департаменту ДАБІ в Одеській області Кургана С.П. від 31 серпня 2016 року №101505/1-14440.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2017 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погоджуючись з ухваленим у справі судовим рішенням, ТОВ Навітранс звернулося до суду з апеляційною скаргою, в якій просить постанову суду скасувати та ухвалити нову, якою адміністративний позов задовольнити.
Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та доводи апеляційної скарги ТОВ Навітранс , перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Судом першої інстанції встановлені наступні обставини справи.
23 серпня 2016 року ТОВ Навітранс звернулося до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області з заявою про реєстрацію декларації про початок виконання підготовчих робіт. /а.с. 9/
Разом з заявою до Департаменту ДАБІ в Одеській області позивачем була подана декларація про початок виконання підготовчих робіт. /а.с. 7-8/
31 серпня 2016 року листом №1015 05/1-14440 Департаментом ДАБІ в Одеській області повідомлено позивача про те, що за результатом перевірки повноти даних зазначених у декларації, відповідно до вимог п. 11 Порядку виконання будівельних робіт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт , Департамент повертає декларацію, у зв'язку з наявністю невідповідностей, що унеможливлює внесення даних до Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Також в цьому листі вказано, що ТОВ Навітранс не в повному обсязі надано інформацію щодо підстав використання земельної ділянки (відсутня дата видачі інформаційної довідки). Після усунення недоліків, що стали підставою для повернення декларації на доопрацювання, замовник може повторно звернутися до територіального органуДепартаменту ДАБІ в Одеській області, через центр надання адміністративних послуг, для реєстрації декларації. /а.с. 10/
Не погоджуючись з вищевказаною відмовою позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Відмовляючи у задоволенні адміністративного позову суд першої інстанції виходив з того, що рішення заступника директора Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області Кургана С.П., яким відмовлено позивачу в реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт прийнято правомірно, оскільки позивачем у поданій декларації не в повному обсязі надано інформацію щодо підстав використання земельної ділянки (відсутня дата видачі інформаційної довідки).
Колегія суддів вважає такий висновок суду першої інстанції таким, що відповідає вимогам Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Земельному кодексу України, Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядку виконання будівельних робіт затвердженого Постановою КМУ від 13 квітня 2011 року №466.
В апеляційній скарзі вказується на те, що вказана постанова ухвалена з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, у зв'язку з чим апелянтом ставиться питання про скасування постанови Одеського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2017 року та ухвалення нової постанови, якою адміністративний позов задовольнити.
Колегія суддів не погоджується з таким доводом апелянта з огляду на наступне.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року №3038-VI, який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Частинами 1 - 6 ст. 35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлено, що після набуття права на земельну ділянку замовник може виконувати підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, державними стандартами і правилами, крім винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, з повідомленням органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підготовчі роботи з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень замовник здійснює на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт. Виконання підготовчих робіт, у тому числі з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт. Виконання підготовчих робіт з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень без реєстрації зазначеної декларації або отримання дозволу на виконання будівельних робіт забороняється. Зареєстрована декларація про початок виконання підготовчих робіт не дає права на виконання будівельних робіт. Реєстрацію декларації про початок виконання підготовчих робіт здійснює орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня отримання декларації. За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт (направлення повідомлення до органу державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до частини першої цієї статті) отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником інших документів дозвільного характеру для виконання підготовчих робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається. Форма декларації про початок виконання підготовчих робіт, порядок її подання та реєстрації, форма повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації визначаються Кабінетом Міністрів України. Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про початок виконання підготовчих робіт замовникові для усунення виявлених недоліків, якщо у декларації не відображено інформації щодо замовника, назви чи адреси об'єкта будівництва, документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону), або щодо осіб, відповідальних за проведення технічного нагляду, та осіб, які розробили проект виконання підготовчих робіт, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Після усунення недоліків декларація розглядається органом державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, передбаченому для її реєстрації. Рішення про реєстрацію або повернення декларації про початок виконання підготовчих робіт може бути розглянуто у порядку нагляду центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду (без права реєстрації декларації), або оскаржено до суду. У разі самостійного виявлення помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у надісланій декларації про початок виконання підготовчих робіт замовник має право протягом трьох робочих днів із дня надіслання такої декларації подати виправлені (достовірні) дані щодо інформації, яка потребує змін.
Механізм набуття права на виконання підготовчих та будівельних робіт визначений Порядком виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженим постановою КМУ від 13 квітня 2011 року № 466.
Згідно п. 3 Порядку надання (отримання, реєстрація), повернення (відмова у видачі) чи анулювання (скасування реєстрації) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю, визначеними статтею 7 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Пункти 4 - 6, 10 11 Порядку відповідають ч. 1 - 6 ст. 35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Згідно п. 16 19 Порядку замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю два примірники декларації за формою, наведеною у додатках 4, 5, 6 до цього Порядку. Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, другий - залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю. Декларація про початок виконання підготовчих робіт не надає права на виконання будівельних робіт. Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом п'яти робочих днів з дня надходження до нього декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та здійснює дії щодо внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає з письмовим обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації, декларацію про початок виконання підготовчих робіт замовникові (його уповноваженій особі) для усунення виявлених недоліків, якщо у декларації не відображено інформації щодо замовника, назви чи адреси об'єкта, документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків, визначених пунктом 7 цього Порядку), або щодо осіб, відповідальних за проведення технічного нагляду, та осіб, які розробили проект виконання підготовчих робіт. Після усунення недоліків декларація розглядається органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, передбаченому для її реєстрації.
Відповідно додатку №4 до Порядку №466, в декларації про початок підготовчих робіт зазначаються, зокрема такі відомості щодо використання земельної ділянки для будівництва: дата, серія, номер документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, дата, номер договору суперфіцію (необхідне зазначити), та кадастровий номер земельної ділянки (за наявності).
Дослідивши оскаржуваний лист Департаменту ДАБІ в Одеській області від 31 серпня 2016 року №05/1-14440, колегією суддів встановлено, що підставою для повернення поданої ТОВ Навітранс декларації про початок виконання підготовчих робіт є усунення встановлених відповідачем недоліків, а саме відсутність в повному обсязі інформації щодо підстав використання земельної ділянки (відсутня дата видачі інформаційної довідки).
Статтею 93 Земельного кодексу України встановлено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Відповідно до ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем. Підставою для укладення договору оренди може бути цивільно-правовий договір про відчуження права оренди.
Статтями 125 - 126 Земельного кодексу України встановлено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Відповідно до ч. 1ст. 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" речові права та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації: право власності; речові права, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; іпотека; право довірчої власності; інші речові права відповідно до закону; 3) право власності на об'єкт незавершеного будівництва; 4) заборона відчуження та арешт нерухомого майна, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.
Згідно з п. 1) ч. 1 Стаття 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі: укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката.
Отже, документом, що підтверджує, зокрема, право користування земельною ділянкою є укладений та зареєстрований в установленому законом порядку договір.
Відповідно до п. 1) ст. 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Згідно абз. 9 п. 4 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року №1141, ведення Державного реєстру прав здійснюється за допомогою технічних і програмних засобів, які забезпечують формування та присвоєння номерів (реєстраційного номера об'єкта нерухомого майна, реєстраційного номера заяви (запиту), номера запису, індексного номера рішення, інформації з Державного реєстру прав, свідоцтва тощо), формування картки прийому заяви (запиту), витягів, інформаційних довідок, виписок, оформлення рішень, свідоцтв про право власності на нерухоме майно, захист відомостей, що містяться у Державному реєстрі прав, від несанкціонованих дій, оновлення, архівування та відновлення записів, внесених до Державного реєстру прав, їх пошук, документальне відтворення процедури державної реєстрації прав, надання інформації з Державного реєстру прав.
Номери, що формуються та присвоюються за допомогою програмних засобів Державного реєстру прав, складаються з цифр, що утворюють числа натурального ряду, та не повторюються на всій території України у межах нумерації об'єктів нерухомого майна, заяв (запитів), записів, документів, які формуються за допомогою Державного реєстру прав (рішень, інформації з Державного реєстру прав, свідоцтв тощо).
Таким чином, кожний запис, рішення витяг, інформаційна довідка мають відповідний номер та дату.
При цьому відповідно до абз.5 п.2 Порядку № 466 повнота даних це інформація, надана замовником у поданих документах, в обсязі, достатньому для прийняття рішення про реєстрацію декларації про початок виконання підготовчих робіт та декларації про початок виконання будівельних робіт.
Згідно з п. 12 Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 92 від 24 червня 2011 року (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 липня 2011 року за №885/19623), посадові особи здійснюють перевірку повноти даних у поданих замовником деклараціях з дотриманням вимог законодавства та за її наявності вносять дані до реєстру, а за її відсутності повертають їх замовнику на доопрацювання для усунення виявлених недоліків, про що вносять дані до реєстру. За фактом реєстрації посадові особи здійснюють оформлення та підписання відповідних повідомлень та декларацій.
Дослідивши матеріали справи, а саме декларацію про початок виконання підготовчих робіт, яка була подана позивачем до Департаменту ДАБІ в Одеській області, колегією суддів встановлено, що в розділі Земельна ділянка використовується для будівництва на підставі зазначені такі документи: договір оренди від 19 серпня 2016 року, № б/н, земельна ділянка площею 0, 7656 га, кадастровий номер 5110136900:25:014:0130; інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна № 66377160 на земельну ділянку площею 0, 0625 га та № 66373216 на земельну ділянку площею 0, 0447 га.
Таким чином, при дослідженні вказаної декларації, колегією суддів встановлено, що позивач не зазначив дати видачі інформаційних довідок, яка є обов'язковим реквізитом документу.
В результаті вищевикладеного, на думку колегії суддів, Департамент правомірно повернув позивачу декларацію у зв'язку з наявністю невідповідностей, а саме не в повному обсязі надано інформацію щодо підстав використання земельної ділянки, з повідомленням про те, що після усунення недоліків, що стали підставою для її повернення, замовник може повторно звернутися до територіального органу Департаменту ДАБІ в Одеській області, через Центр надання адміністративних послуг, для реєстрації декларації, що відповідає вищезазначеним вимогам законодавства.
З матеріалів справи вбачається, що 14 вересня 2016 року позивачем було подано через центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради до Департаменту ДАБІ в Одеській області декларацію про початок виконання підготовчих робіт після виправлення недоліків, в якій в розділі Земельна ділянка використовується для будівництва на підставі зазначені такі документи: договір оренди від 19 серпня 2016 року, № б/н, земельна ділянка площею 0, 7656 га, кадастровий номер 5110136900:25:014:0130; інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна від 22.08.2016 року, № інформаційної довідки 66366087, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 1005143051101, номер запису про право власності 15997895; інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна від 22 серпня 2016 року, № інформаційної довідки 66373216 на земельну ділянку площею 0, 0447 га. реєстровий номер об'єкта нерухомого майна 1006392051101, номер запису про право власності 16020922, кадастровий номер 5110136900:25:014:0045; інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна від 22 серпня 2016 року, № інформаційної довідки 66377160 на земельну ділянку площею 0, 0625 га реєстровий номер об'єкта нерухомого майна 1006392051101, номер запису про право власності 16021548, кадастровий номер 5110136900:25:014:0033.
20 вересня 2016 року зазначена декларація про початок виконання підготовчих робіт зареєстровано Департаментом ДАБІ в Одеській області за № ОД 030162641383.
Аналізуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність жодних порушень з боку ДАБІ в Одеській області при відмові позивачу у реєстрації декларація про початок виконання підготовчих робіт житлового будинку за адресою: м.Одеса, вул. Костанді, 104, оскільки позивачем у вказаній декларації не в повному обсязі надано інформацію щодо підстав використання земельної ділянки (відсутня дата видачі інформаційної довідки).
Окрім того, додатковим підтвердженням правомірності дій відповідача щодо відмови в реєстрації декларації є її подальша реєстрація Департаментом ДАБІ в Одеській області в Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт за № ОД 030162641383, після усунення позивачем вищевказаних недоліків даної декларації.
Також колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо необґрунтованості доводів позивача з приводу перевищення відповідачем своїх повноважень при відмові позивачу в реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт та поверненні її на доопрацювання.
Відповідно до абзац 4 п. 3 Порядку повноваження Держархбудінспекції здійснюються її апаратом. При цьому реєстрація (повернення, скасування реєстрації) декларацій щодо об'єктів, які розміщено на території кількох адміністративно-територіальних одиниць та вплив (відповідно до проектної документації) від діяльності яких після прийняття в експлуатацію буде поширюватися на дві і більше адміністративно-територіальні одиниці, здійснюється апаратом Держархбудінспекції, а щодо інших об'єктів - її територіальними органами за місцезнаходженням таких об'єктів.
Згідно п. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09 липня 2014 року № 294 Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства.
Департамент забезпечує здійснення функцій та повноважень територіального органу, утвореного як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України, покладених на нього Положенням про Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області затвердженого наказом № 994 від 08 вересня 2015 року, на території Одеської області .
Згідно пунктів 18 Порядку № 466 орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає з письмовим обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації, декларацію про початок виконання підготовчих робіт замовникові (його уповноваженій особі) для усунення виявлених недоліків, якщо у декларації не відображено інформації щодо замовника, назви чи адреси об'єкта, документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків, визначених пунктом 7 цього Порядку), або щодо осіб, відповідальних за проведення технічного нагляду, та осіб, які розробили проект виконання підготовчих робіт.
Аналізуючи вищевказані норми законодавства, колегія суддів вважає, що Департамент правомірно повернув позивачу декларацію у зв'язку з наявністю в ній невідповідностей.
При цьому зазначення в рішенні п. 11 Порядку №466, відповідно до якого передбачена відповідальність замовника за повноту та достовірність даних, зазначених у поданих ним повідомленнях, деклараціях та за порушення вимог визначених цим порядком, відповідно до Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та Кодексу України про адміністративні правопорушення не спростовує правомірність рішення, яке прийнято відповідачем з дотриманням порядку проведення перевірки даних декларації та зазначенням у ньому конкретних підстав її повернення.
Також колегія суддів звертає увагу на те, що з матеріалів справи не вбачається доказів, які б спростовували висновки посадової особи Департаменту ДАБІ в Одеській області, викладені в оскаржуваному рішенні.
При цьому позивачем після прийняття цього рішення повторно було подано декларацію про початок виконання підготовчих робіт з зазначенням повних даних щодо підстав використання земельної ділянки (номер, дата інформаційних довідок, кадастрові номери земельних ділянок), яка була зареєстрована Департаментом 20 вересня 2016 року за № ОД 03016264383.
Аналізуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла до висновку про те, що оскаржуване рішення заступника директора Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області Кургана С.П. від 31 серпня 2016 року №101505/1-14440 прийнято відповідачем правомірно та оскарженню не підлягає, що правильно встановлено судом першої інстанції.
Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують, відповідно, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.
Керуючись, ст.ст. 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, колегія суддів,
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю Навітранс залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2017 року залишити без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого Адміністративного Суду України протягом двадцяти днів з дня складання судового рішення в повному обсязі (після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції).
Головуючий: Т.М. Танасогло
Суддя: А.В. Бойко
Суддя: О.В. Яковлєв
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2017 |
Оприлюднено | 13.06.2017 |
Номер документу | 66953827 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Танасогло Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні