Ухвала
від 12.06.2017 по справі 813/4655/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2017 рокуЛьвів№ 876/3093/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів :

головуючого судді: Запотічного І.І.,

суддів: Матковської З.М., Затолочного В.С.,

при секретарі судового засідання: Гнатик А.З.,

з участю представника позивача: Дутканич Н.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові апеляційну скаргу Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 02.02.2017р. по справі № 813/4655/16 за позовом Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ділайт Трейд" , Управління державної реєстрації Львівської міської ради про визнання недійсними змін до установчих документів, та зобов'язання до вчинення дій,-

В С Т А Н О В И В :

В грудні 2016р. Галицька ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області звернулася в суд з позовом до ТзОВ "Ділайт Трейд", управління державної реєстрації Львівської міської ради в якому з врахуванням уточнених позовних вимог просить: визнати недійсними зміни до установчих документів в частині, пов'язаній із зміною місцезнаходження ТзОВ "Ділайт Трейд" на м.Львів, вул.Угорська, будинок 14; зобов'язати управління державної реєстрації Львівської міської ради внести запис щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів, пов'язаних із зміною місцезнаходження ТзОВ "Ділайт Трейд" на м.Львів, вул.Угорська, будинок 14.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 02.02.2017р. в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із вказаною постановою, її оскаржила Галицька об"єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області, яке вважає, що оскаржувана постанова прийнята з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права, а тому просить скасувати оскаржувану постанову і прийняти нову, якою позовні вимоги задоволити в повному обсязі.

Представник апелянта в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримала, просила постанову суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задоволити.

Управління державної реєстрації Львівської міської ради у клопотанні яке надійшло на адресу суду 16.05.2017р. просить розгляд справи проводити за відсутності їхнього представника.

Позивач повідомлявся про час та місце розгляду справи, однак конверт повернувся в суд з відміткою відділення зв'язку закінчення терміну зберігання , що відповідно до ч.11 ст. 35 КАС України вважається належним повідомленням.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, апеляційну скаргу, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, ТзОВ "Ділайт Трейд" зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 06.08.2015р., ідентифікаційний код 39936774, місцезнаходження 79000, Львівська область, місто Львів, вулиці Угорська, буд. 14.

За результатами обстеження юридичної адреси ТзОВ "Ділайт Трейд" Галицька ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області встановлено, що таке за адресою 79000, Львівська область, місто Львів, вулиці Угорська, буд. 14 не знаходиться. Галицька ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області листом від 31.10.2016 №13386/13-04-11 скеровано службовий допис на встановлення місцезнаходження платника податків до оперативного управління Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, яке в свою чергу листом від 10.11.2016 №4118/21-06 повідомило, що з метою відпрацювання ТзОВ "Ділайт Трейд" здійснено виїзд на адресу реєстрації товариства. В ході виїзду встановлено, що ТзОВ "Ділайт Трейд" відсутнє за податковою адресою.

Відмовляючи в задоволенні позову суд першої інстанції дійшов висновку, що державна реєстрація місцезнаходження ТзОВ "Ділайт Трейд" відбулась у відповідності до вимог Закону України № 755-IV, а податковим органом не надано доказів, які б свідчили про порушення процедури державної реєстрації змін до установчих документів та внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТзОВ "Ділайт Трейд".

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до пп.20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсним установчих документів суб'єктів господарювання.

Пунктом 67.2 статті 67 ПК України передбачено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України від 15.05.2003 №755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в редакції, що діяв на момент виникнення спірних правовідносин відомості про юридичну особу або фізичну особу-підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно з пунктом 3 ст. 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", зміни до установчих документів юридичної особи, підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому вказаним Законом.

Згідно з ч. 1 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

Як передбачено п. 7 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою вказаної статті. Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється в порядку, передбаченому частинами 1-5 ст. 25 та частинами 2-3 ст. 27 вказаного Закону для проведення державної реєстрації юридичної особи (п. 13 ст. 29 Закону).

Державний реєстратор відмовляє у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи за наявності підстав, встановлених ч. 1 ст. 27 вказаного Закону, зокрема, невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи; невідповідність установчих документів вимогам ч. 3 ст. 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

За відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, без розгляду та відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації таких змін до установчих документів юридичної особи на підставі відомостей цієї реєстраційної картки.

Зважаючи на викладене судом першої інстанції зроблено вірний висновок, що у разі виникнення у суб'єкта господарювання необхідності змінити місцезнаходження, цією особою за своїм попереднім місцезнаходженням подається державному реєстратору реєстраційна картка з визначенням нового місцезнаходження та інші документи передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а державному реєстратору не надано право вимагати додаткових документів, які не передбачені вказаним Законом.

Як вірно встановлено судом першої інстанції Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" не передбачає право чи обов'язок державного реєстратора при встановленні контролюючим органом відсутності підприємства за юридичною адресою, відповідно при зміні ним адреси, скасовувати державну реєстрацію чи визнавати недійсними зміни до установчих документів.

Враховуючи вище викладене колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що державна реєстрація місцезнаходження ТзОВ "Ділайт Трейд" відбулась у відповідності до вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а тому судом першої інстанції підставно відмовлено в позові, відтак апеляційна скарга Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області задоволенню не підлягає.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 160 ч. 3, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області - залишити без задоволення, постанову Львівського окружного адміністративного суду від 02.02.2017р. по справі № 813/4655/16- без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя І. І. Запотічний судді З. М. Матковська В. С. Затолочний

Повний текст судового рішення виготовлено 16.06.2017р.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2017
Оприлюднено21.06.2017
Номер документу67216554
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4655/16

Ухвала від 26.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 30.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 12.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 09.03.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Постанова від 02.02.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 03.01.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 03.01.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні