Постанова
від 17.07.2017 по справі 914/1009/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" липня 2017 р. Справа № 914/1009/17

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого-судді: Якімець Г.Г.,

суддів: Кравчук Н.М., Мирутенко О.Л.,

при секретарі судового засідання Коростенська О.І.,

за участю представників:

від позивача - ОСОБА_1

від відповідача (скаржника) - ОСОБА_2

розглянувши апеляційну скаргу ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго , вих.№112-4221 від 21 червня 2017 року

на рішення Господарського суду Львівської області від 12 червня 2017 року (підписане 15.06.2017 року), суддя Синчук М.М.

у справі №914/1009/17

за позовом Жидачівської міської ради, м. Жидачів, Львівська область

до відповідача ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго , м. Львів

про внесення змін до договору оренди землі від 18 липня 2012 року

в с т а н о в и в :

19 травня 2017 року Жидачівська міська рада звернулась до Господарського суду Львівської області з позовом до ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго про внесення змін до укладеного між сторонами договору оренди землі від 18 липня 2012 року.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 12 червня 2017 року по справі №914/1009/17 позов задоволено в повному обсязі. Суд вирішив внести зміни та доповнення до договору оренди землі від 18.07.2012 року, укладеного між Жидачівською міською радою та ПАТ Львівобленерго , на оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення, загальною площею 2,2223 га, яка знаходиться за адресою: Львівська область, Жидачівський район, м. Жидачів. вул. Енергетична, 5, зареєстрований у Реєстраційній службі Жидачівського РУЮ Львівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 28.08.2013 року за №(8553315) 2266161 про інше речове право, а саме: змінити у договорі назву орендаря з ПАТ Львівобенерго на ПРАТ Львівобенерго ; пункт 2 розділу Об'єкт оренди викласти в наступній редакції:

2. В оренду передається земельна ділянка (кадастровий номер - 4621510100:01:035:0042), загальною площею - 2,2223 га (у тому числі: 0,2105 га будівлі; 1,5439 га - зелені насадження; 0,4567га - під площадками, проїздами; 0,0112 га - пожежна водойма).

Пункт 5 розділу Об'єкт оренди викласти в наступній редакції:

5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 5 207 137,80 грн. .

Пункт 9 розділу Орендна плата викласти у наступній редакції:

9. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі в розмірі 364 499,65 грн без ПДВ в рік, що становить 7% (сім відсотків) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, шляхом перерахування щомісячного платежу у розмірі 1/12 частини річної орендної плати на банківський рахунок Орендодавця, згідно наданого розрахунку орендної плати, який встановлюється щорічно сесією Жидачівської міської ради та надсилається у двох примірниках Орендарю, який зобов'язаний його підписати і повернути один примірник на адресу Орендодавця.

Пункт 11 розділу Орендна плата викласти у наступній редакції:

11. Орендна плата з урахуванням індексів інфляції вноситься щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати на р/р № 33215812700158 в ГУДКСУ у Львівській області МФО 825014; ЗКПО 37942901; код платежу 18010600-орендна плата з юридичних осіб не пізніше 30 числа наступного за звітним місяця.

У випадку, якщо на момент проведення орендарем орендної плати індекс інфляції не встановлений (не визначений), в даному випадку сума індексації оплачується орендарем додатково протягом 7-денного терміну, з моменту встановлення й опублікування індексу інфляції. .

Рішення суду мотивоване тим, що нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Так, як сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї орендної плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, яка встановлена умовами укладеного договору.

Не погоджуючись з рішенням місцевого господарського суду, Приватне акціонерне товариство Львівобленерго подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення Господарського суду Львівської області від 12 червня 2017 року по справі №914/1009/17 та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Зокрема, зазначає, що ні умовами договору, ні нормами закону, на які посилається позивач не передбачено зміни орендної плати за землю при зміні грошової оцінки землі, відтак, підстави для внесення змін до договору - відсутні. Поряд з тим, наголошує, що нормативна грошова оцінка, зазначена позивачем у пропозиції, надісланій відповідачу, відрізняється від нормативної грошової оцінки, зазначеної в оскаржуваному рішенні суду. Крім того, апелянт вказує на порушення судом першої інстанції принципу рівності та змагальності сторін, оскільки відповідач не мав можливості надати свої доводи та міркування, а також надати пояснення і заперечення на позовну заяву.

Представник відповідача (скаржника) в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримав, просив задоволити в повному обсязі: рішення Господарського суду Львівської області від 12 червня 2017 року по справі №914/1009/17 та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

Поряд з тим, подав суду клопотання (б/н від 07 липня 2017 року) про призначення судової експертизи. Вказане клопотання обґрунтоване наявністю у відповідача сумнівів в об'єктивності та достовірності даних на відповідність нормативної грошової оцінки земельної ділянки у м. Жидачів по вул. Енергетична, 5 вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам.

Представник позивача в судовому засіданні проти вказаного клопотання заперечував, посилаючись на чинність рішення міської ради, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Жидачева.

Разом з тим, представник позивача в судовому засіданні проти вимог апеляційної скарги заперечив, просив оскаржуване рішення залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення, з підстав, наведених у відзиві на апеляційну скаргу (вих.№578 від 04 липня 2017 року). Зокрема, зазначає, що статтею 30 ЗУ Про оренду землі передбачено можливість зміни умов договору оренди землі в судовому порядку, у разі недосягнення згоди щодо таких змін. Щодо розбіжностей нормативної грошової оцінки, яка зазначена в пропозиції позивача та яку вказав в рішенні суд, представник позивача пояснив, що вказане зумовлено індексацією нормативної грошової оцінки, яка передбачена ст.289 Податкового кодексу України.

Суд, заслухавши пояснення представників обох сторін, розглянувши доводи апеляційної скарги та дослідивши наявні докази по справі, вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного:

Як встановлено місцевим господарським судом та вбачається з матеріалів справи, 18 липня 2012 року між Жидачівською міською радою (в тексті договору - орендодавець) та ОСОБА_3 акціонерним товариством Львівобленерго (в тексті договору - орендар) укладено договір оренди землі, відповідно до умов якого, а саме: п.1 орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, на підставі рішення Жидачівської міської ради №446 від 23.05.2012 року, що знаходиться у м. Жидачеві по вул. Енергетична, 5, загальною площею 2,2223 га (у т.ч. 0,2105 га - будівлі; 1,5439 га - зелені насадження; 0,4567 га - під площадками, проїздами; 0,0112 га - пожежна водойма.

Пунктом 5 Договору передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки на момент укладення договору становила 1 377 603,77 грн.

У п.8 Договору сторони погодили, що останній укладено до 31 грудня 2060 року.

Згідно з п.9 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі у розмірі 3-ох відсотків нормативної грошової оцінки, що становить 41 328,11 грн. на рік.

Відповідно до п.11 Договору орендна плата з урахуванням індексів інфляції вноситься щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати на р/р №33215812700158 в УДКСУ у Жидачівському районі Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 37942901, код платежів 13050200, не пізніше 30 числа наступного за звітним місяця.

Пунктом 13 Договору встановлено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: - зміни умов господарювання, передбачених договором, - зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; - зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; - погіршення стану об'єкту оренди не з вини орендаря, що підтверджено документами; - в інших випадках, передбачених законодавством.

У відповідності до п.п.15,16 Договору земельна ділянка передається в оренду для обслуговування нежитлових та виробничо-житлових будівель та споруд; цільове призначення земельної ділянки - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

17 червня 2015 року рішенням Жидачівської міської ради № 961 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Жидачева.

Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 07.04.2017 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером - 4621510100:01:035:0042 становить 5 207 137,80 грн.

Рішеннями Жидачівської міської ради №896 від 23.01.2015 року, №57 від 21.01.2016 року, №269 від 16.03.2017 року встановлено розмір річної суми платежу орендної плати за земельні ділянки, надані підприємствам з виробництва та розподілу електроенергії у розмірі 7% від їх нормативної грошової оцінки.

Вказані рішення міської ради та відповідні розрахунки для погодження і підписання направлялися на адресу відповідача рекомендованими листами з повідомленнями про вручення (№129від 10.02.2015 року; №348 від 16.04.2016 року; №105 від 03.02.2016 року; №279/4 від 25.03.2016 року; №463 від 19.05.2016 року; №96 від 09.02.2017 року.

Однак, відповідачем такі розрахунки не підписані та не повернуті на адресу Жидачівської міської ради.

09 лютого 2017 року позивач направив на адресу відповідача письмову пропозицію про необхідність внесення змін та доповнень у договір оренди землі від 18.07.2012 року, яка отримана останнім 13.02.2017 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Враховуючи, що відповідач не надав відповіді на пропозиції позивача, останній у травні 2017 року звернувся до Господарського суду Львівської області з позовом до ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго про внесення змін до укладеного між сторонами договору оренди землі від 18 липня 2012 року, а саме: зміна назви орендаря з ПАТ Львівобенерго на ПРАТ Львівобенерго (згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань); доповнення договору нормою про присвоєння кадастрового номера 4621510100:01:035:0042 орендованій відповідачем земельній ділянці; зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а відтак і розміру орендної плати, а також зміна реквізитів рахунку сплати орендної плати.

Відповідно до статей 651, 652 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.

У пункті 35 Договору сторони погодили, що зміна умов договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

Одночасно, статтею 30 ЗУ Про оренду землі передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін, а у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.

Отже, чинним законодавством передбачено можливість зміни умов договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Статтею 632 ЦК України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Відповідно до статті 1 ЗУ Про оренду землі орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Орендна плата за землю визначена у частині 1 ст.21 ЗУ Про оренду землі як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Поряд з тим, відповідно до ст.21 ЗУ Про оренду землі розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Пунктом 14.1.136 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Згідно з п.289.1 ст.289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Пунктом 14.1.125 ст.14 Податкового кодексу України встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Згідно з ч.5 ст.5 ЗУ Про оцінку земель нормативна грошова оцінка використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (п.2 ч.1 ст.13 ЗУ Про оцінку земель ).

Частиною 2 ст.18 ЗУ Про оцінку земель передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Як зазначалось вище, 17 червня 2015 року рішенням Жидачівської міської ради №961 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Жидачева.

Слід зазначити, що вказане рішення міської ради на час вирішення спору є чинним та підлягає обов'язковому виконанню.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Жидачів, вул. Енергетична, 5 та надана відповідачу в оренду, встановлена відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 07.04.2017 року, наданого відділом Держгеокадастру у Жидачівському районі Львівської області, та становить - 5 207 137,80 грн.

Відповідно до п.288.5 ст.288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Згідно з п.13 Договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: - зміни умов господарювання, передбачених договором, - зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; - зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; - погіршення стану об'єкту оренди не з вини орендаря, що підтверджено документами; - в інших випадках, передбачених законодавством.

У п.2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011 року Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин роз'яснено, що оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Беручи до уваги наведені вище положення законодавства, колегія суддів вважає підставними та обґрунтованими позовні вимоги в частині внесення змін до договору оренди землі від 18 липня 2012 року щодо розміру нормативної грошової оцінки та орендної плати.

При цьому, зважаючи на наявність чинного рішення Жидачівської міської ради №961 від 17 червня 2015 року, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Жидачева, колегія суддів, розглядаючи даний спір про внесення змін до договору оренди землі, не знайшла підстав для задоволення клопотання скаржника про призначення судової експертизи щодо відповідності нормативної грошової оцінки земельної ділянки у м. Жидачів по вул. Енергетична, 5 вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, у зв'язку з чим, в задоволенні такого клопотання судом відмовлено.

Поряд з тим, колегія суддів вважає підставними і вимоги позивача про внесення змін до вказаного вище договору в частині: зміни назви орендаря з ПАТ Львівобенерго на ПРАТ Львівобенерго (згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань); доповнення договору нормою про присвоєння кадастрового номера 4621510100:01:035:0042 орендованій відповідачем земельній ділянці, а також в частині зміни реквізитів рахунку на сплату орендної плати.

Слід зазначити, що відповідачем зазначені вище зміни та доповнення до договору не заперечуються.

Щодо тверджень апелянта про розбіжності в нормативній грошовій оцінці, яка вказана у письмових пропозиціях позивача та в оскаржуваному рішенні суду, колегія суддів звертає увагу, що звертаючись до суду з даним позовом, Жидачівська міська рада просила суд внести зміни до договору оренди землі, зокрема, в частині розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, наданої в оренду відповідачу, а саме: 5 207 137,80 грн., що підтверджується витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 07.04.2017 року, як вірно було зазначено і судом у рішенні. Поряд з тим, не надсилання відповідачу пропозиції щодо зміни умов договору в частині нормативної грошової оцінки з урахуванням індексації, передбаченої ст.289 Податкового кодексу України, не позбавляє позивача права на звернення до суду з даним позовом.

У рішенні Конституційного Суду України від 09.07.2002 року №15-рп/2002 у справі №1-2/2002 (про досудове врегулювання спорів) роз'яснено, що обов'язкове досудове врегулювання спорів, яке виключає можливість прийняття позовної заяви до розгляду і здійснення за нею правосуддя, порушує право особи на судовий захист. Можливість використання суб'єктами правовідносин досудового врегулювання спорів може бути додатковим засобом правового захисту, який держава надає учасникам певних правовідносин, що не суперечить принципу здійснення правосуддя виключно судом. Виходячи з необхідності підвищення рівня правового захисту держава може стимулювати вирішення правових спорів у межах досудових процедур, однак їх використання є правом, а не обов'язком особи, яка потребує такого захисту. Право на судовий захист не позбавляє суб'єктів правовідносин можливості досудового врегулювання спорів. Це може бути передбачено цивільно-правовим договором, коли суб'єкти правовідносин добровільно обирають засіб захисту їхніх прав. Досудове врегулювання спору може мати місце також за волевиявленням кожного з учасників правовідносин і за відсутності у договорі застереження щодо такого врегулювання спору. Таким чином, обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує . Встановлення законом обов'язкового досудового врегулювання спору обмежує можливість реалізації права на судовий захист.

Крім того, скаржник в апеляційній скарзі посилається на порушення судом першої інстанції принципу рівності та змагальності сторін, оскільки відповідач не мав можливості надати свої доводи та міркування, а також надати пояснення і заперечення на позовну заяву. З приводу наведеного колегія суддів зазначає наступне:

Відповідно до ч.3 ст.104 ГПК України порушення норм процесуального права є в будь-якому випадку підставою для скасування рішення місцевого господарського суду, зокрема, якщо справу розглянуто судом за відсутністю будь-якої із сторін, не повідомленої належним чином про час і місце засідання суду.

Так, у п.12 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №7 від 17.05.2011 року Про деякі питання практики застосування розділу XII Господарського процесуального кодексу України роз'яснено, що стороною, не повідомленою належним чином про місце засідання суду, про що йдеться у пункті 2 частини третьої статті 104 ГПК, слід вважати сторону, стосовно якої судом першої інстанції не дотримано вимог статті 64 ГПК.

Частиною першою ст.64 ГПК України передбачено, що суддя, прийнявши позовну заяву, не пізніше трьох днів з дня її надходження виносить і надсилає сторонам, прокурору, якщо він є заявником, ухвалу про порушення провадження у справі, в якій вказується про прийняття позовної заяви, призначення справи до розгляду в засіданні господарського суду, про час і місце його проведення, необхідні дії щодо підготовки справи до розгляду в засіданні. Ухвала про порушення провадження у справі надсилається зазначеним особам за повідомленою ними господарському суду поштовою адресою. У разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження у справі вручена їм належним чином.

За змістом зазначеної статті 64 ГПК, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом (п.3.9.1 наведеної вище постанови Пленуму ВГС України).

Колегією суддів встановлено, що копія ухвали Господарського суду Львівської області від 24 травня 2017 року у справі №914/1009/17 про порушення провадження у справі надіслано на адресу відповідача (м. Львів, вул. Козельницька, 3) - 25 травня 2017 року та отримано представником відповідача 29 травня 2017 року, що підтверджується відповідною відміткою суду на звороті останнього аркуша ухвали та повідомленням про вручення поштового відправлення, що знаходиться у матеріалах справи. В судове засідання 07 червня 2017 року представник відповідача не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, будь-яких клопотань суду не надав. Поряд з тим, представник відповідача був присутній у судовому засіданні 12 червня 2017 року, відтак, мав можливість надати свої заперечення на позов та усні пояснення.

З огляду на наведене, колегія суддів не вбачає порушень судом першої інстанції норм процесуального права, які б слугували підставою для скасування оскаржуваного рішення.

Статтею 32 ГПК України передбачено, що доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно з ст.33 ГПК України кожна з сторін повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Відповідачем протилежного не доведено.

Беручи до уваги все наведене вище, колегія суддів вважає, що місцевий господарський суд дійшов вірного висновку про задоволення позову Жидачівської міської ради до ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго про внесення змін до договору оренди землі від 18 липня 2012 року.

Доводи скаржника про скасування рішення місцевого господарського суду є безпідставними, необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції.

При прийнятті оскаржуваного рішення господарський суд повно і всебічно перевірив всі обставини справи, дав належну правову оцінку зібраним у справі доказам та прийняв законне і обґрунтоване рішення.

Рішення суду першої інстанції прийняте у відповідності з вимогами діючого законодавства, а тому підстав для його скасування апеляційний господарський суд не вбачає.

Керуючись ст.ст.101, 102, 103, 105 ГПК України, суд,

постановив:

Рішення Господарського суду Львівської області від 12 червня 2017 року по справі №914/1009/17 залишити без змін, а апеляційну скаргу ОСОБА_3 акціонерного товариства Львівобленерго - без задоволення.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку.

Матеріали справи №914/1009/17 повернути до Господарського суду Львівської області .

Повну постанову складено 19.07.2017 року

Головуючий-суддя Якімець Г.Г.

Судді Кравчук Н.М.

ОСОБА_4

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення17.07.2017
Оприлюднено20.07.2017
Номер документу67812015
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/1009/17

Постанова від 18.04.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 11.04.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Рішення від 05.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 05.12.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Постанова від 31.10.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Дроботова Т.Б.

Ухвала від 24.10.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Дроботова Т.Б.

Ухвала від 09.10.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Дроботова Т.Б.

Постанова від 17.07.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Якімець Г.Г.

Ухвала від 29.06.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Якімець Г.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні