Постанова
від 21.09.2009 по справі 2-а-1271/09
КОМСОМОЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХЕРСОНА

Справа № 2-А-1271/09

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 вересня 2009 року

Комсомольський райо нний суд м. Херсона

в складі: головуючого - с удді Ігнатенко О.Й.,

при секретарі - Амінової І.Е.,

за участю позивача - ОСО БА_1

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні в м. Хе рсоні адміністративну справ у за позовом ОСОБА_1 до інс пектора ДПС РДПС м. Таврійськ Нікітіна Сергія Юрійовича п ро скасування постанови по с праві про адміністративне пр авопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

10.08.2009 року позивач звернувс я до суду з зазначеним позово м, в якому просить поновити ст рок на оскарження постанови ВТ №015491 від 20.07.2009 року по справі пр о адміністративне правопору шення від 20.04.2009 р. та скасувати п останову серії ВТ №015491 від 20.07.2009 р оку по справі про адміністра тивне правопорушення, якою н а нього було накладено штраф в сумі 340 грн. за вчинення право порушення, передбаченого ч. 1 с т. 122 КУпАП, а провадження по сп раві закрити.

Позивач в судовому засідан ні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, про час і міс це слухання справи повідомле ний належним чином, надав зая ву в якій просив справу розгл янути без його присутності.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши позивача, суд в важає, що позов обгрунтовани й і підлягає задоволенню, оск ільки відповідно до вимог ст . 289 КУпАП скаргу на постанову п о справі про адміністративне правопорушення може бути по дано протягом десяти днів з д ня винесення постанови. В раз і пропуску зазначеного строк у з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої вин есено постанову, може бути по новлено органом (посадовою о собою), правомочними розгляд ати скаргу.

Відповідно до вимог ст. 251 КУп АП, доказами - є будь-які факти чні данні, на основі яких у виз наченому законом порядку орг ан (посадова особа) встановлю є наявність чи відсутність а дміністративного правопору шення та винність даної особ и в його вчиненні та інші обс тавини що мають значення для вирішення справи. І ці дані вс тановлюються протоколом про адміністративне правопоруш ення, поясненнями особи, яка п ритягається до адміністрати вної відповідальності та інш ими доказами, свідченнями та документами, які також повин ні бути відносними і допусти мими.

З оскаржуваної постанови, в инесеної 20.07.2009 року, вбачається , що особа, яка склала цю поста нову вважає, що водійОСОБА _1 20.07.2009 року о 13:22 год., керуючи тр анспортним засобом Форд Фієс та, реєстраційний номерНОМ ЕР_1, на автошляху Херсон-Ге нічеськ, рухався зі швидкіст ю 129 км.\год., перевищивши макси мальну швидкість руху на 39 км. , чим вчинив правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 122 КУпАП, за щ о на нього було накладено адм іністративне стягнення у виг ляді штрафу в сумі 340 грн.

На підтвердження викладен их у постанові обставин, дода на фотографія, але із дослідж еної судом зазначеної фотогр афії не вбачається, що водій ОСОБА_1 рухався на 42 км. автош ляху Херсон- Генічеськ.

Вимірювання швидкості, з як ою рухався транспортний засі б провадилося приладом «Візи р» № 0711248. Але, відповідно до лис та Державної служби спеціаль ного зв' язку та захисту інф ормації України від 25.03.2009 року № 8/1-817, пристрій автоматичної фік сації порушень правил дорожн ього руху «Візир» органами Д АІ України для проведення де ржавної експертизи або серти фікації до Держзв' язку не н адавався. Процедур Державної експертизи або сертифікації зазначений пристрій не прох одив. Експертного висновку а бо Сертифіката відповіднос ті у сфері захисту інформаці ї він немає.

Крім того, прилад, яким пров одився нагляд за дорожнім ру хом з метою фіксації порушен ь ПДР, не є автоматичним засоб ом фото- чи відеофіксації, оск ільки він знаходився у співр обітника ДАІ, який керується ним безпосередньо або через комп' ютер (визначаються та кі параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість , абощо. Об' єкт зйомки які пра цюють в автоматичному режим і). За таких умов, така фіксаці я не відповідає вимогам зако ну, до того ж, не сприяє викона нню основних завдань міліції і, зокрема ДАІ по профілактиц і та припиненню правопоруше нь.

Таким чином, при виявленні п равопорушення за допомогою п риладу «Візир» працівник ДАІ повинен був зупинити трансп ортний засіб та скласти прот окол про адміністративне пра вопорушення, однак він цього не зробив, що ставить під сумн ів достовірність фотознімкі в та обставини правопорушенн я викладені в постанові, оскі льки відсутні докази, що відо бражена на знімку швидкість у 129 км./год. відноситься саме д о автомобіля позивача, а не і нших автомобілів які рухалис я як по ходу руху позивача, так і в зворотному напрямку.

03.09.2009 року від відповідача до суду надійшов лист, в якому Ні кітін С. Ю. зазначив, що 20.07.2009 рок у, за скоєння правопорушення , передбаченого ст. 122 ч. 1 КУпАП н им була винесена постанова п о справі про адміністративне правопорушення ВТ 015491 щодо нак ладення адміністративного с тягнення на власника транспо ртного засобу гр. ОСОБА_1 у виді штрафу у розмірі 340 грн. Фі ксація порушення швидкісног о режиму проводилась вимірюв ачем швидкості радіолокацій ним відеозаписуючим пристр оєм «Візир»№ 0711248, який працюва в в режимі патрулювання, на 42 к м. автошляху Херсон-Генічесь к. Зазначена ділянка дороги п о швидкісному режиму відноси ться до інших доріг де максим альна швидкість, відповідно до п. 12.6-г Правил дорожнього рух у України, становить 90 км/год. В ідповідач зазначає, що водій ОСОБА_1, на момент фіксаці ї порушення, рухався зі швидк істю 129 км.\год., перевищивши ма ксимальну швидкість руху на 39 км.

Але, відповідачем жодних д оказів на підтвердження стве рджень викладених як в листі так і в постанові, що оскаржує ться, не надано.

Постанова, що оскаржується позивачем, винесена без врах ування права особи на участь у процесі прийняття рішення , чим порушено п. 9 ст. 3 КАС Украї ни.

Відповідно до ст. 254 КУпАП пр о вчинення адміністративног о правопорушення складаєтьс я протокол уповноваженою на те посадовою особою. Протоко л про адміністративне правоп орушення, у разі його оформле ння, складається у двох екзем плярах, один з яких під розпи ску вручається особі, яка при тягається до адміністративн ої відповідальності. В даном у випадку протокол про адмін істративне правопорушення н е складався, права особи, яка п ритягається до адміністрати вної відповідальності, пере дбачені ст. 268 КУпАП, ОСОБА_1 не роз' яснювалися.

Таким чином, враховуючи те, що статтею 71 КАС України перед бачено, що в адміністративни х справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноваже нь обов' язок щодо доказуван ня правомірності свого рішен ня, дій чи бездіяльності покл адається на відповідача, якщ о він заперечує проти адміні стративного позову, суд вваж ає, що оскаржувана постанова серії ВТ № 015491 від 20.07.2009 р. винесен а не обгрунтовано та підляга є скасуванню.

Зазначені позивачем причи ни пропущення строку, передб аченого ст. 289 КУпАП, для зверн ення до суду з адміністратив ним позовом щодо оскарження постанови по справі про адмі ністративне правопорушення , суд визнає поважними та вваж ає можливим поновити ОСОБ А_1 пропущений строк для зв ернення до суду.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 9, 71, 160, 163 КАС Укра їни, ст. ст. 247, 251, 268, 289 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до інспектора ДПС РДПС м. Тав рійськ Нікітіна Сергія Юрійо вича про скасування постанов и по справі про адміністрати вне правопорушення - задовол ьнити.

Поновити ОСОБА_2 пропущ ений строк звернення до суду з адміністративним позовом щодо скасування постанови п о справі про адміністративне правопорушення серії ВТ № 015491 від 20.07.2009 р., визнавши причини пр опуску цього строку поважним и

Скасувати постанову ВТ № 015491 від 20.07.2009 року винесену інсп ектором ДПС РДПС м. Таврійськ Нікітіним Сергієм Юрійовиче м.

Провадження по адміністр ативній справі про вчинення правопорушення, передбачено го ч. 1 ст. 122 КУпАП, Лук' яненком Дмитром Миколайовичем - закр ити.

Сторони та інші особи, я кі беруть участь у справі, а та кож особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив пи тання про їхні права, свободи , інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційно му порядку постанову суду пе ршої інстанції повністю або частково до Одеського апеляц ійного адміністративного су ду через Комсомольський рай онний суд м. Херсона шляхом п одання заяви про апеляційне оскарження постанови суду пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення. Апеляційна скарг а на постанову подається про тягом двадцяти днів після по дання заяви про апеляційне о скарження. Апеляційна скарга може бути подана без попере днього подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо ска рга подається у строк, встано влений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя:

СудКомсомольський районний суд м.Херсона
Дата ухвалення рішення21.09.2009
Оприлюднено24.11.2009
Номер документу6710833
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-1271/09

Постанова від 09.06.2009

Адміністративне

Микитівський районний суд м.Горлівки

Дубовик Р.Є.

Ухвала від 16.11.2009

Адміністративне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Іванова Ірина Володимирівна

Постанова від 11.12.2009

Адміністративне

Решетилівський районний суд Полтавської області

Беркута Леонід Григорович

Постанова від 24.12.2009

Адміністративне

Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим

Хотянова Валентина Вікторівна

Постанова від 21.10.2009

Адміністративне

Ровеньківський міський суд Луганської області

Шумченко Ліна Володимирівна

Постанова від 08.12.2009

Адміністративне

Московський районний суд м.Харкова

Єрмак Наталія Валентинівна

Постанова від 01.12.2009

Адміністративне

Генічеський районний суд Херсонської області

Хоменко Валентина Григорівна

Постанова від 15.09.2009

Адміністративне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Конякін Сергій Михайлович

Ухвала від 01.10.2009

Адміністративне

Каховський міськрайонний суд Херсонської області

Терещенко Олег Євгенович

Постанова від 21.09.2009

Адміністративне

Комсомольський районний суд м.Херсона

Ігнатенко Олена Йосипівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні