Ухвала
від 21.06.2017 по справі 810/3123/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/3123/16 Головуючий у 1-й інстанції: Щавінський В.Р. Суддя-доповідач: Кузьмишина О.М.

У Х В А Л А

Іменем України

21 червня 2017 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Кузьмишиної О.М.,

Суддів: Глущенко Я.Б.

Шелест С.Б.,

за участю секретаря судового засідання Понсе Кашоіди О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України на постанову Київського окружного адміністративного суду від 24 березня 2017 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України, про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасувати рішення Офісу великих платників від 29.07.2016 року № 0002004205 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 24 березня 2017 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову про відмову в задоволенні адміністративного позову.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ Технополіс-1 , ідентифікаційний код юридичної особи 32498133, місцезнаходження: 08130, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Велика Кільцева, будинок 4, зареєстроване як юридична особа 18.04.2003, про що 24.10.2004 внесено запис в Єдиний державний реєстр за № 1 339 120 0000 000388, є платником єдиного внеску з 30.04.2003, номер взяття на облік: 02-3472.

Позивач сплачував єдиний внесок на рахунок ДПІ у Києво-Святошинському р-ні ГУ ДФС у Київській обл., що згідно Акту № 11412-20 № 409 від 04.02.2016 року, яким проведено звірення розрахунків за період 01.01.2015 до 31.12.2015 з єдиного внеску (нарахованого роботодавцем на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПК, допомогою по тимчасовій непрацездатності) склало суму сплаченого єдиного внеску за період 2015 року в розмірі 21 939 941,13 грн.

Рішенням Державної фіскальної служби від 08 грудня 2015 року №26220/6/99-99-20-04-02-15-ВПЛ про зміну основного місця обліку та переведення на облік до контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, чи іншого контролюючого органу змінено основне місце обліку позивача шляхом переведення його на облік з ДПІ у Києво-Святошинському р-ні ГУ ДФС у Київській обл. до Міжрегіонального головного управління ДФС ЦО з обслуговування великих платників.

Згідно платіжних доручень від 13.01.2016 року № 124, № 125, від 16.01.2016 року №№ 294, № 295, № 296, №297, № 298 позивач сплатив єдиний внесок за грудень 2015 року загальною сумою 2 827 944 грн. 27 коп. (два мільйони вісімсот двадцять сім тисяч девятсот сорок чотири грн. 27 коп). на рахунок ДПІ у Київо-Святошинському р-ні до ГУ ДКСУ у Київській області.

Міжрегіональним головним управлінням ДФС Центральний офіс з обслуговування великих платників (попереднє найменування відповідача) складено Вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 05 лютого 2016 року № Ю-149-11, згідно якої станом на 31 січня 2016 року заборгованість зі сплати єдиного внеску позивача становить 2 664 489 грн. 58 коп.

Рішенням Державної фіскальної служби № 6439/6/99-99-10-01-07-25 від 24.03.2016 року Про результати розгляду скарги позивача вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 05 лютого 2016 року № Ю - 149-11 МГУ ДФС Центрального офісу з обслуговування великих платників визнано такою, що вважається відкликаною, предмет оскарження - відсутній.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 247 Міжрегіональне головне управління Державної фіскальної служби - Центральний офіс з обслуговування великих платників перейменовано в Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби.

Рішенням Офісу великих платників від 29.07.2016 року № 0002004205 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування вирішено застосувати до позивача штраф у розмірі 533 584 грн. 48 коп. (п'ятсот тридцять три тисячі п'ятсот вісімдесят чотири грн. 48 коп.) та нарахувати пеню у розмірі 77309 грн. 90 коп. (сімдесят сім тисяч триста дев'ять грн. 90 коп.) за період з 21.01.2016 року до 18.02.2016 року, які протягом десяти днів підлягають перерахуванню (сплаті) на рахунки Офісу великих платників податків ДФС в сумі 610 894 грн. 38 коп.

У зв'язку з вищенаведеним позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до абзацу першого та другого частини 8 статті 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця. При цьому, платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі).

Відповідно до підпункту 1 частини 10 статті 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування днем сплати єдиного внеску вважається, зокрема, у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або Казначейством, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів.

На виконання позивачем обов'язку зі сплати єдиного внеску за грудень 2015 року у січні 2016 року на рахунок ДПІ у Київо-Святошинському районі № 37199201011013 відкритий в ГУ ДКСУ у Київській області перераховано 2827944 грн. 27 коп. (два мільйони вісімсот двадцять сім тисяч дев'ятсот сорок чотири грн. 27 коп.) за платіжними дорученнями:

- від 13.01.2016 р. № 124 (на суму 946,78 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 36,8% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; )

- від 13.01.2016 р. № 125 (на суму 92,62 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 3,6% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; ), - від 16.01.2016 р. № 294 (на суму 2543031,82 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 36,8% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; );

- від 16.01.2016 р. № 295 (на суму 5126,56 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 8,41% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; );

- від 16.01.2016 р. № 296 (на суму 26590,57 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 33,2% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; );

- від 16.01.2016 р. № 297 (на суму 250554,09 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 3,6% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; );

- від 16.01.2016 р. № 298 (на суму 1601,83 грн. з призначенням платежу *;101; 32498133;Внески ЄСВ 2,0% за 12.15.Нарах.та перерах.повн.по ТОВ Технополіс-1 . Термін сплати 20.01.2016; ).

Колегією суддів встановлено, що сплачені позивачем у січні 2016 року суми єдиного внеску за грудень, в сумі 2827944 грн. 27 коп. (два мільйони вісімсот двадцять сім тисяч дев'ятсот сорок чотири грн. 27 коп.), на діючий казначейський рахунок контролюючим органом не заперечується.

Разом з тим, апелянт в своїй апеляційній скарзі посилається на те, що вказані платіжні доручення свідчать про порушення позивачем норм пункту 9 статті 25 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , згідно яких передача платниками єдиного внеску своїх обов'язків з його сплати третім особам заборонена, крім випадків, передбачених законодавством.

Апелянт вказує, що сплата єдиного внеску за вищевказаними платіжними дорученнями здійснювались третьою особою, і з рахунку третьої особи, а саме: Луганською філією Товариства з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 (ідентифікаційний код 35411631), а не позивачем, ТОВ Технополіс-1 (ідентифікаційний код 32498133).

Так, згідно відомостей ЄДРПОУ серед даних про відокремлені підрозділи юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 (Ідентифікаційний код юридичної особи 32498133) наявні відомості: Луганська філія Товариства з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 Код ЄДРПОУ ВП: 35411631. Згідно Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, Луганська філія Товариства з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 (ідентифікаційний код 35411631) Правовий статус суб'єкта: Без права юридичної особи, Головне підприємство: 32498133 Товариство з обмеженою відповідальністю Технополіс-1 , створена 16.10.2007.

Слід зазначити, що філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії та представництва не є юридичними особами. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру (ст. 95 Цивільного Кодексу України).

Відповідно до ч.2 ст.58 Господарського кодексу України, відкриття суб'єктом господарювання філій (відділень), представництв без створення юридичної особи не потребує їх державної реєстрації. Відомості про відокремлені підрозділи суб'єктів господарювання залучаються до її реєстраційної справи та включаються до Єдиного державного реєстру в порядку, визначеному законом.

З огляду на викладене, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що відокремлений підрозділ юридичної особи (філія) не має статусу юридичної особи та не є третьою особою по відношенню до юридичної особи, і може здійснювати всі або частину її функцій.

Аналізуючи норми законодавства та вищенаведене, можливо зробити висновок про те, що сплата єдиного внеску юридичною особою зі свого рахунку, відкритого через свій відокремлений підрозділ, не являється передачею обов'язку зі сплати єдиного внеску третій особі, та не являється порушенням п.9 ст.25 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Посилання апелянта на порушення позивачем вимог п.4 ч.2 ст.6 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині обов'язку сплачувати єдиний внесок за основним місцем обліку платника єдиного внеску є необґрунтованими, оскільки своєчасна та повна сплата самостійно обчисленого та нарахованого платником єдиного внеску за місцем реєстрації платника єдиного внеску, без врегульованого нормами права порядку переведення платника єдиного внеску на облік до контролюючого органу, що здійснює обслуговування великих платників податків, не може бути підставою для застосування до платника заходів стягнення у спірних правовідносинах.

Встановлено, що наприкінці лютого 2015 року податковий орган повідомив позивача, що єдиний внесок за грудень 2015 року необхідно сплатити на рахунок 37198201012810.

Листом № 02/70 від 04.02.2016 року та листом № 02/72 від 04.02.2016 року, позивач звернувся до ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області та до Міжрегіонального головного управління ДФС Центральний офіс з обслуговування великих платників, відповідно, якими просив вчасно повністю сплачені за вищевказаними платіжними дорученнями кошти в загальній сумі 2827944 грн. 27 коп. з рахунку ДПІ у Київо-Святошинському районі № 37199201011013 перенаправити, та, відповідно, прийняти на рахунок 37198201012810 Міжрегіонального головного управління ДФС Центральний офіс з обслуговування великих платників.

Пунктами 4, 5 Порядку зарахування в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, який затверджений наказом Міндоходів України від 09.09.2013р. №450 (далі - Порядок №450) (чинний станом на момент виникнення спірних правовідносин, втратив чинність 26.02.2016р.), передбачено, що повернення коштів здійснюється у випадках: надміру або помилково сплачених сум єдиного внеску, безпідставно стягнених сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій або інших коштів (далі - кошти) на відповідний рахунок органу доходів і зборів, відкритий в органі Казначейства за балансовим рахунком 3719; помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на невідповідний рахунок органу доходів і зборів.

Повернення коштів здійснюється виключно на підставі заяви платника про повернення надміру або помилково сплачених коштів (далі - заява), яка подається в довільній формі до органу доходів і зборів.

До заяви платник обов'язково додає оригінал або завірену ним копію розрахункового документа (квитанцію, платіжне доручення тощо), який підтверджує сплату коштів на рахунок відповідного органу доходів і зборів.

Пункт 6 Порядку № 450 встановлює, що структурний підрозділ органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, одержавши від платника заяву, у строк не більше п'яти робочих днів проводить перевірку викладених у ній даних та у разі необхідності вимагає від платника та його посадових осіб надання додаткових документів, інформації та пояснень.

У разі відмови в задоволенні заяви, платнику єдиного внеску структурним підрозділом органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, надається (надсилається) повідомлення за підписом посадової особи органу доходів і зборів із зазначенням причин відмови.

У разі задоволення заяви, заява з відміткою про підтвердження повернення надміру або помилково сплачених коштів структурного підрозділу органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, передається до координаційно-моніторингового підрозділу для підготовки висновку.

Пунктом 7 Порядку № 450 передбачено, що координаційно-моніторинговий підрозділ органу доходів і зборів у строк не більше ніж три робочих дні з дня отримання заяви з відміткою структурного підрозділу органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, про підтвердження повернення надміру або помилково сплачених коштів, на підставі даних інтегрованих карток платників готує висновки за формою, наведеною у додатку 1, та два примірники Реєстру висновків про повернення надміру або помилково сплачених коштів (далі - Реєстр висновків) за формою, наведеною у додатку 2. Висновки реєструються в журналі обліку висновків про повернення надміру або помилково сплачених коштів єдиного внеску за формою, наведеною у додатку 3, та протягом одного робочого дня від дати реєстрації передаються до підрозділів фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів згідно з Реєстром висновків для підготовки розрахункових документів.

Пунктом 8 Порядку № 450 встановлено, що на підставі висновку у строк не пізніше ніж три робочих дні з дня отримання Реєстру, до якого включено такий висновок, підрозділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів здійснює повернення надміру або помилково сплачених коштів з рахунку, на який їх було сплачено, шляхом оформлення розрахункових документів та направлення їх відповідним органам Казначейства.

Органи Казначейства на підставі розрахункових документів органу доходів і зборів перераховують кошти за належністю за рахунок поточних надходжень за день з відповідних рахунків органу доходів і зборів.

Повернення коштів здійснюється на рахунки платників єдиного внеску, відкриті в банках або органах Казначейства, зазначені в заяві платника. Платникам, які сплатили кошти готівкою, повернення коштів здійснюється на рахунки, вказані у заяві платника.

Пунктом 9 Порядку № 450 передбачено, що помилково сплачені суми єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на невідповідний рахунок органу доходів і зборів перераховуються шляхом оформлення підрозділом фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів розрахункового документа про перерахування коштів на відповідний рахунок органу доходів і зборів за заявою платника не пізніше двох робочих днів з дня надходження висновку, зазначеного у пункті 7 цього Порядку.

У разі помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на рахунок органу доходів і зборів, в якому платник не перебуває на обліку, такі кошти перераховуються шляхом оформлення підрозділом фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів розрахункового документа про перерахування коштів на відповідний рахунок органу доходів і зборів, у якому платник перебуває на обліку, за заявою платника не пізніше двох робочих днів з дня надходження висновку, зазначеного у пункті 7 цього Порядку.

Згідно пункту 10 Порядку № 450, повернення платникам єдиного внеску надміру або помилково сплачених коштів здійснюється підрозділами фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів за рахунок поточних надходжень на рахунок 3719 органу доходів і зборів, на який сплачено кошти, що повертаються.

У разі неможливості здійснення повернення одноразово на загальну суму підрозділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку здійснює повернення частковими сумами шляхом оформлення відповідних розрахункових документів.

Листом №2837/10-13-20-01-36 ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області повідомлено про сформований на підставі Наказу Міндоходів України від 09.09.2013 року №450 висновок щодо перекиду коштів ЄСВ на суму 2827944,27 грн. на розрахунковий рахунок МГУ ДФС Центрального офісу з обслуговування великих платників.

Вказаний Висновок ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС №51 щодо перекиду коштів в сумі 2827944 грн. 27 коп. складений 16 лютого 2016 року.

Отже, сплачений позивачем в січні 2016 року за грудень 2015 року єдиний внесок в сумі 2827944 грн. 27 коп. на рахунок ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС, в вищезазначеному порядку, відповідно до ч 5., 6. ст. 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , пункту 2.1 розділу II, розділу ІІІ Положення №493/815, ч. 4, 5 ст. 45 Бюджетного кодексу України, п.2.1. Положення №122 консолідується на єдиному казначейському рахунку, обслуговування якого здійснюється органами Державного казначейства України.

Разом з тим, Рішенням Офісу великих платників від 29.07.2016 року № 0002004205 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування вирішено застосувати до позивача штраф у розмірі 533584 грн. 48 коп. (п'ятсот тридцять три тисячі п'ятсот вісімдесят чотири грн. 48 коп.) та нарахувати пеню у розмірі 77309 грн. 90 коп. (сімдесят сім тисяч триста дев'ять грн. 90 коп.) за період з 21.01.2016 року до 18.02.2016 року, які протягом десяти днів підлягають перерахуванню (сплаті) на рахунки Офісу великих платників податків ДФС в сумі 610894 грн. 38 коп.

Частиною 11 статті 25 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначено перелік штрафних санкцій, які можуть бути застосовані органом доходів і зборів:

1) у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум;

3) за донарахування територіальним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску;

4) за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок, накладається штраф у розмірі від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

5) за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум;

6) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, органом доходів і зборів здійснюється накладення штрафу в розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання, несвоєчасне подання або подання не за встановленою формою.

Наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, затверджена Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі Інструкція № 449). Статтею 1 розділу VI цієї Інструкції визначено, що до платників, які не виконали визначені Законом 2464 обов'язки щодо нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, застосовуються заходи впливу та стягнення.

Зі змісту вказаних правових норм вбачається визначений законом обов'язок зі сплати єдиного внеску вважається виконаним у зв'язку із настанням факту списання банком або Казначейством, суми платежу з рахунку платника.

Факт перерахування позивачем у січні 2016 року на рахунок ДПІ у Києво-Святошинському районі Київської області грошових коштів по сплаті єдиного соціального внеску, який нараховується на суми грошового забезпечення за грудень 2015 року в загальній сумі 2827944 грн. 27 коп. (два мільйони вісімсот двадцять сім тисяч дев'ятсот сорок чотири грн. 27 коп), свідчить про виконання позивачем обов'язку зі сплати такого внеску та не може бути підставою для застосування штрафних санкцій.

Аналогічну правову позицію виклав і Вищій адміністративний суд України в ухвалі від 19.03.2014 року у справі К/800/30622/13

На підставі вищевикладеного, приймаючи до уваги, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для її зміни або скасування.

Керуючись ст.ст. 195, 197, 200, 205, 206 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України залишити без задоволення.

Постанову Київського окружного адміністративного суду від 24 березня 2017 року залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя: О.М. Кузьмишина

Судді: Я.Б.Глущенко

С.Б.Шелест

Повний текст ухвали виготовлено 21 червня 2017 року.

Головуючий суддя Кузьмишина О.М.

Судді: Глущенко Я.Б.

Шелест С.Б.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.06.2017
Оприлюднено27.06.2017
Номер документу67306687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3123/16

Постанова від 15.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 13.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 21.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Постанова від 24.03.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні