Справа № 591/3353/17
Провадження № 1-кс/591/2084/17
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 липня 2017 року слідчий суддя Зарічного районного суду м. Суми ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора прокуратури Сумської області ОСОБА_4 про накладення арешту на майно -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту на майно, вилучене 30.06.2017 у кримінальному провадженні №12017200000000130 у ході обшуку у приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 , яке належить Роменській районній раді та використовується Роменською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами, а також, в якій знаходиться КП «Архітектурно планувальне підприємство» Роменської районної ради.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив розглянути клопотання без виклику володільця майна, на яке просить накласти арешт, з метою забезпечення арешту майна.
Суд вважає за можливе за відсутності клопотань, на підставі ч. 1 ст. 107 КПК України, не здійснювати фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів.
Розглянувши клопотання, дослідивши матеріали справи, заслухавши прокурора, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12017200000000130 від 23.06.2017 за ч. 3 ст. 368 КК України за фактом вимагання та отримання протягом 2016-2017 років неправомірної вигоди у вигляді «відкатів» посадовими особами органів виконавчої влади від юридичних осіб.
У ході розслідування кримінального провадження встановлено, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка м. Ромни, перебуваючи на посаді начальника Управління економічного, агропромислового розвитку та торгівлі Роменської районної державної адміністрації, використовуючи свої службові повноваження та владні повноваження інших посадових осіб Роменської РДА, які мають вплив розподіл і виділення бюджетних коштів для оплати товарів, робіт та послуг, зловживаючи службовим становищем та діючи в супереч інтересам служби у змові з іншими посадовими особами Роменської районної державної адміністрації, упродовж 2016-2017 років на постійній основі організували злочинну схему з вимагання та отримання неправомірної вигоди у вигляді «відкатів» від керівників приватних підприємств та бюджетних установ, які фінансуються за рахунок державного бюджету.
Крім цього, слідством встановлено, що посадові особи Роменської районної державної адміністрації змушували бюджетні установи у т.ч. селищні ради Роменського району, перераховувати бюджетні кошти на рахунок КП «Архітектурно планувальне підприємство» Роменської районної ради та у подальшому отримували неправомірну вигоду у вигляді «відкатів», шляхом закупівлі за завищеними цінами та об`ємами товарів, робіт та послуг. В свою чергу, начальник КП «Архітектурно планувальне підприємство» Роменської районної ради ОСОБА_6 , переводив кошти в готівку та передавав у якості неправомірної вигоди ОСОБА_5 та іншим посадови особам Роменської районної державної адміністрації.
З огляду на викладене, з метою перевірки усіх обставин у кримінальному провадженні, відшукання доказів вчинення злочину, об`єктів, які зберегли на собі сліди злочину та інших відомостей, що можуть бути використані як доказ, 30.06.2017 на підставі ухвали слідчого судді Зарічного районного суду м. Суми від 27.06.2017 у справі №1-кс/591/2002/17 проведено обшук у приміщенні за адресою: м. Ромни, бульвар Свободи, буд. 1, яке належить Роменській районній раді та використовується Роменською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами, а також, в якій знаходиться КП «Архітектурно планувальне підприємство» Роменської районної ради.
За результатом обшуку було виявлено та вилучено: розподіл у 2017 році субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на 4 арк.; пропозиції роменської РДА по спів фінансуванню автомобільних доріг загального користування району на 1 арк.; чорнові записи (соцвиплати, утилізація відходів, дитячий садок, бібліотека клубу) на 2 арк.; інформація про ефективність використання орних земель сільгосппідприємствами Роменського району станом на 01.02.2017 на 6 арк.; інформація про вільні водні об`єкти Роменського району, які знаходяться за межами населеного пункту на 4 арк.; перелік договорів оренди на землі деревної власності с/г призначення станом на 01.09.2016 на 2 арк.; довідка про завершені інвестиційні програми за 2016 рік на 1 арк.; залишки по загальному фонду на 01.06.2017 на 2 арк.; чорнові записи на 1 арк.; інформація про використання не успадкованих та не витребуваних земельних часток станом на 01.06.2017 на 2 арк.; чорнові записи на 1 арк.; червона тека з документами Роменський лісгосп на 27 арк.; довідка на колегію Роменської РДА щодо виконання місцевих бюджетів на 7 арк.; листи голові Сумської ОДА на 2 арк.; оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів на 1 арк.; інформація про використання субвенцій по освіті на 2 арк.; план організаційних заходів Сумської ОДА на 05.12.2014 на 1 арк.; оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів на 6 арк.; залишки по загальному фонду на 01.08.2014 на 2 арк.; звернення про хід с/г робіт на 14.10.2014 на 3 арк.; аналіз виконання помісячного плану по власних доходах на 1 арк.; інформація щодо розподілу вільних залишків коштів на 01.08.2014 на 1 арк.; оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів 01.08.2014 на 1 арк.; аналіз виконання помісячного плану по власних доходах на 1 арк.; оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів 01.07.2014 на 1 арк.; довідка про виконання бюджету Роменського району на 01.07.2014 на 4 арк.; довідка про виконання районного бюджету на 01.07.2014 на 3 арк.; залишки по загальному фонду на 01.07.2014 на 1 арк.; матеріали на колегію Роменської РДА щодо виконання місцевих бюджеті на 7 арк.; дані про стан надходження власних і закріплених доходів на 01.07.2014 на 1 арк.; інформація про виконання доходів щодо економічного та раціонального використання коштів районного бюджету на 01.07.2014 на 5 арк.; інформація про виконання заходів щодо забезпечення виконання доходів місцевих бюджетів у 2014 році станом на 01.07.2014 на 8 арк.; чорнові записи у кількості 8 штук на 8 арк.; угода про соціальне партнерство від 17.05.2017 на 2 арк.; щоденник бізнес обкладинка зеленого кольору модель 73-787-36-50 на 182 арк.; чорнові записи на 1 арк.; зошит з написом office book на 87 арк.; папка з назвою Роменська районна рада копії листів вихідної кореспонденції 2017 рік з документами на 87 арк.; журнал реєстрації вихідних документів Роменської районної ради на 110 арк.; журнал листування з місцевими органами влади та місцевого самоврядування 2017 рік на 105 арк.; журнал обліку вихідної кореспонденції Роменської РДА на 96 арк.; журнал обліку вихідної кореспонденції Роменської РДА на 98 арк.; папка з назвою УКРНАФТА з документами на 17 арк.; журнал листування з місцевими органами влади та місцевого самоврядування 2016 рік на 70 арк.; реєстраційний журнал телеграм телефонограм на 81 арк.; зошит з написом office book на 163 арк.; журнал реєстрації вхідних документів Роменської районної ради на 99 арк.; зошит з написом office book на 77 арк.; папка листування з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоровя, спорту, сімї та молоді, взаємодії з політичними партіями, ЗМІ 2017 рік 66 арк.; папка листування з питань управління комунальної власності приватизації майна 2017 рік на 6 арк.; папка листування з питань використання природних ресурсів, екологічної безпеки, АПК 2017 рік на 3 арк.; лист голові Сумської ОДА №01-22/1638 від 26.06.2017 на 1 арк.; інформація про виконання водоохоронних заходів 01.07.2017 на 1 арк.; лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК №01-25/1574 від 12.06.2017 на 1 арк.; лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК №01-25/1572 від 12.06.2017 на 1 арк.; лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК у якому відсутні дати, номер та інформація про суб`єктів якому надсилається на 1 арк.; рахунок фактура №А-00000007 від 09.06.2017 на 1 арк.; лист №121 від 23.10.2014 на 1 арк.; лист №1089 від 20.04.2017 на 1 арк.; лист №1090 від 20.04.2017 на 1 арк.; лист №1098 від 22.05.2017 на 1 арк.; лист №1098 від 22.05.2017 на 1 арк.; платіжне доручення №274 від 18.05.2017 на 1 арк.; договір №13 про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання і офісної техніки на 1 арк.; акт здачі приймання робіт №33 на 1 арк.; інформація про будівництво котелень 30 ш Роменського району на 1 арк.; лист №190 від 01.06.2017 на 1 арк.; лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району у якому відсутні дати, номер та інформація про суб`єктів якому адресовується на 1 арк. (13 примірників); договір позики від 18.07.2016 на 3 арк.; договір позики від 18.07.2016 на 3 арк.; договір майнової позички від 02.03.2012 на 4 арк.; договір про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання та офісної техніки на 1 арк.; листи виконавчому директору ТОВ "Урожайна країна" на 1 арк.; зміни до програми соціально економічного розвитку (освіта) на 1 арк.; лист №4 від 03.03.2017 на 1 арк.; бланки розрахунків з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 6 арк.; бланки накладних з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 3 арк.; бланки накладних з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 4 арк.; договір №30 про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання та офісної техніки від 15.03.2017 на 1 арк.; акт здачі приймання робіт (надання послуг) №58 від 15.03.2017 на 1 арк.; лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК в Роменському районі від 16.04.2015 на 1 арк.; лист з наступною інформацією "Представник волонтерів підпис ОСОБА_8 "на 1 арк. (2 примірники); блокнот сріблястого кольору на 176 арк.; блокнот синього кольору на 187 арк.; акт прийому передачу межових знаків на зберігання на 1 арк. (2 примірники); лист №02-23/211 від 09.05.2017 на 1 арк.; рахунок (бланк) з печаткою ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.; бланк накладної з печаткою ФОП ОСОБА_9 на 1 арк (3 примірники); лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК в Роменському районі від 21.06.2016 на 1 арк.; додаток №1 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.; лист підтвердження №138 від 14.06.2016 на 1 арк.; частина договору позики від 15.06.2016 на 2 арк.; договір позики від 15.06.2016 на 2 арк.; накладна від 12.06.2017 ФОП ОСОБА_7 ; додаток №2 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.; додаток №1 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.; платіжне доручення №435 від 23.06.2016 на 1 арк.; угода про соціальне партнерство від 01.05.2017 на 1 арк з сільськими радами всього на 10 арк.; витяг з реєстру платників податків ФОП ОСОБА_10 на 1 арк (9 примірників); виписка з Єдиного реєстру юр.осіб та ФОП ОСОБА_7 на 1 арк. (2 примірники); виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_11 на 2 арк.; виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_11 на 1 арк.; рахунок №2 постачальник ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.; чорнові записи на 50 арк.; витяг з реєстру платників податку ФОП ОСОБА_12 на 1 арк.; виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_12 на 1 арк.; рахунок "2 постачальник ФОП ОСОБА_9 ; виписка з єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.; накладна №070401 на 1 арк.; рахунок № НОМЕР_1 на 1 арк.; накладна №062902 на 1 арк.; гарантійний талон №290411/1 на 1 арк.; договір поставки товару на 2 арк.; виписка з єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.; свідоцтво платника податків ОСОБА_7 на 1 арк. (8 примірників); копія паспорту на імя ОСОБА_7 на 1 арк. (2 примірники); свідоцтво платника єдиного податку ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.; виписка з єдиного державного реєстру ПП ОСОБА_13 на 1 арк.; ліцензія серія АГ №583655 на 1 арк.; свідоцтво №100336377 на 1 арк.; накладна №6 від 30.01.2015 на 1 арк.; накладна №7 від 30.01.2015 на 1 арк.; накладна №2 від 02.02.2015 на 1 арк.; свідоцтво про державну реєстрацію ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 на 5 арк.; виписка з єдиного реєстру ОСОБА_18 (2 примірники), ОСОБА_19 , ОСОБА_20 всього на 5 арк.; свідоцтво платника податків ОСОБА_17 , ОСОБА_19 на 2 арк.; витяг ФОП ОСОБА_17 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_10 на 9 арк.; договір поставки товару на 1 арк.; виписка ФОП ОСОБА_10 на 2 арк.; бланк товарного чеку з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 1 арк.; рахунок №50 постачальник ПП ОСОБА_24 на 1 арк.; бланк рахунків з печаткою ОСОБА_7 на 4 арк.; листи керівнику ГО "Українська громадська рада" на 1 арк.; копія статуту ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 6 арк.; договір поставки постачальник ФОП ОСОБА_10 на 2 арк. (2 примірники); накладна №2 на 1 арк.; рахунок на оплату №47 на 1 арк.; виписка з реєстру юр.осіб та ФОП Рада с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 1 арк.; довідка про взяття на облік платника податків код 24015058 на 1 арк.; довідка АБ №669128 на 1 арк.; довідка про прийняття рішення про внесення пропозиції до Реєстру неприбуткових організацій Рада с/г товаровиробників і підприємств АПК на 1 арк.; статут Ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 2 арк.; свідоцтво про державну реєстрацію ФОП, свідоцтв платника єдиного податку, ліцензія серії НОМЕР_2 ОСОБА_24 на 3 арк.; свідоцтво ФОП, виписка з реєстру, свідоцтво платника податку, копія паспорту, картка платника податку ОСОБА_18 на 6 арк.; договір відповідно до якого виконавець ОСОБА_24 на 1 арк.; чорнові записи на 2 арк.; чисті аркуші паперу на яких маються по 2 печатки на кожному аркуші ФОП ОСОБА_7 всього на 7 арк.; рахунок №42 від 27.06.2017 на 1 арк.; рахунок №94 від 21.06.2017 на 1 арк.; платіжне доручення №20 від 21.06.2017 на 1 арк.; накладна №94 від 21.06.2017 на 1 арк.; договір купівлі продажу №94 від 21.06.2017 на 1 арк.; реєстр платіжних доручень від 21.06.2017 на 1 арк.; платіжне доручення №19 від 21.06.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №А-00000002 від 21.06.2017 на 1 арк.; договір поставки товару №41 від 21.06.2017 на 1 арк.; платіжне доручення №18 від 21.06.2017 на 1 арк.; накладна №89 від 21.06.2017 на 1 арк.; договір купівлі продажу №89 від 21.06.2017 на 1 арк.; рахунок №89 від " " червня 2017 на 1 арк.; рахунок №103 СПД ОСОБА_25 на 1 арк.; накладна №103 СПД ОСОБА_25 на 1 арк.; свідоцтво платника податку ОСОБА_25 на 1 арк.; договір №… поставки товару не підписаний покупцем на 1 арк (2 примірники); рахунок фактура №А-00000007 від 21.06.2017 на 1 арк.; договір майнової позики від 23.03.2016 на 3 арк.; договір майнової позики №70 від 31.08.2016 на 3 арк.; договір майнової позики №72 від 31.08.2016 на 3 арк.; договір майнової позики №71 від 31.08.2016 на 3 арк.; договір майнової позики №73 від 31.08.2016 на 3 арк.; грошові кошти у сумі 2410 грн.; аркуш паперу, який прикріплений до грошових коштів у сумі 310грн, має наступний текст "5000-20% 3975 3665 голові, 310 - нам" на 1 арк.; аркуш паперу який прикріплений до грошових коштів у сумі 2100 грн має текст "2100" 1 арк.; протокол узгодження договірної ціни оренди земельної ділянки від 12.06.2016 4 примірники на 4 арк.; статут КП "Архітектурно-планувальне підприємство" Роменської районної ради на 5 арк.; наказ №9 від 05.04.2017 на 1 арк.; заява ОСОБА_26 від 05.04.2017 на 1 арк.; наказ №29 від 28.12.2016 на 1 арк.; наказ №24 від 30.11.2016 на 1 арк.; наказ №11-а від 01.06.2016 на 1 арк.; положення про порядок преміювання працівників відділу державної реєстрації КП "АПП" на 3 арк.; Заява ОСОБА_27 від 16.06.2017 на 1 арк.; наказ №16 від 16.06.2017 на 1 арк.; наказ №14 від 14.06.2017 на 1 арк.; оголошення про проведення відкритих торгів VA-2017-06-28-000033-6 на 2 арк.; оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.; протокол №6 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 28.06.2017 на 3 арк.; протокол №5 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 06.06.2017 на 1 арк.; тендерна документація рішення тендерного комітету від 03.05.2017, протокол №2 на 27 арк.; тендерна документація рішення тендерного комітету від 28.06.2017 на 28 арк.; статути КП "АПП" Роменської районної ради на 14 арк.; контракт з КП "АПП" від 29.07.2015 на 3 арк.; рішення сімнадцятої сесії Роменської районної ради від 22.02.2017 на 1 арк.; рішення шістнадцятої серії Роменської районної ради від 23.12.2016 на 1 арк.; рішення шостої серії Роменської районної ради від 11.03.2016 на 1 арк.; рішення (витяг) шостої серії Роменської районної ради від 11.03.2016 на 2 арк.; рішення 36 серії Роменської районної ради від 25.09.2015 на 2 арк.; рішення 35 серії Роменської районної ради від 28.07.2016 на 1 арк.; рішення 35 серії Роменської районної ради від 28.07.2016 на 1 арк.; фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2015 на 2 арк.; фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2014 на 2 арк.; фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2016 на 1 арк.; витяг укртрансбезпека на 1 арк.; додаток №6 до ліцензійних умов (опис документів що додаються до заяви) на 1 арк.; повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.; форма реєстру отриманих тендерних пропозицій на 1 арк.; повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.; протокол №1 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 14.04.2017 на 3 арк.; протокол №3 розгляду тендерних пропозицій від 24.05.2017 на 1 арк.; інформація про тендери на 1 арк.; протокол №1 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 14.04.2017 з додатками на 9 арк.; протокол №4 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 24.05.2017 на 2 арк.; протокол №1 засідання тендерного комітету ПК "АПП" на 3 арк.; протокол №2 засідання тендерного комітету ПК "АПП" на 3 арк.; рішення планових закупівель на 2017 рік КП "АПП" на 3 арк.; наказ від 14.03.2017 з додатком на 2 арк.; положення про тендерний комітет на 7 арк.; повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.; звіт за результатами проведеної закупівлі на 1 арк.; звіт про результати проведеної закупівлі 06.06.2017 на 2 арк.; накладна №17 на суму 744996 грн на 1 арк.; акт №17 приймання передачі ТЗ на 1 арк.; договір відповідального зберігання на 2 арк.; акт приймання передачі тз на відповідальне зберігання на 1 арк.; договір про закупупівлю товарів за державні кошти на 4 арк.; лист №30/т від 25.05.2017 на 1 арк.; довідка на ОСОБА_28 на 1 арк.; довідка про відсутність заборгованості від 23.05.2017 на 1 арк.; опис документів що подаються у складі тендерної пропозиції на 56 арк.; протокол №3/1 засідання тендеру КП "АПП" від 24.05.2017 на 2 арк.; оголошення про проведення відкритих торгів на 2 арк.; оголошення про проведення відкритих торгів на 2 арк.; інтернет сторінка на 2 арк.; Витяг з сайту Міністерства юстиції України на 6 арк.; лист №30/т від 15.05.2017 на 1 арк.; довідка про діяльність ТОВ "Лада-Сервіс" на 1 арк.; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на 3 арк.; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації на 1 арк.; лист згода №30/т від 15.05.2017 на 1 арк.; довідка про наявність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "Лада-Сервіс" на 1 арк.; довідки, статут, договори, специфікації ТОВ "Лада-Сервіс" на 49 арк.; Розпорядження Президента України про призначення В.Білохи головою Роменської РДА від 17.02.2015 на 1 арк.; Попередження про встановлені обмеження на 1 арк.; Розпорядження голови Сумської ОДА "71-К від 14.04.2016 на 1 арк.; Розподіл обов`язків керівництва Роменської РДА на 3 арк.; розпорядження голови РДА №605 від 19.08.2011 на 1 арк.; витяг з розпорядження голови РДА №249-ОД від 26.08.2016 на 1 арк.; посадова інструкція начальника управління економічного, агропромислового розвитку та торгівлі Роменської РДА на 3 арк.; розпорядження №63-к від 27.05.2016 на 2 арк.; попередження про обмеження на 1 арк.; розпорядження №58-к від 11.05.2016 на 1 арк.; попередження про спеціальні обмеження на 1 арк.; розпорядження №66-к від 30.05.2016 на 1 арк.; посадова інструкція начальника відділу освіти, молоді та спорту Роменської РДА на 3 арк.; чорнові записи на 15 арк.; список відділу освіти РДА на 1 арк.; державний акт на право власності на земельну ділянку серія СМ 155744 на 1 арк.; державний акт на право власності на земельну ділянку серія СМ 138244 на 1 арк.; лист голови Ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району без вказання адресата та дати на 1 арк.; розшифровка до бюджету на 2017 рік на 16 арк.; декларація про початок виконання будівельних робіт (Герасимівської ЗОШ І-ІІ ступенів) на 3 арк.; посадова інструкція ОСОБА_29 на 2 арк.; блокнот на 39 арк.; блокнот червоного кольору з надписом України на 74 арк.; блокнот темно червоного кольору на 177 арк.; відео реєстратор PARTIZAN ADH-16A; Рахунок № 10 від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за травень 2017 форма КБ-2В на 6 аркушах; Договір підряду № 5 від 24.05.2017 року на 2 аркушах; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2017 року від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Дефектний акт від 24.05.2017 року на 2 аркушах; Договірна ціна на будівництво за травень 2017 року на 1 аркуші; Пояснювальна записка на 1 аркуші; Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 11 аркушах; Підсумкова відомість ресурсів на 5 аркушах; Наказ № 30-АГА від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Реєстр платіжних доручень розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 25.05.2017 року на 1 аркуші; Рахунок № 11 від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 форма КБ-2В на 6 аркушах; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2017 року від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Підсумкова відомість ресурсів на 5 аркушах; Договірна ціна на будівництво за травень 2017 року на 1 аркуші; Пояснювальна записка на 1 аркуші; Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 6 аркушах; Підсумкова відомість ресурсів на 6 аркушах; Дефектний акт від 24.05.2017 року на 2 аркушах; Наказ № 31-АГА від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Договір підряду №6 від 24.05.2017 на 2 аркушах; Рахунок № 69 від 24.05.2017 року на 1 аркуші; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 форма КБ-2В на 11 аркушах; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 27.12.2017 року на 1 аркуші; Підсумкова відомість ресурсів на 10 аркушах; Договір підряду №22 від 27.07.2016 на 2 аркушах; Додаткова угода №1 до договору підряду №22 від 27.07.2016 на 1 аркуші; Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва на 3 аркушах; Внутрішньо будівельний титул будови( об`єкта) на 2016 від 27.07.2016 на 1 аркуші; Експертний звіт № 19-0813-16\к від 29.06.2016 на 1 аркуші; Лист № 118\02-19 від 25.07.2016 на 1 аркуші; Рахунок №82 від 27.12.2016 на 1 аркуші; Акт №82 здачі- приймання робіт(надання послуг) від 27.12.2016 на 1 аркуші; Договір №82 27.12.2016 від 27.12.2016 на 2 аркушах; Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 37аркушах; Наказ № 48-АГП від 25.07.2016 на 1 аркуші; Рахунок № 36 від 29.08.2016 на 1 аркуші; Рахунок № 49 від 14.11.2016 на 1 аркуші; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № б\н за листопад 2016 на 1 аркуші; Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 на 5 аркушах; Підсумкова відомість ресурсів за листопад 2016 на 4 аркушах; Договірна ціна на 1 аркуші; Пояснювальна записка на 1 аркуші; Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші; Дефектний акт від 27.07.2016 на 2 аркушах; Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші; Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші; Дефектний акт від 27.07.2016 на 2 аркушах; Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва і кошторисна документація том 6 від 19\06-2016-ЗК на 50 аркушах; Рахунок № 374 19\06-2016 від 26.09.2016 на 1 аркуші; Договір № 19\06-2016 від 26.09.2016 на 5 аркушах; Кошторис №1 від 26.09.2016 на 1 аркуші; Акт № 19\06-2016 від 26.09.2016 на 1 аркуші; Декларація про початок виконання будівельних робіт на 3 аркушах.
Зазначені документи і речі можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні, оскільки нададуть можливість перевірити факт одержання неправомірної вигоди у вигляді «відкатів» начальником Управління економічного, агропромислового розвитку та торгівлі Роменської районної державної адміністрації ОСОБА_5 та іншими посадовими особами Роменської районної державної адміністрації.
Відповідно до вимог ст.ст. 168, 170 КПК України необхідність застосування арешту вказаного майна полягає у позбавленні будь-яких осіб можливості знищення, втрати або пошкодження, настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню.
Згідно ст. 132 Кодексу мотиви необхідності застосування арешту, як заходу забезпечення кримінального провадження, полягають у наступному: злочин передбачений ч. 3 ст. 368 КК України є тяжким, що виправдовує застосування у ньому заходу забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування та завдання які виконують слідчий та прокурор у цьому провадженні, а це необхідність всебічно, повно і об`єктивно з`ясувати обставини у кримінальному провадженні, свідчать про доцільність застосування арешту на майно, оскільки в іншому випадку орган досудового розслідування позбавляється можливості встановити обставини передбачені ст. 91 КПК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 174 КПК України підозрюваний, захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
На підставі викладеного, керуючись ст. 170-175 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В :
Клопотання прокурора задовольнити.
Накласти арешт на майно вилучене 30.06.2017 у кримінальному провадженні №12017200000000130 у ході обшуку у приміщенні за адресою: м. Ромни, бульвар Свободи, буд. 1, яке належить Роменській районній раді та використовується Роменською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами, а також, в якій знаходиться КП «Архітектурно планувальне підприємство» Роменської районної ради, зокрема:
1.розподіл у 2017 році субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на 4 арк.
2.пропозиції роменської РДА по спів фінансуванню автомобільних доріг загального користування району на 1 арк.
3.чорнові записи (соцвиплати, утилізація відходів, дитячий садок, бібліотека клубу) на 2 арк.
4.інформація про ефективність використання орних земель сільгосппідприємствами Роменського району станом на 01.02.2017 на 6 арк.
5.інформація про вільні водні об`єкти Роменського району, які знаходяться за межами населеного пункту на 4 арк.
6.перелік договорів оренди на землі деревної власності с/г призначення станом на 01.09.2016 на 2 арк.
7.довідка про завершені інвестиційні програми за 2016 рік на 1 арк.
8.залишки по загальному фонду на 01.06.2017 на 2 арк.
9.чорнові записи на 1 арк.
10.інформація про використання не успадкованих та не витребуваних земельних часток станом на 01.06.2017 на 2 арк.
11.чорнові записи на 1 арк.
12.червона тека з документами Роменський лісгосп на 27 арк.
13.довідка на колегію Роменської РДА щодо виконання місцевих бюджетів на 7 арк.
14.листи голові Сумської ОДА на 2 арк.
15.оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів на 1 арк.
16.інформація про використання субвенцій по освіті на 2 арк.
17.план організаційних заходів Сумської ОДА на 05.12.2014 на 1 арк.
18.оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів на 6 арк.
19.залишки по загальному фонду на 01.08.2014 на 2 арк.
20.звернення про хід с/г робіт на 14.10.2014 на 3 арк.
21.аналіз виконання помісячного плану по власних доходах на 1 арк.
22.інформація щодо розподілу вільних залишків коштів на 01.08.2014 на 1 арк.
23.оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів 01.08.2014 на 1 арк.
24.аналіз виконання помісячного плану по власних доходах на 1 арк.
25.оперативна інформація про виконання власних доходів та надходження міжбюджетних трансферів 01.07.2014 на 1 арк.
26.довідка про виконання бюджету Роменського району на 01.07.2014 на 4 арк.
27.довідка про виконання районного бюджету на 01.07.2014 на 3 арк.
28.залишки по загальному фонду на 01.07.2014 на 1 арк.
29.матеріали на колегію Роменської РДА щодо виконання місцевих бюджеті на 7 арк.
30.дані про стан надходження власних і закріплених доходів на 01.07.2014 на 1 арк.
31.інформація про виконання доходів щодо економічного та раціонального використання коштів районного бюджету на 01.07.2014 на 5 арк.
32.інформація про виконання заходів щодо забезпечення виконання доходів місцевих бюджетів у 2014 році станом на 01.07.2014 на 8 арк.
33.чорнові записи у кількості 8 штук на 8 арк.
34.угода про соціальне партнерство від 17.05.2017 на 2 арк.
35.щоденник бізнес обкладинка зеленого кольору модель 73-787-36-50 на 182 арк.
36.чорнові записи на 1 арк.
37. зошит з написом office book на 87 арк.
38.папка з назвою Роменська районна рада копії листів вихідної кореспонденції 2017 рік з документами на 87 арк.
39.журнал реєстрації вихідних документів Роменської районної ради на 110 арк.
40.журнал листування з місцевими органами влади та місцевого самоврядування 2017 рік на 105 арк.
41.журнал обліку вихідної кореспонденції Роменської РДА на 96 арк
42.журнал обліку вихідної кореспонденції Роменської РДА на 98 арк
43.папка з назвою УКРНАФТА з документами на 17 арк.
44.журнал листування з місцевими органами влади та місцевого самоврядування 2016 рік на 70 арк.
45.реєстраційний журнал телеграм телефонограм на 81 арк.
46.зошит з написом office book на 163 арк.
47.журнал реєстрації вхідних документів Роменської районної ради на 99 арк.
48.зошит з написом office book на 77 арк.
49.папка листування з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоровя, спорту, сімї та молоді, взаємодії з політичними партіями, ЗМІ 2017 рік 66 арк.
50.папка листування з питань управління комунальної власності приватизації майна 2017 рік на 6 арк.
51.папка листування з питань використання природних ресурсів, екологічної безпеки, АПК 2017 рік на 3 арк.
52.лист голові Сумської ОДА №01-22/1638 від 26.06.2017 на 1 арк.
53.інформація про виконання водоохоронних заходів 01.07.2017 на 1 арк.
54.лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК №01-25/1574 від 12.06.2017 на 1 арк.
55. лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК №01-25/1572 від 12.06.2017 на 1 арк.
56.лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК у якому відсутні дати, номер та інформація про суб`єктів якому надсилається на 1 арк.
57.рахунок фактура №А-00000007 від 09.06.2017 на 1 арк.
58.лист №121 від 23.10.2014 на 1 арк.
59.лист №1089 від 20.04.2017 на 1 арк.
60.лист №1090 від 20.04.2017 на 1 арк.
61.лист №1098 від 22.05.2017 на 1 арк.
62.лист №1098 від 22.05.2017 на 1 арк.
63.платіжне доручення №274 від 18.05.2017 на 1 арк.
64.договір №13 про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання і офісної техніки на 1 арк.
65.акт здачі приймання робіт №33 на 1 арк.
66.інформація про будівництво котелень 30 ш Роменського району на 1 арк.
67.лист №190 від 01.06.2017 на 1 арк.
68.лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району у якому відсутні дати, номер та інформація про суб`єктів якому адресовується на 1 арк. (13 примірників)
69.договір позики від 18.07.2016 на 3 арк.
70.договір позики від 18.07.2016 на 3 арк.
71.договір майнової позички від 02.03.2012 на 4 арк.
72.договір про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання та офісної техніки на 1 арк.
73.листи виконавчому директору ТОВ "Урожайна країна" на 1 арк.
74.зміни до програми соціально економічного розвитку (освіта) на 1 арк.
75.лист №4 від 03.03.2017 на 1 арк.
76.бланки розрахунків з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 6 арк.
77.бланки накладних з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 3 арк.
78.бланки накладних з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 4 арк.
79.договір №30 про надання послуг з ремонту та обслуговування комп`ютерного обладнання та офісної техніки від 15.03.2017 на 1 арк.
80.акт здачі приймання робіт (надання послуг) №58 від 15.03.2017 на 1 арк.
81.лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК в Роменському районі від 16.04.2015 на 1 арк.
82.лист з наступною інформацією "Представник волонтерів підпис ОСОБА_8 "на 1 арк. (2 примірники).
83.блокнот сріблястого кольору на 176 арк.
84.блокнот синього кольору на 187 арк.
85.акт прийому передачу межових знаків на зберігання на 1 арк. (2 примірники).
86.лист №02-23/211 від 09.05.2017 на 1 арк.
87.рахунок (бланк) з печаткою ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.
88.бланк накладної з печаткою ФОП ОСОБА_9 на 1 арк (3 примірники).
89.лист голові ради с/г товаровиробників і підприємств АПК в Роменському районі від 21.06.2016 на 1 арк.
90.додаток №1 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.
91.лист підтвердження №138 від 14.06.2016 на 1 арк.
92.частина договору позики від 15.06.2016 на 2 арк.
93.договір позики від 15.06.2016 на 2 арк.
94.накладна від 12.06.2017 ФОП ОСОБА_7 .
95.додаток №2 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.
96.додаток №1 до договору №2-06 від 13.06.2016 на 2 арк.
97.платіжне доручення №435 від 23.06.2016 на 1 арк.
98.угода про соціальне партнерство від 01.05.2017 на 1 арк з сільськими радами всього на 10 арк.
99.витяг з реєстру платників податків ФОП ОСОБА_10 на 1 арк (9 примірників).
100.виписка з Єдиного реєстру юр.осіб та ФОП ОСОБА_7 на 1 арк. (2 примірники)
101.виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_11 на 2 арк.
102.виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_11 на 1 арк.
103.рахунок №2 постачальник ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.
104.чорнові записи на 50 арк.
105.витяг з реєстру платників податку ФОП ОСОБА_12 на 1 арк.
106.виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_12 на 1 арк
107.рахунок "2 постачальник ФОП ОСОБА_9 .
108.виписка з єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.
109.накладна №070401 на 1 арк.
110.рахунок № НОМЕР_1 на 1 арк.
111.накладна №062902 на 1 арк.
112.гарантійний талон №290411/1 на 1 арк.
113.договір поставки товару на 2 арк.
114.виписка з єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.
115.свідоцтво платника податків ОСОБА_7 на 1 арк. (8 примірників)
116.копія паспорту на імя ОСОБА_7 на 1 арк. (2 примірники)
117.свідоцтво платника єдиного податку ФОП ОСОБА_9 на 1 арк.
118.виписка з єдиного державного реєстру ПП ОСОБА_13 на 1 арк.
119.ліцензія серія АГ №583655 на 1 арк.
120.свідоцтво № НОМЕР_3 на 1 арк.
121.накладна №6 від 30.01.2015 на 1 арк.
122.накладна №7 від 30.01.2015 на 1 арк.
123.накладна №2 від 02.02.2015 на 1 арк.
124.свідоцтво про державну реєстрацію ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 на 5 арк.
125.виписка з єдиного реєстру ОСОБА_18 (2 примірники), ОСОБА_19 , ОСОБА_20 всього на 5 арк.
126.свідоцтво платника податків ОСОБА_17 , ОСОБА_19 на 2 арк.
127.витяг ФОП ОСОБА_17 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_10 на 9 арк.
128.договір поставки товару на 1 арк.
129.виписка ФОП ОСОБА_10 на 2 арк.
130.бланк товарного чеку з печаткою ФОП ОСОБА_7 на 1 арк.
131.рахунок №50 постачальник ПП ОСОБА_24 на 1 арк.
132.бланк рахунків з печаткою ОСОБА_7 на 4 арк.
133.листи керівнику ГО "Українська громадська рада" на 1 арк.
134.копія статуту ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 6 арк.
135.договір поставки постачальник ФОП ОСОБА_10 на 2 арк. (2 примірники).
136.накладна №2 на 1 арк.
137.рахунок на оплату №47 на 1 арк.
138.виписка з реєстру юр.осіб та ФОП Рада с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 1 арк.
139.довідка про взяття на облік платника податків код 24015058 на 1 арк.
140.довідка АБ №669128 на 1 арк.
141.довідка про прийняття рішення про внесення пропозиції до Реєстру неприбуткових організацій Рада с/г товаровиробників і підприємств АПК на 1 арк.
142.статут Ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району на 2 арк.
143.свідоцтво про державну реєстрацію ФОП, свідоцтв платника єдиного податку, ліцензія серії НОМЕР_2 ОСОБА_24 на 3 арк.
144.свідоцтво ФОП, виписка з реєстру, свідоцтво платника податку, копія паспорту, картка платника податку ОСОБА_18 на 6 арк.
145.договір відповідно до якого виконавець ОСОБА_24 на 1 арк.
146.чорнові записи на 2 арк.
147.чисті аркуші паперу на яких маються по 2 печатки на кожному аркуші ФОП ОСОБА_7 всього на 7 арк.
148.рахунок №42 від 27.06.2017 на 1 арк.
149.рахунок №94 від 21.06.2017 на 1 арк.
150.платіжне доручення №20 від 21.06.2017 на 1 арк.
151.накладна №94 від 21.06.2017 на 1 арк.
152.договір купівлі продажу №94 від 21.06.2017 на 1 арк.
153.реєстр платіжних доручень від 21.06.2017 на 1 арк.
154.платіжне доручення №19 від 21.06.2017 на 1 арк.
155.видаткова накладна №А-00000002 від 21.06.2017 на 1 арк.
156.договір поставки товару №41 від 21.06.2017 на 1 арк.
157.платіжне доручення №18 від 21.06.2017 на 1 арк.
158.накладна №89 від 21.06.2017 на 1 арк.
159.договір купівлі продажу №89 від 21.06.2017 на 1 арк.
160.рахунок №89 від " " червня 2017 на 1 арк.
161.рахунок №103 СПД ОСОБА_25 на 1 арк.
162.накладна №103 СПД ОСОБА_25 на 1 арк.
163.свідоцтво платника податку ОСОБА_25 на 1 арк.
164.договір №… поставки товару не підписаний покупцем на 1 арк (2 примірники).
165.рахунок фактура №А-00000007 від 21.06.2017 на 1 арк.
166.договір майнової позики від 23.03.2016 на 3 арк.
167.договір майнової позики №70 від 31.08.2016 на 3 арк.
168.договір майнової позики №72 від 31.08.2016 на 3 арк.
169.договір майнової позики №71 від 31.08.2016 на 3 арк.
170.договір майнової позики №73 від 31.08.2016 на 3 арк.
171.грошові кошти у сумі 2410 грн.
172.аркуш паперу, який прикріплений до грошових коштів у сумі 310грн, має наступний текст "5000-20% 3975 3665 голові, 310 - нам" на 1 арк.
173.аркуш паперу який прикріплений до грошових коштів у сумі 2100 грн має текст "2100" 1 арк.
174.протокол узгодження договірної ціни оренди земельної ділянки від 12.06.2016 4 примірники на 4 арк.
175.статут КП "Архітектурно-планувальне підприємство" Роменської районної ради на 5 арк.
176.наказ №9 від 05.04.2017 на 1 арк.
177.заява ОСОБА_26 від 05.04.2017 на 1 арк.
178.наказ №29 від 28.12.2016 на 1 арк.
179.наказ №24 від 30.11.2016 на 1 арк.
180.наказ №11-а від 01.06.2016 на 1 арк.
181.положення про порядок преміювання працівників відділу державної реєстрації КП "АПП" на 3 арк.
182.Заява ОСОБА_27 від 16.06.2017 на 1 арк.
183.наказ №16 від 16.06.2017 на 1 арк.
184.наказ №14 від 14.06.2017 на 1 арк.
185.оголошення про проведення відкритих торгів VA-2017-06-28-000033-6 на 2 арк.
186.оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.
187.протокол №6 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 28.06.2017 на 3 арк.
188.протокол №5 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 06.06.2017 на 1 арк.
189.тендерна документація рішення тендерного комітету від 03.05.2017, протокол №2 на 27 арк.
190.тендерна документація рішення тендерного комітету від 28.06.2017 на 28 арк.
191.статути КП "АПП" Роменської районної ради на 14 арк.
192.контракт з КП "АПП" від 29.07.2015 на 3 арк.
193.рішення сімнадцятої сесії Роменської районної ради від 22.02.2017 на 1 арк.
194.рішення шістнадцятої серії Роменської районної ради від 23.12.2016 на 1 арк.
195.рішення шостої серії Роменської районної ради від 11.03.2016 на 1 арк.
196.рішення (витяг) шостої серії Роменської районної ради від 11.03.2016 на 2 арк.
197.рішення 36 серії Роменської районної ради від 25.09.2015 на 2 арк.
198.рішення 35 серії Роменської районної ради від 28.07.2016 на 1 арк.
199.рішення 35 серії Роменської районної ради від 28.07.2016 на 1 арк.
200.фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2015 на 2 арк.
201.фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2014 на 2 арк.
202.фінансовий звіт КП "АПП" на 31.12.2016 на 1 арк.
203.витяг укртрансбезпека на 1 арк.
204.додаток №6 до ліцензійних умов (опис документів що додаються до заяви) на 1 арк.
205.повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.
206.форма реєстру отриманих тендерних пропозицій на 1 арк.
207.повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.
208.протокол №1 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 14.04.2017 на 3 арк.
209.протокол №3 розгляду тендерних пропозицій від 24.05.2017 на 1 арк.
210.інформація про тендери на 1 арк.
211.протокол №1 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 14.04.2017 з додатками на 9 арк.
212.протокол №4 засідання тендерного комітету КП "АПП" від 24.05.2017 на 2 арк.
213.протокол №1 засідання тендерного комітету ПК "АПП" на 3 арк.
214.протокол №2 засідання тендерного комітету ПК "АПП" на 3 арк.
215.рішення планових закупівель на 2017 рік КП "АПП" на 3 арк.
216.наказ від 14.03.2017 з додатком на 2 арк.
217.положення про тендерний комітет на 7 арк.
218.повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.
219.звіт за результатами проведеної закупівлі на 1 арк.
220.звіт про результати проведеної закупівлі 06.06.2017 на 2 арк.
221.накладна №17 на суму 744996 грн на 1 арк.
222.акт №17 приймання передачі ТЗ на 1 арк.
223.договір відповідального зберігання на 2 арк.
224.акт приймання передачі тз на відповідальне зберігання на 1 арк.
225.договір про закупупівлю товарів за державні кошти на 4 арк.
226.лист №30/т від 25.05.2017 на 1 арк.
227.довідка на ОСОБА_28 на 1 арк.
228.довідка про відсутність заборгованості від 23.05.2017 на 1 арк.
229.опис документів що подаються у складі тендерної пропозиції на 56 арк.
230.протокол №3/1 засідання тендеру КП "АПП" від 24.05.2017 на 2 арк.
231.оголошення про проведення відкритих торгів на 2 арк.
232.оголошення про проведення відкритих торгів на 2 арк.
233.інтернет сторінка на 2 арк.
234.Витяг з сайту Міністерства юстиції України на 6 арк.
235.лист №30/т від 15.05.2017 на 1 арк.
236.довідка про діяльність ТОВ "Лада-Сервіс" на 1 арк.
237.довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на 3 арк.
238.довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації на 1 арк.
239.лист згода №30/т від 15.05.2017 на 1 арк.
240.довідка про наявність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "Лада-Сервіс" на 1 арк.
241.довідки, статут, договори, специфікації ТОВ "Лада-Сервіс" на 49 арк.
242.Розпорядження Президента України про призначення В.Білохи головою Роменської РДА від 17.02.2015 на 1 арк.
243.Попередження про встановлені обмеження на 1 арк.
244.Розпорядження голови Сумської ОДА "71-К від 14.04.2016 на 1 арк.
245.Розподіл обов`язків керівництва Роменської РДА на 3 арк.
246.розпорядження голови РДА №605 від 19.08.2011 на 1 арк.
247.витяг з розпорядження голови РДА №249-ОД від 26.08.2016 на 1 арк.
248.посадова інструкція начальника управління економічного, агропромислового розвитку та торгівлі Роменської РДА на 3 арк.
249.розпорядження №63-к від 27.05.2016 на 2 арк.
250.попередження про обмеження на 1 арк.
251.розпорядження №58-к від 11.05.2016 на 1 арк.
252.попередження про спеціальні обмеження на 1 арк.
253.розпорядження №66-к від 30.05.2016 на 1 арк.
254.посадова інструкція начальника відділу освіти, молоді та спорту Роменської РДА на 3 арк.
255.чорнові записи на 15 арк.
256.список відділу освіти РДА на 1 арк.
257.державний акт на право власності на земельну ділянку серія СМ 155744 на 1 арк.
258.державний акт на право власності на земельну ділянку серія СМ 138244 на 1 арк.
259.лист голови Ради с/г товаровиробників і підприємств АПК Роменського району без вказання адресата та дати на 1 арк.
260.розшифровка до бюджету на 2017 рік на 16 арк.
261.декларація про початок виконання будівельних робіт (Герасимівської ЗОШ І-ІІ ступенів) на 3 арк.
262.посадова інструкція ОСОБА_29 на 2 арк.
263.блокнот на 39 арк.
264.блокнот червоного кольору з надписом України на 74 арк.
265.блокнот темно червоного кольору на 177 арк.
266.відео реєстратор PARTIZAN ADH-16A
267.Рахунок № 10 від 24.05.2017 року на 1 аркуші
268.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за травень 2017 форма КБ-2В на 6 аркушах
269.Договір підряду № 5 від 24.05.2017 року на 2 аркушах
270.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2017 року від 24.05.2017 року на 1 аркуші
271.Дефектний акт від 24.05.2017 року на 2 аркушах
272.Договірна ціна на будівництво за травень 2017 року на 1 аркуші
273.Пояснювальна записка на 1 аркуші
274.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 24.05.2017 року на 1 аркуші
275.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 11 аркушах
276.Підсумкова відомість ресурсів на 5 аркушах
277.Наказ № 30-АГА від 24.05.2017 року на 1 аркуші
278.Реєстр платіжних доручень розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 25.05.2017 року на 1 аркуші
279.Рахунок № 11 від 24.05.2017 року на 1 аркуші
280.Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 форма КБ-2В на 6 аркушах
281.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2017 року від 24.05.2017 року на 1 аркуші
282.Підсумкова відомість ресурсів на 5 аркушах
283.Договірна ціна на будівництво за травень 2017 року на 1 аркуші
284.Пояснювальна записка на 1 аркуші
285.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 24.05.2017 року на 1 аркуші
286.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 6 аркушах
287.Підсумкова відомість ресурсів на 6 аркушах
288.Дефектний акт від 24.05.2017 року на 2 аркушах
289.Наказ № 31-АГА від 24.05.2017 року на 1 аркуші
290.Договір підряду №6 від 24.05.2017 на 2 аркушах.
291.Рахунок № 69 від 24.05.2017 року на 1 аркуші
292.Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 форма КБ-2В на 11 аркушах
293.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 27.12.2017 року на 1 аркуші
294.Підсумкова відомість ресурсів на 10 аркушах
295.Договір підряду №22 від 27.07.2016 на 2 аркушах.
296.Додаткова угода №1 до договору підряду №22 від 27.07.2016 на 1 аркуші
297.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва на 3 аркушах
298.Внутрішньо будівельний титул будови( об`єкта) на 2016 від 27.07.2016 на 1 аркуші.
299.Експертний звіт № 19-0813-16\к від 29.06.2016 на 1 аркуші.
300.Лист № 118\02-19 від 25.07.2016 на 1 аркуші.
301.Рахунок №82 від 27.12.2016 на 1 аркуші
302.Акт №82 здачі- приймання робіт(надання послуг) від 27.12.2016 на 1 аркуші
303.Договір №82 27.12.2016 від 27.12.2016 на 2 аркушах.
304.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 37аркушах
305.Наказ № 48-АГП від 25.07.2016 на 1 аркуші
306.Рахунок № 36 від 29.08.2016 на 1 аркуші
307.Рахунок № 49 від 14.11.2016 на 1 аркуші
308.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № б\н за листопад 2016 на 1 аркуші
309.Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 на 5 аркушах
310.Підсумкова відомість ресурсів за листопад 2016 на 4 аркушах
311.Договірна ціна на 1 аркуші
312.Пояснювальна записка на 1 аркуші
313.Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші
314.Дефектний акт від 27.07.2016 на 2 аркушах
315.Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші
316.Дефектний акт від 27.07.2016 на 1 аркуші
317.Дефектний акт від 27.07.2016 на 2 аркушах
318.Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва і кошторисна документація том 6 від 19\06-2016-ЗК на 50 аркушах
319.Рахунок № 374 19\06-2016 від 26.09.2016 на 1 аркуші
320.Договір № 19\06-2016 від 26.09.2016 на 5 аркушах
321.Кошторис №1 від 26.09.2016 на 1 аркуші
322.Акт № 19\06-2016 від 26.09.2016 на 1 аркуші
323.Декларація про початок виконання будівельних робіт на 3 аркушах
Роз`яснити, що сторони можуть звернутись до Зарічного районного суду м. Суми з клопотанням про скасування арешту майна у випадках та порядку, передбачених законом.
Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора прокуратури Сумської області ОСОБА_4 .
Ухвала може бути оскаржена. Апеляційна скарга на ухвалу подається безпосередньо до Апеляційного суду Сумської області протягом п`яти днів з дня отримання її копії.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Зарічний районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2017 |
Оприлюднено | 03.03.2023 |
Номер документу | 67577023 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Зарічний районний суд м.Сум
Капкін О. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні