Ухвала
від 13.06.2017 по справі 805/4539/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Кравченко Т.О.

Суддя-доповідач - Компанієць І.Д.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2017 року справа №805/4539/16-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача Компанієць І.Д., суддів Сухарька М.Г., Ястребової Л.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Бахмутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року у справі №805/4539/16-а за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Енергоімпекс до Бахмутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки), -

В С Т А Н О В И В:

Позивач з урахуванням уточнених позовних вимог (а.с.181) просив скасувати вимогу Дзержинського відділення Бахмутської ОДПІ про сплату боргу (недоїмки) з єдиного соціального внеску від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25 на суму 5 946 639,00 грн.

В обґрунтування позову зазначив, що зазначена вимога прийнята відповідачем протиправно, оскільки позивач звільнений від виконання обов'язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону № 2464, на період з 14 квітня 2014 року і до закінчення антитерористичної операції на підставі Закону №1669.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року позов задоволено.

Скасовано вимогу Бахмутської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (Дзержинське відділення) від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25 про сплату боргу (недоїмки) на суму 5 946 639,86 грн.

Не погодившись з судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати постанову, прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позову.

В обґрунтування зазначив, що за даними інтегрованої картки платника станом на 31 липня 2016 року позивач мав недоїмку зі сплати єдиного внеску у сумі 5 946 639,86 грн., що виникла на підставі зобов'язань зі сплати єдиного внеску, самостійно визначених у звітах про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб.

Відповідач сформував вимогу про сплату та надіслав її на адресу Філії рекомендованою поштовою кореспонденцією.

У спірних правовідносинах податковий орган діяв у межах повноважень, в порядку та у спосіб, що визначені Законом № 2464 та Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20 квітня 2015 року № 449.

Сторони в судове засідання не прибули, про час, дату та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, тому за приписами п. 2 ч. 1 ст.197 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги за матеріалами справи, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, встановила наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Енергоімпекс (ідентифікаційний код 30962337) зареєстроване як юридична особа 17 травня 2000 року, про що 03 серпня 2004 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис за номером 1 266 120 0000 000166; в стані припинення не перебуває (а.с.8-12).

Місцезнаходження ТОВ Енергоімпекс зареєстроване за адресою: 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Миру, буд. 34.(а.с.13-14)

Як платник єдиного внеску з 22 червня 2000 року ТОВ Енергоімпекс перебуває на обліку у Селидівському відділенні Красноармійської обєднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області за реєстраційним № 05-14-04-1466 (а.с.15-16).

В структуру ТОВ Енергоімпекс входить філія Збагачувальна фабрика Торецька (ідентифікаційний код 33654567), місцезнаходження якої зареєстровано за адресою: 85200, Донецька обл., м. Торецьк, вул. Історична, буд. 11. (а.с.54-57)

Як платник єдиного внеску з 12 липня 2005 року Філія знаходиться на обліку у Дзержинському відділенні Бахмутської обєднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області за реєстраційним № 05-13-03-1016 (а.с.68-69).

Як страхувальник Філія надає Звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообовязкове держане соціальне страхування:

17 серпня 2015 року поданий Звіт за липень 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 747 107,71 грн. (а.с. 130-131);

14 вересня 2015 року поданий Звіт за серпень 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 746 863,67 грн. (а.с. 132-133);

15 жовтня 2015 року поданий Звіт за вересень 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 739 947,98 грн. (а.с. 134-135);

16 листопада 2015 року поданий Звіт за жовтень 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 762 477,19 грн. (а.с. 136-137);

15 грудня 2015 року поданий Звіт за листопад 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 754 459,14 грн. (а.с. 138-139);

18 січня 2016 року поданий Звіт за грудень 2015 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 715 430,42 грн. (а.с. 140-141);

18 лютого 2016 року поданий Звіт за січень 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 239 901,83 грн. (а.с. 142-143);

17 березня 2016 року поданий Звіт за лютий 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 214 373,68 грн. (а.с. 144-145);

14 квітня 2016 року поданий Звіт за березень 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 367 651,22 грн. (а.с. 146-147);

16 травня 2016 року поданий Звіт за квітень 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 388 603,58 грн. (а.с. 148-149);

14 червня 2016 року поданий Звіт за травень 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 414 707,88 грн. (а.с. 150-151);

19 липня 2016 року поданий Звіт за червень 2016 року, відповідно до якого загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті, становила 430 626,30 грн. (а.с. 152-153).

Впродовж зазначеного періоду позивач не виконував обов'язки щодо своєчасної та повної сплати єдиного внеску, в наслідок чого утворилася недоїмка.

Листом від 18 липня 2016 року № 2031/10-05-05 Бахмутська ОДПІ повідомила філію, що на підставі п. 28 Закону № 911 абз. б пп. 8 п. 4 ст. 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1669 визнано таким, що втратив чинність (а.с. 36-37).

03 серпня 2016 року Дзержинське відділення Бахмутської ОДПІ сформувало вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-2545-25, згідно з якою станом на 31 липня 2016 року заборгованість позивача становила 5 946 639,86 грн. (недоїмка, за відсутності штрафів та пені) (а.с. 27, 96).

Дані інтегрованої картки платника свідчать про те, що до вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25, включена недоїмка, яка утворилася за період з липня 2015 року по червень 2016 року, а саме:

171 599,97 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 17 серпня 2015 року, термін сплати 28 серпня 2015 року;

746 863,67 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 14 вересня 2015 року, термін сплати 28 вересня 2015 року;

739 947,98 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 16 жовтня 2015 року, термін сплати 28 жовтня 2015 року;

762 477,19 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 18 листопада 2015 року, термін сплати 30 листопада 2015 року;

754 459,14 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 15 грудня 2015 року, термін сплати 28 грудня 2015 року;

715 430,42 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 18 січня 2016 року, термін сплати 28 січня 2016 року;

239 901,83 грн. - несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 18 лютого 2016 року, термін сплати 29 лютого 2016 року;

214 373,68 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 17 березня 2016 року, термін сплати 28 березня 2016 року;

367 651,22 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 14 квітня 2016 року, термін сплати 28 квітня 2016 року;

388 603,58 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 16 травня 2016 року, термін сплати 30 травня 2016 року;

414 704,88 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 14 червня 2016 року, термін сплати 29 червня 2016 року;

430 626,30 грн. несплачена сума єдиного внеску згідно зі звітом від 19 липня 2016 року, термін сплати 28 липня 2016 року (а.с. 70-95).

Вимога про сплату боргу (недоїмки) від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25 надіслана на адресу позивача рекомендованою поштовою кореспонденцією та отримана останнім 16 серпня 2016 року (а.с. 97).

Скарги позивача, подані про скасування вимоги в адміністративному порядку, залишені без задоволення (а.с. 28-35).

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що 07 листопада 2014 року Філія звернулася до Бахмутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області з заявою № 12-77 про звільнення від виконання обов'язків платника єдиного внеску на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, військового чи надзвичайного стану.

Ця заява зареєстрована у Бахмутській ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області 10 листопада 2014 року (а.с. 17).

12 лютого 2017 року позивач звернувся до Донецької торгово-промислової палати з метою отримання сертифікату (висновку) про настання обставин непереборної сили (форс-мажору).

Листом від 15 лютого 2017 року Донецька торгово-промислова палата повідомила, що п. 9-4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2464 не містить обмеження у вигляді обовязкової наявності форс-мажорних обставин, які підтверджуються сертифікатом Торгово-промислової палати України для звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій за невиконання обовязків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року і до закінчення антитерористичної операції.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування (далі - Закон №2464).

На підставі п.2 ч.1 ст.1 Закону №2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно п.6 ч.1 ст.1 закону №2464 недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону №2464 дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов'язаної із збором та веденням обліку єдиного внеску. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону.

Як визначено пп.1,4 ч.2 ст.6 Закону №2464 платник єдиного внеску зобовязаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообовязкового державного соціального страхування.

На підставі ч.4 ст.25 Закону №2464 орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку.

Орган доходів і зборів, який розглядає скаргу платника єдиного внеску, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його платнику єдиного внеску протягом 30 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника єдиного внеску поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Якщо протягом цього строку вмотивоване рішення органом доходів і зборів не надсилається платнику єдиного внеску, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника єдиного внеску.

У разі якщо згоди з органом доходів і зборів не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти календарних днів з дня надходження рішення відповідного органу доходів і зборів або оскаржити вимогу до органу доходів і зборів вищого рівня чи в судовому порядку.

У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом доходів і зборів, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти календарних днів з дня надходження узгодженої вимоги, орган доходів і зборів надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону № 2464 вимога органу доходів і зборів про сплату недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом.

Таким чином, своєчасна сплата єдиного внеску є обов'язком платника податку, та внаслідок його не сплати (несвоєчасної плати) Закон №2464 встановлює певні негативні наслідки для такого платника єдиного внеску.

Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (далі Закон №1669) визначено тимчасові заходи для забезпечення підтримки субєктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції.

Згідно зі ст.1 Закону №1669 період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Відповідно до чч.1-3 ст.11 Закону №1669 цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, і втрачає чинність через шість місяців з дня завершення антитерористичної операції, крім пункту 4 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення цього Закону.

Дія цього Закону поширюється на період проведення антитерористичної операції та на шість місяців після дня її завершення.

Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

На підставі пп. б пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону № 1669 внесені зміни до Закону № 2464, а саме розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнений пунктом 9-3 такого змісту:

9-3. Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обовязків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обовязків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу .

Підпунктом 8 пункту 5 розділу ІІІ Прикінцеві положення Закону України Про створення вільної економічної зони Крим та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України від 12 серпня 2014 року № 1636I (далі Закон № 1636) внесені зміни до Закону № 2464, а саме розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464 доповнено пунктом 9-3.

Внаслідок цього зміни до Закону № 2464, внесені на підставі пп. б пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону № 1669, включені до розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464 як пункт 9-4.

Таким чином, норми, визначені в абз. 1 п. 9-4 Розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464 поширюються на платників єдиного внеску, визначених ст. 4 Закону № 2464, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 Закону № 1669, де проводилася антитерористична операція та передбачає звільнення таких платників єдиного внеску від виконання своїх обовязків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону № 2464, на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою такого звільнення є заява, подана платником єдиного внеску до органу доходів і зборів.

Місто Торецьк (Дзержинськ) Донецької області включено до Переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р.

Предметом спору у справі є вимога Дзержинського відділення Бахмутської ОДПІ від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25 про сплату боргу (недоїмки) на суму 5 946 639,86 грн., яка складається з єдиного внеску за період з липня 2015 року по червень 2016 року.

Впродовж спірного періоду позивач був зареєстрований за адресою: 85200, Донецька обл., м. Торецьк, вул. Історична, буд. 11 та перебував на обліку у Дзержинському відділенні Бахмутської ОДПІ.

Заява про звільнення від виконання обовязків платника єдиного внеску, як того вимагають положення п. 9-4 Розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464, подана позивачем 07 листопада 2014 року до Артемівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області.

На підставі викладеного, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач належить до платників єдиного внеску, які звільнені від виконання обовязків, передбачених ч. 2 ст. 6 Закону № 2464, на період проведення антитерористичної операції, подав заяву про звільнення від виконання обов'язків, внаслідок чого вимога Дзержинського відділення Бахмутської ОДПІ про сплату боргу (недоїмки) від 03 серпня 2016 року № Ю-2545-25 є протиправною та підлягає скасуванню.

Стосовно посилання відповідача на те, що позивачем не надано сертифікат ТПП, колегія суддів зазначає, що позивач виконав усі залежні від нього дії, а також вимоги Закону № 1669, який з 14 квітня 2014 року на час проведення АТО є спеціальним законом, а саме докази звернення до контролюючого органу з відповідною заявою, а також докази звернення до ТПП, ці факти є підставою для звільнення останнього з 14 квітня 2014 року від виконання своїх обов'язків, визначених частиною 2 статті 6 Закону № 2464, та відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань щодо сплати єдиного внеску.

Судова колегія також не приймає доводи апелянта, що платники єдиного внеску, які перебувають на обліку в фіскальних органах на території, де проводилась антитерористична операція, і продовжують здійснювати господарську діяльність, нараховувати і сплачувати заробітну плату, зобовязані виконувати обовязки, встановлені ч. 2 ст. 6 Закону № 2464, оскільки Законом № 1669 регулюються відносини щодо забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, саме Законом № 1669-VIІ розділ VIII Закону № 2464-VI доповнено пунктом 9-3, який, в свою чергу, передбачає, звільнення платників єдиного внеску, від виконання своїх обов'язків, в тому числі від сплати єдиного внеску.

Враховуючи викладене, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови суду не вбачається.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Бахмутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року у справі №805/4539/16-а - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року у справі №805/4539/16-а - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду у письмовому провадженні набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі, і може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.

Суддя-доповідач І.Д. Компанієць

Судді М.Г. Сухарьок

Л.В. Ястребова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2017
Оприлюднено15.06.2017
Номер документу67090388
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/4539/16-а

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Іваненко Я.Л.

Ухвала від 13.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 13.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 19.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 19.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Постанова від 21.02.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні