Справа № 215/2250/17
1-кс/215/601/17
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
14 липня 2017 року м. Кривий Ріг
Слідчий суддя Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора Криворізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4
розглянувши в порядку ч. 1 ст. 107 КПК України без застосування технічного засобу клопотання слідчого СВ Тернівського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № №42017041730000048, -
ВСТАНОВИВ:
13 липня 2017 року до Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області надійшло клопотання слідчого СВ Тернівського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, яке погоджено прокурором Криворізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 .
Клопотання мотивоване тим, що Криворізькою місцевою прокуратурою №2 під час вивчення матеріалів веб-порталу «Прозоро публічні закупівлі» встановлено, що посадові особи ПП « ОСОБА_5 » з метою перемоги у відкритих торгах та укладення договору про надання послуг охорони кладовищ внесли до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації завідомо неправдиві відомості щодо кількості працівників даного підприємства.
Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017041730000048 від 28.04.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.366 КК України.
Керівником Криворізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_6 , з приводу даного кримінального правопорушення до міського голови міста Кривого Рогу ОСОБА_7 було направлено запит про надання належним чином завірених копій документів, які мають відношення до предмету закупівель (охоронні послуги), однак ІНФОРМАЦІЯ_1 у наданні документів зазначених у даному запиті було відмовлено.
06.06.2017 року слідчим у даному кримінальному провадженні до ІНФОРМАЦІЯ_2 направлено вимогу про надання належним чином завірених копій документів, які мають відношення до предмету закупівель (охоронні послуги), однак до цього часу відповіді на дану вимогу не отримано.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 АДРЕСА_1 , e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме: річний план закупівель на 2017 рік (зі змінами) ІНФОРМАЦІЯ_6 та рішення, яким його затверджено; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну документацію на закупівлю послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» та протокол тендерного комітету від 18.01.2017, яким її затверджено; реєстр отриманих тендерних пропозицій публічної закупівлі послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну пропозицію ПП «Захист та контроль КР» та всіх доданих до неї документів, в тому числі: калькуляцію вартості 1 (однієї) людино-години на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації; розгорнутий кошторис з розрахунком договірної ціни на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; протокол № 22/8 від 22.03.2017 засідання тендерного ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо розгляду тендерних пропозиції, поданих на закупівлю Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги); договір № 78-Т від 04.04.2017 про надання послуг охорони кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги), укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » зі всіма додатками; акт виконаних робіт ПП « ОСОБА_5 » за 2017 рік та платіжних доручень за вищевказані роботи; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)», мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні та можуть бути використанні у якості речових доказів, та вищевказані документи не відкритого доступу з видом інформації, до якого вони належить, містять комерційну цінність, персональні дані та були предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження їх секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Перевіривши наданні матеріали клопотання, заслухавши думку прокурора, слідчого, суд дійшов висновку, що клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів підлягає задоволенню з наступних підстав.
У матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме: річний план закупівель на 2017 рік (зі змінами) ІНФОРМАЦІЯ_6 та рішення яким його затверджено; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну документацію на закупівлю послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» та протокол тендерного комітету від 18.01.2017, яким її затверджено; реєстр отриманих тендерних пропозицій публічної закупівлі послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну пропозицію ПП «Захист та контроль КР» та всіх доданих до неї документів, в тому числі: калькуляцію вартості 1 (однієї) людино-години на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації; розгорнутий кошторис з розрахунком договірної ціни на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; протокол № 22/8 від 22.03.2017 засідання тендерного ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо розгляду тендерних пропозиції, поданих на закупівлю Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги); договір № 78-Т від 04.04.2017 про надання послуг охорони кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги), укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » зі всіма додатками; акт виконаних робіт ПП « ОСОБА_5 » за 2017 рік та платіжних доручень за вищевказані роботи; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)», мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні та можуть бути використанні у якості речових доказів.
В інший спосіб отримати дану інформацію неможливо, так як вказані матеріали містять комерційну таємницю.
Необхідна інформація підлягатиме зберіганню при матеріалах кримінальної справи для подальшого використання як доказ. Процедура такого вилучення вказаної інформації не може негативно вплинути на діяльність як ІНФОРМАЦІЯ_3 , так і права, інтереси ПП «захист та контроль КР». Конституційні права громадян тим самим не обмежуються .
Крім того, такого роду інформація не міститься в документах, до яких згідно ст.161 КПК України, заборонений доступ, а згідно ч.7 ст.162 КПК України, відноситься до інформації, що містить таємницю охоронювану законом, доступ до якої передбачений шляхом подання клопотання та отримання дозволу слідчого судді місцевого суду, у межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.
Відтак, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які містять інформацію про річний план закупівель на 2017 рік (зі змінами) ІНФОРМАЦІЯ_6 та рішенн яким його затверджено; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну документацію на закупівлю послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» та протокол тендерного комітету від 18.01.2017, яким її затверджено; реєстр отриманих тендерних пропозицій публічної закупівлі послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерну пропозицію ПП «Захист та контроль КР» та всіх доданих до неї документів, в тому числі: калькуляцію вартості 1 (однієї) людино-години на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації; розгорнутий кошторис з розрахунком договірної ціни на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; протокол № 22/8 від 22.03.2017 засідання тендерного ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо розгляду тендерних пропозиції, поданих на закупівлю Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги); договір № 78-Т від 04.04.2017 про надання послуг охорони кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги), укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » зі всіма додатками; акт виконаних робіт ПП « ОСОБА_5 » за 2017 рік та платіжних доручень за вищевказані роботи; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Задовольнити клопотання слідчого СВ Тернівського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_7 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , надати тимчасовий доступ слідчому СВ Тернівського ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 та/або прокурору Криворізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 до річного плану закупівель на 2017 рік (зі змінами) ІНФОРМАЦІЯ_6 та рішення яким його затверджено; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерної документації на закупівлю послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» та протокол тендерного комітету від 18.01.2017, яким її затверджено; реєстру отриманих тендерних пропозицій публічної закупівлі послуг «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)»; тендерної пропозиції ПП «Захист та контроль КР» та всіх доданих до неї документів, в тому числі: калькуляції вартості 1 (однієї) людино-години на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; розгорнутий кошторису з розрахунком договірної ціни на виконання послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)» на березень-грудень 2017 року; протоколу № 22/8 від 22.03.2017 засідання тендерного ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо розгляду тендерних пропозиції, поданих на закупівлю Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги); договору № 78-Т від 04.04.2017 про надання послуг охорони кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги), укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » зі всіма додатками; акти виконаних робіт ПП «Захист та контроль КР» за 2017 рік та платіжних доручень за вищевказані роботи; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-18-001395-b із закупівлі послуги «Охорона кладовищ (79710000-4 Охоронні послуги)», з можливістю ознайомитись з ними та зробити їх копії.
Ухвала слідчого судді діє протягом одного місяця з дня її постановлення, тобто до 13.08.2017 року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно положень КПК України з метою відшукування та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Тернівський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 67738366 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Тернівський районний суд м.Кривого Рогу
Квятковський Я. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні